Opinie o VW Caddy 2.0 SDI Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Proszę o wszelkie informacje na temat tego auta z silnikiem 2.0 SDI
    Rozważam kupno vw caddy i szukam informacji jak sprawuje się silnik, spalanie itd.....auto ma jeździć w długie trasy
    • Miałem kiedyś to auto w pracy, używałem go właśnie na długie trasy do Niemiec. Uważam, że do czegoś takiego lepsze byłoby TDI. Na autostrady SDI jest trochę za wolny, jadać te 140 jest w nim niesamowicie głośno, z kolei na normalnej drodze ciężki do wyprzedzania. Po prostu brakuje mocy. Spalenie przy takiej jeździe to 7-8 litrów.
      Niewątpliwą zaletą jest to że auto jest niesamowicie wygodne. Po 20 godzinach jazdy nie umierasz. Obecnie mam doblo i uważam że caddy jest cała epokę z przodu, ale gdybym miał wybór to wziąłbym TDI i to najlepiej 2.0.
      • SDI nadaje się tylko do bardzo spokojniej jeździe w mieście, w trasie (mówię jeszcze o 1.9) SDI 68KM w porównaniu do TDI 90KM to jest muł tragiczny, jeśli tylko masz możliwość (nie ogranicza Cię np różnica w cenie sdi i tdi) to bierz diesla z turbo. Mi TDI mniej palił od SDI, w SDI praktycznie cały czas gaz w podłodze trzymałem
        --
        habudzik napisało:
        Z całym szacunkiem ale nie widzę na tym forum kogokolwiek ( poza własną osoba )
        kto dałby sobie radę na egzaminie na kontrolera lotów
    • Jeżdziłem Caddy i pozytywnie byłem zaskoczony dosc niskie spalanie i duza moc co daje przyjemna i miła jazde tym samochodem
      superfuryy.blogspot.com/
    • Popieram przedmowcow, lepiej zainwestowac w diesel. bedzie mocniejszy. mozesz sobie wejsc np na stronke i pobawic sie konfiguratorem, bedziesz mogl posprawdzac jakie rozwiazania sa na twoja kieszen. www.zasada.vw.pl/modele_uzytkowe/nowy_caddy/
    • Dacia jest oszczedniejsza mniej pali szybciej jezdzi i mniej kosztuje.


      --
      Вoдкa - не женщинa, дoлжнa быть хoлoднoй
      • tylko ze jak sdi się popsuje to naprawisz niedrogo i przeżyjesz a jak ci pójdą pompowtrski w tdi czy turbina to bierz od razu pozyczke pod naprawe i to jest cały problem , he he.
        • Noo, to albo chcemy mieć lepszą wersję i w przypadku awarii więcej zaplacić, albo tanszą , gorszą wersję, którą będzie się taniej naprawiało. Tylko, że w ten sposób to wszyscy jeździliby 126p, tani, i naprawić można gumką recepturką, puszką od piwa i butaprenem ;)
        • A w sdi popmowtryskiwaczy nie ma ?

          Co w tym narodzie wywaluje tai paniczny strach przed turbosprezarkami?
          Regenerowana do tdi mozna dostac za 1 tys zl a nowa za ok 2 tys zl
          Trwalosc turbosprezarki powinna wyniesc min 100tys km wiele smial o przekracza 200tys a wiec koszt turbosprezarki jest zblizony do kosztow wymany oleju silnikowego przez taki dystans.


          • z tego co sie orientuje to sdi to jest silnik diesla w starej dobrej wolnossacej wersji dlatego tez jest taki bezawaryjny i długowieczny ale i mniej dynamiczny ,oczywiscie jest on juz nieco zmodyfikowany i ulepszony od silników z lat 80 czy 90 ale zaden tam pompowtrysk czy inny comon rayle .
            • To zle sie orientujesz
              • soner3 napisał:

                > To zle sie orientujesz
                nie sądze i wrecz jestem pewien że mam racje , he he.
                • Smiejesz sie z wlasnej glupoty?

                  Nie ma to jak dyskutowac z mundrym inaczej co to wie lepiej a gowno wie.

                  Najpopularniejszy silnik 2.0sdi - DBK

                  Bosch sprzedaje pompowtryskiwacze do silnikow ktore je nie posiadaja?

                  www.boschdiesel.pl/czesci.php?idgrupyczesci=11&idmodelu=929
                  Wystarczy czy bedzie dalej sie wymadrzal ?
                  • A tu sa silniki do Caddy III

                    www.boschdiesel.pl/czesci.php?idgrupyczesci=11&idmodelu=930
                  • soner3 napisał:

                    > Smiejesz sie z wlasnej glupoty?
                    >
                    > Nie ma to jak dyskutowac z mundrym inaczej co to wie lepiej a gowno wie.
                    >
                    > Najpopularniejszy silnik 2.0sdi - DBK
                    >
                    > Bosch sprzedaje pompowtryskiwacze do silnikow ktore je nie posiadaja?
                    >
                    > www.boschdiesel.pl/czesci.php?idgrupyczesci=11&idmodelu=929
                    > Wystarczy czy bedzie dalej sie wymadrzal ?
                    a ty się wymadrzasz neptyku ze wyczytales ze pompowtryski sa montowane dopiero od 2005 w sdi , he he. pozatym nic nie mówiłes na poczatku ze chodzi tylko o pompowtryski tylko negowales wszystko ,poszukaj to moze jeszcze turbine w sdi znajdziesz , he he.
                    • Znajdz mi ptysiu silnik 2.0 SDI ktory nie ma pompowtryskiwaczy albo przestan juz sie osmieszac
                      Zamiasta przeprosic i przyznac racje bedziesz teraz kombinowal i wywracal kota na lewa strone -- zachowuj sie jak facet a nie jak pi..a
                • polecam chociażby wejść na allegro i wpisać "sdi pompowtryski". do wersji silnika 2.0 są jak najbardziej dostępne jak widać.
    • Caddy to bardzo solidne auto z "korzeniami" w LKV
      silniki diesla niedozdarcia ..,jedem problem przy
      szybkosci na autostradzie na dlugiej trasie
      niezlosc sie gdy po podrozy twoi pasazerowie
      beda krzyczec do ciebie ,auto jest glosne niestety.
    • Jeśli kupujesz samochód używany kupuj SDI. Tańszy w naprawie i odporniejszy na zajeżdżenie przez poprzedniego właściciela.
      Jeśli kupujesz samochód nowy kup TDI. Będzie jeździło się przyjemniej.
    • mam, cenię
    • mój ulubiony pojazd wakacyjny ale z TDI 105 KM bodajże. Też brakuje ale spokojnie można jezdzić i nawet na autostradzie trzymać te 140-150.
      Tak naprawde to dla mnie kwintesencja praktycznosci. Auto na codzień i na urlop, radzące sobie na drodze gruntowej i w zimie, mimo resorów z tyłu wystarczajaco wygodne no i 3 rowery wchodzą bez składania po złożeniu 2/3 tylnego siedzenia. Doceniam też ławkę z tyłu która jest prosta bez wyprofilowanego miejsca i wygodnie miesci 3 osoby, jakby go tak wygłuszyć lepiej, wziać wersję 4motion, ze 140-150 KM i automata to nie chce innego samochodu :) ale ja mam specyficzny gust i przedkładam praktycznosc

      aha wersja 1.9 TDI załadowana po dach z 4 osobami w tamte wakacje pokonała jakies 5000 km przy srednim zużyciu paliwa koło 6-6,5 l (z klimą na maxa) przy prędkosciach rzędu 100-140
      --
      Lepszy mały ale własny i z przodu niż duży ale cudzy i z tyłu...
    • a ty w ogole na uzywke polujesz czy nowy chcesz kupowac. jak uzywki to sobie popatrz w ogole co i za ile chodzi... obczaj sobie np to, przy kupnie uzywki nie straci tak od razu na wartosci. zasada.otomoto.pl/volkswagen-caddy-1-sza-rej-grudzien-2008-C17300320.html

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Okazje.info.pl

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.