Dodaj do ulubionych

Natrium 200 a Tuberculinum

16.11.06, 19:11
Witam!
Od około 1, 5 roku biorę Natrium najpierw 200 potem 1000. Po tym czasie leczenia nadal nie ustapiły problemy z kleistą mazią, która spływa mi po gardle. Pani dr zmieniła mi lek na Tuberculinum ( brałam serię tygodniową) a teraz raz w tygodniu. Moje pytanie brzmi: czy biorąc Tuberkulinę mogę wziąć rozpuszczone Natrium ( tak zwykle brałam przy przeziębieniach) teraz mam gorączkę i zapalenie ucha i chciałabym to czyms z łagodzić.
Proszę o odpowiedz jesli ktos mogły bi cos doradzic
Pozdrawiam
K.
Edytor zaawansowany
  • beba2 16.11.06, 20:01
    A może to sprawka tuberkulinum ? Ja się czujesz ogólnie ?
    Jakie potencje tuberkuliny brałaś lub bierzesz?
  • kafetkam 16.11.06, 20:08
    Tuberculinum 200. Przez tydzień po 3 kulki potem 2 tyg. przerwy i teraz raz w tygodniu.Wczoraj więłam.To może być sprawca mojego nieszczęscia:(
    Dzięki za odpowiedź
    K.
  • kafetkam 16.11.06, 20:13
    dodam jeszcze,że żeby mi nie było za dobrze buzia obsypana czeronymi swędzącymi plamkami i zaczerwienione oko. Takie małe monstrum..:) to domyslam sie ze skutek Tuberculinum ale na ucho niewpadłam:/
  • beba2 16.11.06, 20:26
    A chorowalaś kiedykolwiek na uszy?
  • kafetkam 16.11.06, 20:31
    niee..
    K.
  • beba2 16.11.06, 20:48
    A spróbuj tuberculinę rozpuścić w wodzie : 3 granulki na pół szklanki i pij po
    łyczku co 15 minut. Natrium na razie w to nie mieszaj :)
  • kafetkam 16.11.06, 21:00
    Okiej
    Dziekuję:)
    K.
  • beba2 17.11.06, 09:48
    I jak dzisiaj ?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka