Dodaj do ulubionych

Lexus LS 430

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.02.04, 18:36
Szkoda,że Avensis mu nie dorównuje.
Obserwuj wątek
      • Gość: kuzyn Re: Lexus LS 430 IP: 81.208.36.* 02.03.04, 22:51
        .......HAhahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!
        Hehehehehehehe!!!!!!!!!!!!!!Ohohohohohoho!!!!!!!!!!
        Huhuhuhuhuhuhuhu!!!!!!!!!!!!!!!

        Odpowiadasz na :
        Gość portalu: tom(ryzykant) napisał(a):

        > Zaryzykuje stwierdzenie, ze jest to najlepszy samochód na swiecie.



      • undercover_brother Re: A co Żółty sam wymyślił? Wszystko jest tylko 03.03.04, 10:36
        Zolty? Tak ogolnie? Coz - maja troche na swoim koncie: proch strzelniczy, papier (w tym takze toaletowy), ozaglowanie gaflowe... jest tego troche. A co do tego samochodu: no coz - wyglada jak marna podroba Mercedesa (chodzi mi o jego wyglad). Jakis taki toporny. Porownalbym go do pierwszego modelu Forda Scorpio - niby, fajne duze auto, ale pod wzgledem stylistyki to taka krowa bez polotu.

        --
        Undercover Brother
        • greenblack Re: A co Żółty sam wymyślił? Wszystko jest tylko 07.03.04, 11:52
          Gość portalu: TR napisał(a):

          > japonczycy zamiast na styl postawili na perfekcje i niezawodnosc, ponadto
          lexus
          >
          > swoimi rozwiazaniami wyprzedza produkty z Monachium i Studtgartu o jakies 4-5
          > lat.

          5- biegowe automaty pierwsze miały niemieckie limuzyny, to samo z 6- i 7-
          biegowy, a także CVT.
          Do dzisiaj nie ma osobowego Lexusa z napędem 4x4, a wiskoza w RX to żart. S-
          klasa jako pierwsza miała kurtyny powietrzne i ESP. Ksenony jako pierwsze
          zastosowało BMW. Nie wspominam już o dieslach i braku V12 w Lexusach.


          --
          www.dajeszprace.pl/cele.php
          • Gość: TR Re: A co Żółty sam wymyślił? Wszystko jest tylko IP: *.ipt.aol.com 07.03.04, 16:19
            problem w tym ze te wszystkie innowacje pochodza z zewnatrz, skrzynie biegow
            dostarcza ZF, naped na 4 kola Stayer-Daimler-Puch, elektronike Bosch, Toyota
            kozysta raczej z wlasnych opracowan, czy zdajesz sobie sprawe ze w bmw 7, audi
            a8, vw phaetonie i jaguarze xj 8 pracuje ta sama skrzynia biegow? p.s od lipca
            mozna bedzie kupic gs z napedem na 4 kola, doskonaly naped na 4 kola maja
            modele gx i lx ( ten ostatni jeden z najlepszych na swiecie ), czy wiesz ze
            lexus jako pierwszy na swiecie polaczyl esp z napedem na 4 kola?
            • greenblack Re: A co Żółty sam wymyślił? Wszystko jest tylko 07.03.04, 16:26
              Gość portalu: TR napisał(a):

              > problem w tym ze te wszystkie innowacje pochodza z zewnatrz, skrzynie biegow
              > dostarcza ZF, naped na 4 kola Stayer-Daimler-Puch, elektronike Bosch, Toyota
              > kozysta raczej z wlasnych opracowan,
              czy zdajesz sobie sprawe ze w bmw 7, audi
              > a8, vw phaetonie i jaguarze xj 8 pracuje ta sama skrzynia biegow?

              W LS430 też ten sam automat ZF - firma niejapońska, cha, cha! Czy zawieszenie
              pneumatyczne też robi Toyota?

              p.s od lipca
              > mozna bedzie kupic gs z napedem na 4 kola, doskonaly naped na 4 kola maja
              > modele gx i lx ( ten ostatni jeden z najlepszych na swiecie ),

              Audi było szybsze o 20 lat.

              czy wiesz ze
              > lexus jako pierwszy na swiecie polaczyl esp z napedem na 4 kola?

              Bełkot. Pierwsze było Audi A8 w 1996.


              Lexusy to dobre samochody, ale ta marka nie może pochwalić się żadnym
              wynalazkiem.

              --
              www.dajeszprace.pl/cele.php
              • Gość: TR Re: A co Żółty sam wymyślił? Wszystko jest tylko IP: *.ipt.aol.com 07.03.04, 17:40
                moge Cie zapewnic ze ls430 nie ma automatu ZF, tylko wlasny, w przeciwienstwie
                do pozostalych, wynika to ze strategii firmy toyota, audi polaczylo ESP z
                napedem na 4 kola okolo 1999 roku, to prawda ze byl on w a8 od 1996 roku, ale
                tylko oferowany z napedem przednim, problem byl prozaiczny, czujniki we
                wczesnych esp mierzyly predkosc samochodu w kolach nienapedzanych i na tej
                podstawie regulowaly prace hamulcow, do samochodow z napedem na 4 kola
                potrzebna byla bardziej skomplikowana technologia, pozostale firmy europejskie
                do tej pory maja problem z polaczeniem napedu na 4 kola z esp np. MB zrobil to
                rok temu...
                pamietaj jeszcze o jednym, wszystkie japonskie wynalazki znim trafia na
                europejski i amerykanski rynek sa testowane w japoni przezminimum 5 lat na
                tamtejszym rynku, pewnie nie wiesz ale np. pierwszym samochodem z nawigacja
                satelitarna byla mazda cosmo z 1989 roku. Kiedy te systemy trafily do Europy?
                Jeszcze jedno, Toyota ma w swojej ofercie v12, 5.0 litra od 1994 roku, jak na
                razie silnik ten nie trafil na inne rynki poza japonskim ( rocznie produkuje
                sie ich okolo 500 sztuk ), ale slyszalem plotki ze nastepny LS bedzie dostepny
                takze jako LS 500 lub LS 600
                • greenblack Nie kompromituj się 07.03.04, 19:03
                  Gość portalu: TR napisał(a):

                  > moge Cie zapewnic ze ls430 nie ma automatu ZF, tylko wlasny, w
                  przeciwienstwie

                  Bełkot. Masz jakieś dowody?

                  > do pozostalych, wynika to ze strategii firmy toyota, audi polaczylo ESP z
                  > napedem na 4 kola okolo 1999 roku, to prawda ze byl on w a8 od 1996 roku, ale
                  > tylko oferowany z napedem przednim,

                  Uśmiałem się! Audi A8 4.2 quattro (tylko taki napęd miała ta wersja) było w
                  1996 pierwszym 4-napędowcem z ESP. A6, które debiutowało w 1997 też już miało
                  quattro+ESP.


                  problem byl prozaiczny, czujniki we
                  > wczesnych esp mierzyly predkosc samochodu w kolach nienapedzanych i na tej
                  > podstawie regulowaly prace hamulcow, do samochodow z napedem na 4 kola
                  > potrzebna byla bardziej skomplikowana technologia, pozostale firmy
                  europejskie
                  > do tej pory maja problem z polaczeniem napedu na 4 kola z esp np. MB zrobil
                  to
                  > rok temu...

                  Kompromitujesz się na całej linii. W 1997 pojawiły się także Mercedesy E280 i
                  E320 4Matic, gdzie ESP było seryjne. Zresztą ja już na początku 2000 miałem
                  Merca 4Matic z ESP oczywiście.

                  A jaki to niby 4-napędowy Lexus miał, według Ciebie, miszczu, jako pierwszy ESP
                  i w którym roku?


                  > pamietaj jeszcze o jednym, wszystkie japonskie wynalazki znim trafia na
                  > europejski i amerykanski rynek sa testowane w japoni przezminimum 5 lat na
                  > tamtejszym rynku,

                  Fajna bajka, w którą nikt normalny już nie wierzy. 5 lat to dzisiaj wieczność.
                  Czy to znaczy, że np. Mazda 6 ma technicznie 7, a nie 2 lata? LS430 ma 9, a nie
                  4 lata?

                  > Kiedy te systemy trafily do Europy?

                  Mercedesy i BMW, a nawet Opel miały na początku lat '90.

                  > Jeszcze jedno, Toyota ma w swojej ofercie v12, 5.0 litra od 1994 roku, jak na
                  > razie silnik ten nie trafil na inne rynki poza japonskim ( rocznie produkuje
                  > sie ich okolo 500 sztuk ), ale slyszalem plotki ze nastepny LS bedzie
                  dostepny
                  > takze jako LS 500 lub LS 600

                  Dobre kilkadziesiąt lat po Europie, cha, cha!


                  --
                  www.dajeszprace.pl/cele.php
                  • Gość: TR Nie kompromituj się greenblack IP: *.ipt.aol.com 07.03.04, 19:28
                    nie przecze ze Audi zrobilo to jako pierwsze, ale co do MB to przesadziles,
                    poczatkowe 4matic nie mialy esp na 100%, co do skrzyni biegow w LS430 to juz Ci
                    mowilem, nie wierzysz? zapytaj dilera. pierwszym lexusem z 4x4 i esp byl 1999
                    roku rx300, toyota nazywa to vsc. jezeli chodzi zas o gps, to pierwszy w
                    europie otrzymalo go BMW 750i i to bylo w 1995 roku, rok pozniej dolaczyl
                    mercedes i audi, dosc wczesnie oferowal go renault w safrane i citroen w
                    ostatnich xm'ach, a co do opla i poczatku lat 90? to chyba nie mal zaden no
                    chyba ze kadet albo corsa:-))))))))
                    • greenblack Widzisz, już inaczej śpiewasz 07.03.04, 19:41
                      Gość portalu: TR napisał(a):

                      > nie przecze ze Audi zrobilo to jako pierwsze,

                      "lexus jako pierwszy na swiecie polaczyl esp z napedem na 4 kola"

                      To się w końcu zastanów cha, cha!


                      ale co do MB to przesadziles,
                      > poczatkowe 4matic nie mialy esp na 100%

                      Pirdu, pirdu. Twoje "na pewno" się bardzo zdewaluowało ostatnio.

                      co do skrzyni biegow w LS430 to juz Ci
                      >
                      > mowilem, nie wierzysz? zapytaj dilera.

                      Przedni pomysł. Bedę dilera pytał o prawdziwe informacje. Śmiechu warte. W Oplu
                      już mówią, że nowe diesle 1.9 sa ich konstrukcją. To samo z silnikami w Saabie
                      9-3.

                      >pierwszym lexusem z 4x4 i esp byl 1999
                      > roku rx300

                      2 lata po Mercedesach (w tym ML) i 3 lata po Audi. Zresztą 4x4 w RX to żart.

                      To też jest śmieszne: "z polaczeniem napedu na 4 kola z esp np. MB zrobil to
                      rok temu..."


                      Chyba już nie będę z Tobą tracił czasu...

                      --
                      www.dajeszprace.pl/cele.php
                      • Gość: TR ? IP: *.ipt.aol.com 07.03.04, 22:14
                        napisalem jako pierwszy, a chcialem napisac jako jeden z pierwszych, moj
                        blad...co do esp w e klasie i ml przed 1999 rokiem...nie spotkalemtakiego
                        modelu ktory by go posiadal, ani w internecie, ani "na zywo", po drugie 4x4 w
                        rx300 to nie jest najbardziej wyrafinowany uklad na swiecie, ale w eksploatacji
                        codziennej jest wystarczajacy, chcesz cos lepszego? sprobuj lx470. Twoj ml tez
                        nie jest samochodem do pokonywania przeszkod w terenie. Uparles sie o tej
                        skrzyni biegow, powiem krotko, toyota produkuje wlasne skrzynie biegow i nie
                        kupuje ich na zewnatrz. nie wierzysz dilerowi poszukaj informacji w internecie
                        albo w zachodniej prasie. aha o ile sobie przypominam to pierwsze mercedesy
                        4matic nie mialy esp, ale mialy jakas elektroniczna kontrole w mechanizmie
                        roznicowym, bo pamietam cos takiego widzialem na przelomie 96/97 u dilera w
                        niemczech jako opcje. nie wyjasniles mi jeszcze jednej sprawy, co z systemem
                        nawigacyjnym w oplach na poczatku lat 90? i na koniec, czy nigdy nie
                        zastanawial cie fakt, ze wlasciciele lexusow, to w ponad 80% byli wlasciciele
                        mercedesow?????
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka