Dodaj do ulubionych

A4 TFSI quattro vs alltrack

08.05.12, 13:19
Niezależnie co kto mysli o koncernie proszę o niepisanie że lepszy byłby inny (osobiscie też bym wybrał cos innego) ale doradzenie który z tych dwóch :)
oba mieszczą sie w limicie (po upustach) czyli w 160 tys, alltrack 2.0 TDI 170 KM automat i oczywiscie haldex (nigdy nie jezdziłem i nie wiem o ile jest to gorsze od permanentnego 4x4)
no i A4 2.0 TFSI.
Plusy audi: osiagi, napęd,
Minusy audi: zuzycie paliwa (ważne bo prywatnie jezdzę ze 3 tys msc a słuzbowo ze 4-5), nisko zawieszone (lubie dziurawe drogi 17tej kategorii), małe w srodku z tyłu i bagażnik nie poraża.

Plusy vw: pojemność wnetrza i bagażnika, ekonomia (co najmniej 2 l róznicy /100 km ), prześwit, katy natarcia i zejscia, wyposażenie dodatkowe o niebo lepsze
Minusy: passat, gorsze osiągi, haldex (nie wiem na ile to minus), nudny do bólu

co radzicie. Mam tydzień do 10 dni na decyzję. Innych modeli firma nie przewiduje. Zmiany firmy nie przewiduje ja :)
--
Kochanie. Jubiler już był zamknięty. Ale kupiłem Ci jogurt.
Obserwuj wątek
    • milos75 Re: A4 TFSI quattro vs alltrack 08.05.12, 13:47
      Gdyby spalanie nie miało znaczenia to brałbym Audi ze względu na silnik i napęd. Ale ja wyjątkowo nie lubię diesli, a Ty chyba teraz też jeździsz dieslem. Napęd stały oczywiście lepszy ale dodatkowo podnosi spalanie a nowe Haldexy chyba już są naprawdę niezłe. Pytanie jeszcze czy Audi jest ze skrzynią manualną?

      Jeśli spalanie ma znaczenie to niestety wybór jest jeden - Passat. Pocieszeniem duże wnętrze i możliwości transportowe, lepsze wyposażenie, lepsze możliwości powiedzmy, że terenowe i automatyczna skrzynia.

      Passat! Wybór rozsądku, fakt że nudny i bezpłciowy ale czy Audi jest tu dużo lepsze? :-)

      --
      Mam swój gust, któremu nic do tego i przede wszystkim nie kieruje stereotypami.
    • nazimno Re: A4 TFSI quattro vs alltrack 08.05.12, 13:49
      testy:

      www.auto-motor-und-sport.de/einzeltests/vw-passat-alltrack-2-0-tdi-familienkombi-im-abenteuer-modus-4631214.html
      www.auto.de/magazin/showArticle/article/38607/Fahrbericht-Audi-A4-Avant-2-0-TFSI-Quattro-211-aesthetisch-verpackte-PS
      Poszukaj tez pod haslami [ 2.0 TFSI Probleme ]

      Co z tego, ze VW "nudny", gdy ma zalety praktyczne?

      Kolega przejechal juz 260 000 km na silniku 2.0 TDI 170 KM z automatem.
      Poza typowym serwisowaniem - nic sie nie stalo (na niemieckim paliwie).



    • gabaryt Re: A4 TFSI quattro vs alltrack 08.05.12, 13:55
      Passat potężny samochód, na miejsce z tyłu i w bagażniku nie można narzekać. W nowym Audi nie siedziałem, ale mam trochę doświadczeń z B7 i tam też tragedii z tym miejscem nie było, dziecko i teściowa się zmieszczą wygodnie na tylnej kanapie. Paskiem B6 jeździłem 2 miesiące jako służbowym, ale to było auto prawie z początku produkcji, ten po liftingu (pardon, nowa generacja) pewnie bardziej dopracowany i choroby wieku dziecięcego ma za sobą, podobnie 2.0 TDI na common railu. Obydwa to Volkswageny, więc kwestii awaryjności nie bierzemy pod uwagę. Ja na Twoim miejscu porównałbym wyposażenie, a na pewno wziął tego, który ma automat. Jeśli ma to być przede wszystkim dla Ciebie i nie zamierzasz wozić codziennie dzieci nad morze, ani ziemniaków na targ, to lepsze będzie audi. Znajoma ma Tiguana z haldexem i w Karpaczu się sprawdza cały rok, chociaż terenowo nigdzie nim nie jeździ. Torsen z A4 na pewno będzie lepszy, jednak czy zauważysz różnicę jeżdżąc po mieście i na drogach krajowych? Z tych dwóch, to na pewno najlepsze byłoby BMW F31 ;)
      • trypel Re: A4 TFSI quattro vs alltrack 08.05.12, 14:19
        oba z automatami (to był mój warunek) dlatego odpadł allroad 2.0TDI - miescił sie w cenie ale nie miał automata.

        jest 2 dzieci (jedno duże) i zawsze na wczasy autem (lubię) - to argument za passatem. Teraz jezdzę dieslem (ponad 200 KM ale i ponad 2 t) wiec wiem że 170 KM mi starczy w zupełnosci, z drugiej strony te 7 s do 100 kusi tyle że w bajki że zejdę poniżej 9-10 l nie wierze (w tescie wyszła mi srednia chyba 11 a wcale do miasta nie wjezdzałem za dużo), passatem byłem w zeszłym roku na urlopie, 140KM, obładowany jak wół, 4 osoby, klima i srednia wyszła koło 6. Niestety jest to dość przeliczalne na kasę.


        szlag wiem że to przedszkolny problem ale dawno nic mnie tak nie męczyło :) rozsądek czy zabawa
        --
        Kasia posprzątała mieszkanie, wyprowadziła psa na spacer, odrobiła lekcje, ale mama i tak zauważyła, że jest w ciąży.
    • wicehrabia.julian Re: A4 TFSI quattro vs alltrack 08.05.12, 19:52
      trypel napisał:

      > co radzicie. Mam tydzień do 10 dni na decyzję. Innych modeli firma nie przewidu
      > je. Zmiany firmy nie przewiduje ja :)

      nie ma się nad czym zastanawiać, 2.0 TFSI to rewelacja jeśli chodzi o osiągi, jeśli będziesz dbał o turbinę powinien dożyć w dobrym stanie do sprzedaży - prestiż obu aut nieporównywalny, jakość wykonania na korzyść Audi, a czy przy wydaniu 160 tys będzie ci robiło różnicę spalanie? benzyna to radość z jazdy, diesel smutna konieczność na dużych przebiegach

      z tych dwóch wybrałbym Superba Combi 1.8 TFSI 4x4, z tyłu zmieści się am słoń, a prestiż mam w dupie, a zaoszczędzone 50 tys na drobne wydatki :)

      --
      Nie zniosę tego dłużej
    • armandoso Re: A4 TFSI quattro vs alltrack 08.05.12, 20:11
      Myślę, że lepiej jeździć mniej a lepiej. W passacie zaśniesz za kierownicą i będziesz miał problem :) Komfort i wrażenia z jazdy to podstawa - raz się żyje :D

      ---

      tabletki na odchudzanie
      cyklinowanie, parkiety
      żaluzje
      auto klima katowice
      • roney03 Re: A4 TFSI quattro vs alltrack 12.05.12, 09:53
        Tak sie sklada ze w Passacie komfort jest raczej wyzszy na naszych drogach .
        Jesli chodzi o przeniesienie napedu to dla normalnego uzytkownika tez haldex lepiej sie sprawdzi niz torsen ktory raczej jest marny w terenie
        Passat jest do bolu poprawny, jako narzedzie pracy idealny
        • milos75 Re: A4 TFSI quattro vs alltrack 12.05.12, 10:08
          A czy normalny użytkownik jeździ takimi samochodami w terenie? Torsen jest świetny na szosie i to jest najważniejsze dla rzeczywiście normalnych użytkowników.

          --
          Mam swój gust, któremu nic do tego i przede wszystkim nie kieruje stereotypami.
          • roney03 Re: A4 TFSI quattro vs alltrack 12.05.12, 10:45
            A czy dla ciebie jest cos posredniego miedzy gladka szosa a ekstremalnym "terenem"? Jesli ogarniasz ze moga byc takie dukty to wlasnie po to powstal taki samochod jak Passat Alltrack.
            Przypuszczam ze producent tez na to wpadl podnoszac w nim zawieszenie a nie obnizajac, wiec mozna odgadnac jakie byly tego intencje
            Pomijam juz to ze normalny uzytkownik kupuje kombi nie po to zeby czerpac korzysci z wlasciwosci systemu torsen . Dla normalnego uzytkownika w tego typu samochodach na szosie w 100% wystarczy naped na 1 os .


            • milos75 Re: A4 TFSI quattro vs alltrack 12.05.12, 10:59
              Ja ogarniam, że są dukty leśne. Ale jeżeli to o takim "terenie" pisałeś to zupełnie nie ogarniam stwierdzenia, że Torsen jest marny w terenie. Naprawdę twoim zdaniem Haldex jest lepszy na duktach leśnych od Torsena a jeśli tak to dlaczego tak sądzisz? Nie pisz tylko o większym prześwicie Alltracka od A4 Allroad bo nie ma to tutaj nic do rzeczy.

              --
              Mam swój gust, któremu nic do tego i przede wszystkim nie kieruje stereotypami.
    • carfan Re: A4 TFSI quattro vs alltrack 08.05.12, 21:01
      Jeśli dużo jeździsz to nad czym się jeszcze zastanawiasz? Mnie to pobolewa biodro od manewrowania sprzęgłem. Haldexem to bym nie martwił się. W terenie tym chyba nie będziesz jeździł, a w reszcie przypadków w zupełności radzi sobie to rozwiązanie. Gdyby było inaczej to i inni nie stosowaliby.
      • milos75 Re: A4 TFSI quattro vs alltrack 08.05.12, 21:37
        Jest dokładnie odwrotnie niż to się wielu ludziom wydaje - napęd dołączany taki jak Haldex przydaje się jedynie w lekkim "terenie", natomiast podczas jazdy szosowej jest właściwie bezużyteczny, a w skrajnych przypadkach może nawet spowodować kłopoty na drodze, czyli nieprzewidywalne zachowanie się auta. Choć na pewno w nowych generacjach Haldexa takie zagrożenie jest zminimalizowane. Jeśli chodzi o poprawę trakcji podczas jazdy szosowej to daje to tylko napęd stały taki jak w Subaru czy Audi o konstrukcji pomyślanej pod takim kątem (stałe napędy terenowe to jeszcze inna bajka).

        --
        Mam swój gust, któremu nic do tego i przede wszystkim nie kieruje stereotypami.
        • trypel Re: A4 TFSI quattro vs alltrack 09.05.12, 07:56
          no więc własnie. Od 2 lat jezdzę stałym 4x4 i wiem jaka jest róznica z FWD. Równiez na asfalcie a zwłaszcza po deszczu, w zimie itd... i boje się że haldex to taka przedninapędówka, nie wiem własnie jak to sie zachowuje w czasie ostrego przyspieszania po mokrym, jak szybko tył dostaje napęd (podobno do 100% na tył moze być przekazane).

          Tak BTW stały napęd 4x4 daje coś z czego posiadacze FWD i RWD nie zdają sobie sprawy -NIGDY w ŻADNYM aucie tyle nie wytrzymały mi opony. 150 tys zrobione na 2 kompletach - zimowym i letnim a zimowe dalej są w stanie zrobić co najmniej 30 tys :)
          Jak jezdziłem FWD to opony starczały na 40 tys max

          a teraz podsumowanie czyli to co moge miec w pasacie a czego na pewno za tą kasę nie bedzie w audi:
          - przednia szyba podgrzewana
          - fotele podgrzewane
          - gniazdko 230V
          -zintegrowae foteliki dla dzieci
          - czujniki parkowania
          - rolety z tyłu
          - adaptacyjna regulacja zawieszenia
          - hak
          - bezkluczykowość :)
          - dwustrefowa klima
          - 25 mm wyżej :D
          - i pare innych mniej ważnych

          tego na pewno w audi nie bedzie bo wywinduje cene do wielkosci nieakceptowalnych :) nie mówie że audi to golas - ma to co najwazniejsze: automat, tempomat, klima i dobre swiatła.
          Tylko zabija mnie ten przeswit którego nie ma. Jakbym miał tam z 17-18 cm pod podłogą to bym sie nie wahał a tak głupia dziura na drodze z Łyszkowic do Głowna i czekam na lawete :(
          A4 ma 143 mm

          --
          Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
          • nazimno Ja jestem za analiza przydatnosci praktycznej. 09.05.12, 09:51
            Emocje sa dobre dla zoltodziobow, ktorym rzeczy podbudowuja ego.

            Przeswit jest wazny, w zimie, gdy snieg jest zmrozony i czesto wystaje ponad powierzchnie drogi, co czesto zdarza sie w miejscowosciach gorskich.
            Szorowanie "brzuchem" po tym badziewiu nie nalezy do zjawisk pozytecznych dla samochodu.



          • loyezoo Re: A4 TFSI quattro vs alltrack 14.05.12, 21:41
            trypel napisał:
            ............... teraz podsumowanie czyli to co moge miec w pasacie a czego na pewno za tą kas
            > ę nie bedzie w audi:
            > - przednia szyba podgrzewana
            > - fotele podgrzewane
            > - gniazdko 230V
            > -zintegrowae foteliki dla dzieci
            > - czujniki parkowania
            > - rolety z tyłu
            > - adaptacyjna regulacja zawieszenia
            > - hak
            > - bezkluczykowość :)
            > - dwustrefowa klima
            > - 25 mm wyżej :D
            Moje subiektywne zdanie
            -nie wiem jak w passacie, w fordzie szybciej oczyszczę ręcznie jak te ogrzewanie szyby
            (auto pod chmurką?)
            -fotele podgrzewane,no cóż,mi to się zawsze plecy i d..a poci więc wolałbym chłodzone:P (dotyczy skóry)
            -gniazdko 230v,przetwornica na alledrogo od kilkudziesięciu złotych,żeby było śmiesznie mam od 3 lat,użyta....0 razy
            -foteliki ok.,nie wiem do jakiego wieku zdają egzamin
            -czujniki odłączyłem w 2 autach,bo mnie irytowały
            -roleta...nie mam zdania
            -regulacja zawieszenia,pytanie jak długo podziała na naszych drogach i czy uznają gwarancję:)
            -hak,no bez jaj,to koszt kilkaset zł.
            -bezkluczykowość hmm gadżet i tyle
            -dwustrefowa kl. ,jak to ktoś opisywał, " i tak powietrze w aucie się zmiesza" :))
            -25mm wyżej,no to już zależy od potrzeb

            Podsumowując,mnie te dodatki nijak nie przekonują do paska.Pzdr.
    • trypel samo życie 28.05.12, 14:01
      okazało się po złożeniu zapytania że zamiast A4 i alltracka bardziej sie opłaca pomysleć nad Q5 - wychodzi najtaniej /msc do tego tańszy serwis no i widać łatwiejszy w odsprzedaży skoro miesięczna rata niższa o prawie 400 przy tej samej cenie zakupu.

      No i i automat i diesel i quattro i 20 cm prześwitu :)
      czekam na akcept i zamawiam :)
      --
      Kasia posprzątała mieszkanie, wyprowadziła psa na spacer, odrobiła lekcje, ale mama i tak zauważyła, że jest w ciąży.
      • milos75 Re: samo życie 28.05.12, 14:16
        Ale żeśmy sobie przynajmniej pomarzyli co by kto wziął - ja bym na ten przykład brał A4 chociaż Tobie proponowałem Alltracka :-) Q5 nie jestem przekonany - ale darowanemu...

        --
        Mam swój gust, któremu nic do tego i przede wszystkim nie kieruje stereotypami.
        • trypel Re: samo życie 28.05.12, 14:22
          widzisz a ja nawet o Q5 nie marzyłem bo zakładałem że rata bedzie za wysoka i firma się nie zgodzi. :)
          a tak naprawdę to ideał dla mnie. No i teraz mam powód żeby o ideał powalczyć.

          --
          Kochanie. Jubiler już był zamknięty. Ale kupiłem Ci jogurt.
          • milos75 Re: samo życie 28.05.12, 14:30
            No i super - to w końcu Ty tym będziesz jeździł a nie my :) Ogólnie to chyba dorosłem do aut typu bmw/audi, bo do tej pory zawsze wybierałem według rozsądku i ten rozsądek już mnie zaczyna powoli wkurzać :-) Niby wszystko super pod względem współczynnika jakość/cena/praktyczność ale ciągle czegoś brakuje. Obiecałem sobie, że niech się dzieje co chce ale następne auto ma sprawiać przyjemność mnie - nieważne co sobie ludzie pomyślą :-)

            --
            Mam swój gust, któremu nic do tego i przede wszystkim nie kieruje stereotypami.
            • trypel Re: samo życie 28.05.12, 14:46
              widzisz - do motocykla bmw dorosłem już lata temu i od 5 lat nie umiem/nie chcę zmienić tej marki na cos innego. Niby inne potrafią być szybsze/ładniejsze/wygodniejsze/ekonomiczniejsze/niezawodniejsze ale z reguły mają tylko jedną cechę z wymienionych. A ja mam z każdej po trochę :D

              z autami tak samo - od 2 lat przygoda z jeepem i niby super, niezawodny, terenowy, dynamiczny ale jak patrzę na dizajn mojej deski i materiały z jakich jest zrobiona i porównuje z choćby A3 nie mówiąc o A4 to po prostu przepaść. To samo jeśli chodzi o spasowanie blach. Szczegóły typu śrubki/d*pki

              bmw tez bym chciał ale X5 a do tego niestety musiałbym firme zmienic ;)
              Zrobiłem X5 jakies 1000 km wynajetym ale do dzisiaj żadnym autem nie jezdziło mi sie tak dobrze.


              --
              Kasia posprzątała mieszkanie, wyprowadziła psa na spacer, odrobiła lekcje, ale mama i tak zauważyła, że jest w ciąży.
              • ulubiony19 Re: samo życie 10.06.12, 19:58
                Nie ma sensu brać Alltracka, no chyba że rajcuje kogoś, że to gorąca nowość.
                A4 TFSI (Quattro of koz?) jest niesamowicie porządne i jeśli ktoś nie jest spaczony samochodowo, to nie znajdzie żadnego ale.
                Jak dla mnie wybór oczywisty.
    • jeepwdyzlu zdanie odrębne 11.06.12, 10:56
      160 tys za paska?
      za audi A4?
      Ludzie - to są zwyczajne samochody.
      Można za nie dać stówkę może troszkę ponad
      Przy tym budżecie kupujesz BMW 3, X3, Mercedesa B, C

      Rozumiem- nie Twój szmal.
      Ale co? Pracodawca się OBRAZI jak powiesz, że chcesz coś tańszego?
      Np zwykłego paska 2tdi ? za 98 tys ?
      Rozumiem, że ktoś chce wydać sporo kasy na auto (sam mam a6 i accorda 2,4)
      ale za co Ty chcesz tyle zapłacić trypel - zaprawdę nie wiem....
      bez urazy

      Pozdrawiam
      jeep
      • trypel Re: zdanie odrębne 11.06.12, 15:52
        bez urazy ale merc klasy C, bmw 3 w niczym nie są lepsze od A4 :)
        od paska oczywiscie tak

        --
        Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
        • jeepwdyzlu Re: zdanie odrębne 12.06.12, 15:12
          eee
          bmw jest lepsze na pewno od A4
          wszystkie testy to potwierdzają
          trójka dojrzałą, urosła, zmężniała :-)
          W ogóle - A4 to schodzący model - za kilka miesięcy, góra rok - nowy model
          Ale widzę że Q5
          Dobry wybór - tu wiesz za co płacisz.
          Pozdrawiam
          jeep
        • ulubiony19 Re: zdanie odrębne 13.06.12, 23:34
          trypel napisał:

          > bez urazy ale merc klasy C, bmw 3 w niczym nie są lepsze od A4 :)
          > od paska oczywiscie tak

          Oj, dyskutowałbym!

          C-klasa jest specyficzna, więc dam spokój.
          Aktualna "trójka" to rewelacja. Auto jest po prostu dopieszczone. Bardzo boli mnie tylko brak benzynowych R6 i sam jeszcze nie wiem, czy stylizacja tej pasi mi bardziej, niż E90.
          Generalnie jak na mój gust auto pozytywniejsze od A4.
          Aktualne A4 to wóz bez istotnych słabości, kompletny. Jak się go nie kupuje, to nie dlatego, że coś jest spiedrolone, zrobione nie tak, tylko dlatego, że komuś coś po prostu nie odpowiada.
          Jeszcze jest ta zaleta, że ta generacja też dawała/daje możliwość wyboru jakiegoś benzynowego V6.
          W BMW te nowe silniki to ideały. Niestety jak na mój gust, są też dosyć leniwe, bez charakteru. Jak się najeździło w przeszłości ostrymi, ale przy tym niesamowicie uniwersalnymi R6, to teraz ciężko docenić ten "postęp".
          • jeepwdyzlu Re: zdanie odrębne 14.06.12, 09:11
            no patrz
            a piszą, że 6 cylindrówki miały przewagę akustyczną - tylko i wyłącznie
            a współczesne BMW 2,5 (czyli 2 turbo) jest ostre jak brzytwa
            330 nie ma w sprzedaży? Na razie - na pewno będzie...

            Niestety - te co widuję u znajomych to 316 i 318d :-(
            Przyznaję - ta 3 podoba mi się najbardziej z wszystkich modeli bawarczyków...
            jeep
    • trypel stety/niestety 23.08.12, 10:11
      z uwagi na sytuację w mojej branży i sposób w jaki patrzy na to własciciel Q5 odpadło.

      Zamówiony Alltrack, zwłaszcza że trafiłem na pokazowego, przejechałem się i płakać nie będę :)
      Zwłaszcza że po ostatnich zmianach w VW w Polsce możliwe są sporo wyższe rabaty wiec dostałem do Alltracka wszystko co chciałem i jeszcze więcej :)
      Głupio płacić tyle za passata ale tzw decyzje korporacyjne....

      Przy okazji - w czasie realnego porównania A4 do alltracka, A4 z uwagi na ilosc miejsca w środku odpada w przedbiegach.
      Testową Q5 zrobiłem ponad 1000 km i wszystko super poza tym ze ciężko zejsc tym w trasie poniżej 8l a alltrackiem przy tym samym stylu miesciłem sie w 6. A to coraz ważniejsze. No i 2 l diesel w Q5 to troszkę mało.

      Zupełnie z innej czapki - teraz jezdzę (pierwszy raz w życiu) nową bmw trójką 320d, i doceniając zawieszenie stwierdzam że w tak beznadziejnie małym aucie dawno nie siedziałem, bagażnika nie ma wcale, z tyłu ciasno, fotele dla osób o wadze poniżej 65 kg, wyposażenie seryjne ubogie jak w hostelu pod Bukaresztem.
      I jedna rzecz której nie umiem zakwalifikować do pozytywów bądź negatywów - pierwszy raz jadę autem gdzie MUSZĘ sie bardzo pilnować co do prędkości bo chwila zapomnienia typu rozmowa z pasażerem albo zwykłe zamyślenie i po chwili mam na liczniku prędkości 10cio punktowe.

      --
      Lepszy mały ale własny i z przodu niż duży ale cudzy i z tyłu...
      • milos75 Re: stety/niestety 23.08.12, 11:26
        Kolejny raz potwierdza się, że A4 czy BMW3 to nigdy nie były i wciąż nie są auta rodzinne. Mimo, że rosną z generacji na generację to praktycznością i ilością miejsca we wnętrzu i bagażniku nie mają żadnych szans z nudnym Paskiem. Są to (podobnie jak Volvo S60, Merc C czy Lexus IS) małe limuzynki dla osób, które nie mają dzieci - jeszcze, już lub w ogóle. Jeśli ktoś potrzebuje auta praktycznego, rodzinnego i uruchomi zdroworozsądkowe myślenie to taki Pasek, podobnie jak jakiekolwiek inne dobre auto klasy średniej, zwyczajnie nie daje szans kompaktowym limuzynkom klasy premium, mimo że one fajne a on nudny. Nie raz chciałem kupić coś takiego małego i fajnego (w moim przypadku rozważałem głównie Lexa IS), ale po przemyśleniu sprawy zawsze okazywało się, że zwykły dajmy na to Avensis był znacznie tańszy, wygodniejszy, praktyczniejszy, mniej palił itd. Na początku zawsze jest napalenie się na taką limuzynkę, a potem entuzjazm szybko opada, bo ja z moją rodziną również się w takim czymś nie zmieszczę, nie ma szans. Może jak dzieci dorosną i nie będę ich musiał wozić, to wtedy sobie kupimy coś fajnego :-)

        Niech się dobrze jeździ, ten Alltrack to naprawdę fajne, ładne i porządnie zmontowane auto. Sam bym nie pogardził.

        --
        Mam swój gust, któremu nic do tego i przede wszystkim nie kieruje stereotypami.
      • soner3 Re: stety/niestety 23.08.12, 11:27
        trypel napisał:
        > Zupełnie z innej czapki - teraz jezdzę (pierwszy raz w życiu) nową bmw trójką 3
        > 20d, i doceniając zawieszenie stwierdzam że w tak beznadziejnie małym aucie daw
        > no nie siedziałem, bagażnika nie ma wcale, z tyłu ciasno, fotele dla osób o wad
        > ze poniżej 65 kg, wyposażenie seryjne ubogie jak w hostelu pod Bukaresztem.
        > I jedna rzecz której nie umiem zakwalifikować do pozytywów bądź negatywów - pie
        > rwszy raz jadę autem gdzie MUSZĘ sie bardzo pilnować co do prędkości bo chwila
        > zapomnienia typu rozmowa z pasażerem albo zwykłe zamyślenie i po chwili mam na
        > liczniku prędkości 10cio punktowe.

        Jesli piszesz o tej najnowszej trojce (chyba f30) to i tak w porownaniu z poprzednikiem sporo urosla


        --
        Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się