Dodaj do ulubionych

Zakładający Turbo do Nubiry to egoistyczni debile.

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.02.04, 22:30
Coraz powszechniejszym staje się zakłądanie TURBO do silników.
Przodują w tym
benzynowcy z natury zwyczajnych samochodów, np. Nubiry którym podobno nie
zależy na osiągach. Żałosne. Uważają,
że TURBO nie niesie ze sobą negatywnych skutków. Czy gdyby Turbo było tak
nieszkodliwy, to Audi bawiłoby się w konstruowanie nowego silnika 2.0 FSI,
by
zwiększyć moc o 20 KM?

Zwiększa się emisja rakotwórczych składników, spaliny nie spełniają
fabrycznych
norm. Zmniejsza się żywotność układu wtryskowego, turbiny, korbowodów.
Zakłądający TURBO mają na tyle tupetu, że w przypadku awarii pośpiesznie
demontują
kolektor wydechowy wraz z turbiną, a w ASO żądają naprawy w ramach
gwarancji. Przy odsprzedaży nie
informują potencjalnego nabywcy o doładowanej przeszłości.


Pozdrawiam

Obserwuj wątek
    • greenblack Do bólu wtórne i żałosne - jak na dieslowca przyst 10.02.04, 22:43
      ało. Ale w sumie zabawne.

      Gość portalu: Litość napisał(a):

      > Coraz powszechniejszym staje się zakłądanie TURBO do silników.

      Serio?

      > Przodują w tym
      > benzynowcy z natury zwyczajnych samochodów, np. Nubiry którym podobno nie
      > zależy na osiągach.

      Mnie zależy na osiągach. Nie kupuje się 2-litrowego benzynowca, a tym bardziej
      nie montuje się do niego turbo z myślą o oszczędzaniu.


      Żałosne. Uważają,
      > że TURBO nie niesie ze sobą negatywnych skutków.

      Kto tak uważa?


      Czy gdyby Turbo było tak
      > nieszkodliwy, to Audi bawiłoby się w konstruowanie nowego silnika 2.0 FSI,
      > by
      > zwiększyć moc o 20 KM?

      Słabe. 2.0 FSI zastępuje 2.0 130 KM, a jeszcze wcześniej 2.0 115 i 1.8 125 KM.
      1.8T zastąpi 2.0 FTI 200 KM.

      > Zwiększa się emisja rakotwórczych składników, spaliny nie spełniają
      > fabrycznych
      > norm.

      Tego nie wiem. Seryjne turbobenzynowce nie mają problemów ze spełnianiem Euro
      4, a silniki Saaba jako pierwsze na świecie spełniały tę normę.

      > Zmniejsza się żywotność układu wtryskowego, turbiny

      Założenie turbo zmniejsza żywotność turbo?

      > korbowodów.

      I jeszcze sprzęgła, skrzyni, półosi. W przeciwieństwie do czipujących, dla mnie
      to oczywiste.

      > Zakłądający TURBO mają na tyle tupetu, że w przypadku awarii pośpiesznie
      > demontują
      > kolektor wydechowy wraz z turbiną, a w ASO żądają naprawy w ramach
      > gwarancji.

      Raczej trudno pośpiesznie zdemontować kolektor i zatuszować instalację turbo.
      Poza tym 6-letnia Nubira nie jest na gwarancji.

      Przy odsprzedaży nie
      > informują potencjalnego nabywcy o doładowanej przeszłości.

      Jak wyżej. Znacznie trudniej ukryć turbo niż czipa. Poza tym, po co komu
      używane turbo i kolektor? Rynek wtórny samochopów, którym dołożono turbo nie
      jest wielki, a potencjalni nabywcy doskonale wiedzą o skutkach i skali
      przeróbek.


      Pozdrawiam
      --
      "Ludzie nie dlatego kupuja diesle, bo sie bardziej oplaca tylko dlatego ze
      przyjemniej sie nimi jezdzi".
      /Klemens1/

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka