Laguna 3,jaki silnik wybrać ? Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Ten wątek został zamknięty i nie można dodawać postów.
Sprawdź, czy dyskusja trwa w innych wątkach.

  • zarchiwizowany
    30.07.12, 10:56
    Witam przymierzam się do zakupu Laguny 3 używana ,mam pytanie do użytkowników jaki wybrać silnik,robię miesięcznie ok 1200km ( miasto ale i dojazdy za miastem ok 50km),czy warto kupić w automacie .Dziękuję z góry za rady.Pozdrawiam
    • admajad napisał:

      > Witam przymierzam się do zakupu Laguny 3 używana ,mam pytanie do użytkowników j
      > aki wybrać silnik,robię miesięcznie ok 1200km ( miasto ale i dojazdy za miastem
      > ok 50km),czy warto kupić w automacie .Dziękuję z góry za rady.Pozdrawiam

      benzynowy, automat przydaje się matkom i emerytom

      --
      Nie zniosę tego dłużej
    • Zdaje sie ze benzyna + automat byl tylko w jednej wersji - 2.0T, 160 czy 170 koni. Jak nie ten pozostaje zwykle 2.0 bez turbo, 140 km. Diesla przy tych przebiegach mozesz sobie odpuscic. W szczegolnosci ze nie sa oszczedne, 9 litrow przy mieszanej jezdzie.
    • zarchiwizowany
      30.07.12, 14:06
      Bo obiegowa opinia (i moje wlasne obserwacje jednej Laguny II) sa takie, ze lepiej unikach (choc troche tego u nas jezdzi).
      Czy 3 to spokojna i bezawaryjna eksploatacja?
      --
      Pozdrawiam,
      G.
      hideipvpn.pl - by zmienić IP
      • Dobre pytanie. Moja sprzedalem w 2 latach z przebiegiem 50 tys. 2.0 dci 150 km. Byl problem z tapicerka w wersji privilage. Boczek skoro-podobny zaczal sie luszczyc, a welur lekko kulkowac. Wymiana na gwarancji. To samo mial kuzyn w sceniku. Przy 10tys km na autostradzie padla skrzynia biegow (manual). Totalnie sie zatarla. Diagnoza: kontrola jakosci w fabryce poscila samochod z niedostateczna iloscia plynu czy tam oleju. Dealer oczywiscie tego nie sprawdzil podczas przegladu zerowego. Renault Polska dzwonilo, przepraszalo i dalo komplet kol zimowych z felgami jako rekompensate. Oczywiscie skrzynie tez dali nowa.
        Poza tym nic wiecej sie nie dzialo. Aha, klocki zjechalem po 20 tys.
        Nie wiem ile moj egzemplarz ma teraz przejechane ale znajomy ktory kupil jest bardzo zadowolony. Tez bym byl za taka cene. Czy kupil bym jeszcze raz? Tak, jezeli chodzi o ceny to raczej nie maja konkurencji. Mozna tanio przedluzyc gwarancje to 5 lat. Ceny w ASO tez ok.
    • zarchiwizowany
      31.07.12, 10:59
      Zapytaj się na renaultlaguna.pl/forum/
      do tych przebiegów polecam silniki 2.0 dci 130 lub 150 km na łańcuchu rozrządu.
      Są uzytkownicy co dobijają spokojnie do 300 tys bez awarii.
      Z benzynowych w automacie jest wersja 2.0 turbo 170 km.
      Sam taka niedawno kupiłem. Można do niej założyć gaz.
      Do gazu nie nadaje sie silnik 2.0 140 km. Jest to silnik od nissana
      • zarchiwizowany
        31.07.12, 11:05
        źle spojrzałem wcale nie robisz duzych przebiegów.
        Pamiętaj że Automat w mieście może dużo palić.
        Generalnie laguna 3 to dopracowany i naprawdę bezawaryjny samochód
      • mir11 napisał:

        > Zapytaj się na renaultlaguna.pl/forum/
        > do tych przebiegów polecam silniki 2.0 dci 130 lub 150 km na łańcuchu rozrządu.
        > Są uzytkownicy co dobijają spokojnie do 300 tys bez awari
        > tak dobijają ale chyba na dwa silinki dci ,tzn. jeden jest po 150 tys "dobity" a drugi po nastepnych 150 tys, he he .odradzam kupowanie uzywanego dziadostwa dci , laguna owszem ale tylko benzyna bo ten diesel tym bardziej ze sporym przebiegiem zszarpie ci nerwy i zrujnuje finansowo .
      • zarchiwizowany
        06.08.12, 14:44
        mir11 napisał:
        > Do gazu nie nadaje sie silnik 2.0 140 km. Jest to silnik od nissana


        Ciekawe bo mój Scenic z roku 2000 mam ten silnik własnie na lpg od lkilku lat i nic mu nie dolega. No ale na pewno nie jest Nissana....
        Z tego co wiem to model F4R konstrowany w roku 1999.

        Powstał potem kolejny w wersji IDE z bezpośrednim wtryskiem ale do niego instalacja lpg kosztuje około 2x więcej niż do mojego. (był stosowany w coupe)
      • > Do gazu nie nadaje sie silnik 2.0 140 km. Jest to silnik od nissana

        Really? Bo ja mam ten silnik zagazowany w egzemplarzu LIII prosto z salonu (są takie, gdzie można to sobie zamówić), oczywiście z pełną gwarancją.
        • zarchiwizowany
          21.08.12, 11:00
          pablotta napisał:

          > > Do gazu nie nadaje sie silnik 2.0 140 km. Jest to silnik od nissana
          >
          > Really? Bo ja mam ten silnik zagazowany w egzemplarzu LIII prosto z salonu (są
          > takie, gdzie można to sobie zamówić), oczywiście z pełną gwarancją.


          a przypadkiem nie u Zdunka?

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.