Dodaj do ulubionych

Opel Corsa C 1.0 - 16tys zł - porada

01.03.11, 22:14
Witam, jestem studentem i stanąłem przed opcją kupna auta:
Opel Corsa C

silnik 1.0
rocznik 2007
przebieg 20tys

za kwotę 16tys zł

Auto jest od bliskiego znajomego wiec stan licznika jest ok, auto w stanie idealnym. Poza tym nie muszę brać rat w banku tylko spłacam osobiście (odpadają mi odsetki)

Auto bez dodatkowego wyposażenia, z kompletem opon zimowych.

Co o tym sądzicie? Jakby nie było auto jest gołe, z najmniejszym silnikiem, który (z tego co wiem) nie szczyci się najlepszą opinią.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, będą pomocne
Obserwuj wątek
    • approved Re: Opel Corsa C 1.0 - 16tys zł - porada 01.03.11, 22:52
      Silnik dla studenta to tylko 1.2 80KM dynamiczny i mało pali. Ten 1.0 to trzycylindrowe nieporozumienie. Trzeba wciskać pedał do końca żeby to chciało jechać i wtedy pali koszmarnie dużo , a osiągi są żenujące.

Za te pieniądze poszukaj egzemplarza 1.2, pięciodrzwiowego koniecznie z ABS przy odrobienie szczęścia z klimatyzacją. O tym nieszczęsnym 1.0 zapomnij czym prędzej.
      • wujaszek_joe Re: Opel Corsa C 1.0 - 16tys zł - porada 01.03.11, 23:16
        a dópa tam. W używanym aucie najważniejsza jest jego historia.
        Orłem nie jest, ale to w jexdzie próbnej sie przekonasz, czy takie przyśpieszenie ci wystarczy. Moim zdaniem będzie to bardzo rozsądny zakup, a jesli nie, to bez problemu ten samochód sprzedasz.
        --
        nima
    • piotr33k2 Re: Opel Corsa C 1.0 - 16tys zł - porada 01.03.11, 23:27
      samochód faktycznie młody ale silnik to porazka nadaje sie tylko do miasta i dla dwoch osób bo cztery juz ciezko ciągnie a jak jest pod gorke to masakra, he he. trocha przesadzam ale naprawde to mizerota i za te 16 tys znajdziesz coś pare lat tylko starszego ale wiele lepszego i bardziej uzytkowego jak np. jakiegoś swita czy yarisa .
      • szela81 Re: Opel Corsa C 1.0 - 16tys zł - porada 02.03.11, 10:13
        miałem te 1,0 w służbowej corsie i agili