Dodaj do ulubionych

Nowy Citroen C-Elysee = nowa Dacia Logan

07.11.12, 00:25
Czy tylko mi się wydaje, czy ten nowy citroen to KROPKA W KROPKE Dacia? Jak porównuje zdjęcia - w sczególności przód i tył, w środku trzeba się przypatrzyć :)
  • 07.11.12, 08:19
    A co masz do Logana?
    Pancerna, praktyczna konstrukcja za rozsądną cenę. Świetne zawieszenie i w miarę wygodne wnętrze (wielkie!)
    Grupa PSA obudziła się i próbuje zdobyć te nisze, które opanowały inne marki. Jeśli im się uda, to z korzyścią dla wszystkich.
    Skoda wypuszcza Rapida, Renault ma Thalię, Kia ma RIO, więc Peugeot bedzie miał 301, a Citroen C-Elysee.
    Rozsądne ceny, niezła jakość wykończenia, spora przestrzeń... czego więcej chcieć?
    (cóż, ja bym chciał lepszych silników i skrzyń biegów).
    Samochody są reklamowane jako wytrzymałe na koszmarne drogi i ekstremalne warunki pogodowe (z ta pogodą to nie do końca rozumiem, ale zawsze znajdzie się jakiś debil w dziale marketingu, który błyśnie niczym umierająca gwiazda).
    Trzeba dać im szansę, a nawet.... przejechać sie autem. Jak tylko się pojawi, się wybieram :-)
    --
    test sygnaturki
  • 07.11.12, 09:01
    Tylko po co to kupowac?
    Rapid czy C-Elysee w wersji z klimatyzacja i radiem kosztuja ok 46-47 tyś i to z bardzo słabymi silnikami .
    Za 44 tys jest 115 konna Astra clasic.



    --
    Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca
  • 07.11.12, 09:18
    zupelnie nie znam cen
    czytałem kiedys o 301 i informacja cenowa była iz auto bedzie sie zaczynalo od 37-38 000 zł.
    do tego klima 2000 i lakier 2 000 da nam okolice 43-44000 za auto
    taki samochod w okolicach 10 000 euro wyydaje sie byc ciekawa propozycja

    co do 115 konnej astry clasic - to auto ma już ładnych kilka (kilkanaście?) lat
    wiem, że nie dokonał się żaden przełom w dziedzinie konstrukcji silników, ale 115 konny motor astry pali całkiem sporo.
    Podejrzewam, że nowe konstrukcje będą konkurowały z astrą nie tylko komfortem, ale również niskim spalaniem, co dzisiaj zaczyna mieć spore znaczenie (pomijam kwestie emisji co2, ale przeciez, jeśli coś pali dużo to i dużo co2 emituje)
    No i design. Tak wiem, rapid, citroen, thalia jakos nie powalają urodą (szcz. thalia), ale idzie na to patrzeć i oczy nie łzawią.
    --
    test sygnaturki
  • 07.11.12, 09:32
    ej, ale ja nic nie mówię, że to źle - mi też się akurat taki design podoba, tylko po prostu zauważyłem że nigdzie tego nie ma napisanego że to dokładnie to samo co Logan :)
  • 07.11.12, 10:25
    Bo to z Loganem nie ma nic wspólnego . Logan to model z konkurencyjnego koncernu Renault. Odpowiednikiem Logana jest Thalia.
    C-Elysee to odpowiednik budżetowego modelu Peugeota 301
  • 07.11.12, 10:42
    też tak myślałem, ale serio - porównaj zdjęcia - to jest tak na prawdę jeden samochód
  • 07.11.12, 13:05
    Jak dla mnie to bardziej przypomina większego C4 (chociaż ta będzie mieć odpowiednik C4L).
  • 09.11.12, 11:43
    bazinga1 - albo ci sie zdjecia pomylily, albo masz cos z wzrokiem!!
  • 09.11.12, 12:34
    nie stac cie i tak ani na Logana ani na C wiec mozesz sobie tylko poogladac.
  • 09.11.12, 12:52
    Tak chyba Logan mial wygladac, ale wyglada jak.. LOgan... Znalazlo by sie cos bardziej podobnego do tego C...
  • 09.11.12, 20:08
    Akurat samochody, które są blisko spokrewnione (ta sama płyta podłogowa, te same silniki, itd) NIE SĄ do siebie podobne, np: Fiat Panda-Fiat 500-Ford Ka-Lancia Ypsilon , Dacia Logan-Dacia Duster-Nissan Note-Nissan Micra-Renault Clio-Renault Thalia-Dacia Sandero, Skoda Octavia-VW Golf-Audi A3-Seat Toledo, VW Up!-Seat Mii-Skoda Citogo, ups to akurat zły przykład ;)

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.