Dodaj do ulubionych

Facelifting Lexusa: Zabawa w BMW

    • Gość: md Re: Facelifting Lexusa: Zabawa w BMW IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.08.10, 09:42
      Ludzie, co Wy w ogóle porównujecie! Napinacie się Lexusem, że niby BMW i Mercedes to taki szmelc - ale dlaczego porównujecie do BMW serii 3? Toż to przecież tylko namiastka prawdziwego BMW. Klasa premium to wyższe modele serii 5 i seria 7. Porównajcie sobie Lexusa z BMW serii 7 albo z Mercedesem klasy S czy też a Audi A8. To jest prawdziwa klasa premium! BMW 328 to tylko ubogi krewny BMW dla obywateli z klasy średniej, którzy mają troszkę więcej kasy i chcą mieć auto pseudosportowe. Osiągi sera 3 ma świetne - ale nie ma co porównywać luksusu, bo nie do tego została ta seria stworzona.
    • Gość: matt89 Re: Facelifting Lexusa: Zabawa w BMW IP: *.ip.netia.com.pl 29.08.10, 10:42
      James!

      Jeżeli mogę ci doradzić...
      Lexus posiada niezbyt rozbudowaną sieć serwisową (tylko duże miasta), więc jeżeli jesteś np. z Poznania, Wrocławia, Warszawy to nie ma z tym kłopotu. Cena części zamiennych wysoka, jednak przy dobrze ekploatowanym samochodzie nie powinno tam się coś psuć. Silniki z wysoka kulturą pracy.

      Co do Hondy...
      Niska utrata wartości pojazdu. z dostępem do części lepiej - większa liczba serwisów i pojazdów na rynku. Można kupić samochody od pierwszego właściciela w Polsce z pełną dokumentacją. Z tego co pamiętam honda jest bardziej przestronna od Lexusa. Lexus jest tworem dla niezbyt dużego wzrostem Japończyka.

      Dobra rada przeczytaj opinie użytkowników w internecie i zapoznaj się z testami obydwu modeli na moto.pl i wysokieobroty.pl
    • Gość: Wombat Re: Facelifting Lexusa: Zabawa w BMW IP: *.aster.pl 29.08.10, 11:47
      James - Lexus punktuje tylnym napędem (w każdym razie dla tych, dla których to się liczy, a jest ich wielu) i 6-cylindrowym silnikiem (brzmienie!), Honda zaś - większą praktycznością oraz tańszym (co nie znaczy, że tanim) i bardziej dostępnym serwisem. Oba samochody bardzo niezawodne. Wybieraj wedle własnych preferencji.
    • Gość: mash Re: Facelifting Lexusa: Zabawa w BMW IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.08.10, 08:50
      Coz, mam IS rm 2010 od pol roku... czytam artykul i mam wrazenie, ze autorka po prostu nie wie o czym pisze. Po pierwsze wyglad... czy IS jest podobny do BMW ??? Przeciez to auto jest calkowicie inne ! Jesli podobienstwo polega na rodzaju napedu i rozkladzie masy, to uwazam, iz Pani autorka, powinna jednak powstymac sie od pisania bzdur. W ten sposob mozna napisac rowniez, ze audi jest podobne do dacii, bo maja naped na przod i kierownice.
      Po drugie wyposażenie... Wszystkie opisane elementy (oprocz LED), ktore okreslono jako "zalew elektroniki" sa w tym aucie, w wyp. standardowym od 2005 roku. Chcialbym poinformowac autorke, ze oprocz tych wspanialosci jest jeszcze wentylacja foteli, elektryczna kolumna kierownicy, genialne audio ML, i wiele, wiele innych.... Lexus wprowadzil element, ktorego mi zwyczajnie brakuje - LED. Pewnie poza tym, wszystko pozostalo. I dobrze, bo to fajny samochod.
    • Gość: lexusem Re: Facelifting Lexusa: Zabawa w BMW IP: *.stk.vectranet.pl 30.08.10, 09:08
      James,
      To i ja się odniosę. Lexus IS rzeczywiście nie jest tak praktycznym samochodem jak Honda Accord. Ma mniej miejsca w środku i mniejszy bagażnik. Jeśli Ci to nie przeszkadza, to wybrałbym na Twoim miejscu właśnie Lexusa, bo wykonanie, wyciszenie, obsługa klienta itp.moim zdaniem są lepsze niż w Hondzie (wiem z autopsji).
      Lexus to oczywiście frajda z tylnego napędu, a jeśli chodzi o brzmienie V6, to cóż, może i ono jest fajne (nie znam się ;) ) ale w środku silnika prawie nie słychać.
      Kolega matt89 ma rację co do wzrostu ... wysoki kierowca może czuć się jakby mu dach na głowę spadł. Ja mam 180 cm i nie ma problemu, ale powyżej 190 to już nie jest tak różowo (wyższy kolega się przymierzał i marudził).
      Serwis w Lexusie prawdopodobnie nieco droższy niż Hondzie ale bez szoku. Natomiast (to pewnie zależy jeszcze od konkretnego serwisu) jakość obsługi klienta moim zdaniem pierwsza klasa.
      Tak jak wspomnieli przedmówcy. Ty wybierasz ;) .
    • Gość: Janek Re: Facelifting Lexusa: Zabawa w BMW IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.08.10, 09:31
      Mam 190 cm wzrostu i na przednich fotelach ISa czuje się maxymalnie komfortowo. Z tyłu byłby już pewnie problem...ale to nie moje zmartwienie. Moim zdaniem wnętrze ISa bije na głowe wszystkich rywali włączając w to serię 3, A4 czy C klasę. Zapewne accord będzie miał lepszy układ kierowniczy (ten w ISie nie jest superprecyzyjny) ale już wyciszenie, audio (chyba najlepsze w klasie) i komfort zawieszenia to najwyższa liga. IS 250 ma także naprawdę świetny automat z łopatkami przy kierownicy i pomimo swoich 6 cylindrów spalanie w mieście jest zaskakująco niewielkie (10,5-11l/100km). Porównanie accorda z ISem moim zdaniem nie ma sensu. To zupełnie inna liga.
    • Gość: axeel Re: Facelifting Lexusa: Zabawa w BMW IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.08.10, 10:35
      zabawne sa te terie forumowych znafcow ze IS jest lepszy od BMW serie 3
      Nie wnikajac w stylistyje od strony technicznej roznica jest wyrazna na
      korzysc BMW .W pewnych elementach Lexus jest lepszy ale ogolnie jest
      samochodem wyraznie slabszym .A juz bzdury jakoby Lexus mial lepsze
      zawieszenie swiadcza tytlko o autarach tych tekstow ze z omawianymi
      samochodami nie mieli zadnej stycznosci
    • Gość: real Re: Facelifting Lexusa: Zabawa w BMW IP: *.range81-156.btcentralplus.com 30.08.10, 11:11
      no coz znawcy z Polandii - na sam dzwiek slowa lexus sikacie po nogach. a tymczasem jest to zwyczajny samochod choc ponadprzecietnej jakosci .niestety nie wytrzymuje porownania z bmw3 - jedyna jego przewaga to jakosc wykonczenia wnetrza i standartowe gadzety. niestety gorzej jezdzi, jest ciasny i zdecydowanie gorzej wyciszony kto nie wierzy niech sobie pojezdzi po angielskich drogach/. na normalnym rynku samochodowym pozycjonuje sie nieco poza niemiecka konkurencja / 3 series i c klasse/. diesel jest taki sobie - ani nie super oszczedny ani nie super dynamiczny ani nie super ekologiczny - co znajduje wyraz w podatkach. silniki benzynowe poza paliwozernoscia tez sie nie maja czym pochwalic w porownaniu do niemieckiej konkurencji. mocny punkt to jakosc wnetrza i jakosc serwisu . spadek wartosci zdecydowanie wiekszy niz niemieckiej konkurencji co nie wspomaga sprzedazy. czyli jezeli masz ochote jezdzic trwalym samochodem z duza iloscia standartowych gadzetow , niezbyt ekonomicznym i tak sobie jezdzacym to lexus jest idealnym wyborem
    • Gość: mash Re: Facelifting Lexusa: Zabawa w BMW IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.08.10, 12:37
      Uzupelnie swoja wypowiedz. Mam ponad 190 cm wzrostu - w IS jest mi calkowicie wygodnie. Pozycje za kierownica mam prawidlowa (nie leze). Co do ciasnoty wnetrza - nie zauwazylem. Jest po prostu fajnie dopasowane, bardzo mi sie to podoba. Z tylu nie siadam, ale tam moze byc mniej miejsca - trudno.
      Co do wyciszenia.... kolega "real" prawdopodobnie nigdy nie mial okazji sie o tym przekonac.
      Spalenie srednie z 30.000 km - 8,9 l. Benzyna, automat. Tym autem mozna ekonomicznie jezdzic, trzeba jednak trochę się postarac.
    • Gość: real Re: Facelifting Lexusa: Zabawa w BMW IP: *.range81-156.btcentralplus.com 30.08.10, 16:56
      do mash -a -ano testowalem sobie to cudo. Jestem nieco nizszy ale z przodu bylo ciasnawo a z tylu to raczej malutkie dzieci albo pies. Wykonczenie wnetrza 1 klasa. Warunki finansowe zakupu kiepskie /kilka lat temu, chociaz to sie teraz zmienilo -mozna bylo dostac ten samochod bez przebiegu w granicach 18k gbp oczywiscie rocznik 2009 , rocznik 2010 nieco drozej dane mniej wiecej z marca i kwietnia. jak widac do swiezych buleczek i popularnosci daleko. niestety oferta silnikowa uboga
      W sumie jak nie masz zbyt duzych wymagan na co dzien nadaje sie do jazdy
    • Gość: gosc Re: Facelifting Lexusa: Zabawa w BMW IP: 194.81.54.* 12.02.11, 05:25
      No coz przestudiowalem i lexa i bmw i rozwiaze tem spo co lezy niektorym na sercu co prawda to prawda ze bmw wypada nieco lepiej w testach jezdnych na toach wyscigowych ale roznica nawet przy takim pilowaniu jest niewielka tylko kto bedzie wicznie zapylal po ulicach miasta 200 km/h albo lepiej ale jest druga stona medalu jezeli chodzi o komfort i wyposazenie to lexus zdecydowanie jest lepszy w tym co oferuje do wposazenia samego tylko podstawowego modelu o wypasie SE-L nie wspomne plus niezawodnosc i bezawaryjnosc.Bmw troche sie w tym design'ie poprawila po 2005 bo wczesniej zo zal sciskal ale nadal jak idziesz do salonu bmw kupic auto to za kazdy dodatek cie kroja.Wiem ze dynamiczna jazda jest przyjemna ...i z lexus daleko nie odstaje od bmw jednak jak przyjemnie smigac przez europe luxusowym milym autem z fajnym design'ingie a do tego ze znakomitym systemem nagosnienia...nim sie obejrzysz juz jestes na miejscy bo nawed dluga podroz jest przyjemnoscia nie meczarnia.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka