• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Rohace

• 03.08.06, 11:31
    Wybieram się jutro na słowackie Rohace od strony Zuberca / na cały dzień /
    Do którego miejsca najlepiej dojechać samochodem i skąd wyruszyć aby wrócić
    spowrotem do samochodu.
    Inreresują mnie te wyższe partie, ponieważ nie jestem tatrzańskim nowicjuszem.
    Jadę sam około 7 na trasie: Czarny Dunajec - Chochołów - Sucha Hora - Oravice-
    -Zuberec.
    Mogę kogoś zabrać do towarzystwa bez zobowiązań.
    Kontakt: tatroman1@gazeta.pl
    Edytor zaawansowany
    • Gość: nie masz wyboru IP: *.aster.pl 03.08.06, 12:17
      byłem w Rohackiej w ostatnią sobotę, dojazd dokładnie tą samą trasą co Ty (spod
      Krakowa) - tylko robiłem inną graniówkę, od p. Banikowskiej do Brestowej. Nie
      wiem skąd będziesz jechał, ale radzę zameldować się w Rohackiej koło 7 rano.
      Unikniesz upału przy podchodzeniu.

Nie masz specjalnie wyboru - jedziesz szosą od Zuberca cały czas w górę (na
      niewielkim skrzyżowaniu z wyspą w głębi Doliny Rohackiej prosto, nie w lewo),
      najdalej jak się da. A da się na parking, za nim szosa jest przegrodzona
      szlabanem. Parkingowi przyjmują złotówki.

Stamtą jakieś 45-60 minut do Tatliakowej Chaty. No i stamtąd masz do wyboru
      kilka szlaków.

Miłej wycieczki.
      • 03.08.06, 13:01
        Dzięki za cenne wskazówki. Resztę doczytam z map.
        Ruszam z Czarnego Dunajca / około 45 km dojazdu / więc bez problemu mogę być
        tam około 7 i czas praktycznie do 19.
        Pozdrawiam
        • Gość: zazdroszczę IP: *.aster.pl 03.08.06, 13:46
          start z Czarnego Dunajca daje prawie 2 godziny przewagi... Ja normalnie
          mieszkam w Warszawie (skąd teraz piszę), ale z powodów rodzinnych co piątek
          zjeżdżałem w lipcu pod Kraków. Żeby zameldować się na parkingu (Kiry, Siwa
          Polana, Orawice, Rohacka, Jaworzyna Spiska) koło 7 rano, musiałem w sobotę
          wyjechać z domu przed 5.