• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Jaki używany samochód dla rodzinki 2+2? Dodaj do ulubionych

• 10.07.12, 03:05
    Witam, jaki polecacie samochód używany dla rodziny 2+2? Będę nim jeżdzić trochę po mieście, 2-3 razy w roku nad morze, gdzieś na łączkę pod miasto, nic więcej. Ma być przestronny (w bagażniku musi się zmieścić podwójny wózek, a na tylnym siedzeniu 2 foteliki dla dzieci montowane tyłem do kierunku jazdy) i co ważne tani w utrzymaniu. Nie wchodzi w grę nówka, więc proszę o poradę jakie kilkuletnie samochody brać pod uwagę, jakie się nie psują i wytrzymują ząb czasu. Żadne tam bajery i przyspieszenia w stylu 10sekund do setki mnie nie interesują, chodzi o przestronny, bezpieczny i tani samochód ;-) o ile możliwe jest takie połączenie tych słów. Będę wdzięczna za Wasze porady, bo w temacie moto jestem zielona, pod maskę zaglądam jak trzeba dolać płynu do spryskiwaczy albo oleju :-DDD
    --
    …pójdź, pójdź, konwalie ze mną rwać...
    • 10.07.12, 07:18
      Byloby latwiej gdybys okreslila budzet.
      Generalnie do tego co piszesz beda pasowac auta kombi sredniej klasy (tyle, ze nie wszystkie warto kupic z uwagi na trwalosc i awarie).
      Ja rozwazalbym chba 3 modele...

Avensis Kombi T25
      Accord Kombi
      i
      Superb Kombi (o ile w Twoim zasiegu cenowym)

Mniej pewnymi typami beda Mondeo i Vectra - ale za to tansze w zakupie.

Wszystkie ww mozna znalezc jako auta z polskiej dystrybucji co jest dzis duzym plusem.

Auta typu Passat, A4, A6, C5, 407, Laguna, Croma... nawet nie ogladaj.
      Albo potencjalnie spore szanse na duze wydatki gdy cos padnie (i spore szanse, ze padnie) albo na 100% mocno krecone bo teraz sprowadza sie co wpadnie w rece + rozbitki do szybkiego odbudowania byle jak.
      --
      Pozdrawiam,
      G.
      hideipvpn.pl - by zmienić IP
      • 10.07.12, 08:42
        Vectra tak a Croma nie? Oj słabo ze znajomością motoryzacji u kolegi.
        • 10.07.12, 08:59
          Nie, nie slabo.