Dodaj do ulubionych

Kilka pytań dot. Seicento

04.06.10, 14:02
Dostałam właśnie używanego Fiata Seicento, do którego muszę jeszcze dokupić
kilka elementów. Czy ktoś mógłby mi coś doradzić?

1. Jakie wycieraczki kupić, tak żeby były dobre i tanie?
www.allegro.pl/listing.php/search?string=seicento&from_showcat=1&category=18688&sg=0&change_view=1
2. Tak samo z korkami wlewu:
www.allegro.pl/item1056322312_korek_wlewu_paliwa_fiat_seicento_98_07_poznan.html
3. No i hak holowniczy, czy każdy będzie pasował, jaki wybrać?
www.allegro.pl/listing.php/search?string=hak+holowniczy+seicento&from_showcat=1&category=620&from_showcat=1&sg=0&change_view=1

Będę wdzięczna za rady :) To mój pierwszy samochód i jestem zielona!
--
Nasze nieszczęścia noszą odciski naszych palców - L. Durrell (cytuję z pamięci)
Obserwuj wątek
    • qqbek Re: Kilka pytań dot. Seicento 04.06.10, 14:19
      jagandra napisała:

      > Dostałam właśnie używanego Fiata Seicento, do którego muszę jeszcze
      dokupić
      > kilka elementów. Czy ktoś mógłby mi coś doradzić?
      >
      > 1. Jakie wycieraczki kupić, tak żeby były dobre i tanie?
      Boscha... dowolne, to i tak wydatek coroczny zazwyczaj (lub raz na
      dwa lata, jeśli naprawdę mało jeździsz). Nie kupuj "cudów niewidów",
      jeśli nie chcesz pisków i niedokładnie startej szyby podziwiać.
      Podobno dobre są jeszcze Polgum... ale trudno je dostać.

      > 2. Tak samo z korkami wlewu:
      Dowolny, pasujący.

      > 3. No i hak holowniczy, czy każdy będzie pasował, jaki wybrać?
      O hak dopytaj się w zakładzie zajmującym się instalacją takowych
      ustrojstw. Choć szczerze mówiąc wyobrażenie sobie Seicento z
      przyczepką nie przychodzi mi łatwo.

      > Będę wdzięczna za rady :) To mój pierwszy samochód i jestem
      zielona!

      Szczęścia, pomyślności na nowej drodze życia i gumowych latarń :)
      --
      Forum użytkowników aut marki
      BMW
      • jagandra Re: Kilka pytań dot. Seicento 04.06.10, 16:58
        > Boscha... dowolne, to i tak wydatek coroczny zazwyczaj (lub raz na
        > dwa lata, jeśli naprawdę mało jeździsz). Nie kupuj "cudów niewidów",
        > jeśli nie chcesz pisków i niedokładnie startej szyby podziwiać.
        > Podobno dobre są jeszcze Polgum... ale trudno je dostać.

        Dziękuję :)

        > > 2. Tak samo z korkami wlewu:
        > Dowolny, pasujący.

        Czyli jak jest na Allegro napisane, że pasuje do Seicento, to mogę brać i się
        nie przejmować?

        > > 3. No i hak holowniczy, czy każdy będzie pasował, jaki wybrać?
        > O hak dopytaj się w zakładzie zajmującym się instalacją takowych
        > ustrojstw. Choć szczerze mówiąc wyobrażenie sobie Seicento z
        > przyczepką nie przychodzi mi łatwo.

        A nienie! Chodzi mi o taki hak, żeby można było mnie w razie czego holować,
        podobno musi być.
        --
        Nasze nieszczęścia noszą odciski naszych palców - L. Durrell (cytuję z pamięci)
        • wsk175 Re: Kilka pytań dot. Seicento 04.06.10, 17:58
          Ten korek z allegro to cud natury , posiada nawet "chomologację drogową".
          Osobiście w sprawie korka i tego czegoś wkręcanego w zderzak do holowania to bym
          się udał na jakiś autoszrot. Czteropak żywca powinien załatwić kwestię płatności.
          • qqbek Re: Kilka pytań dot. Seicento 04.06.10, 18:15
            wsk175 napisał:

            > Ten korek z allegro to cud natury , posiada nawet "chomologację
            drogową".
            > Osobiście w sprawie korka i tego czegoś wkręcanego w zderzak do
            holowania to by
            > m
            > się udał na jakiś autoszrot. Czteropak żywca powinien załatwić
            kwestię płatnośc
            > i.

            Też racja.
            Ja jeżdżę bez haka, bo mi się zgubił (tzn. genialna półka na
            narzędzia i mój geniusz i zręczność połączyły swe siły i wylądował w
            kanale burzowym, gdy próbowałem dobyć z tejże półeczki "złodziejkę"
            do kół).
            Z resztą co my tutaj o kosztach. Pierwsze tankowanie nawet tak
            wielkiego bolidu jak Seicento i tak będzie kosztowniejsze niż ten
            korek i hak razem wzięte. Można więc szarpnąć się na oryginał w
            salonie Fiata :)
            --
            Forum użytkowników aut marki
            BMW

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się