Dodaj do ulubionych

czy "leczenie" może jeszcze pogorszyć?

14.09.05, 12:10
Mam takie pytanie.
Czy przez złe leczenie niepłodności któraś z Was ma jeszcze większe problemy?
Zastanawia mnie to, bo właśnie mija rok od czasu, gdy zaczęlismy się starać i
moje cykle są teraz jakieś takie dziwne. Rok temu były dłuugie - dostałam
Duphaston, potem Proverę. I chyba przez Proverę zamiast normalnej @ mam już 3
cykl plamienia.. Mam problemy z rozpoznaniem, czy to już nowy cykl czy nie.
Zaczynam nowy cykl, jak temp spada.. W poprzendim cyklu plamienie trwało 8
dni, potem 12 dnia znów się pokazało.. W tym cyklu trwało 3 dni, ale temp nie
spada. Robiłam test: -. No i boję się, że to przez gina mi się tak porobiło i
że to może mi zaszkodzić sad Idę do niego za tydzień dopiero..
Edytor zaawansowany
  • portalegre 14.09.05, 13:28
    Czy Twoj gin specjalizuje sie w leczeniu nieplodnosci? Jesli nie - koniecznie
    znajdz dobrego, sprawdzonego fachowca w tej dziedzinie, na pewno Ci pomoze.
    Powodzenia.
    --
    "Zwyciężasz, przegrywasz i boisz się tylko dlatego, że tak chcesz" (przysłowie
    chińskie)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka