Dodaj do ulubionych

MERCEDES CZY BMW, A MOŻE AUDI<LEXUS?

IP: *.torun.sdi.tpnet.pl 08.02.02, 12:01
KTÓRY PRODUCENT SAMOCHODÓW LUKSUSOWYCH PRODUKUJE WASZYM ZDANIEM NAJLEPSZE
SAMOCHODY,KTÓRY NAJŁADNIEJSZE?
  • Gość: JAGUAR IP: *.torun.sdi.tpnet.pl 08.02.02, 12:42
    bmw i mercedes to luksusowe samochody?
    to zwykłe niemieckie taksówki.
    Jaguar to prawdziwy lux samochód,drewno,skóra i klasyczna elegancja.Czego
    chcieć więcej?????????Nawigacji,telewizji,xenonów i tego rodzaju dodatków???
    to są duperele służące wyłącznie do szpanu.
    Nie rozumie jak można równać bmw 5 czy merca E z jaguarem s-type, albo bmw 7 i
    merca S z jaguarem xj.LUDZIE PRZECIEŻ TO INNY WYMIAR!!!!!!!
  • Gość: Marek IP: 172.18.118.* 08.02.02, 13:29
    Jaguar to obecnie badziewie produkowane przez Ford'a. Widziales nowy model X-
    Type? Nie dosc ze brzydki to jeszcze tani...
  • Gość: bolo IP: 212.106.160.* 08.02.02, 19:39
    Gość portalu: JAGUAR napisał(a):

    > bmw i mercedes to luksusowe samochody?
    > to zwykłe niemieckie taksówki.
    > Jaguar to prawdziwy lux samochód,drewno,skóra i klasyczna elegancja.Czego
    > chcieć więcej?????????Nawigacji,telewizji,xenonów i tego rodzaju dodatków???
    > to są duperele służące wyłącznie do szpanu.
    > Nie rozumie jak można równać bmw 5 czy merca E z jaguarem s-type, albo bmw 7 i
    > merca S z jaguarem xj.LUDZIE PRZECIEŻ TO INNY WYMIAR!!!!!!!

    jaguary trzeba kupowac zawsze 2 - jak jednym sie jeździ to drugi stoi w
    warsztacie, i na odwrót

    pzdr
    bolo

  • 08.02.02, 21:48
    a ja gdybym mial kesz to bym jezdzil lincolnem i uwazam ze stany robia
    naj.bryki!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: viki IP: *.torun.sdi.tpnet.pl 08.02.02, 13:20
    BMW 330 diesel to najlepszy samochód na świecie.
    A jaguary to jeżdżące trumny dla starych dziadków........przeciez nie wiedzą
    czy nie przytrafi im się zgon w trakcie jazdy :)
  • Gość: Marek IP: 172.18.118.* 08.02.02, 13:30
    Znowu sie nie zgadzam. Nowy Jag XJS jest jednym z najladniejszych kabrioletow
    na swiecie. Niestety w USA srednio idzie bo jest za tani/za mala moc silnika
    ma. Ludzie wola kupic Merca 500 SL bo widac po nim ze drogi.
  • Gość: tomek IP: *.torun.sdi.tpnet.pl 08.02.02, 13:55
    A mercedes ml , audi allroad, lexus rx czy bmw x5.Wszyscy widzą jakie te
    samochody są beznadziejne i marka nic tu nie pomaga.Wystarczy je porównać do
    jeepa grand cheeroke czy lincolna navigatora. Prezesi tych znanych i
    szanowanych firm powinni sobie zadać pyatne: czy warto robić samochody
    pseudoterenowe( tzw.pojazdy rekreacyjne-totalne bezguście.Jak samochód może być
    jednocześnie terenówką i limuzyną????????).
    Jeśli chodzi o duże luksusowe limuzyny to króluje mercedes klasy S.
    BMW musi szybko zacząć bardziej promować swoją nową siódemkę, bo w starej
    pokazują się już tylko dresiarze(podobnie merol W140).A Lexus i Audi pozostawię
    bez komentarza.Po co pisać o czymś co jest drogie i tandetne
  • 08.02.02, 15:38
    Gość portalu: tomek napisał(a):

    > A mercedes ml , audi allroad, lexus rx czy bmw x5.Wszyscy widzą jakie te
    > samochody są beznadziejne i marka nic tu nie pomaga.

    A ktorym jezdziles?
    BMW X5 diesel sprzedaje sie "jak swieze bulki", placa za niego nawet po pare
    tysiecy Euro powyzej oficjalnej ceny a wiec chyba trafili tym samochodem w gusta
    klientow.
  • Gość: edimerc IP: *.torun.sdi.tpnet.pl 08.02.02, 14:58
    Mercedesy są najlepszymi samochodami na świecie i najładnieszymi.
    widział ktoś z was ładniejszy samochód niż nowy Sl, bo ja nie.
    Jak ktoś znajdzie ti niech szybko napisze jaki.
    Równie ekstra jest c klasa-nie ma równych w swojej klasie(bo trójka to już nie
    prawdziwe bmw podobnie jak nowa 7--jak można tak zejść na psy)
    Natomiast nie podoba mi się s klasa,te kształty zupełnie nieprzypominają
    mercedesa.W tej klasie samochodów najlepsza jest siódemka-ALE STARA!!!!!!!!!
  • Gość: Adam W. IP: 10.128.137.* 08.02.02, 15:13
    Dla mnie - Lexus. Ma bardziej subtelny wygląd a czytałem też , że coraz
    częściej stawiany jest wyżej niż Mercedes.
  • Gość: Strus IP: *.sosnowiec.sdi.tpnet.pl 08.02.02, 16:02
    Pozatym Lexus jest japoński i sie nie pieprzy. A od nowego SLa ładniejszy jest
    np. Fiat Coupe. Pewnie sie oburzysz ze porównuje jednego z droższych Meroli z
    Fiatem, ale cóż-udana stylistyka przysługuje nawet DU (chociaż DU nie robi
    ładnych samochodów).
  • Gość: Michal IP: *.telia.com 08.02.02, 18:50
    Tutaj sie zgodze z Adamem W Lexus zaczyna wchodzic w kregi bardzo wysokie
    dyrektor dobrej firmy S merca, a koncernu albo wlascieciel tu juz widzimy ze
    wszedl na calego Lexus w tych najdrozszych odmianach.Lexus zdobyl sobie rynek
    jakoscia i niepowtarzalnosci bo jak moze wlasciciel koncernu pokazac sie gdzies
    jak tam wszystkie dressy jada BMW lub roznych mercach.Dres nie wsiadzie do
    Lexusa no bo to jest Lexus.W Moskwie cale podziemie przestepcze ma wiecej S-
    klasy niz w Berlinie.Pzdr.Michal
  • Gość: AM IP: 207.239.29.* 08.02.02, 18:56
    Lexus calyczas nie ma samochodu zdolnego konkurowac z Mercedesem w klasie S.
    Ich flagowy model LS430 moze konkurowac najwyzej z E-classe. Dodatkowo oni
    wcale nie walcza z Mercedesem - nie ten rynek - ich glownym przeciwnikiem
    (przynajmniej na rynku USA) jest BMW - wystarczy popatrzec jak modele sa
    ustawione cenowo i rozmiarowo a odrazu widac w kogo mierza.
  • Gość: Marek IP: 172.18.118.* 08.02.02, 19:03
    Najlepszym przykladem tego ze Lexus walczy z BMW jest model IS300. Lexus chcial
    zbudowac "BMW killer". Zrobili badania i okazalo sie ze ludzie kupuja BMW bo ma
    rzedowy silnik V6 i naped na tylnie kola. No i powstal model IS300 z rzedowa
    szostka i napedem na tyl.
  • Gość: AM IP: 207.239.29.* 08.02.02, 19:12
    Ale trche im sie z IS300 nie udaje - za mala roznica cenowa no w w srodwisku
    yuppies to zle brzmi - Czym jezdzisz - IS300- buhaha. Moze w Europie beda mieli
    lepsza sprzedaz - tam licza bardziej kazdy grosz. Tu jezeli kogos stac na IS300
    to i stac go na BMW330i (te pare tysiaczkow nie gra roznicy :-)) )
  • Gość: Duk IP: *.rsk.pl 08.02.02, 19:09
    Uwielbiam jak wypowiadają sie sami fachowcy (bez urazy, panowje;-)Cóz za
    bezdyskusyjna argumentacja, chyle czoła, naprawde robi wrazenie.
    Pomimo mej skromnosci pozwole sobie i ja dorzucic przysłowiowe trzy grosze.
    No wiec , mój sasiad uparcie twierdzi, ze najlepsze auto to jest żuk, poniewaz
    mało pali, jest prosty w obsłudze i mieszczą sie w nim 54327 głowy kapusty.Dla
    porównania w takiej S klasie-jedynie 31421 głowy kapusty.Dla mojego drugiego
    sąsiada, naładniejszym autkiem jest jego Polonez, ponieważ ma go od 20 lat,
    zrobił nim 1 mln km i nie jest to zapewne zadne kapitalistyczne ustrojstwo,
    czego o Jagu zapewne powiedzieć sie nie da.Nie uwierzycie, ale dla mojego
    stryjka, najlepszym autkiem jest cytryna AX diselek.No jakby nie patrzeć, takie
    V12 to pali chyaba ze 12 razy wiecej.Dla mnie osobiscie najlepsze auto to
    kaszla, proste jak drut-najlepszy bo najtańszy, po jaka cholere przepłacac, to
    jeździ, i to też jeździ...zaraz zaraz ile kosztuje nowa seria 7...?
    Wniosek z tego taki, ze nie ma aut najlepszych, choć czasami sensowne argumeny
    mogą postawic sprawe w zupełnie innym swietle, ale cóz...czasami to ręce
    opadają...
  • Gość: AM IP: 207.239.29.* 08.02.02, 19:16
    Podoba mi sie ta wypowiedz. Jeden lubi ogorki a drugi ogrodnika corki :-)) .
    Mam znajomego sasiada ktory spokojnie moglby sobie by kupic Merca S ale z
    uporem maniaka jezdzi starym Buickiem - tylko dla sentymentu - w tym aucie
    pierwszy raz kochal sie ze swoja zona :-)))
  • Gość: Janusz IP: *.dip.t-dialin.net 08.02.02, 19:20
    jako uzytkownik wszystkich tych samochodow pozwole sie wlaczyc do dyskusji.
    W cuagu 21 lat pobytw w Niemczech jezdzilem juz:
    1. Golf 3 - mozna zapomniec
    2. Mercedes 190D , kupiony nowy przejechane 45.000 km, skasowany w wypadku.
    (drogi, duza awaryjnosc, drogi servis, drogie czesci zamienne)
    3. Mercedes C190 , kupiony nowy, przejechane 120.000 km, obecnie jezdzi zona.
    ( ocena jak punkt 2)
    4. BMW 525 (1 rok firmowy samochod, swietny silnik, fatalna jakosc materialow
    do srodka samochodu.
    17 lat pracuje glownie dla przemyslu samochodowego w niemczech i na swiecie,
    pracowalem dla 80% producentow (poza USA - tzn. Europa, Azja i RPA) Z
    doswiadczenia moge powiedziec, ze w ostatnich 10 latach drastycznie sie
    poprawila jakosc samochodow jezeli chodzi o karoserie i silniki, natomiast
    montaz i jakosc materialow do wyposazenia w przypadku najlepszych marek jak BMW
    i Mercedes sie zdecydowanie pogorszyla.
    Osobiscie od 1,5 roku jezdze Lexusem 200 i wreszcie moge powiedziec, ze
    znalazlem swoja marke na cale zycie. Wiem cos o tym jak sie samochody buduje
    i robie w roku od 30.000 do 45.000 km - moja ocena jest nastepujaca - nigdy
    wiecej BMW ani Mercedes. Moj Lexus 200 kosztowal mnie 57.000 DM (oczywiscie
    uhandlowalem u handlarza 9.000 DM z ceny !) - tak samo wyposazony BMW 3 z 6-o
    cylindrowym silnikiem kosztowalby mnie ca. 30.000 DM wiecej, a Mercedes C j.w
    ponad 40.000 DM wiecej, bez jakiejkolwiek mozliwosci handlowania (poza upustem
    3% przy zaplacie gotowka).- Do tego dochodzi jeszcze jakosc servisu obu tych
    marek w porownaniu z Lexusem - to sa inne swiaty.
    Koledze zachwycajacym sie Jaguarem polecam 2-3 miesieczny pobyt w fabryce, to
    znakomicie otwiera oczy!
    pozdrawiam
    janusz
    uzywanych materialow do wyposazenia
  • Gość: edi IP: 212.106.160.* 08.02.02, 19:47
    Gość portalu: Janusz napisał(a):

    > jako uzytkownik wszystkich tych samochodow pozwole sie wlaczyc do dyskusji.
    > W cuagu 21 lat pobytw w Niemczech jezdzilem juz:
    > 1. Golf 3 - mozna zapomniec
    > 2. Mercedes 190D , kupiony nowy przejechane 45.000 km, skasowany w wypadku.
    > (drogi, duza awaryjnosc, drogi servis, drogie czesci zamienne)
    > 3. Mercedes C190 , kupiony nowy, przejechane 120.000 km, obecnie jezdzi zona.
    > ( ocena jak punkt 2)
    > 4. BMW 525 (1 rok firmowy samochod, swietny silnik, fatalna jakosc materialow
    > do srodka samochodu.
    > 17 lat pracuje glownie dla przemyslu samochodowego w niemczech i na swiecie,
    > pracowalem dla 80% producentow (poza USA - tzn. Europa, Azja i RPA) Z
    > doswiadczenia moge powiedziec, ze w ostatnich 10 latach drastycznie sie
    > poprawila jakosc samochodow jezeli chodzi o karoserie i silniki, natomiast
    > montaz i jakosc materialow do wyposazenia w przypadku najlepszych marek jak BMW
    > i Mercedes sie zdecydowanie pogorszyla.
    > Osobiscie od 1,5 roku jezdze Lexusem 200 i wreszcie moge powiedziec, ze
    > znalazlem swoja marke na cale zycie. Wiem cos o tym jak sie samochody buduje
    > i robie w roku od 30.000 do 45.000 km - moja ocena jest nastepujaca - nigdy
    > wiecej BMW ani Mercedes. Moj Lexus 200 kosztowal mnie 57.000 DM (oczywiscie
    > uhandlowalem u handlarza 9.000 DM z ceny !) - tak samo wyposazony BMW 3 z 6-o
    > cylindrowym silnikiem kosztowalby mnie ca. 30.000 DM wiecej, a Mercedes C j.w
    > ponad 40.000 DM wiecej, bez jakiejkolwiek mozliwosci handlowania (poza upustem
    > 3% przy zaplacie gotowka).- Do tego dochodzi jeszcze jakosc servisu obu tych
    > marek w porownaniu z Lexusem - to sa inne swiaty.
    > Koledze zachwycajacym sie Jaguarem polecam 2-3 miesieczny pobyt w fabryce, to
    > znakomicie otwiera oczy!
    > pozdrawiam
    > janusz
    > uzywanych materialow do wyposazenia

    masz niezłą sciemę januszku
  • Gość: Janusz IP: *.dip.t-dialin.net 08.02.02, 19:53
    zapomnialem polskiego czy tez rozmawiam z troglodytami?
    O co chodzi ? Co to jest "sciema"
    pozdrawiam
    janusz
  • Gość: Marek IP: 172.18.118.* 08.02.02, 20:05
    Mam podejrzenia ze edi chcial nam zaprezentowac bogactwo swojej wiedzy
    motoryzacyjnej i jednoczesnie rozpoczac z Toba fachowa dyskusje na temat
    jakosci materialow. Niestety jego malutki mozdzek byl w stanie wyprodukowac
    tylko jedno zdanie - cytuje "masz niezla scieme januszku". W tym zdaniu ujawnia
    sie caly swiatopoglad ediego :)

    A ja z duzym zaciekawieniem przeczytalem Twoj post. Nie bede polemizowal, choc
    moze napisze ze materialy stosowane w Mercu i BMW sa i tak lepsze od materialow
    w moim Pontiac'u...
  • Gość: Janusz IP: *.dip.t-dialin.net 08.02.02, 20:23
    Halo Marek
    dziekuje chociaz nadal nie rozumiem co to jest "Sciema" , ale prawdopodobnie
    moge dalej bez tego zyc. Co do mojego postu n.t. miedzy innymi materialow
    to male sprostowanie. Jest oczywistoscia, ze materialy uzywane przez obie te
    firmy sa wysokiej jakosci, problem polega na tym, ze ich jakosc o w ostatnich
    latach drastycznie sie pogorszyla. Wynika to to po prostu z checi obnizenia
    kosztow produkcji co jest samo przez sie zrozumiale, ale nia zawsze odpowiednio
    stosowane w praktyce. Nawet tutejsza dosc szowinistyczna prasa samochodowa
    (wszystko produkowane poza Niemcami musi byc gorsze) po prostu zniszczyla
    nowego Mercedesa A i jeszcze nowszego C po ich ukazaniu sie na rynku jezeli
    chodzi wlasnie o uzywane materialy (tapicerka, jakosc czesci plastykowych itp.)
    Wystarczy wsiasc do 10-letniego Mercedesa lub BMW albo do 2-letniego i roznice
    czuje sie po prostu nosem, nie wspominajac o wygladzie.
    A propos Lexusa, otoz w listopadzie 2000 (jezeli sie nie myle) byl w "Auto-Moto-
    Sport" - najwiekszym czasopismie samochodowym tutaj, test porownawczy Lexus 430
    i Mercedes S (4 litry, 8 cyl) Po raz pierwszy w historii niemieckich testow
    Mercedes S przegral !!! W Niemczech !! to juz wiele mowi
    pozdrawiam
    janusz
  • Gość: Marek IP: 172.18.118.* 08.02.02, 20:35
    A w USA strasznie prasa zjechala tego nowego "taniego" Merca:
    carpoint.msn.com/merismus/Gallery/c440150a.jpg
    Silnik za slaby a poza tym przestarzaly, zle sie kieruje, skrzynia biegow
    ma "gumowe" odczucie...

    A mi sie on bardzo podoba :)
  • Gość: Janusz IP: *.dip.t-dialin.net 08.02.02, 21:07
    mnie on sie tez z zewnatrz podoba (stylistyka) natomiast ta fiatowska deska
    rozdzielcza moze wywolywac tylko usmiech politowania i rumieniec zazenowania.
    Poza tym powstaje pytanie: co dostaje za moje pieniadze ?
    Samochod klasy sredniej, co prawda z 6-cylindrowym silnikiem i w miare luxusowo
    wyposazony za 94.000 DM ? Naprawde warto ?
    pozdrawiam
    Janusz
  • Gość: Marek IP: *.atlanta-48-49rs.ga.dial-access.att.net 09.02.02, 22:10
    W USA ten model kosztuje $24000 i ma silnik 4 cylindrowy z sprezarka Eaton'a.
  • Gość: Casey IP: *.pol.lublin.pl 09.02.02, 11:34
    > A mi sie on bardzo podoba :)

    Ta mazda 323 z doczepioną gwiazdą?

    Casey
  • Gość: edi IP: 212.106.160.* 08.02.02, 21:46
    Gość portalu: Janusz napisał(a):

    > Halo Marek
    > dziekuje chociaz nadal nie rozumiem co to jest "Sciema" , ale prawdopodobnie
    > moge dalej bez tego zyc. Co do mojego postu n.t. miedzy innymi materialow
    > to male sprostowanie. Jest oczywistoscia, ze materialy uzywane przez obie te
    > firmy sa wysokiej jakosci, problem polega na tym, ze ich jakosc o w ostatnich
    > latach drastycznie sie pogorszyla. Wynika to to po prostu z checi obnizenia
    > kosztow produkcji co jest samo przez sie zrozumiale, ale nia zawsze odpowiednio
    > stosowane w praktyce. Nawet tutejsza dosc szowinistyczna prasa samochodowa
    > (wszystko produkowane poza Niemcami musi byc gorsze)

    największym szowinistą to jesteś chyba ty januszku:-)

    po prostu zniszczyla
    > nowego Mercedesa A i jeszcze nowszego C po ich ukazaniu sie na rynku jezeli
    > chodzi wlasnie o uzywane materialy (tapicerka, jakosc czesci plastykowych itp.)
    > Wystarczy wsiasc do 10-letniego Mercedesa lub BMW albo do 2-letniego i roznice
    > czuje sie po prostu nosem, nie wspominajac o wygladzie.
    > A propos Lexusa, otoz w listopadzie 2000 (jezeli sie nie myle) byl w "Auto-Moto
    > -
    > Sport" - najwiekszym czasopismie samochodowym tutaj, test porownawczy Lexus 43
    > 0
    > i Mercedes S (4 litry, 8 cyl) Po raz pierwszy w historii niemieckich testow
    > Mercedes S przegral !!!

    w co przegrał? w bierki?

    W Niemczech !! to juz wiele mowi
    > pozdrawiam
    > janusz

  • Gość: edi IP: 212.106.160.* 08.02.02, 21:43
    Gość portalu: Janusz napisał(a):

    > zapomnialem polskiego czy tez rozmawiam z troglodytami?
    > O co chodzi ? Co to jest "sciema"
    > pozdrawiam
    > janusz

    czas wziąść korepetycje z nowomowy:-)
    pozdrawiam
    edi
  • Gość: Janusz IP: *.dip.t-dialin.net 08.02.02, 21:55
    nic sie nie przejmuj,
    kazdy robi z siebie blazna tak dobrze jak potrafi
    janusz
  • Gość: Acura IP: *.sympatico.ca 11.02.02, 01:47
    Cieszy ze sa jeszcze ludzie, ktorzy ponad fanatyzm marki przedkladaja zdrowy
    rozsadek i potrafia trzezwo spojzec na to, co w motoryzacji aktualnie sie
    dzieje. Dla ciekawych porownawcze zestawienie Lexusa i BMW na rynku
    amerykanskim
    Model - Lexus LS430 / BMW 740iL

    Base Price MSRP - $54,405 / $66,900
    Destination Charge - $575 / $645

    -------------------------------------------------------------------------------
    -Exterior




    Metallic Paint - Standard / Standard
    Spoiler - Not Available / Not Available
    Heated Side Mirrors - Standard / Standard
    Memory Mirrors - Standard / Standard
    In-Glass Audio Antenna - Standard / Standard
    Diversity Antenna - Standard / Standard
    Phone Antenna - Standard / Standard
    Brakes Front- Disc / Disc
    Brakes Rear - Disc / Disc
    Suspension Front - Independent, Unequal Length Double Wishbone, Stabilizer
    Bar / Independent, Double Pivot Strut Type, Stabilizer Bar
    Suspension Rear - Independent, Unequal Length Double Wishbone Pipe-Type,
    Stabilizer Bar / Independent, 4 Link Integral
    Wheels - 16" X 7" 7-Hole Machined Finish Aluminum Alloy // 16" X 8" Cross
    Spoke Alloy
    Tires - P225/60R16 H-Rated Bridgestone or Dunlop Summer Tires // P235/60R16
    100H-Rated All-Season

    -------------------------------------------------------------------------------
    -Interior




    Automatic A/C - Standard / Standard
    Driver/Front Passenger Dual Climate Controls - Standard / Standard
    Rear HVAC Ducts - Optional / Standard
    Air Filtration System - Standard / Standard
    Outside Temperature Gauge - Standard / Standard
    Power Door Locks - Standard / Standard
    Power Windows - Standard / Standard
    Driver Multi-Adjustable Power Seat - Standard / Standard
    Passenger Multi-Adjustable Power Seat - Standard / Standard
    Front Power Lumbar Support - Standard / Standard
    Leather Trimmed Seats - Standard / Standard
    Front Power Memory Seats - Standard / Standard
    Front Heated Seat - Optional / Optional
    Leather Steering Wheel - Standard / Standard
    Genuine Wood Trim - Standard / Standard
    Tilt Steering - Standard / Standard
    Telescopic Steering - Standard / Standard
    Automatic Tilt-Away - Standard / Standard
    Memory Steering - Standard / Standard
    CD Player - 6 Disc CD Changer, In-Dash (Standard) / Digital 6 Disc CD
    Changer, Trunk-Mounted (Standard)
    CD Changer - Standard / Standard
    Standard Premium Audio System - Lexus AM/FM, Cassette, CD Changer, 7
    Speakers, 176 Watts, Subwoofer, RDS // Premium AM/FM/Cassette/CD Stereo, RDS,
    14 Speakers, Digital Sound
    Optional Premium Audio System - Mark Levinson Audio AM/FM, Cassette, CD
    Changer, 11 Speakers, 240 Watts / Not Available
    Power Sunroof - Optional / Standard
    Cruise Control - Standard / Standard
    Headlight Auto On/Off - Standard / Standard
    Trip Computer - Standard / Standard
    Navigation System - Optional / Standard
    Reading or Map Light- Standard / Standard
    Console Storage - Standard / Standard
    Cupholders - Standard / Standard
    Fold-Down Armrest, Rear - Standard / Standard
    Universal Garage Door Opener - Standard / Standard
    Remote Fuel Door Release - Standard / Standard

    -------------------------------------------------------------------------------
    -Performance




    Engine - 4.3L V8 32 Valve DOHC / 4.4L V8 32 Valve DOHC
    Horsepower @ RPM - 290@5600 / 282@5400
    Torque @ RPM - 320@3400 / 324@3700
    Standard Transmission - A / A
    Automatic Transmission Technology - Wide Ratio 5 Speed Electronic Control
    with OD, Adaptive (Standard) / 5 Speed Electronic Control with OD, Adaptive
    (Standard)
    Driveline - Rear Wheel Drive / Rear Wheel Drive
    Fuel Economy City/mpg - 18 / 17
    Fuel Economy Highway/mpg - 25 / 23

    -------------------------------------------------------------------------------
    -Safety




    Driver Airbag SRS - Standard / Standard
    Passenger Airbag SRS - Standard / Standard
    Seat Belt Pretensioner - Standard / Standard
    Seat Belt Automatic Locking Retractor - Standard / Standard
    Seatbelt, 3-Point Center - Standard / Not Available
    Front Side Airbags - Standard / Standard
    Traction Control - Vehicle Skid Control (VSC) w/ TRAC (Standard) // All
    Season Traction Control (Standard)
    ABS Brakes - Standard / Standard
    Electronic Brake Assistance - Standard / Standard
    Child Safety Locks - Standard / Standard
    Rear Window Defogger - Standard / Standard
    High Intensity Discharge Headlights - Standard / Standard
    Foglights - Standard / Standard
    Auto-Dimming Interior Day/Night Mirror - Standard / Standard
    Vehicle Speed Sensing Wiper Interval - Standard / Standard
    Vehicle Anti-Theft - Standard / Standard
    Audio Anti-Theft - Standard / Standard
    Multi-Function Remote - Standard / Standard

    -------------------------------------------------------------------------------
    -Specifications




    Steering - Rack and Pinion / Recirculating Ball
    Full Size Spare Tire - Standard / Standard
    Seating (Standard) - 5 / 5
    Headroom Front (in.) - 39.6 / 37.5
    Headroom Rear (in.) - 38.0 / 38.1
    Legroom Front (in.) - 44.0 / 41.9
    Legroom Rear (in.) - 37.6 / 41.9
    Shoulder Room Front (in.) - 58.3 / 58.4
    Shoulder Room Rear (in.)- 58.2 / 58.4
    Cargo Volume (MFR) (cu. ft.) - 20.2 / 13.0
    Cargo Volume (EPA) (cu. ft.) - 14 / 13
    Curb Weight (Auto Trans) (lbs.) - 3955 / 4288
    Curb Weight (Man Trans) (lbs.) - Not Applicable / Not Applicable
    Wheelbase (in.) - 115.2 / 120.9
    Length (in.) - 196.7 / 201.7
    Width (in.) - 72.0 / 73.3
    Height (in.) - 58.7 / 56.1
    Fuel Capacity (gal.)- 22.2 / 22.5

    -------------------------------------------------------------------------------
    -Warranty




    Basic Miles - 50000 / 50000
    Basic Time (Months)- 48 / 48
    Powertrain Miles - 70000 / 50000
    Powertrain Time (Months) - 72 / 48
    Rust Miles - Unlimited / Unlimited
    Rust Time (Months) - 72 / 72
    Road Side Assistance - 48 Months/Unlimited Mileage / 48 Months/50,000 Miles
  • Gość: Robert IP: *.torun.sdi.tpnet.pl 08.02.02, 22:34
    JANUZ!! Lexusy może i są dobrze wykoczone,ale są także brzydkie.Nie da się
    porównać lexusa is do bmw 3 czy merca c.
    Osobiście mam mercedes s500 (juz w220).Sprowadziłem go na mienie przesiedleńcze
    z niemiec.Po odjęciu mswt. kosztował 89000dm,czyliprzy mocnym złotym jakieś
    160000 złotych.Samochód był w stanie idealnym,rok 99,45000 przebiegu.
    Nie uważam żebym za niego przepłacił,ale.......
    Ale wcześniej miałem bmw 740 rok 1997 i to był naprawdę fantastyczny samochód.
  • Gość: Janusz IP: *.dip.t-dialin.net 09.02.02, 10:25
    serdeznie gratuluje!
    Mercedes S jak i BMW 7 to naprawde fantastyczne samochody i nigdy nie
    twierdzilem niczego innego. Moja krytyka dotyczyla bardziej tych dolnych
    segmentow obu marek jak Mercedes C, A, CLK jak rowniez BMW 3. Oczywiscie w
    porownaniu z Oplami, Fordami czy innymi europejskimi samochodami bija je na
    glowe mimo wszystko. Zakup samochodu jest sprawa rowniez w duzej mierze
    emocjonalna-samochod nie sluzy tylko do jezdzenia, ale jest rowniez symbolem
    statusu spolecznego jego posiadacza. Dlatego rozumiem ludzi zachwycajacych sie
    np. Jaguarem - kazdemu to na co go stac i co mu sie podoba.
    Nie zmienia to faktu, ze ja po prostu z autopsji wiem jak 80 % samochodow na
    naszyczm europejskim rynku jest produkowanych i w tym swietle jest moj wybor
    (Lexus) dla mnie tym wlasciwym. Poza tym dochodzi ten "aha" - efekt: ty
    jezdzisz mercedesem ?. Ja osobiscie jestem bardzo zadowolony, ze moj Lexus nie
    kluje ludzi w oczy i dla zlodziei jest rowniez mniej interesujacy.
    Jak juz mowilem - kazdemu to na co sobie zarobil.
    Wiele przyjemnosci w Twoim Mercu S !
    pozdrawiam
    Janusz
  • Gość: remi IP: *.torun.sdi.tpnet.pl 09.02.02, 11:09
    Dla mnie najlepszym luksusowym samochodem jest bmw 7 (stary model).
    Jest to samochód duży,wygodny,wyposażony we wszystkie nowinki, a przy tym nie
    rzuca się w oczy tak jak mercedes klasy S, który moim zdaniem jest samochodem
    dla zidiociałych szpanerów
  • Gość: AUDI_FAN IP: *.torun.sdi.tpnet.pl 09.02.02, 12:53
  • Gość: Michal IP: *.telia.com 09.02.02, 14:44
    Fajne sa Wasze wypowiedzi,tylko nikt nie zauwazyl ze jeden z kolegow wsadzil do
    Lexusa IS300 rzedowy motor V6,jak rzad to nie V.
    Druga wypowiedz odnosnie materialow stosowanych przez Mercedesa,zdradze Wam
    tajemnice mercedesa,stosuje najtansze i nagorsze materialy jakie sa dostepne na
    rynku,ale stosuje najwyzsza technologie polepszania ich wlasciwosci.Nikt
    mercowi pod tym wzgledem nie jest w stanie dorownac.Ich skrzynie biegow kreca
    sie najdluzej z motorami to jest juz roznie .ale inne elemnty zyja poprawnie
    dosc dlugo ,o wiele wiecej niz przecietna.Pzdr.Michal
  • Gość: edi IP: 212.106.160.* 09.02.02, 16:56
    Gość portalu: Michal napisał(a):

    > Fajne sa Wasze wypowiedzi,tylko nikt nie zauwazyl ze jeden z kolegow wsadzil do
    >
    > Lexusa IS300 rzedowy motor V6,jak rzad to nie V.
    > Druga wypowiedz odnosnie materialow stosowanych przez Mercedesa,zdradze Wam
    > tajemnice mercedesa,stosuje najtansze i nagorsze materialy jakie sa dostepne na
    >
    > rynku,ale stosuje najwyzsza technologie polepszania ich wlasciwosci.Nikt
    > mercowi pod tym wzgledem nie jest w stanie dorownac.Ich skrzynie biegow kreca
    > sie najdluzej z motorami to jest juz roznie .ale inne elemnty zyja poprawnie
    > dosc dlugo ,o wiele wiecej niz przecietna.Pzdr.Michal

    a skąd te informacje:-)

  • Gość: Michal IP: *.telia.com 09.02.02, 18:36
    W swoim czasie wiele firm poddalo analizie materialy stosowane w roznych
    ukladach w mercedesie.I wtedy nastapil szok,ze to jest badziewie,ale po
    dokonaniu analiz strukturowych mateialow i chemicznych inzynierowie doszli ze
    technika polepszania wlasciwosci,czyli utwardzania roznych powierzchni niema
    wsobie rownych nikomu na swiecie ,aby dorownal technologi merca.Merciu jak
    wiecie auta, to jest ubocz<na produkcja glowna to jest przemysl ciezki i
    zbrojeniowy.Koniec basta nic wiecej ze mnie nie wyciagniecie.
    Np.nadwozie poza obrobka wstepna jest kapane w roznych chemicznych
    zaprawach,nastepnie jest malowane i kazdy model wykanczany koncowo
    recznie,warstw lakieru bodajze 6 w gore,zadna firma na swiecvie tego nie
    stosuje,dlatego merce zyja tak dlugo.
  • Gość: Janusz IP: *.dip.t-dialin.net 09.02.02, 19:11
    Hallo Michal,
    to jest niezupelnie tak, a mianowicie: wyprodukowana karosa (pospawana i
    pozgrzewana) jedzie do tak zwanej KTL-Kapieli ( wanna dlugosci miedzy 12-36 m
    w zaleznosci od marki samochodu/producenta). Tam ta karoseria zostaje po prostu
    zanurzona w specjalnym materiale podkladowym, ktory jest na nia galwanicznie
    nakladany, nie ma tu zadnej specjalnej tajemnicy. Nastepnie jest pierwsza
    suszarka (piec z temp. 80 - 120 stp.) i po wystygnieciu idzie do nakladania
    zabezpieczenia podlogowego i progow, po czym karoseria wedruje do nakladania
    lakieru podkladowego (füller albo po angielsku primer coat), nastepnie znowu
    piec czyli suszarka, dalej nastepna linia lakiernicza (lakier podstawowy, base
    coat) nakladany glownie metoda elektrostatyczna (tzw. ESTA) lub coraz czesciej
    w nowych zakladach przez roboty, potem znowu suszarka czyli piec. Po
    wystygnieciu karosa jesdzie do nastepnej lini lakierniczej tzw. top coat patrz
    wyzej jak chodzi o metody lakierowania. Warstw top coatu moze byc kilka, poza
    tym istnieja jeszcze rozne drobne roznice (czasami naklada sie przy niektorych
    modelach jeszcze dodatkowe specjalne lakiery pomiedzy base a top). Proces jest
    znany wszystkim, nie ma tu zadnych tajemnic (moze tylko u producentow lakow)
    cala stuka i zabawa polega na dokladnosci i najwazniejsze (!!) - czystosci !.
    W dobrej firmie samochodowej kabina lakiernicza jest jednostka zupelnie
    zamknieta, dostepna tylko przez wielostopniowe sluzy, z powietrzem calkowicie
    i dokladnie czyszczonym oraz w bardzo dokladnych granicach klimatyzowanym.
    Wierz mi bo ja takie to zabawki projektuje i uruchamiam od lat 17 na calym
    swiecie. Osobna sprawa jest oczywiscie rzeczywistosc w lakierniach ....
    W Europie zachodniej nie ma ani jednego zakladu obecnie gdzie by sie jeszcze
    lakierowalo recznie (poza Polska, Czechami i Slowacja). Recznie robi sie
    poprawki po kazdym etapie lakierowania (primer, base i top) gdy kontrola
    jakosci znajdzie problematyczne miejsca, plamy , bable itp. Poza tym nic !!!
    W Niemczech np. zarowno Mercedes jak BMW, AUDI czy Porsche a nawet ostatnio
    Opel w Eisenach stosuja dokladnie te same technologie i nakladaja tyle samo
    warstw lakieru (im lepszy model tym wiecej np. Audi A8, BMW7 czy Merc. S- 8
    warstw). Poza tym wiele innych firm na swiecie tak lakieruje np Chrysler w Graz
    czy producenci japonscy czy nawet angielscy. Nie pamietam jak jest to u Fiata
    bo od czasu gdy dla nich pracowalem minelo juz sporo czasu.
    Mam nadzieje, ze nikogo nie zanudzilem i wyjde na zarozumialca
    Janusz
    PS. Mercedes Benz nie ma nic wspolnego z przemyslem ciezkim.
    J
  • Gość: Wiktor IP: *.torun.sdi.tpnet.pl 09.02.02, 20:19
    jak sądzicie: Dla jakich warstw społecznych samochodem jest bmw a dla jakich
    mercedes??????????
  • Gość: Janusz IP: *.dip.t-dialin.net 09.02.02, 21:21
    to zalezy od tego gdzie sie zyje i czy sie ma prace i jaka i..i...i....
    Wiktor, bez mercedesa tez mozna zyc, ale przeciez nie musisz brac wszystkiego
    tak powaznie - jak uwazasz tego rodzaju posty za glupie to je po prostu ignoruj
    vide edi
    pozdrawiam
    janusz
  • Gość: edi IP: 212.106.160.* 09.02.02, 21:57
    Gość portalu: Michal napisał(a):

    > W swoim czasie wiele firm poddalo analizie materialy stosowane w roznych
    > ukladach w mercedesie.I wtedy nastapil szok,ze to jest badziewie,ale po
    > dokonaniu analiz strukturowych mateialow i chemicznych inzynierowie doszli ze
    > technika polepszania wlasciwosci,czyli utwardzania roznych powierzchni niema
    > wsobie rownych nikomu na swiecie ,aby dorownal technologi merca.Merciu jak
    > wiecie auta, to jest ubocz<na produkcja glowna to jest przemysl ciezki i
    > zbrojeniowy.Koniec basta nic wiecej ze mnie nie wyciagniecie.
    > Np.nadwozie poza obrobka wstepna jest kapane w roznych chemicznych
    > zaprawach,nastepnie jest malowane i kazdy model wykanczany koncowo
    > recznie,warstw lakieru bodajze 6 w gore,zadna firma na swiecvie tego nie
    > stosuje,dlatego merce zyja tak dlugo.


    no i to jest sztuka.....ukręcić z gówna bicz:-)
  • 09.02.02, 18:53
    Znam wszystkie te wozki, aktulnie jezdze W140 i mi najbardziej lezy. Koles mial
    XJR fajny tylko WSZYSTKO sie psulo, wszystko! Beema 740 aktualnie jezdzi inny
    koles ma juz 3 bmw, wszystkie cos tam sie psuje ale duperele. Jak dla mnie za
    niski i za maly, balbym sie zderzenia. A8 jest ekstra ale trudna blacharka,
    malo kto potrafi dobrzze posmarkac zeby sie nie rozpadlo (aluminium).
    Co ty Michal za glupoty o merolkach opowaidasz ze liche materialy? Facet
    najlepsze!!! Drewno w beemie 7 jest z plastiku a w moim merolku esce prawdziwe
    drewno orzechowe, chyba nie wiedziales a ja osobiscie sprawdzalem. Skora
    lepsza, blacha, elektryka nic nie siada (a w beemie komputer mu sie juz trzy
    razy rozladowal) zawieszenie nawet na naszych dziurach wytrzyma. Auta to ty
    chyba znasz z katalogow koles.
  • Gość: tomasz W IP: *.torun.sdi.tpnet.pl 09.02.02, 21:19
    Janusz widze że jesteś obeznany na rynku niemieckim.Możesz mi powiedzieć czy
    jest szansa zebym za 35-40 tyś. euro sprowadził Mercedesa klasy S W220.
    Rok jest mi obojętny,najlepiej 99 tylko żeby przebieg nie był większy niż 100-
    120 tyś kilometrów
  • Gość: Janusz IP: *.dip.t-dialin.net 09.02.02, 21:37
    halo tomasz,
    przykro mi ale raczej nie jestem rozeznany na rynku uzywanych samochodow w
    niemczech. Ma to wiele powodow (jestem duzo w drodze w swiecie, od wielu lat
    kupuje tylko nowe itp). Generalnie jest tak: tego typu samochody jak Mercedes S
    lub BMW7 lub AUDI A6 sa jako nowe kupowane glownie przez firmy (wchodza w
    wydatki firmowe i koszty sie nie licza) Jezeli kupuja je ludzie prywatni to
    nie tylko bardzo dobrze sytuowani, ale rowniez tacy ktorzy z roznych lub
    wyimaginowanych powodow musza soba i swoim autem cos reprezentowac. Po
    najpozniej 5 latach te samochody sa sprzedawane (sa finansowo rozpisane na zero)
    Jezeli taki samochod znajduje sie na rynku po 3 latach to znaczy ze byl przez
    firme wziety na 3-letni leasing. Generalnie nie zmienia to problemu podstawowego
    co z takim samochodem dalej zrobic. Jezeli taki nowy samochod kosztuje powiedzmy
    120.000 DM to po 3 latych nawet w nienagannym stanie nie sprzedasz go w
    niemczech nikomu za np. 80.000 DM bo jezeli kogos stac na wydanie 80.000 DM
    na samochod to on sie nierozglada ny rynku uzywanych. Tzn. te samochody
    sprzedaje sie za cene 50 - 70.000 DM. Oczywiscie nie jest to takie proste bo
    trzeba wiedziec gdzie np. w bawarii mozesz znacznie taniej kupic BMW, a w
    okolicach Stuttgartu Mercedesa niz w polnocnych niemczech. Generalnie: te
    samochody ida w 90% jako uzywane za granice glownie na wschod i do krajow
    arabskich i cena jaka musialbys zaplacic zalezala by tylkoi wylacznie od twoich
    mozliwosci i umiejetnosci negocjacyjnych i czasu na szukanie aby nie brac
    pierwszego z brzegu
    Generalnie nie widze problemow w tych granicach cenowych jakie sobie wyznaczyles
    pozdrawiam
    janusz
  • Gość: Szybki IP: *.proxy.aol.com 10.02.02, 02:31
    Jestem przekonany ze Mercedes a szczegulnie S 500 ,S 600 czy S55 to sa
    najlepsze i z pewnoscia najdrozsze samochody w tej klasie.S500 np. 5.0L 302KM
    S 600 - 5.8L 362 KM a S55 5.5L i 355 KM.

    Lexus jest w mojej opini prawie jak Mercedes czy LS 400 czy LS 430 sa to
    samochody bardzo wygodne,szybkie,wyposazenie prawie jak Mercedes a cena jest
    okolo $ 20000 mniej.

    Ja moge sie wypowiedziec na ten temat z powodu ze jezdzilem Lexus LS 400 przez
    cztery lata a teraz moja zona ma LS 430 i bardzo lubi to auto.

    Jezeli chodzi o S500 to ten Mercedes ma piekna sylwete i wogule nie wyglada jak
    Mercedes i z tego powodu sobie kupilem ten samochod.(Jezdzilem rowniez BMW 740
    IL przez trzy lata -niestety ale to nie jest Mercedes(moja opinia).

    Jaguar ma ladna sylwetke lecz niestety to nie Mercedes, rowniez kosztuje duzo
    mniej.Lexus jest lepszym autem w mojej opini.

    Mercedes S500 lub S600 od roku 2000 sa duzo zmienione od poprzednich lat ,
    przod rowniez i tyl jest duzo zmieniony od poprzednich.Jezeli chodzi o
    wyposazenie tego samochodu to nie ma lepszego na swiecie(Niemcy naprawde
    zbudowali piekne samochody w tej klasie S.

    Samochod w czasie szybkiej jazdy na autostradzie sie obniza azeby silnik ciezko
    niepracowal z powodu przeciwnego oporu co tworzy wiatr.W szybkosci ponad 200
    KM/G na autostradzie poprostu czujesz sie jak bys lecial 80 lub 100 KM/G.
    Posiada ADS,ABS,ESP,Command System z ekranem(w kolorze)glosniki
    Bose,CD,GPS,Kaseta.O do 100 KM w 6.0 sekundach.Siedzenia ogrzewane i
    klimatyzowane i wiele innych wygod jak rowniez zamkniencie lub otwarcie
    samochodu bez klucza.Posida na pokladzie w command system (SOS lub pomoc
    mechanika - polonczenie z najblizszym dealerem).
    Wiec niestety jezeli cos chcesz dobrego to trzeba zaplacic. S500 kosztuje z
    dobrym wyposazeniem okolo 90000 USD. a S600 okolo $110000 USD.Pozd. z
    Kaliforni.
  • Gość: tomasz w IP: *.torun.sdi.tpnet.pl 09.02.02, 21:24
    Janusz widzę że masz obrze opanowany rynek nimiecki.Napisz czy jest szansa
    żebym za 35-40 tyś euro sprowadził do polski mercedesa klasy S w220.
    Rok obojętny,tylko żeby przebieg nie był większy niż 120 tysięcy.
    Napisz też jak w Niemczech cenowo stoją bwm siódemki rok 2000 z silnikiem
    większym niż 2.8 litra.
    Z góry dzęki
  • Gość: Janusz IP: *.dip.t-dialin.net 09.02.02, 21:47
    tomasz,
    im wiekszy silnik tym bardziej niesprzedawalny jest taki samochod na niemieckim
    rynku. Ile cos kosztuje nie moge Ci powiedziec bo tylko idioci lub slepi i glusi
    placa na rynku na ktorym stoi ponad 2 miliony (!!!!) samochodow na haldzie tyle
    ile ktos zada. Jak nie chce handlowac to u sie rozesmiej w nos i idz gdzie
    indziej, jedna noc w hotelu + utrzymanie kosztuje powiedzmy 100 euro, a
    wyhandlowac mozesz duzo. Sam widzialem przypadki ze BMW 740 za ktore handlarz
    chcial 72.000 DM sprzedal za 50.000 !. Pamietaj, ze te samochody ktore tu stoja
    to nie stoja w komisie, ten handlarz za nie zaplacil i teraz kazdy dzien
    kosztuje do czysta gotowke na kredytach, ubezpieczenie iti, itd. Oczywiscie
    kazdy chce zarobic, ale jak bedzie widzial ze jestes gotowy kupic i to ZA
    GOTOWKE to sprzeda nawet z niewielka dla siebie strata.
    Popatrz w internecie na uzywane samochody pod haslem "gebraucht + BMW" sa
    tysiace ogloszen
    pozdrawiam
    janusz
  • 09.02.02, 22:09
    Janusz dobrze muwi ma racje. Ale nie kupuj w auto-komisie bo on musi swoje
    skasowac. Malo czy duzo ale zarobek musi miec, kupuj z ogloszenia. Ja mam
    rodzinke to mi zawsze pomoga, tez sie rozejrzyj za kims zanjomym. Najtaniej
    W220 kupisz gdzies za 60 tys. marek dobry, szukaj bitego trafisz nizej 50 tys.
    Za pare zloty go posklejasz, rok-dwa pojezdzisz i do chlopa! Ja tak robie i do
    aut nie dokladam :-)
  • Gość: hurc IP: 212.106.160.* 09.02.02, 22:14
    Witam

    mam pytanie, czy pracowałeś może ostatnio dla opla? jeżeli tak, to czy mógłbyś mi
    powiedzieć jak to jest u nich ostatnio z jakością?; bardzo mi się podoba omega
    (ta po liftingu) jestem zainteresowany jej kupnem, ale słyszałem juz różne opinie
    na temat tego samochodu od bardzo pochlebnych do bardzo niepochlebnych:-) może
    więc dowiem sie czegos od ciebie,
    z góry dziękuje i pozdrawiam
    hurc
  • Gość: Marek IP: *.atlanta-48-49rs.ga.dial-access.att.net 09.02.02, 22:26
    Opel = GM = zlom

    (wlasciciel 2 produktow GM)
  • Gość: Marek IP: *.atlanta-48-49rs.ga.dial-access.att.net 09.02.02, 22:29
    Opel Omega byl w USA sprzedawany jako Cadillac Catera. Cieszyl sie niezwykle
    zla opinia. Najczestszym problemem bylo urywanie sie paska rozrzadu. Poza tym
    trapily go powazne problemy z elektronika. Doszlo do tego ze w zeszlym roku
    mozna bylo nowa Catere kupic za $21-22 tys. (oryginalna cena $35tys!)
  • Gość: Janusz IP: *.dip.t-dialin.net 09.02.02, 22:32
    halo hurc,
    pracowalem ale nie w zakladach robiacych Omege. Generalnie Opel ma tu ostatnio
    bardza zla prase (straty finansowe, podla jakosc, zwolnienia pracownikow,
    klopoty ze sprzedaza itp), ale Omega to jest przeciez ten topodel opla, a wiec
    mozesz spokojnie wychodzic z zalozeniaze ten samochod generalnie nie jest zly.
    Oczywiscie mozesz miec pecha i trafic na samochod "poniedzialkowy" (sa takie
    naprawde i to nie bez powodu) ale to nie jest cecha generalna. Opinie na temat
    Omegi sa sa diametralnie rozne od nienawisci do uwielbienia, ale nie ma
    zastrzezen technicznych poza nienowoczesny, przestarzaly itp. tzn czysto
    subiektywnych. Opel ( i Omega) jest tu w pewnych kregach "intelektualnych"
    uwazany za samochod dla chlopow i gastarbeiterow, ale jak pewnie wiesz ludziom
    mozna wszystko zohydzic..
    pozdrawiam
    janusz
  • Gość: Michal IP: *.telia.com 09.02.02, 23:48
    Tak masz racje to wlasnie jest ta sztuka i to mialem na mysli.Inni nie
    zalapali,a swoja droga trzeba czasami podlac troche oliwy ,to zaraz watek sie
    rozgrzeje az milo czytac.Pzdr,Michal
  • Gość: Michal IP: *.telia.com 09.02.02, 23:56
    Dziekuje Tobie za bardzo ladna odpowiedz,milo sie czytalo.Pzdr.Michal
  • Gość: Marek IP: *.atlanta-01-02rs.ga.dial-access.att.net 10.02.02, 15:33
    Najlepsze gwarancje w USA daja Hyundai i Kia - 10 lat/100 tys. mil. Lexus daje
    4 lata/50 tys. mil na wszystko oprocz silnika/skrzyni - na to jest 6 lat/70
    tys. mil. Na korozje jest tez 6 lat ale nieograniczony przebieg. Najgorsze
    gwarancje daja amerykanskie samochody - np. moj ma tylko 3 lata/36 tys. mil.
    Ale za jakies $900-$1000 mozna sobie kupic przedluzona gwarancje do 10 lat/100
    tys. mil.
  • Gość: Marek IP: *.atlanta-01-02rs.ga.dial-access.att.net 10.02.02, 15:38
    Pare tendencyjnie wybranych postow na temat Cadillaca Catera:
    1)
    From the day we drove ours out of the showroom, there were problems. Rattles
    all over the place. Quality control was simply awful. We had half a dozen
    cooling system failures, four battery replacements, replacements of an
    assortment of parts that included the ignition lock, brake light switch (a
    serious potential safety hazard), oxygen sensor, and gas cap cover. With the
    lease due to expire shortly, the car still shudders when you apply the brakes
    at 45 miles per hour, and the transmission stick rattles at that speed during
    breaking and over bumps. The radio still cannot remember a station when you
    turn it off, and the rattles persist. When the dealer fixed a damaged door
    jamb, they broke a fitting on the inside door handle and tore some of the
    rubber molding. This is but a small part of the ills that plagued us with the
    1999 Catera. All Cadillac would offer when we asked them to buy it back was an
    offer of a $2,000 incentive towards purchase of another Cadillac. Fat
    chance.

    2)
    The car has had a problem since day one. First Brakes locked up, then key wont
    come out, sunroof doesn't close, transmission went out(with less then 32,000
    miles), radiator prblems Poor custumer service, Rotors have to be changed
    whenever pads are replaced. The car is a no a good choice for anyone. Customer
    service is the worse. You never get a straight answer from anyone. I will go
    back to german cars after this. It has a lot of defects. Example: key gets
    stuck, sun roof gets stuck, rotors have to be changed every time brake pads are
    changed.

    3)
    I thought it would be a trouble free vehicle but to my dismay, I have had
    numerous problems. Fuel injection, hesitation, and electrical problems. Your
    learn from your mistakes. The next time I want to spend money on a luxury
    vehicle, it will be on a Lexus

    4)
    Constant Mechanical & Electrical Problems that are not repaired when taken to
    dealer. "Could Not Find Problem"

    5)
    major problems with oil leakage that couldn't be fixed, tires cupped at 30,000
    miles headlight burned out doors won't close in winter little to no
    satisfaction at dealership
  • Gość: Janusz IP: *.dip.t-dialin.net 10.02.02, 19:31
    hi.. hi... hi...
    jagbym czytal o jaguarze. Nie pisalem tu nic o jakosci samochodow amerykanskich
    bo w USA nie pracowalem, ale jest to ogolniedostepna tajemnica poliszynela.
    No coz, kazdy ma tak dobrze jak sobie zasluzyl, chociaz bylem zawsze przekonany
    ze stwierdzenie "poor service" odnosi sie raczej do europy.
    pozdrawiam
    janusz
  • Gość: edi IP: 212.106.160.* 10.02.02, 20:14
    Gość portalu: Marek napisał(a):

    > Pare tendencyjnie wybranych postow na temat Cadillaca Catera:
    > 1)
    > From the day we drove ours out of the showroom, there were problems. Rattles
    > all over the place. Quality control was simply awful. We had half a dozen
    > cooling system failures, four battery replacements, replacements of an
    > assortment of parts that included the ignition lock, brake light switch (a
    > serious potential safety hazard), oxygen sensor, and gas cap cover. With the
    > lease due to expire shortly, the car still shudders when you apply the brakes
    > at 45 miles per hour, and the transmission stick rattles at that speed during
    > breaking and over bumps. The radio still cannot remember a station when you
    > turn it off, and the rattles persist. When the dealer fixed a damaged door
    > jamb, they broke a fitting on the inside door handle and tore some of the
    > rubber molding. This is but a small part of the ills that plagued us with the
    > 1999 Catera. All Cadillac would offer when we asked them to buy it back was an
    > offer of a $2,000 incentive towards purchase of another Cadillac. Fat
    > chance.
    >
    > 2)
    > The car has had a problem since day one. First Brakes locked up, then key wont
    > come out, sunroof doesn't close, transmission went out(with less then 32,000
    > miles), radiator prblems Poor custumer service, Rotors have to be changed
    > whenever pads are replaced. The car is a no a good choice for anyone. Customer
    > service is the worse. You never get a straight answer from anyone. I will go
    > back to german cars after this. It has a lot of defects. Example: key gets
    > stuck, sun roof gets stuck, rotors have to be changed every time brake pads are
    >
    > changed.
    >
    > 3)
    > I thought it would be a trouble free vehicle but to my dismay, I have had
    > numerous problems. Fuel injection, hesitation, and electrical problems. Your
    > learn from your mistakes. The next time I want to spend money on a luxury
    > vehicle, it will be on a Lexus
    >
    > 4)
    > Constant Mechanical & Electrical Problems that are not repaired when taken to
    > dealer. "Could Not Find Problem"
    >
    > 5)
    > major problems with oil leakage that couldn't be fixed, tires cupped at 30,000
    > miles headlight burned out doors won't close in winter little to no
    > satisfaction at dealership

    czy te cadillaci składali w stanach? czy w którejś z europejskich montowni opla?
  • Gość: Janusz IP: *.dip.t-dialin.net 10.02.02, 20:32
    halo Edi,
    podejrzewam ze twoi rodzice byli bardzo biedni i miales trudne dziecinstwo.
    Wiesz, naukowcy (wyobraz sobie, ze sa madzy i wyksztalceni ludzie na swiecie)
    udowodnili mianowicie, ze dzieci ktore we wczesnym dziecinstwie byly zle zywione
    lub pozbawione witamin nie rozwijaja inteligencji (mowiac miedzy nami zostaja
    debilami)
    bardzo Cie zaluje
    janusz
  • Gość: Edi IP: 212.106.160.* 10.02.02, 23:20
    Gość portalu: Janusz napisał(a):

    > halo Edi,
    > podejrzewam ze twoi rodzice byli bardzo biedni i miales trudne dziecinstwo.
    > Wiesz, naukowcy (wyobraz sobie, ze sa madzy i wyksztalceni ludzie na swiecie)
    > udowodnili mianowicie, ze dzieci ktore we wczesnym dziecinstwie byly zle zywion
    > e
    > lub pozbawione witamin nie rozwijaja inteligencji (mowiac miedzy nami zostaja
    > debilami)

    aha, czyli rozumiem że ciebie mamusia też źle żywiła

    > bardzo Cie zaluje
    > janusz

  • Gość: Marek IP: *.atlanta-01-02rs.ga.dial-access.att.net 11.02.02, 03:37
    Cadillac Catera byl montowany gdzies w Europie (Hiszpania?) i przyplywal gotowy
    do USA. Ale to juz historia. Teraz jest Cadillac CTS, o (moim zdaniem) bardzo
    kontrowersyjnej stylistyce.
  • Gość: Edi IP: *.enpol.pl 11.02.02, 14:27
    Gość portalu: Marek napisał(a):

    > Cadillac Catera byl montowany gdzies w Europie (Hiszpania?) i przyplywal gotowy
    >
    > do USA. Ale to juz historia. Teraz jest Cadillac CTS, o (moim zdaniem) bardzo
    > kontrowersyjnej stylistyce.

    wszystkie te amerykańskie auta są tyle samo warte, czyli niewiele

  • Gość: Marek IP: 172.18.118.* 11.02.02, 14:32
    Bardzo niesprawiedliwa opinia...
  • Gość: AM IP: 207.239.29.* 11.02.02, 15:29
    Opinia obiegowa - ale GM (glownie) dzielnia na nia pracowal wiele lat. A co do
    nowego CTS - w przedostatnim Card and Driver jest porownanie quasi sportowych
    samochodow w zakresie 36tys. USD (BMW330i, Saab 9-3 Viggen, Lincoln LS, Cadi
    CTS, Audi A4 3.0, Lexus IS300, Jaguar X-type 3.0) Cdiego okreslili, ze GM
    poprawil technologie ale jest to stale technologia BMW sprzed 10 lat :-( -
    wygraly niemal leb w leb BMW 330i i Audi A4 3.0 )
  • Gość: Marek IP: 172.18.118.* 11.02.02, 15:51
    Calkowicie sie z Toba zgadzam. Jakbym mial $40 tys. do wydania to na pewno bym
    nowego Cadillac'a nie kupil. Podejrzewam ze bym poszedl na BMW albo Audi (to
    drugie jest niedoceniane w USA od czasow gdy Audi 5000 mialo ciekawy zwyczaj
    ruszania bez powodu).

    A jakosc i stylistyka GM ostatnio sie poprawila. Pomijajac Pontiac'a Aztec'a
    ktory jest najbrzydszym samochodem wszechczasow, pojazdy takie jak GMC Envoy
    (czy jego odpowiednik - Chevrolet TrailBlazer), obecny i nowy Grand Prix, nowy
    Firebird, obecny Boneville, troszke kontrowersyjny Avalanche no i nowy Cadillac
    Escalade sa nie tylko ladne ale i niezawodne.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.