• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

VW Golf 6 a golf 7? Dodaj do ulubionych

  • 18.09.12, 23:39
    Znajdź trzy różniące te samochody szczegóły;)


    Czyżby kolejny lift:)
    --
    Nie dyskutuj z głupim, gdyż sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem":)
    • 19.09.12, 05:15
      ciezko zmienic ideal
      no i po co?

      ta sama sytuacja z iPhone 5
      --
      test sygnaturki
      • 19.09.12, 08:19
        Ideał?
        Skąd taka ocena?
        Od ponad roku użytkuję Golfa VI i wcale nie uważam go za ideał.
        Zawieszenie mocno odstaje od ideału w klasie - Focusa (jeździłem 2 lata, więc mam porównanie).
        Brak ogrzewania przedniej szyby.
        Bryła... nuuuuuda.
        Kokpit... nuuuda.
        Bagażnik mniejszy.
        Z tyłu zwykłe żarówki, a już powinny być led od wersji VI (nie wiem czy w VII to zmienili).
        Jedyne co trzeba przyznać, to Golf VI ma najlepiej wyciszone wnętrze w klasie.
        Przy 180 km/h można swobodnie rozmawiać przez zestaw głośnomówiący.
        • 20.09.12, 08:08
          ogrzewanie przedniej szyby znieksztalca pole widzenia...

          bryla i kokpit focusa sa tak pasjonujace, ze az chce sie tanczyc...

          bagaznik focusa to 385l, golfa 350, po zlozeniu siedzen odpowiednio 1250 i 1300, nie mowiac juz o tym ze w tym pierwszym nie da sie zlozyc tylnych oparc do rownej podlogi, rowniez w wersji kombi...

          jestes pewien ze w GVI nie ma LED? :D
          • 20.09.12, 14:23
            > ogrzewanie przedniej szyby znieksztalca pole widzenia...

            Tylko gdy sama szyba jest pozafabrycznie odkształcona.

            --
            Habudzik napisał:
            27.07.2007r. - "Jestem zasranym głupkiem i co z tego ???"

            www.youtube.com/results?search_query=fotoradar+stra%C5%BC+miejska
          • 20.09.12, 21:43
            dr.buzz napisał:

            > ogrzewanie przedniej szyby znieksztalca pole widzenia...

            Powtarzasz miejskie legendy.
            Sprawdziłeś to sam?
            Moim zdaniem szyba skrobana codziennie rano zimą przez 2 sezony ma tyle mikrozarysowań, że w nocy bardzo to pzreszkadza, właśnie zniekształca i rozprasza światło.
            Natomiast ogrzewana szyba, po 2 sezonach nie ma zarysowań od drapania, bo jej się nie drapie.
            20 minut dłuższego spania rano... bezcenne :-)
            Nawet przy minus 20 stopniach lód spływa po 2 minutach.

            > jestes pewien ze w GVI nie ma LED? :D

            Golf VI nie ma led z tyłu!
            Chodziło mi o światła z tyłu i tam są tradycyjne żarówki tylko.
            Może wersja R ma jakieś bajery, ale zdecydowana większość dostępnych wersji Golfa VI ma zwykłe żarówki.
            Z przodu tylko niektóre wersje mają dzienne led.
            Mój z rocznika 2011 ma dzienne rozwiązane w taki sposób, że świecą słabszym światłem żarówki świateł drogowych (fajne rozwiązanie, bo drogowych się prawie nie używa w ruchu ulicznym, więc do tego się przydały bardziej).

            Golf nie jest zły, ale do ideału mu daleko.
            No i ten wizerunek wieśwagena... trochę obciach jeździć golfem, bo albo z wsią albo z dresiarstwem się kojarzy :-(
            • 20.09.12, 21:57
              rraaddeekk napisał:


              >
              > > jestes pewien ze w GVI nie ma LED? :D
              >
              > Golf VI nie ma led z tyłu!
              > Chodziło mi o światła z tyłu i tam są tradycyjne żarówki tylko.
              > Może wersja R ma jakieś bajery, ale zdecydowana większość dostępnych wersji Gol
              > fa VI ma zwykłe żarówki.
              > Z przodu tylko niektóre wersje mają dzienne led.

              Jak ktos pozalowac 300 ojro to nie ma

              www.motoholik.pl/post/VW-Golf-VI-wkracza-w-swiat-technologii-LED.aspx
              >
              > Golf nie jest zły, ale do ideału mu daleko.
              > No i ten wizerunek wieśwagena... trochę obciach jeździć golfem, bo albo z wsią
              > albo z dresiarstwem się kojarzy :-(

              Obcich to wypisywanie i powielanie tych glupot
              • 20.09.12, 22:21
                Czyli jednak się rozwijają.
                Początkiem 2011 roku nie było takiej opcji (przynajmniej w ofercie polskich salonów).
                • 21.09.12, 07:56
                  w podstawowych wersjach forda nawet tapicerka jest zubozona :D a w lusterkach brakuje migaczy :D
                  to dopiero obciach...
                • 21.09.12, 10:10
                  rraaddeekk napisał:

                  > Czyli jednak się rozwijają.
                  > Początkiem 2011 roku nie było takiej opcji (przynajmniej w ofercie polskich sal
                  > onów).

                  Dostepne w Polsce byly dokladnie od polowy grudnia 2009
                  Dzis jesli ktos nie ma moze sobie samemu latwo zmienic na te w technologii LED

                  --
                  Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca
                • 24.09.12, 16:25
                  Audi A3 ;)
                  www.petrobon.pl
            • 21.09.12, 07:52
              tak, sprawdzilem sam, uzytkuje F II...

              skrobia tylko pamponie...ja uzywam odmrazaczy w sprayu...

              poza tym - problem rozwiazuje WEBASTO!!!

              w GVI tylne sa standardowe LED, przednie/dzienne za doplata...

              wizerunek wieswagena? a jaki ma dyskontowa marka ford g_wno wort? :D

              • 21.09.12, 09:27
                Tylne standardowe led?
                To dlaczego mam żarówki?
                Podmienili mi w salonie :-))))) ?
                • 21.09.12, 09:50
                  pewnie do focusa przelozyli :D
          • 24.09.12, 16:26
            Audi A3;)
            www.petrobon.pl
        • 08.07.13, 17:46
          rraaddeekk napisał:

          Ideał?
          Skąd taka ocena?
          Od ponad roku użytkuję Golfa VI i wcale nie uważam go za ideał.
          Zawieszenie mocno odstaje od ideału w klasie - Focusa (jeździłem 2 lata, więc mam porównanie).
          Brak ogrzewania przedniej szyby. Bryła... nuuuuuda. Kokpit... nuuuda. Bagażnik mniejszy.
          Z tyłu zwykłe żarówki, a już powinny być led od wersji VI (nie wiem czy w VII t
          o zmienili). Jedyne co trzeba przyznać, to Golf VI ma najlepiej wyciszone wnętrze w klasie.
          Przy 180 km/h można swobodnie rozmawiać przez zestaw głośnomówiący.

          Hallo !!!!

          To jak ten golf taki do kitu i nudny jak ty piszesz , to napisz mi prosze kto ciebie ukaral tym ze musisz takim nudnym paskuctwem jezdzic ????
          A moze ty nalezysz do macochistow i sam siebie tak" karasz".
          A jesli to auto sluzbowe , to mozesz twojego pracodawce zakarzyc za znecanie sie psychiczne nad toba --- to jest mobing - czy jak to sie teraz nazywa !!!

          Hmmm a to :
          "No i ten wizerunek wieśwagena... trochę obciach jeździć golfem, bo albo z wsią
          > albo z dresiarstwem się kojarzy :-(
          pozostawie bez komentarza , bo nie wiem czys wiesniak , czy dresiarz , ale przy tym poziomie wypowiedzi pasujesz do obydwoch grup i jeszcze do innej
        • 13.07.13, 12:23
          rraaddeekk napisał:

          > Ideał?
          > Skąd taka ocena?
          > Od ponad roku użytkuję Golfa VI i wcale nie uważam go za ideał.
          > Zawieszenie mocno odstaje od ideału w klasie - Focusa (jeździłem 2 lata, więc m
          > am porównanie).
          > Brak ogrzewania przedniej szyby.
          > Bryła... nuuuuuda.
          > Kokpit... nuuuda.
          > Bagażnik mniejszy.
          > Z tyłu zwykłe żarówki, a już powinny być led od wersji VI (nie wiem czy w VII t
          > o zmienili).
          > Jedyne co trzeba przyznać, to Golf VI ma najlepiej wyciszone wnętrze w klasie.
          > Przy 180 km/h można swobodnie rozmawiać przez zestaw głośnomówiący.
          Manie z tylu zwyklych zarowek,a nie ledow bardzo boli ?
    • 19.09.12, 07:06
      Rzeczy genialnych sie nie zmienia...
    • 19.09.12, 10:52
      Wysililes sie na glupawy post rodem z onetu a juz zabraklo ci energii aby poczatac co na ten temat?
      Pod wzgledem technicznym to zupelnie inny samochod, wszystkie silniki zmodyfikowane lub zupelnie zmienione,nowa innowacyjna plyta podlogowa, zmienione zawieszenie, wyrazna redukcja masy wzgledem poprzednika
      A stylistyka dopasowana do oczekiwan, Golf sie nie mogl zmienic radykalnie.
      Mimo ze nowy model jest podobno tanszy od poprzednika to zauwazyc mozna w najtanszych wersjach jednak oszczednosci - belka skretna w najslabszych wersjach zamiast zawieszenia wielowahaczowego, gorsze materialy wykonczeniowe w wersjach podstawowych
      • 19.09.12, 16:18
        > zauwazyc mozna w najtanszych wersjach jednak oszczednosci - belka skretna
        > w najslabszych wersjach zamiast zawieszenia wielowahaczowego

        Zależy jak leży. Wielowahacz jest fajny, dopóki się nie zacznie sypać - a na naszych drogach zacznie i to raczej prędzej niż później. Belka to udany kompromis i nie bez powodu np. francuskie auta uznawane za raczej komfortowe stosują to rozwiązanie z tyłu.
        • 20.09.12, 07:39
          a ile kosztuje regeneracja belki we francuzach? :D
          • 20.09.12, 15:28
            Naprawa belki tylnej jest kosztowna jeśli ta zgnije. Sama regeneracja polegająca na wymianie tulejek to nie jest wielki wydatek, w przeciwieństwie do podobnej regeneracji wielowahaczy. Zgnita belka to nie tylko domena francuzów, ale jakoś tak najczęściej się o tym mówi w ich przypadku. A znam niemieckie i japońskie auta z takimi przypadłościami.
            • 20.09.12, 15:39
              To chyba raczej nie chodzilo o korozje belek w francuzach ile o ich elementy typu lozyska
              To raczej typowo francuska metoda na poprawe humoru mechanikom .

              --
              Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca
              • 21.09.12, 07:33
                dokladnie...

                ale widze niektorzy nie wiedza o czym pisza...
          • 20.09.12, 21:48
            dr.buzz napisał:

            > a ile kosztuje regeneracja belki we francuzach? :D

            Przecież wątek nie jest o starych trupach, ale o nowych samochodach.
            Czy myślisz, że ja mnie stać na nowego kompakta z salonu, to będę się przejmował kosztami naprawy zawieszenia, które może się pojawić za parę lat?
            Raczej do tego czasu sprzedam samochód i to nie będzie mój problem.
            • 21.09.12, 07:34
              skoro tak do tego podchodzisz, to czego sie wielowahacza boisz? :D
              • 21.09.12, 09:26
                Gdzie napisałem, że się czegoś boję?
                Nie jestem inżynierem i nie interesuje mnie jak skonstruowano zawieszenie.
                Dla mnie liczy się efekt końcowy, czyli jak jeździ samochód.
                Nie wiem jaki typ zawieszenia miał focus poprzedniej generacji, ale jeździło to najlepiej w swojej klasie.
                • 21.09.12, 09:48
                  no wlasnie widac ze nie jestes bo kompletnie sie na mechanice nie znasz :D
                  a poprzedni focus mial wielowachacz, dlatego jezdzil jak jezdzil...czy najlepiej w swojej klasie, nie wiem, ale ty tez tego wiedziec nie mozesz bo sie na tym nie znasz hehe
                  • 21.09.12, 11:28
                    Czy uważasz, że dobry pianista powinien sam sobie konstruować lub naprawiać fortepiany?
                    Nie każdy kierowca ma się znać na mechanice.
                    Od tego mam ASO.
                    Dla mnie liczy się to jakie doznania mam podczas jazdy.
                    Nie muszę wiedzieć jak coś zbudobowano, grunt, aby to dobrze działało.
                    • 21.09.12, 12:12
                      a czy uwazasz ze dobry kerowca rajdowy niezna sie na mechanice i nie potrafi naprawic swojego samochodu? :D
                      • 21.09.12, 13:18
                        Nie jest to warunek konieczny.
                        Czołówka zawodników ma swoich mechaników i sami rąk nie brudzą.
                        • 21.09.12, 13:20
                          bzdura...kazdy kierowca zna swoje auto od strony mechanicznej i jest obecny (lub powinien) przy kazdym modzie...
                          • 21.09.12, 13:28
                            Tak jest obecny... przy monitorze oglądając wykresy.
                            Pokazuje gdzie ma być lepiej, ale już którą śrubą kręcić, aby było lepiej to już ma wiedzieć inżynier.
                            • 21.09.12, 13:35
                              hehe widze o rajdach wiesz tyle co o mechanice...czyli nic :D
                • 21.09.12, 10:16
                  A co to znaczy najlepiej ?
                  A dla kazdego to inne pojecie.
                  To co Focus robil lepiej bylo kosztem odczuwalnie gorszego komfortu resorowania
                  Podobne do Focusa a moze nawet lepsze (patrzac na prowadzenie) zawieszenie posiadal Seat Leon II .Konstrukcja zawieszenia praktycznie identyczna z Golfem i bardzo zblizona do Focusa

                  --
                  Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca
                  • 21.09.12, 11:31
                    Co znaczy lepiej?
                    Dla mnie to, że mogłem szybciej pokonywać zakręty.
                    Focus był zdecydowanie stabilniejszy od Golfa.
                    Leonem nie jeździłem, więc nie oceniam.
                    • 21.09.12, 12:13
                      czlowieku ty masz chyba z 15 lat i za duzo autoszmaty sie naczytales :D :D
                      • 21.09.12, 13:20
                        Odpowiedz mi tylko ile kilometrów zrobiłeś za kierownicą fousa i ile za kierownicą golfa.
                        • 21.09.12, 13:21
                          w ch......:)
                          • 21.09.12, 13:26
                            To którym mogłeś przejechać szybciej zestaw 3 ciasnych zakrętów (lewy-prawy-lewy)? Zakładając, że na obu miałeś podobnej klasy opony.
                • 21.09.12, 12:42
                  > Nie wiem jaki typ zawieszenia miał focus poprzedniej generacji, ale jeździło to
                  > najlepiej w swojej klasie.

                  W swojej klasie to może tak, ale hydropneumatykowi każdy wielowahacz może buty czyścić. Językiem. Od spodu.
                  • 21.09.12, 12:50
                    a pneumatykowi jeszcze bardziej...tylko nie wiem co chciales powiedziec?
          • 20.09.12, 22:14
            Nie mam pojęcia - na razie mam auto ponad rok, pojeżdżę nim jeszcze maksymalnie cztery lata a potem znowu zmienię na nowe - szkoda czasu na naprawę starego wraka.
          • 21.09.12, 04:13
            Specjalistyczny warsztat
            www.peugeot-citroen.com/pl/index
            do którego ponoć zjeżdżają ludzie z całej Polski, twierdzi, że:
            "W zdecydowanej większości MAKSYMALNY koszt naprawy belki wynosi TYLKO 520-820zł (czopy, łożyska i robocizna) , bo rzadko uszkadza się rura nośna belki i poduszki jej mocowania do karoserii."

            Ile kosztuje remont zawieszenia w Golfie? W przeciwieństwie do twojego pytania z sugerowaną odpowiedzią ("fchuj"), ja pytam bo po prostu nie wiem.
            • 21.09.12, 08:04
              moze w puziocie 106 wynosi 800 :D

              zapytaj ile kosztuje do 308 :D

              a w golfie to ja za 1000 zale zawieszenie zrobie, przod i tyl..:D
              • 21.09.12, 12:44
                > moze w puziocie 106 wynosi 800 :D

                Akurat sprawdzałem Xsarę Picasso, bo to jeden z samochodów, którym mam okazję jeździć.

                > zapytaj ile kosztuje do 308 :D

                Nie wiem. Ile?
                • 21.09.12, 12:54
                  no zapytaj w serwisie :D
            • 21.09.12, 10:22
              Napraa wahaczy w GVI nie jest droga , dobrej firmy komplet to ok 1200zl z tym ze mozna wymieniac tylko tuleje metalowo-gumowe za 1/3 tej sumy i takie zawieszenie bez dotykania smialo wytrzymuje ok150- 200tys km

              --
              Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca
              • 21.09.12, 11:33
                To teraz Cię zaskoczę.
                Wymiana tuleji wahaczy przednich nastąpiła u mnie na gwarancji (dlatego nie znam kosztów) już po przebiegu 30 000 km.
                Zawieszenie skrzypiało jak stare drzwii do stodoły.
                • 21.09.12, 12:13
                  a koszt jednej to 30 zlotych :D
                  • 21.09.12, 13:23
                    Plus 2 godziny stracone w ASO, które mógłbym przyjemniej lub użyteczniej spożytkować.
                    • 21.09.12, 13:37
                      no tak, bo belke to 5 minut regeneruja :D
      • 24.09.12, 13:44

        --
        Nie dyskutuj z głupim, gdyż sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem":)
    • 24.09.12, 13:54
      No wiecie wszystko fajnie piszecie że idałów się nie zmienia i że nowy golf jest zupełnie nowym samochodem pod maską/blachą czy karoserią to do jasnej cholery mogli te wszystkie nowości powstawiać do golfa jedynki z lat 70tych i też by fajnie było.
      Dla mnie różnica występuje znaczna jeśli postawimy przy sobie golfa 3 i golfa 7 a wszystko pomiędzy to jest lifting i nabijanie ludzi w butelkę bo i po co w linie montażowe inwestować skoro marketingowcy sobie to tak wymyślili aby koncern szedł po taniości i był i tak uwielbiany tylko cholera wie za co bo znam pare osób które kiedyś była zagorzałami golfiarzami a teraz mają głęboko w nosie ten samochód
      --
      Nie dyskutuj z głupim, gdyż sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem":)
      • 24.09.12, 16:24
        Ty sobie tym glowy nie powinienes zawracac. Musisz przyjac do wiadomosci ze osoby odpowiedzialne za stylistyke Golfa wiedza dobrze co robia . A koszty w tym przypadku nie maja najmniejszego znaczenia
        Ogolnie uwazana za ladna A.R.Giulietta sprzedaje sie znacznie gorzej od Golfa nawet w samej Italii bedac przy tym od niego tansza .
        Skoro Golf VII tak wyglada to znaczy ze tak wygladac musi aby zachowac sprzedaz na odpowiednim poziomie.
        Volkswagen jako jeden z nielicznych producentow w Europie moze sie pochwalic wzrostami sprzedazy .Wszyscy jego konkurenci (oprocz nalezacej do niego Skody ) maja olbrzymie klopoty i wyrywajac sobie w tej chwili wlosy jak przetrwac kryzys.
        To nie jest przypadek
        • 24.09.12, 16:27
          Znalazłem róznice stary 6 a nowy 7 hahahah
    • 30.09.12, 07:42
      Nowy Golf jest tak emocjonujący, jak mecze polskiej kadry... Nie chce mi się na niego patrzeć i nie chciałbym go mieć.

      ----------------
      Zakup samochodu - poradnik
    • 08.07.13, 14:26
      i ten wątek warto podnieść
    • 08.07.13, 20:01
      szóstkę chciałem mieć ale priorytety sa zupełnie inne. pasuje mi taki zwykły samochód, który jednak trudno pomylić z innym autem. Konkurencja jest obwieszona świecidełkami jak np. peugeot.
      A siódemkę ostatnio wypatrzyłem na parkingu i jest po prostu zajebista!
      VW ten swój niby prosty styl opanował do perfekcji. Jedynie piątka była wyjątkowo brzydka.
      --
      nima
      • 08.07.13, 21:20
        piątka wcale nie jest brzydka...i ma niezniszczalny silnik 1,9 TDI 105 KM...chyba ostatni prawdziwy niezniszczalny Diesel...potem były już 2,0 TDI
        • 08.07.13, 23:09
          Siedziałeś wewnątrz piątki nocą?
          To niebieskie podświetlenie zegarów.
          Masakra!

          W szóstce zmienili zegary, ale najwyraźniej zapomnieli o podświetleniu wyświetlacza radia i ciagle razi niebieskim, który nijak ma się do reszty kokpitu.

          W siódemce nie siedziałem nocą, więc nie oceniam oświetlenia wnętrza.

          Co do kształtów zewnętrznych, to z perspektywy czasu, gdy już tego sporo na drogach to mam wnioski następujące:
          Siódemka trochę wyostrzona 6... i dzięki tym ostrzejszym liniom, niby niewielka różnica, ale zdecydowanie ładniejszy, niż obła szóstka.
          • 09.07.13, 13:40
            rraaddeekk napisał:

            > Siedziałeś wewnątrz piątki nocą?
            > To niebieskie podświetlenie zegarów.
            > Masakra!
            > Niebieskie podświetlanie zegarów w piątce jest wspaniałe ! nie to co w KIA pomarańczowa pstrokacizna razi w oczy hehe!

            > Co do kształtów zewnętrznych, to z perspektywy czasu, gdy już tego sporo na dro
            > gach to mam wnioski następujące:
            > Siódemka trochę wyostrzona 6... i dzięki tym ostrzejszym liniom, niby niewielka
            > różnica, ale zdecydowanie ładniejszy, niż obła szóstka.
            Piątka ma piękne okrągłe lampy z tyłu...tak jak moje polo z przodu też ma okrągłe...nie to co szóstka jakieś skośne hehe
    • 08.07.13, 23:21
      Jedna podstawowa, która ucina dalszą dyskusję - całkowicie nowa modularna płyta podłogowa.
      Przybyło kilka nowych systemów.
      • 09.07.13, 13:41
        carfan napisał:

        > Jedna podstawowa, która ucina dalszą dyskusję - całkowicie nowa modularna płyta
        > podłogowa.
        > Przybyło kilka nowych systemów.

        przybyło systemów? czyli ma się co psuć hehe;-)
        • 09.07.13, 14:40
          Jak się psuje na gwarancji, to nie ma kosztów i jest samochód zastępczy.
          Po gwarancji sprzedaje się "zadbany samochód" misiaczkom i im podobnym, a wtedy to już ich problem.
          • 09.07.13, 15:34
            rraaddeekk napisał:

            > Jak się psuje na gwarancji, to nie ma kosztów i jest samochód zastępczy.
            > Po gwarancji sprzedaje się "zadbany samochód" misiaczkom i im podobnym, a wtedy
            > to już ich problem.

            Tak...tylko że najpierw trzeba utopić ponad 60 tys.zł w nowego Gólfa...byle przegląd gwarancyjny to pewnie około 7-8 stówek...do tego nowy model czyli jesteś jak królik doświadczalny bo nikt tego modelu wcześniej nie próbował i nie wie czy jest udany
            ;-)...a po 4 latach sprzedasz wciąż jeszcze młode auto i weźmiesz od misiaczków marne około 35 tys.zł...a misiaczki się jeszcze dłuuuugo ucieszą młodym autem za pół darmo;-)

            • 11.07.13, 14:01
              Misiu jak kupisz sobie hulajnoge to zaoszczedzisz najpierw 25tys dlatego ze nie kupiłes nowego kolejne 35 tys bo nie kupiłes uzywanego kolejne 10tys na naprawach brak turbo dwumasy turbiny.Dla zdrowia tez lepiej na hulajnodze lepsze krazenie a co za tym idzie lepsze myslenie
              • 12.07.13, 17:36
                asterik napisał(a):

                > Misiu jak kupisz sobie hulajnoge to zaoszczedzisz najpierw 25tys dlatego ze nie
                > kupiłes nowego kolejne 35 tys bo nie kupiłes uzywanego kolejne 10tys na napraw
                > ach brak turbo dwumasy turbiny.Dla zdrowia tez lepiej na hulajnodze lepsze kraz
                > enie a co za tym idzie lepsze myslenie

                no ok....tylko co ma takiego w sobie golf 7 w porównaniu do golfa 6? ...a wcześniej wersja 6 w porównaniu do golfa 5 że warto się tak fascynować ? Dla kogoś kto się nie zna różnica to lampy i silniki...na korzyść golfa 5 (legendarny 1,9 TDI 105KM i okrągłe piękne lampy jak w moim polo z przodu;-)
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.