Dodaj do ulubionych

Audi A4 (1994-2004)

    • Gość: maksior Re: Audi A4 (1994-2004) IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 30.01.12, 14:01
      ludzie napiszcie czym wypada wogole sie poruszać jakim autem bo co by nie było to tylko wiocha obciach itp!!! a skoda to całkiem solidne auto i teraz robią całkiem niezłe egzemplarze. jeżeli się ma za mało kasy na VW to dobrą alternatywą jest kupno Skody bo komfort ten sam wykończenie prawie też tylko że troche tańsze dużo nie odbiega od VW.
    • marrcel Re: Audi A4 (1994-2004) 30.01.12, 14:08
      @JCV
      co do Passata..., to śmiech z wyrazami współczucia

      Jeśli już chcesz używać nieoficjalnych określeń typu klasa średnia "premium", to A4 owszem, ale Passat to ewentualnie klasa średnia "niższa". Nie lecz swoich kompleksów na tym forum, bo się ośmieszasz.

      @JCV
      Co do zawieszania A4 pogadaj z taksiarzami, który ile wpakował w jego remont.
      Popytaj też o problemy z dieslami A4 i ile kasy niektórzy taksiarze musieli wpakować w naprawy...


    • x2468 Re: Audi A4 (1994-2004) 30.01.12, 14:11
      Audi to nic innego jak VW .Czyli patyczany wóz gminny. Niemożebnie ciasny,z małym bagażnikiem i beznadziejnym komfortem jazdy.Jeśli mowa o niezawodności to według DEKRA mieści się gdzieś w drugiej dziesiątce w swojej klasie.Jednym słowem strucel.
    • Gość: seth Re: Audi A4 (1994-2004) IP: *.play-internet.pl 30.01.12, 14:14
      sharn1
      Tak sie sklada ze mam Avensisa 1.8 2010r.
      Bardzo chetnie zmierzylbym decybelomierzem poziom halasu w Twoim Audi i w mojej Toyocie.
      Ide o kazda kase ze Twoje pudlo bedzie przy 100km/h o jakies 3db glosniejsze.
      3db to w tym zakresie 2krotnie wiekszy halas!
      Tu niektorzy jezdza rowerami a nie jakimkolwiek autem.
    • Gość: Hmm Re: Audi A4 (1994-2004) IP: *.adsl.inetia.pl 30.01.12, 14:44
      Jezeli seryjne, kanapowo miekkie zawiesznie A4 jest dla kogos malo komfortowe, to ciekawy jestem czym na codzien jezdzi. Hydropneumatyczna cytryna, ktora wlasnie po raz kolejny wrocila z warsztatu?
      Imo zwykle zawieszenie a B6 jest wrcz zbyt mocno nastawione na komfort i w szybkich zakretach auto nadmiernie sie kladzie na bok. S-line poprawia sprawe, ale to byla opcja.
    • sharn1 Re: Audi A4 (1994-2004) 30.01.12, 14:52
      seth -
      Avensis 1.8 też jeździłem jako autem zastępczym gdy moje firmowe było w serwisie i jest jeszcze gorszy niż 2.0. Zwyczajnie ten silnik jest za słaby żeby ciągnąc takie pudło - trzeba go wysoko kręcić żeby wogóle jechało.
      Ty piszesz o roczniku 2010 czyli pewnie o Avensis III w aktualnej wersji, ja prównuję do mojej firmowej II (2008) czyli w poprzedniej budzie.
      I zaręczam ci, że jedyne co jest w niej lepsze to że ma składane lusterka.

      Zresztą osiągi w każdym punkcie są dużo gorsze:
      Toyota: Moc147 KMPrzyspieszenie do 100 km/h10.4 s.Prędkość maksymalna200 km/hPojemność1794 cm3

      Audi 2.4
      moc 165KM, przyspieszenie 8,8 s 226 km/h spalanie 9,6 l/100km (realne 11 - przyp mój)

      Jako że jeżdże i tym i tym to nie wiem czemu zarzucasz mi stronniczość w tej kwestii?
      Zwyczajnie Audi (nawet 10 letnie) to inna półka i technologia niz Toyota.
      I zaręczam że widlasta 6-tka zawsze ma wyższą kulture pracy i jest cichsza niż rzedowa 4-ka.
    • Gość: posejdon Re: Audi A4 (1994-2004) IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 30.01.12, 15:07
      widze że fragles na 102 ma jakieś kompleksy, i pokazuje z kąt jest bo ciągle pisze o wsi o świniach itp; piszemy tu o autach a nie o twojej rodzinie nie musisz ciagle o niej pisać jak jesteś za toyotą to sobie badz wejć na strone toyoty i sie tam lansuj czy ktoś ci tu wyskakuje że Idiota posiada Toyota!lubisz tą markę ok ale sobie odpuść bo jesteś dziecinym zakąpleksionym wieśniakiem.
    • Gość: seth Re: Audi A4 (1994-2004) IP: *.play-internet.pl 30.01.12, 15:10
      sharn1
      Ale Ty nie przytaczaj danych technicznych(jest oczywiste ze auto mocniejsze jest szybsze)ale odnies sie do tego co piszesz w pierwszym poscie(w aucie cichutko)i o rzekomej wiekszej ekonomicznosci Twojego Audi.Moze mi napiszesz ze 2.4 v6 spala 7-9l/100km?Tyle spala moja avensis trasa/miasto.
      Tylko znowu nie wyskocz z danymi katalogowymi bo bede powatpiewal ze czymkolwiek jezdzisz.
    • sharn1 Re: Audi A4 (1994-2004) 30.01.12, 15:23
      Przecież napisałem ile podaje katalog i od razu ile pali realnie obok. O co Ci chodzi?
      "spalanie 9,6 l/100km (realne 11 - przyp mój)"

      Tak samo moge napisac że nie wierzę w te 7-9 Avensis (mieszkam w Warszawie = korki = minimum 9,8 l wg komputera a najczęsciej koło 10,4).

      I jeszcze raz ci napiszę wyraźnie: tak - Audi 2,4 B5 z 2000 roku jest cichsze w środku niz Toyota Avensis 2.0 z roku 2008 a zwłaszcza niz 1,8.
      I czym szybciej się jedzie tym większa różnica, z tym ze w Audi zaczyna hałasować w pierwszym rzedzie opływające powietrze a w Toyocie silnik.
    • Gość: miastowy poskramia Re: Audi A4 (1994-2004) IP: *.150.187.3.csa-net.pl 30.01.12, 17:00
      wiem jedno w niemczech i całej europie zachodniej nikt autem nie szpanuje bo to normalna rzecz jeden ma s klase drugi polo i nikt nikomu nic nie udowadnia prawym pasem jedzie porsze i polo a lewym można tylko wyprzedzać chodzby i trabantem a u nas buraki zagazowanymi a 4 itp lecą lewym bo łon ma prawo lewym bo ma nie tico tylko 15 letnie zagazowane audi i z drogi oplarze i francuzy
    • Gość: seth Re: Audi A4 (1994-2004) IP: *.play-internet.pl 30.01.12, 17:15
      sharn1
      9l/100 to juz w Avensis 1.8 trzeba sie POSTARAC!!!Nie musisz mi wierzyc-to auto bardzo popularne w kraju jak i w testach.Mozesz poczytac sobie na autocentrum lub testy na portalach internetowych bo sam obecna Avensis raczej nie jezdziles skoro nawijasz ze 11l auto z przebiegiem pewnie ponad 200tys jest cichsze
      i jak twierdzisz"ekonomiczniejsze"bo pali 3l/100wiecej czyli...20tys zl na dystansie 100tys km.
      ale jak widac frajerow nie brak:)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się