Dodaj do ulubionych

kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda!

IP: 217.98.119.* 08.04.04, 07:22
interesuje mnie kto z Was tak naprawdę choć raz miał okazję przejechać się
Fabią 1,2 HTP z silnikiem o mocy 64km?

Czekam tylko na szczere odpowiedzi i opinie kierowców !

Inni , którzy ten nie mieli okazji jechać taką Fabią niech zamilczą w tym
poście!

Obserwuj wątek
          • mac.card Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! 06.05.04, 21:12
            Gość portalu: Pablito napisał(a):

            > Maciejoss,
            >
            > Chciałem się tylko spytać, czy założyłeś ten wątek żeby złagodzic swój
            dysonans
            >
            > decyzyjny po wyborze Fabki 1,2 64KM? Moje obiektywne zdanie na ten temat
            możesz
            >
            > obejrzeć w innym wątku,

            Nie to żebym się czepiał, ale stwierdzenie "moje obiektywne zdanie" jest
            wewnętrznie sprzeczne. Zdanie może być albo "moje" albo "obiektywne".
            Określenie "moje zdanie" jest krystalicznym przykładem subiektywizmu oceny.


            ale po tym co przeczytałem niżej musze Cię pochwalić za
            >
            > rozsądny wybór mniejszego zła. Nikt przy zdrowych zmysłach nie kupuje Octavii
            > 1,4.
            >
            > P.

            Dlaczego nikt? A jak ktoś potrzebuje baaardzo dużego bagażnika, np. w związku z
            działalnością gospodarczą, a zamierza tylko dostojnie przemieszczać się od
            jednej roboty do drugiej?

            Pozdrawiam :-)

            PS: Sam jeżdżę Fabią 1.4 75KM. Silniczek 1.2 HTP "poznałem" podczas jazdy
            próbnej. Wrażenia zaskakująco lepsze niż się spodziewałem.
        • arcu Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! 08.04.04, 12:17
          Ja jechałem fabią 1.2, wprawdzie 54KM, ale i tak wywarła na mnie spore wrażenie.
          (zdawało mi się, ze lepiej sie zbierala od felki 1.3 68KM w dodatku poza mną
          jechaly jeszcze dwie osoby)
          Kilka dni temu zakupilem 1.2 64KM, jutro jadę odbierać fabkę :) i wtedy napiszę
          Ci wszystko co i jak.
          Martwi mnie krotki V bieg, gdzie jak czytalem Twoje posty, przy 100km/h obroty
          siegają 3200obr. To sporo, w felci 1.3 przy tej predkosci mialem ok 3000obr i
          rowniez uwazalem ze to za duzo, zwykle obroty przy tej predkosci powinny siegac
          gora 2800obr.
          A przy 120km/h jakie masz obroty silnika?

          Zastanawiam sie do jakich predkosci obrotowych mozna rozpedzac auto w okresie
          dotarcia silnika.

          pozdrawiam

          P.S. uwazam, Panie maciejosss, wnioskujac Twoje posty na tej grupie, że za
          bardzo podniecasz sie tym autem. Ale pewnie u mnie bedzie to samo, jak w koncu
          zasiade przed kierownica w wersji 64KM :)
          • Gość: Maciejosss Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! IP: 217.98.119.* 08.04.04, 13:24
            jak w koncu
            > zasiade przed kierownica w wersji 64KM :)

            Ja też mam silniczek 1,2 12V 64 km

            > A przy 120km/h jakie masz obroty silnika?

            Ok. 3900obr/min

            > Zastanawiam sie do jakich predkosci obrotowych mozna rozpedzac auto w okresie
            > dotarcia silnika.
            >

            ja jeździłem do 120 ale bez mocnych pezrśpieszeń!


            że za
            > bardzo podniecasz sie tym autem.

            może nie aż tak!
            ale większość "anty" nie zna tego silnika od praktyki i dlatego pisze takie
            bzdury
            • arcu Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! 08.04.04, 14:24

              > > A przy 120km/h jakie masz obroty silnika?
              >
              > Ok. 3900obr/min

              Oj. Bardzo tragicznie.
              W tym przypadku uwazam, ze powinni dolozyc 6 bieg, aby wlasnie przy tych
              predkosciach lub wiekszych, zmniejszyc obroty silnika i tym samym zredukowac
              zuzycie paliwa, a pozostale przelozenie 1-5 pozostawic bez zmian.

              Jak dlugo jechales w trasie przy tej predkosci 120km/h i przy tych obrotach?


              > ale większość "anty" nie zna tego silnika od praktyki i dlatego pisze takie
              > bzdury

              Nie dziwie im się, ja np. bylem bardzo sceptycznie do tego silnika nastawiony do
              czasu az sie tym autem przejechalem


              pozdrawiam
              • Gość: Maciejosss Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! IP: 217.98.119.* 08.04.04, 15:00
                bardzo rzadko pokonuję trasy

                parę razy jechałem z prędk.120-140 ok 50 km i wtedy zużycie wg kompa. było na
                poziomie ok 7,2 litra (jazda w 3 osoby -200kg)

                te silniki nie boją się wysokich obr.

                A tak poza tym wyczytałem gdzieś ,że można długo tak podróżować nie
                przekraczając 3/4 obr. czyli ok. 4500obr/min (ok. 135 km/h) bez szkody dla
                silnika.

                tylko zużycie wtedy wzrasta z 6l do 7,5 (między 120 a 140km/h)

                > W tym przypadku uwazam, ze powinni dolozyc 6 bieg, aby wlasnie przy tych
                > predkosciach lub wiekszych, zmniejszyc obroty silnika i tym samym zredukowac
                > zuzycie paliwa, a pozostale przelozenie 1-5 pozostawic bez zmian.

                Byłby to najlepszy pomysł !!!

                Silnik dał by radę przy obn. obr o jakieś 500obr/min.
                Tylko wtedy nie było by mowy o dobrej dynamice !
                A jazda w 2 osoby była by ciekawsza i tańsza (chyba)

                > Nie dziwie im się, ja np. bylem bardzo sceptycznie do tego silnika nastawiony
                d
                > o
                > czasu az sie tym autem przejechalem

                i u mnie tak było . tylko ja z góry stawiałem na ten silnik ze względu na
                oszczędność po mieście (90/10% -miasto/trasa)a za różnicę (od 1,4 75km)kupiłem
                klimę (2500zł),

                pozdr.
    • Gość: steny Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! IP: *.lomza.sdi.tpnet.pl 08.04.04, 12:12
      Do spokojnej jazdy /tym bardziej w wypadku Combi/ , silnik jest bardzo dobry.
      Jezdzilem w cztery osoby i nie ma zadnych problemow na trasie. Przy jezdzie z
      predkoscia 90-100 km/h spalanie jest 5,6 - 5,9 /trasa/ ,w miescie zalezy od
      dlugosci jazdy do 3-4 km - spalanie wynosi 9-10 a przy wiekszych odcinkach
      7,5 - 8,0. Sa to dane z komputera, ale nie roznia sie od moich obliczen.
      Czytajac wiele wypowiedzi, uwazam, ze pisza je osoby , ktore nie jezdzily
      samochodem z tym silnikiem. Bzdura jest stwierdzenie, ze nie mozna wyprzedzac,
      praca silnika to klekot , jest glosny itd. Rowniez wlaczajac klime - nie
      zauwazylem, zadnej roznicy w dynamice jazdy.
    • mikihtp Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! 08.04.04, 16:27
      Ja jeździłem zanim mi nie ukradli, teraz jeżdżę Astrą Classic `98 1.4 16 V i
      muszę stwierdzieć, że Fabia bije na głowę ten samochód pod następującymi
      względami:
      -Zawieszenie
      -Prowadzenie
      -Wyciszenie
      -Pozycja za kierownicą
      -Sztywność nadwozia
      -Stylistyka
      Silnik tylko Astra ma lepszy (90km vs. 63km), ale za to mniej elastyczny.
      Pozdr. Miki
    • Gość: hiszpan Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! IP: *.bochnia.sdi.tpnet.pl 09.04.04, 11:14
      mam taki samochód. Jest o.k. Na naszych dziurawych drogach spisuje się
      rewelacyjnie, zawieszenie twarde, silnik dynamiczny i co ważne dobrze dobrane
      przełozenia. Ekonomika jazdy przyzwoita (spala mniej niż np. silniki opla i
      fiata - ostatecznie to silnik całkowicie VW) . Istotna informacja dla tych,
      którzy ciągle myślą że, osiągi silnika zależą tylko od jego pojemności- HTP 1,2
      to konstrukcja w której moc pochodzi nie od litrów pojemności. Ten silnik
      dynamikę i moc zawdzięcza nowoczesnemu układowi zasilania, kształtom komór
      spalania, fazom rozrządu,stopniowi sprężania i materiałom z jakich go zrobiono.
    • Gość: GRADZIK Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! IP: *.daewoo.com.pl 06.05.04, 13:37
      Posiadam Fabie 1,2HTP 64kM i oto co sadze:
      1) troszke trwalo zanim sie przyzwyczailem do dźwięku z silnika z 3 cylindrami,
      zauwazylem iz przy duzych obrotach zaczyna brzmiec "rasowo"
      2) obroty silnika przy roznych prdekosciach i roznych biegach sa wyzsze niz w
      moim poprednim samochodzie, to nasuwa wniosek iz te 64kM wzielo sie z wysilenia
      silnika
      3) przyspieszenia sa "takie sobie", najlepiej przyspiesza powyzej 3200 obrotow
      4) autko raczej do jazdy w miescie, swietnie sie spisuje, na trasy troszke za
      slabe (chodzi o silnik) ale mozna wszedzie dojechac trzeba uwazac przy
      wyprzedaniu na 5 biegu szczegolnie gdy chcemy "lyknac" tira
      5) komfort z przodu znosny, nie wiem jak z tylu bo nie jechalem :-0
      6) zuzycie paliwa na trasie niskie(okolo 5,5-6, dokladnie nie sprawdzalem), w
      miescie dopuszczalne (okolo 7,0 do 8,5 l w lecie zalezy od stylu jazdy)

      reasumujac - przez kilka miesiecy bilem sie z myslami iz za taka kase (okolo40
      tys) moglem kupic lepszej klasy samochod ale uzywany, teraz po roku wiem iz
      dobrze wybralem, i nie mowie iz SZKODA iz to tylko SKODA.........

      Pozdrawiam
      • Gość: arcu Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! IP: *.us 06.05.04, 19:33
        > Posiadam Fabie 1,2HTP 64kM i oto co sadze:

        Ja rowniez

        > 1) troszke trwalo zanim sie przyzwyczailem do dźwięku z silnika z 3
        > cylindrami zauwazylem iz przy duzych obrotach zaczyna brzmiec "rasowo"

        Ja tez :) tzn przy przyspieszaniu dzwiek silnika jest ok, ale przy stalej
        predkosci dzwiek silnika ma charakterystyczne "wwwwww" wycie.
        Teraz dzwiek tego silnika mi sie podoba.

        > 2) obroty silnika przy roznych prdekosciach i roznych biegach sa wyzsze niz w
        > moim poprednim samochodzie, to nasuwa wniosek iz te 64kM wzielo sie z
        > wysilenia silnika

        To nasuwa wniosek, ze przelozenia sa krotsze niz w twoim poprzednim
        samochodzie, dlatego tez, z tego malego silnika uzyskuje sie dopuszczalna
        dynamikę, ktora pozwala dosc przyjemnie jechac.

        > 3) przyspieszenia sa "takie sobie", najlepiej przyspiesza powyzej 3200 obrotow
        > 4) autko raczej do jazdy w miescie, swietnie sie spisuje, na trasy troszke za
        > slabe (chodzi o silnik) ale mozna wszedzie dojechac trzeba uwazac przy
        > wyprzedaniu na 5 biegu szczegolnie gdy chcemy "lyknac" tira

        U mnie odwrotnie, na trasie sobie jezdze spokojnie, nie musze natychmiast
        wyprzedzac auta, mogę sobie odczekac. Ale przy wyprzedzaniu nie jest tak zle,
        przy wiekszych predkosciach ten silnik ma dosc dobra dynamikę.
        W moim przypadku w miescie trzeba nieco wiecej mocy aby moc wlaczyc sie do
        ruchu nie utrudniajac ruchu innym (tudziez Krakow)

        > 5) komfort z przodu znosny, nie wiem jak z tylu bo nie jechalem :-0

        Dla mnie komfort zarowno za kierownica jak i z tylu jest zadowalajacy.

        > 6) zuzycie paliwa na trasie niskie(okolo 5,5-6, dokladnie nie sprawdzalem), w
        > miescie dopuszczalne (okolo 7,0 do 8,5 l w lecie zalezy od stylu jazdy)

        Mnie dosc duzo pali, srednio ok 6,5l/100 (70/30 trasa/miasto)


        Ogolnie 1,2HTP jest ok, choc jednak lepiej dolozyc nieco i kupic 1,4 16V a
        jeszcze lepiej 1,4 TDI

        pozdrawiam
    • mac.card Opinia jednego z przeciwników... 06.05.04, 21:17
      "Dyskutowałem" kiedyś na auto-moto z jednym "wybitnym znawcą" motoryzacji
      (ksywa chyba "ciekawy"), który udowadniał, że Niemcy wyprodukowali 3-cylindrowy
      silnik w ten sposób, że obcięli 1 cylinder, a wał korbowy i całą resztę
      pozostawili bez zmian. No comment...
      • Gość: ciekawy2 Re: Opinia jednego z przeciwników... IP: *.visp.energis.pl 20.05.04, 20:02
        > "Dyskutowałem" kiedyś na auto-moto z jednym "wybitnym znawcą" motoryzacji
        > (ksywa chyba "ciekawy"), który udowadniał, że Niemcy wyprodukowali 3-
        cylindrowy
        >
        > silnik w ten sposób, że obcięli 1 cylinder, a wał korbowy i całą resztę
        > pozostawili bez zmian. No comment...


        Ów człowiek miał dużo racji. Żeby się o tym przekonać nie trzeba być znawcą -
        wystarczy spojrzeć na dane techniczne. Cylindry silników 1.4 i 1.2 mają
        IDENTYCZNĄ średnicę (76,5 mm). Mówiąc w skrócie: silnik 1.4 skrócono o jeden
        cylinder, a pozostałym trzem zwiększono skok tłoka (z 75,6 na 86,9 mm) aby
        częściowo wyrównać stratę pojemności po tym brakująm cylindrze.
        Dlatego ten silnik (1.2) ma nieproporcjonalnie wyraźnie większy skok tłoka od
        średnicy cylindrów. W silnikach konstruowanych "od podstaw" dąży się do tego,
        aby oba te wymiary były do siebie jak najbardziej zbliżone (takie ustawienie
        wymiarów jest optymalne z wielu względów, i tak jest w 1.4) - widać więc że
        silnik 1.2 nie jest nową konstrukcją, tylko przeróbką istniejącej.
    • Gość: Wedymin Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! IP: 213.17.228.* 28.05.04, 17:18
      Mam Fabię Combi 1,2 HTP od... wczoraj :) Wcześniej jeździłem Fabią HB 1,4 (60
      KM).
      Pierwsze wrażenia:
      1. Odgłos: no rzecz jasna inny. Mnie się kojarzy z małym dieselkiem, ale ja
      lamer jestem i się nie bardzo na samochodach znam. Jedyne porównanie mam z
      Octavią 1.9 TDI - jakby tak trochu ściszyć i "zgrać" drgania to by było coś w
      ten deseń. No, nie mówiąc już o tym, że sobie nieśmiało wyobrażałem, że
      silniczek gra "sportowo" :)))
      2. Przyspieszenie: szczerze rzekłszy nie mogę się przyczepić. Jak dla mnie,
      zaczynającego od Fiata Seicento 900 ccm, już poprzednia Fabia była Ferrari... A
      tu, pomimo dodatkowych 30 (mniej więcej) cm w stosunku do HB wyrywam sobie
      całkiem, całkiem...
      3. Spalanie: w mieszanej (60 trasa, 40 miasto) miałem dzisiaj 6,1 l/100 km. W
      porównaniu z HB... cóż. Tam było tak z 7,5, ale to na oko, bo kompa nie
      miałem... W przyszłym roku się szarpnę na Prinsa, podobnież nawet moc mnie się
      podnieść może :))) Trochu na to liczę, nie powiem.

      Odchodząc od silnika, mam wersję Comfort Fresh+ i jestem bardzo zadowolony
      z "gadżetów", które w każdym innym przyzwoitym kraju byłyby w standardzie, a tu
      trza bulić jak za zboże... Czyli szybki elektryczne, blokowanie zamka od strony
      kierowcy, głupi (ale jakże potrzebny) zaczep, który pozwala podłogę bagażnika
      zamocować w pozycji uniesionej, i można se w narzędziach i szmatkach grzebać,
      oświetlenie bagażnika, oświetlenie schowka od strony pasażera... Dobra, bo się
      trochę rozochociłem i zaraz ktoś mi przywali, że się "czereśniak" chwali...
      Sorki, jeżeli czyjeś czułe oczka i zmysły uraziłem.
      Aha, zapomniałem dodać, że przemieszczam się w okolicach wioski Warszawy,
      jestem napływowym "burakiem" ze Śląska i pewnie se teraz wrogów po obu stronach
      narobiłem... Cóż trudno... Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim
      dogodził, nie?
      Chętnie poznam opinię nt. Carsedu w Siedlcach, bo podobno to jeden z
      najlepszych w Mazowieckiem jest!
      Czy ktośc wie jak się alarm META zmusza do tego, żeby sygnalizował syreną
      włączenie i wyłączenie?

      Pozdrawiam wszystkich kierowców!
      • jarpoz Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! 10.06.04, 17:55
        Jechałem ponad roku temu, na jeździe próbnej. Bardzo nieprzyjemne natarczywe
        brzmienie. Ruszając z miejsca byłem zadowolony, kilka startów ze świateł też
        oceniłem pozytywnie. Ale potem wyjechałem na krótki kawałek trójpasmówki i po
        dość dobrym początku, potem kompletnie nie chce jechać. A tylko narastają
        nieprzyjemne doznania słuchowe. Jazdę próbną 1.4 16V ( 75 km ) oceniam znacznie
        lepiej. Zachwycił mnie 1.9 tdi. Przez długi czas chciałem kupić kombi 1.4
        (wariant ekionomiczny), marzyłem i oszczędzałem na 1.9 tdi, a niedawno w końcu
        kupiłem Octavię 1.9 tdi 110 km - i to autko "pomyka" wyjątkowo sprawnie i
        oszczędnie. Reasumując 1.2 HTP to silniczek dobry na miasto i korki, na trasie -
        to zapewne będzie męczarnia.
        • Gość: arcu Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! IP: *.us 19.06.04, 11:30
          > Reasumując 1.2 HTP to silniczek dobry na miasto i korki, na trasie

          No coz, ja mam tego 1,2 12V i odczuwam odwrotnie, na trasie radzi sobie całkiem
          całkiem, oczywiscie jak jade sam... jadąc we trójke np. to juz jest katorga, a
          w miescie w korkach... wlasnie wtedy jest meczarnia, bo fabia z tym silnikiem
          ma dupny start - trzeba go wkrecac w obroty bo inaczej zdechnie, nie da rady
          ruszyc na półsprzęgle
          • Gość: maciejosss Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! IP: 217.98.119.* 19.06.04, 11:49
            Gość portalu: arcu napisał(a):

            > > Reasumując 1.2 HTP to silniczek dobry na miasto i korki, na trasie
            >
            > No coz, ja mam tego 1,2 12V i odczuwam odwrotnie, na trasie radzi sobie
            całkiem
            >
            > całkiem, oczywiscie jak jade sam... jadąc we trójke np. to juz jest katorga,
            a
            > w miescie w korkach... wlasnie wtedy jest meczarnia, bo fabia z tym silnikiem
            > ma dupny start - trzeba go wkrecac w obroty bo inaczej zdechnie, nie da rady
            > ruszyc na półsprzęgle

            ja mam klimę i podczas jazdy z włączoną klimą w 4 osoby start da się odczuć, że
            jest słabszy ale podczas jazdy ok 100km/h na V biegu nie jest tak źle jak np w
            Oplu Agili , który w takim składzie (bez klimy ) z silnikiem 75km w porwnaniu
            do Fabi to stał w miejscu podczas wyprzedzanie (W oplu po prostu IV i jechane
            na obrotach )
            • Gość: arcu Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! IP: *.us 23.06.04, 11:40
              Nie no, jazda samemu, a w 4 osoby, to roznica katastrofalna.
              Da rade jechac, ale przyjemnosc z jazdy to juz nie jest, no i spalanie tez
              niemale.

              Obecnie juz mi sie dotarła fabcia i dopiero teraz zaczynam byc z niej
              zadowolony.
              Wczesniej bylo ciezko, byla mulowata strasznie, duzo palila.
              Obecnie przy dosc ciezkiej nodze, caly czas wyprzedzanie, jazda nie wiecej niz
              120km/h i w miare mozliwosci utrzymywana, w dwie osoby - spala mi ok 5,5 litra
              (a mam wrazenie ze nieco mniej) i jakos ciezko mi w to uwierzyc, spodziewalem
              sie spalania ponad 6 litrow/100 przy takiej jezdzie.
                  • Gość: maciejosss Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! IP: 217.98.119.* 24.06.04, 08:01
                    Gość portalu: arcu napisał(a):

                    > No u mnie tylko wg ołówka, bo kompa brak.
                    > A ty czasem nie masz wersji Classic ?
                    > Skad masz kompa? Bo ja mam Classic i kompa brak.

                    tak mam wersję classic i dodatkowo pakiet fresh (druga poducha + ABS )no i
                    klimę przy której w standardzie jest komp. pokładowy.

                    Liczyłem parę razy lejąc do pełna i kasując komp. i zawsze wyniki były zbliżone
                    (różnica 0,1l).Teraz tankuję na Nestee (stacja bezobsługowa )za 100-130zł
                    (zależy ile wejdzie na 100% ) i tam nigdy nie wlejesz do pełna (no chyba , że
                    płacisz kartą)

                    >
                    > Tak w ogole, to wiesz skad dorwac silownik do tylnej klapy?
                    > Wkurza mnie otwieranie bagaznika tylko z wewnatrz i bym sobie dorobil do
                    > centralnego.

                    Alarm i centralny dostałem od dealera gratis i też nie mam otwieranej klapy
                    bagażnika siłownikiem.A co do takiego sposobu to słyszałem juz takie
                    przypadki , że podczas postoju na skrzyżowaniu koleś podbiega do twojego auta
                    otwiera drzwi lub bagażnik i bierze co mu wpadnie w ręce (no i na skrzyżowaniu
                    nic nie zrobisz , no chyba ,że masz blokadę drzwi od wnętrza auta)
                      • Gość: MACIEJOSSS Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! IP: 217.98.119.* 24.06.04, 11:18
                        > Ale wiesz, majac silownik, masz mozliwosc otwarcia bagaznika albo pilotem,
                        albo
                        >
                        > od wewnatrz, wiec zeby ktos sobie mogl otworzyc bagaznik, musi zajsc najpierw
                        > do mnie. Blokada drzwi... wystarczy zaryglowac od wewnatrz swoje drzwi i
                        > centralny zarygluje wszystkie :)

                        no to masz lepsza wersję zamka centralnego niż ja (wiadomo gratisy są
                        najtańsze ) i u mnie nie jak zarygluję drzwi kierowcy to reszta nadal jest
                        otwarta :-((((
                        podobno mogę to zmienić , że po odpaleniu auta samo się zamknie a podczas kiedy
                        silnik zgaśnie (np wypadek) to się otworzą drzwi tylko wadą tego jest to , że
                        kiedy jest odpalony silnik to pasażerowie nie wejdą tylko trzeba otworzyć
                        ręcznie drzwi.
                        przydało by się ręczne zamykanie wszystkich drzwi jednym przyciskiem.(i
                        podobnie podczas gaśnięcia silnika otwierały by się )
                        • Gość: arcu Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! IP: *.us 25.06.04, 11:10
                          > no to masz lepsza wersję zamka centralnego niż ja (wiadomo gratisy są
                          > najtańsze ) i u mnie nie jak zarygluję drzwi kierowcy to reszta nadal jest
                          > otwarta :-((((

                          W sumie jak tez mam gratis ;) (prawie gratis - znizka, spora znizka)
                          A u Ciebie tak jest, bo wszedzie masz zamontowanie 2-przewodowe silowniki.
                          Podjedz do ASO i powiedz, zeby ci przynajmniej od strony kierowcy wymienili
                          silownik na 5-przewodowy, bo chciales w razie czego zamykac drzwi od srodka
                          (albo kluczykiem z zewnatrz - tez wtedy mozna)

                          > podobno mogę to zmienić , że po odpaleniu auta samo się zamknie a podczas
                          > kiedy
                          > silnik zgaśnie (np wypadek) to się otworzą drzwi tylko wadą tego jest to , że
                          > kiedy jest odpalony silnik to pasażerowie nie wejdą tylko trzeba otworzyć
                          > ręcznie drzwi.

                          Nigdy bym tego nie zastosowal. Znajomy to ma w matizie i to jest poj^%@#&, bo
                          dodatkowo nie ma wypustow w drzwiach i nie mozna recznie odryglowac drzwi i
                          zeby ktos wysiadl/wsiadl musi gasic silnik - beznadzieja rozwiazanie.

                          Jedynie co by moglobyc to to, ze po zgaszeniu silnika otwieraja sie drzwi,
                          jesli byly zamkniete, a zapalany silnik nie powodowoalby zamkniecia drzwi, no
                          chyba ze sobie sam pozniej zamkniesz.
    • miszkar Re: kto jechał Fabią 1,2HTP 64 km ? tylko prawda! 16.06.04, 12:37
      64KM? Chyba 54 KM. Tyle koni ma moja Fabija. Niestety. Od 3 miesiecy sie tym
      mecze. To jest jednak za slaby - zdecydowanie - silnik jak na ta mase auta.
      Praktycznie do 100 jeszcze sie da jakos kulac ale później to już wysokie
      obroty, szum i wycie cylindrów. Zdecydowanie wersja raczej na miasto niż na
      trasę (codziennie pokonuję 130 km na trasie dom-praca-dom). Sam bym tego auta
      nie kupił i odradzam każdemu. 1.4 to minimum

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się