Dodaj do ulubionych

S T A R A N I A - R E A K T Y W A C J A :-)

02.11.04, 12:30
Witajcie kochane smile
Zakładam ten wątek na prośbę dziewczyn ze starego wątku październikowego.
Zżyłyśmy się bardzo ze sobą i szkoda nam było się rozstawać, więc
postanowiłyśmy wspólnie kontynuować nasze zmagania o dwie kreseczki smile
Mam nadzieję, że dołączą do nas i inne starające, no i oczywiście, że coraz
więcej dziewczyn znajdzie się na samej górze listy (oby ten wątek przyniósł
nam szczęście).
Proszę się nie sugerować kolejnością na liście. W miarę, jak będziecie
podawać daty testowania nasza lista uzyska właściwą kolejność. Mam nadzieję,
że pomysł kontynuacji się Wam podoba?

A oto nasza lista – tym razem listopadowych – starań :


Szczęśliwe ciężarówki z naszego wątku :

1.lula11
2.tiga 76
3.gumecka
4.violetta76

Dziewczyny, na wieści od których czekamy :

1.oolga1
2.kubusia1
3.ankaa18
4.78monika
5.gusia_78

Dziewczyny w trakcie starań :

1.emka1974 – test ok.18-20.11
2.roleczka11
3.stachewicz
4.golo25
5.pszczolka2
6.ewkaczo
7.malgonek
8.kasiuula
9.didi_75
10.gonia271
11.misia.dk
12.nejka
13.badarka - 3mamy kciuki za wybicie chlamydii
14.bjuti1976
15.kingaolsz
16.tromysza
17.magdulka26
18.emka1974 -test ok. 18-20.11
19.30.tka
20.zebra102
21.gagat101
22.s.mal

Dziewczyny, które zaczną w grudniu :

1.akk1 – na razie się leczy
2.skaluz


Dziewczyny, które na razie odłożyły starania, ale nas nie opuszczają :
1.star 242
2.kattrin1
3.aquarius72

PS. pominęłam te osoby, które dawno się nie odzywały, jeśli tylko zechcą tu
powrócić - zapraszamy smile
--
Aquarius72
Edytor zaawansowany
  • kattrin1 02.11.04, 12:40
    Witam jako pierwsza hihihihihihi ale ostatnia w staraniachsmile))))
    Bede sie co jakis czas meldowacsmile
    Buziaki i pozdrawiam cieplutko, Kasia
  • nejka 02.11.04, 12:42
    Ja też sie melduję.
    Starania rozpoczęte smile
  • aquarius72 02.11.04, 12:47
    nejka napisała:

    > Ja też sie melduję.
    > Starania rozpoczęte smile

    A kiedy termin testowania?

    --
    Aquarius72
  • nejka 02.11.04, 14:31
    Testowanie 18-19 listopada.
    Ale nie liczę na wiele, bo prl zbyt wysoka sad
    To mój pierwszy cykl starań po poronieniu
    i zarazem pierwszy cykl z bromkiem.
  • emka1974 08.11.04, 14:24
    No, jak to miło: szary, brzydki poniedziałek i takie pomyślne wieści.
    GRATULACJE, Moniko! Niczym się nie denerwuj i trzymajcie sie oboje ciepło!

    A ja - powoli wpadam w paranoję wink
    Nigdy nie czułam bólu owulacyjnego, bólu jajników, zbliżającej @ - słowem NIC.
    Kilka dni temu byłam na USG (nie monitoring) i lekarz mi powiedział, że jest
    pecherzyk dominujący, który za 2-3 dni pęknie. Wiedząc to wsłuchiwałam się w
    swój organizm. 3-go dnia czuję lekki ból po lewej stronie (owu z lewego
    jajnika) i mówię uradowana do mężą: "no, zobacz, jest ból owulacyjny, tylko ja -
    ignorantka - nigdy go nie zidentyfikowałam". Po pora minutach ból staje się
    silniejszy (czegos takiego bym nie przegapiła w poprzednich miesiącach) i ...
    biegunka wink.
    Tak więc nie zamierzam wypatrywać symptomów ewentualnej ciąży, bo z tego u mnie
    to tylko choroba psychiczna wyniknie wink))))

    Jeszcze aż 11 dni...
  • aquarius72 02.11.04, 12:46
    No, Kasiu - to będziemy chyba konkurować o ostatnie miejsce. Ja chyba się
    wstrzymam ze staraniami do nowego roku, bo teraz strasznie nerwowe życie u
    mnie, a to mogłoby nie posłużyć Maleństwu. Poza tym trzeba będzie się badać i
    chyba leczyć...
    Ale .... życie pisze czasem niespodziewane scenariusze i z samego dołu listy
    można szybko znaleźć sie na szczycie smile

    PS. Jak Ci się podoba tytuł wątku??? wink
    --
    Aquarius72
  • kattrin1 02.11.04, 12:54
    hahahaha, chyba bedziemy sie razem wspierac w tym nowym roczkusmile)Choc życzę Ci
    z calusiego serduszka, by w Twoim wypadku zycie napisało inny scenariuszsmile))))
    (tak ładnie napisałas hihihi).

    Tytuł rewelacja, mówiący bardzo wielewink

    Ja dzis jestem po wampirku, pobrali mi krwi troszkę by zbadać progesteron i
    prolaktyne, tak sie boje o wyniki....
    Jak bede cosik wiedzec napewno dam znaćsmile)))Buziak wielki, Kasia
  • kasia.sz2 02.11.04, 13:05
    Dołączam się z zapałem! Choć nie bez stresu. W lutym straciłam ciążę
    (pozamaciczna), ale powoli chęci są większe niż opór wywołany lękiem przed
    kolejną ciążą pozamaciczną... i innymi niepowodzeniami.
    Teraz trwa @ i za ok 2 tygodnie minitoring owulacji, czy będzie ona z jajnika
    po stronie nieoperowanej, gdyż lekarka sugeruje, by w miarę możliwości
    oszczędzić ten jajowód w którym osiadł wówczas zarodek. Jeśli wszystko pójdzie
    pomyślnie, to efekty na początku grudnia smile
    Pozdrawiam gorąco i życzę wszystkim POWODZENIA!
    Kasia
  • kubusia1 02.11.04, 13:11
    Wpisuje się na listopad. @ przyszła spóźniona o 4 dni (dzis 2dc). A miałam już
    cichą nadzieję, że poszła sobie na dobre. Testować będę ok. 30 listopada a
    teraz zbieram siły na starania i trzymam kciuki za II kreseczki Wasze i moje
    listopadowe.
    pozdrawiam
  • ewkaczo 02.11.04, 13:36
    Ja tez sie meldujęsmile Dzis moj 18dc czyli juz po starankach, ktore byly jeszcze
    w pazdzierniku. Mam nadzieje jak zwykle ze "cos" z tego bedzie a na razie to od
    3 dni mam migrenesad Jesli bede miala testowac to tylko w dniu spodziewanej @,
    nie wczesniej.
  • aquarius72 02.11.04, 13:41
    Masz święta rację - testowanie ani dnia wcześniej, niż termin @, a nawet kilka
    dni później. Po moich ostatnich złych doświadczeniach z ciążą biochemiczną
    obstaję przy tym jeszcze bardziej.
    --
    Aquarius72
  • golo25 02.11.04, 13:56
    Jezu, od razu weselej. I jeszcze ten tytuł wątku, uśmiałam się. Super, Aquarius
    znów prowadzi zastępy kobietek spragnionych zaciążenia. Pozdrowionka dla
    wszystkich.
  • balbina11 02.11.04, 14:11
    Starania w paździeniku (jeszcze). Czekam na testowanie za niecałe 2 tyg. tzn.
    13 listopada. 13 jest dla mnie szczęśliwa. Już pisałam w innym wątku, że tym
    razem musi się udać!!! Jestem z Wami i mam nadziję, że wszystkim nam się uda.
    Buziaczki
  • misia.dk 02.11.04, 14:18
    Witajcie drogie listopadówki smile))
    Dopisuję się do listy i za parę dni (dziś 26 dc.) mam nadzieję zainaugurować
    listopadowe starania. To był (a właściwie jeszcze jest) pierwszy cykl na
    Bromergonie i Duphastonie i mam nadzieję ze w listopadzie będa już jakieś
    wyniki smile

    Pozdrawiam Was wszystkie gorąco
    --
    * * *
    gg 2042048
    lilypie.com/TTC/041008/30/3/3/1/+1
  • maria.ksiazek 02.11.04, 14:30
    w listopadzie!!
    Dzięki
  • wmika 02.11.04, 14:54
    a dla mnie tez sie znajdzie miejsce??? Może wpisanie sie na liste przyniesie
    szczęście? To będzie nasz 5 cykl, jak narazie 5 dc - mam @ (mam nadzieje ze
    ostatnią - profilaktycznie kupiłam 1 paczke podpasek smile
    Pozdrawiam,
    mika
  • mamka22 02.11.04, 15:29
    To i ja prosze o wpisanie na listę starających sie w listopadzie - moj 6 cykl
    starań.
    Tych wątków z listopadowymi staraniami jest juz kilka - nawet jeden mój.

    Pozdrawiam,

    mamka22
  • magdulka26 02.11.04, 15:50
    Hello wszystkim.Dzis późno weszłam na ner.bo od rana prądu nie miałam wrrr.
    A więc u mnie dziś dopiero 12 dc ,staranka były jeszcze w końcówce
    października.Jeśli chodzi o testowanie to dopiero po terminie @,wczesniej nie
    kupię testu.Pozdrawiam i bądźmy dzielne smile))
    --
    Chcę zajść tak jak słoneczko smile
  • nejka 02.11.04, 15:59
    Hej Magdulko !
    U mnie dziś 11dc, więc możliwe, że będziemy razem testować smile
    Przytulanka też już zaczęliśmy.
  • magdulka26 02.11.04, 16:22
    Super może razem będziemy się cieszyć II.Ja już moge powiedzieć że jestem po
    staraniach ale dziś pewnie powtórzymy.Podejrzewam że wczoraj była
    owulacja smile).Cykle ma 28 dniowe a owulację też mam wcześniej a nie tak jak
    ksiązkowo w 14dc.Teraz to czekanie jest najgorsze wrr.
    --
    Chcę zajść tak jak słoneczko smile
  • nelkeas 02.11.04, 15:55
    hej, ja tez dopisuje sie do listy, i znowu kolejny 4 miesiąc starań, mam
    nadzieje, że owocny. jedziemy z męzusiem w góry wiec miejmy nadzieje ze nam sie
    poszczęsci
  • lara_croft2 02.11.04, 16:18
    I jeszcze ja. U mnie 1 listopada w właśnie 1 dc mnie nawiedził, wrrrr
    Tak że listopad to u mnie 7 cykl starań, jak teraz się nie uda to sie
    zastrzele. Mam nadzieje że siódemka to moja szczęśliwa cyfra.
    pozdr,
  • gumecka 02.11.04, 17:32
    Bede do was zagladac, jestem ciekawa waszych testowan.Pozdrawiam
    jola
  • agadibi 02.11.04, 17:44
    Witajcie dziewczyny!
    Kibicuję Wam od powstania wątku, ale sama chciałabym dołączyć dopiero teraz. W
    lipcu poroniłam swoją pierwszą ciążę, później badania, leczenie infekcji
    bakteryjnej, teraz czekam na wynik posiewu kontrolnego... no i po cichutku
    zaczynam miec nadzieję, ze dostaniemy zielone światło! Póki co, gratuluję
    dziewczynom zaciążonym do tej pory, a nam pozostałym życzę, żeby pomyłka na
    wątku październikowym byla prorocza!
    Pozdrawiam, Aga.
  • agadibi 02.11.04, 17:46
  • stachewicz 02.11.04, 18:31
    super ze dalej trzymamy sie razem. ja moze malo pisze ale zawsze was czytam. no
    ja juz po staraniach (pazdziernikowych) dzisiaj 5 dpo. testuje 8 bo wtedy
    konczy mi sie duphaston. jak na razie piersi mnie strasznie bola ale to napewno
    po tym duphastonie wlasnie. pozdrawiam was wszystkie
    asia
  • nika782 02.11.04, 18:48
    Dziewczeta melduje sie Troszke sie nie odzywałm bo te świeta były u mnie bardzo
    pracowite.U mnie 18dc,mam nadzieje ze udane,dzisiaj tez cykaznko ale to tak na
    zaklepanie,w tym cyklu Dziwna była moja ta tempka,owulacja póżna,i to mnie
    zmyliło,Moj mezuś ma słabe nasionka i trzeba starac sie w owulacje,Juz
    kregosłup mnie boli od tego lezenia z tyłkiem w górze hi hi ale jak trzeba to
    trzeba
    Zycze udanych starań .Ciesze sie ze niektórym dziewczetom z naszej listy udało
    sie zaciązyc.Dziewczyny dbajcie o swoje fasoleczki.Pozdrawiam-Joanna
  • ewkaczo 02.11.04, 19:38
    NIKA- fajnie jak ktos ma ten sam dzien cyklu- u mnie tez 18dc dzisiajsmile i
    powiem szczerze ze moj mezulek tez nie ma rewelacyjnych nasionek wiec tez
    musimy w owulacjesmile Polepszacie jakos nasionka??? Jaki masz przepis gdy nie są
    zbyt ciekawe? Ja mam 30lat i staramy sie o pierwsze bobo, a Ty??
  • balbina11 02.11.04, 19:59
    Hej, ja jestem w 16dc, więc wcale nie tak daleko. Jestem troszkę starsza - 31
    lat i też pierwsze bobo. Czekam na test - 13 listopada i mam nadzieję.
  • paka25_k 02.11.04, 20:51
    Dziewczyny! TRZYMAM ZA WAS MOCNO ,NAWET BADZO MOCNO KCIUKI! Ja ze swoim
    cholernym zasniadem poczekam do przyszlego roku ale sercem jest z Wami!
    Pozdrawiam!!!
  • emka1974 02.11.04, 21:18
    Miałam się wstrzymać miesiąc, ale na USG lekarz powiedział mi, że jest
    pęcherzyk, peknie za 2-3 dni i mamy dzialać! Jestem b. zaskoczona, bo wg tempki
    i testów, owu jest ok. 16-17dc, a nie 13-14.
    Dziś 11dc.
  • nika782 03.11.04, 19:55
    Ewcia sorki ze dopiero teraz sie odzywam ale mój komp sie chszani.A co do tych
    nasionek to robimy nie wiele,karze mu sie dobrze odrzywiac witaminki,
    folicol,ziółka ojca Klimuszki,Wiesz Ewa to są tylko moje sposrzezenia co do
    tych nasionek bo on ich nie badał i ciezko mu ść na te badanie,ale sobie
    obiecałam jak w tym msc sie nie uda to pójdzie na te badania.Ona jest takim
    prawym człowiekiem i nie wyobraza sobie zeby iść i tak oddać nasiona.
    Ewo a czy wy badaliscie plemniczki a moze masz sposoby
    Mó stary to długo nie wytrzymuje bez sexsu hi hi,iczekac dla niego do owulacji
    to wielki problem(i to troche nie wkurza,dlaczego faceci sa tacy samolubni)
    To mój 10 cykl staran i jeszcze nie mamy bobo Powie m ci ze troche głupieje z
    tego powodu,zal mi jest jak cholera ..........Pozdrawiam-Joanna
  • pauzalka 02.11.04, 21:22
    Witam serdecznie i proszę o dopisanie mnie do listy starających się w
    listopadzie smile To będzie pierwsze podejście i mam nadzieję że zakończy się
    upragnionym sukcesem czego Wam wszystkim również życzę smile

    Paula
  • martekx 02.11.04, 21:51
    czesc dziewczyny smile
    z duzymi nadziejami dolaczam do Was
    to moj 3 cykl staran a dzis 3 dzien cyklu
    testowac bede 30 listopada
    cos duzo trojek = moze to dobry znak - urodzilam sie tez 30.03 wink
    pozdrawiam cieplutko
    marta
  • asiak78 03.11.04, 06:51
    Witam! Chciaż nie udzielam się często na forum, to do takiego wątku chętnie się
    dopisuję! Pozdrawiam wszystkie starające się. Trzymam za nas kciuki. Starająca
    się Asia
  • aquarius72 03.11.04, 08:04
    Witam w słoneczną środę smile
    Ale się u nas zaroiło! Super!!! Mam nadzieję dziewczyny, że nie poprzestaniecie
    na wpisaniu się na listę, tylko będziemy sobie tu mogły pogadać na różne tematy
    związane ze staraniami i nie tylko….
    Jeszcze raz chciałabym prosić, żeby podawać orientacyjną datę testowania – to
    jedyne kryterium wg którego układam kolejność na liście, a pozwala nam mniej
    więcej zorientować się na jakim etapie starań jesteśmy.

    Oto nasza lista :
    Szczęśliwe ciężarówki z naszego wątku :

    1.lula11
    2.tiga 76
    3.gumecka
    4.violetta76

    Dziewczyny, na wieści od których czekamy :

    1.oolga1
    2.78monika
    3.gusia_78

    Dziewczyny w trakcie starań :

    1.stachewicz – test 8.11
    2.balbina11 – test 13.11
    3.magdulka26 – test ok. 17.11
    4.nejka – test ok.18-19.11
    5.emka1974 – test ok.18-20.11
    6.kubusia1 – test 30.11
    7.martekx – test 30.11
    8.kasia.sz2 – test ok. 1.12
    9.roleczka11
    10.golo25
    11.pszczolka2
    12.ewkaczo
    13.malgonek
    14.kasiuula
    15.didi_75
    16.gonia271
    17.misia.dk
    18.badarka
    19.bjuti1976
    20.kingaolsz
    21.tromysza
    22.30.tka
    23.zebra102
    24.gagat101
    25.s.mal
    26.ankaa18
    27.maria.ksiazek
    28.wmika
    29.mamka22
    30.nelkeas
    31.lara_croft2
    32.agadibi
    33.nika782
    34.pauzalka
    35.asiak78

    Dziewczyny, które zaczną w grudniu :

    1.akk1 – na razie się leczy
    2.skaluz


    Dziewczyny, które na razie odłożyły starania, ale nas nie opuszczają :
    1.star 242
    2.kattrin1
    3.aquarius72
    4.paka25_k

    --
    Aquarius72
  • judyta10 03.11.04, 08:08
    dołanczam w listopadzie ,chociaż strasznie się boje oby trzeci raz sięnie
    powtórzył.
  • paula08 03.11.04, 08:13
    witajcie! dolaczylam do Was w pazdzierniku no i zostaje.... Dzis moj pierwszy
    dzien cyklu i znow dluuugie czekanie... Trzymam kciuki za nas wszystkie!!!
  • 78monika 03.11.04, 08:26
    dziewczyny - jestem z wiadomosciami ale sama nie wiem co myslec - pomozcie!
    1 test : 30.10 - wynik - fasolki brak (moze za wczesnie)
    2 test : 01.11 - wynik - fasolki brak sad((
    3 test : 02.11 - wynik - ledwo widoczna II kreseczka, bladziutka, cieniutka ale
    jest
    4 test: )02.11 wieczor - kreseczka jest, ale rowniez baaaardzo slaba.
    5. dzisiaj - test zrobiony, po 3 minutach cos migocze przed oczami, przygladam
    sie - jest - dalej slabiutka ale jest. Co dziwne - kreseczka "wyrazniejsza"
    pojawila sie zarowno wczoraj wieczorem jak i dzisiaj dopiero okolo5 minut po
    wykonanym tescie (a na tescie pisze, ze ma sie pojawic od 1-3 minuty). Po 3
    minutach jest bladusienka, prawie jej nie ma a okolo 5-6 minut po - jest duzo
    wyrazniejsza. Juz sama nie wiem co myslec. Dzis 27 dc - tylko dwa razy mialam
    az tak dlugi cykl (zazwyczaj 25 dni). Co myslec ??????????????????????
  • kattrin1 03.11.04, 08:31
    Monisiu, ruszaj szybciutko na bete, sprawdź mozliwa fasolka na
    horyzonciesmile)))))))))))))))))))))ojjjj listopad chyba tez ładnie sie
    zaczynasmile)))superasnosmile)

    A mnie tak brzuszek boli strasznie, nie moge siadac wstawac...ból kłujący
    ból...to juz od trzech dni...a do gina jeszcze 7 dnisad((((
  • aquarius72 03.11.04, 08:31
    Moniko - skoro pokazuje się nawet bardzo blada kreseczka, to znaczy, ze jest
    HCG w moczu, a więc jest ciąża. Czułość testu to 25 jednostek, wiec możesz mieć
    na razie mniej tego HCG - dlatego kreski są blade.
    Moja rada : zrobić test z krwi na beta HCG (ilościowy) i poziom progesteronu
    (to drugie, to tak profilaktycznie - po moich ostatnich doświadczeniach).
    Melduj szybciutko o wynikach - trzymam za Ciebie smile
    --
    Aquarius72
  • 78monika 03.11.04, 08:40
    Dziewczyny - dziekuje, czy bete nalezy zrobic rano czy nie ma to najmniejszego
    znaczenia???
    Mam milion mysli na minute- mialam Wam pisac w sobote ze ten padziernik do
    niczego i ze zapisuje sie na listopad - a tu taka niespodzianka.
    Wczoraj z mezem cieszylismy sie jak dzieci smile Biegne dzis do lekarza wieczorem,
    dam wam znac oczywiscie.

    Dziewczyny - mam do Was jeszcze jedno pytanko - czy to,ze podczas kilku
    ostatnich dni wypilam kilka mocnych drinkow nie zaszkodzi malenstwu? Po tym
    sobotnim negatywnym wyniku bylam przekonana, ze nic z tego, a mielismy dosyc
    aktywny weekend. Wiem, troszke panikuje ale...
  • aquarius72 03.11.04, 08:53
    Monika - pora robienia testu ma tylko znaczenie przy teście z moczu, a nie przy
    teście z krwi.
    A te drinki - na pewno nie zaszkodziły Maleństwu, bo ono jeszcze nie jest
    połączone łożyskiem z organizmem matki, więc żyje tak, jakby "w zawieszeniu" i
    na tym etapie twój drink na pewno mu nie zaszkodził smile
    powodzenia smile
    --
    Aquarius72
  • 78monika 03.11.04, 09:00
    Aquarius - bardzo Ci dziekuje! I trzymam za Was wszystkie kciuki. Jesli nam
    wyjdzie to bedzie to najcudowniejsza nowina smile
    P.S. Aquarius - kiedy nastepuje polaczenie dzidzi z mama?
  • aquarius72 03.11.04, 09:30
    78monika napisała:

    > P.S. Aquarius - kiedy nastepuje polaczenie dzidzi z mama?

    Takim specem od ciąży to nie jestem, ale wiem na pewno, ze na takim etapie, jak
    Ty jesteś zarodek jest jeszcze odżywiany przez ciałko żółte (stąd taki ważny
    jest poziom PRG), a połączenie się dopiero wytwarza.
    Dużo czytałam, że w tak wczesnej ciąży nawet lekarstwa normalnie szkodliwe dla
    płodu nie mają działania teratogennego (uszkadzającego), tak więc naprawdę się
    nie przejmuj smile


    --
    Aquarius72
  • sotavento 03.11.04, 09:05
    Dopisuję się do listy dziewczyn, które na razie odkładają starania - badania,
    hormonki, inne czary - mary smile - ale które was nie opuszczają.
  • nelkeas 03.11.04, 09:06
    hej dziewczyny,
    ciesze sie ze jestesmy tutaj razem, ja zaczynam walkę o fasolkę w przyszłym
    tygodniu, juz sie nie moge doczekac!!!!!!!!!!!!! ale testowac chyba nie będę
    wole poczekać na @, jak będzie to będzie, jak nie to nie. Ale i tak się
    denerwuję dlaczego inne dziewczyny mogą szybko zaciążyć, a ja wciąż nie! czy
    słyszałyście może cos na ten temat, że szczupłe i wysokie dziewczyny mają
    większe problemy z zajściem w ciążę? całuję i trzymama za nas wszytskie
    kciuki!!!
  • nelkeas 03.11.04, 09:11
    dziewczyny jeszcze jedno, kto będzie sie starał w listopadowy weekend 11-14? my
    z mężusiem jedziemy w góry, tryzmajcie za nas kciuki!!!!!!!!!!!! mógłby mi ktoś
    jeszcze tlyko powiedzieć na czym polega badanie na chlamydię, to jest wymaz? z
    góry dziekuję!!!!!!!!
  • agadibi 03.11.04, 09:30
    tak, badanie na chlamydię to wymaz. Skąd jesteś?, jeżeli z Warszawy, to moge Ci
    dać namiar na laboratorium, gdzie robią różniste badania - na miejscu,
    pobierają i badają...
    Będę trzymać za kciuki od 11....
    Aga.
  • nelkeas 03.11.04, 09:37
    hej dziekuję, że odpisałaś, niestety jestem z Poznania, będę musiała poszukać
    czegoćś na własna rekę, ale nie wiem czy robic te badania, czy chlamydia jest
    choroba bezobjawową, czy jakos się objawia? pozdrawiam

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka