Dodaj do ulubionych

wymiana akumulatora mazda 6

29.12.11, 20:48
czy moge sama wymienic akumulator mazda 6 combi, rocznik 07, diesel 2.0
Slyszalam ze lepiej nie ryzykowac ...ale dlaczego ???


--
Ty masz prawo miec swoje zdanie.Ja mam prawo miec je w dupie.
Obserwuj wątek
    • swan_ganz Re: wymiana akumulatora mazda 6 29.12.11, 21:09
      kompjuter moze się zesr... jak odłączysz kable i po podłączeniu nowej baterii może Ci na zajarać..
      Jest podobno na to sposób; trzeba zachowac jakąś kolejność w zdejmowaniu kabli - najpierw "minus" odłączamy a potem "plus" i wtedy ponoć komputrowi to nie zaszkodzi... Z tym, ze ja nigdy tego nie robiłem a i kolejności nie jestem pewien wiec może dopytaj kogos oblatanego w temacie...
      Tak na marginesie; chłopa nie masz, ze sie takimi bzdurami jak akumulator zajmujesz?
      --
      Swan
      ** Just say no to drug reps **
      nofreelunch.org/
      • alessia27 Re: wymiana akumulatora mazda 6 29.12.11, 21:16
        mam chlopa ale on sie zna tyle co ja, siada i jedzie.
        Ja to bym leciala od razu do mazdy i dala wymienic a on najpierw poczyta
        a potem sie zabierze sam za to.Niestety mu nie ufam co do dobierania sie
        do samochodu.

        --
        Ty masz prawo miec swoje zdanie.Ja mam prawo miec je w dupie.
        • swan_ganz Re: wymiana akumulatora mazda 6 29.12.11, 22:57
          no to masz mądrego chłopa bo właśnie po to sa mechanicy by to oni zajmowali się samochodem a nie kierowcy... Kiedyś to nawet żarówki wymieniałem w serwisie choć pewnie gdyby sie uparł to zrobiłbym to sam.. Tylko po co ? Oni tez muszą z czegoś żyć...
          --
          Swan
          ** Just say no to drug reps **
          nofreelunch.org/
          • szymizalogowany No tak 29.12.11, 23:46
            ale nie ciekawi cię np co tam się stanie właśnie jak odłączysz z alarmem itp.? ja w leksie odłączałem najpierw tylko po to a nie żeby wymieniać
            • swan_ganz Re: No tak 30.12.11, 08:04
              ale nie ciekawi cię np co tam się stanie właśnie jak odłączysz z alarmem
              nie... nie interesuje mnie to... Wsiadam w samochód, włączam go i jadę a jak jechać nie chce to wzywam serwis... Nie wiem czy uwierzysz ale ja przez ostatnie dwa lata nie widziałem silnika w swoim aucie i jakoś nie tęsknię do tego widoku... Nawet płyn do spryskiwacza nalewają mi dobrzy ludzie na stacji beznzynowej i gdyby przyszło zrobić mi to osobiście to musiałbym się nakombinować by znaleźć właściwy pojemnik na ten płyn..
              --
              Swan
              ** Just say no to drug reps **
              nofreelunch.org/
    • mariusz-ef Re: wymiana akumulatora mazda 6 29.12.11, 21:51
      będzie to dziwne, ale robi się to tak:
      - otwierasz samochód -> drzwi -> klapę silnika (żeby otworzyć klapę, trzeba otworzyć drzwi) -> zamykasz drzwi
      - czekasz (zwykle około 20 min, ale lepiej około pół godziny)
      - odłączasz klemy -> pierwsze minus, potem plus (zważaj, by nie zrobić zwarcia)
      - wymieniasz akumulator (pierwsze podłączasz plus, potem minus)
      - i już (choć może warto zaczekać 20 minut?)

      O co chodzi z tym czekaniem. Nie wiem, nie znam się, ale słyszałem, że przy otwarciu drzwi (centralny zamek) komputer "coś tam" i trzeba poczekać, aż się "zresetuje".
      Po założeniu baterii raczej nie ma się co resetować, ale co tam ;-).
      Ile w tym prawdy nie wiem. Osoba która mi o tym mówiła, mówiła o tym w kontekście Peugeota 307 (lub 308). I nie był to uczeń szkoły specjalnej.


      --
      Obsługa imprez
    • derff Re: wymiana akumulatora mazda 6 30.12.11, 10:30
      Jedyny problem to radio może chcieć odkodowania a jak się go zgubiło to problem.
      Ja w podobnej sytuacji przed wyjęciem starego podłączyłem nowy cienkimi przewodami do kabli tuż przy klemach a potem spokojnie wymieniłem akumulatory.
      • alessia27 Re: wymiana akumulatora mazda 6 30.12.11, 15:33
        ok kumam, ze radio sie zresetuje to ok i ze te fotele elektryczne to tez se stary na nowo ustawi na swa szanowna dupcie, ale ja slyszalam ze szyby elektryczne sie zresetuja, co to znaczy, ze ich juz nie zamkne lub nie otworze ??? i jezeli tak sie stanie to kto to ustwaia zeby sie zamykaly i otwieraly ???
        I prosze sie nie smiac, ale jestem blondynka i znam sie tylko na modzie :)
        Wiec bez glupich uwag bo jak moj stary zacznie sam grzebac w aucie to ja to zle widze.
        On pewnie nawet nie wie ze jest kolejnosc odlaczenia i podlaczenia tych klem w akku.
        Co do zarowek, tez ich sam nie wymienia bo nie wie jak...ostatnio mu sie przepalila taka co jest pokretlo od klimy i rzezbi teraz w gownie jak i gdzie to wymienic, twierdzac, ze poczytal aby poczekac z taka wymiana bo podobno reszta tez sie przepali i wtedy je wymieni :)

        --
        Ty masz prawo miec swoje zdanie.Ja mam prawo miec je w dupie.
        • mariusz-ef Re: wymiana akumulatora mazda 6 30.12.11, 19:30
          taaaaaaaaa.... radio, szyby, siedzenia, zapalniczka... to jedyna elektryka w samochodach

          a o kalkulatorze wtrysku słyszała?

          jak nie to niech wymienia akumulator wg moich wskazówek

          jak chciała wchodzić w dyskusje, to powinna wcześniej zaznaczyć, bym się nie produkował

          teraz musi przyjąć na wiarę

          Szczęśliwego Nowego Roku!
          --
          Obsługa imprez
          • alessia27 Re: wymiana akumulatora mazda 6 30.12.11, 21:09
            blagam nie rob mi balaganu w glowie...bo kupilam sobie dzis fajne majtki
            z silikonowymi wstawkami aby miec fajna dupe(wlasnie paraduje w tych batonach i podziwiam swoj piekny tylek :) ) a ty mi tutaj o kalkulatorze wtrysku ... czyli moge wydrukowac to co napisales wczesniej, zapylac do garazu i targac ten akumulator.

            Szczesliwego Nowego :)




            --
            Ty masz prawo miec swoje zdanie.Ja mam prawo miec je w dupie.
              • alessia27 Re: wymiana akumulatora mazda 6 30.12.11, 22:42
                swan_ganz napisał:

                > ...a dasz wiarę, ze w samochodzie można znaleźć podobno jakies pompy ssące, tło
                > ki czy puszczajace wentyle? To dopiero czad, co nie?

                widze zescie dopadli babe i macie niezly ubaw !!!
                Ale chlopaki... nie ze mna takie numery... ide spac bo lece rano do pracy :)

                ...wiecie ze ja mam problem zalaczyc w domu radio przez blu-ray (zajmuje mi to miedzy 5 a 7 minut ) a wy mi o pompach piszecie :)

                Dobrej nocki ...

                --
                Ty masz prawo miec swoje zdanie.Ja mam prawo miec je w dupie.
                    • mariusz-ef Re: wymiana akumulatora mazda 6 06.01.12, 00:18
                      widać trafił geniusz (ja) na geniusza (ty, osiołku):
                      Re: wymiana akumulatora mazda 6
                      alessia27 30.12.11, 22:42 Odpowiedz
                      swan_ganz napisał:

                      > ...a dasz wiarę, ze w samochodzie można znaleźć podobno jakies pompy ssące, tło
                      > ki czy puszczajace wentyle? To dopiero czad, co nie?

                      widze zescie dopadli babe i macie niezly ubaw !!!
                      Ale chlopaki... nie ze mna takie numery... ide spac bo lece rano do pracy :)

                      ...wiecie ze ja mam problem zalaczyc w domu radio przez blu-ray (zajmuje mi to miedzy 5 a 7 minut ) a wy mi o pompach piszecie :)

                      Dobrej nocki ...

                      --
                      Ty masz prawo miec swoje zdanie.Ja mam prawo miec je w dupie.

                      Re: wymiana akumulatora mazda 6
                      mariusz-ef 01.01.12, 11:47 Odpowiedz
                      jak dajesz rade załączyć radio za pomocą blu-raya to i ze zmianą akumulatora dasz rade, tylko nie dopuszczaj do tego męża (no chyba, że jedyna jego rolą będzie dźwiganie ustrojstwa)
                      --



                      Teraz zrozumiał o co chodziło i co to jest żart i ironia w tym co napisała Alessia i ja?

                      zresztą, po kiego penisa wchodzę z tobą w dysputy...
                      więcej nie będę

                      walcz! internet potrzebuje takich wojaków jak ty!
                    • alessia27 Re: wymiana akumulatora mazda 6 06.01.12, 23:06
                      jestklawo napisała:

                      > mariusz-ef napisał:
                      >
                      > > jak dajesz rade załączyć radio za pomocą blu-raya
                      >
                      > :))) prawdziwy geniusz, systemem obrazu 2000 x 1000 pixeli chce podłączać radio
                      > :)))

                      nie wiem o co wam chodzi ale jak zalacze blureja i chce sluchac radia to musze zalaczyc do tego TV po czym polaczyc sie z netem pisze buffering (czy cos takiego), potem radio leci przez tego blureja i moge wylaczyc TV ... nauczylam sie tego.


                      --
                      Ty masz prawo miec swoje zdanie.Ja mam prawo miec je w dupie.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się