• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

opel Mocca - będzie przebój Dodaj do ulubionych

  • 10.11.12, 11:39
    w rzeczywistości - ładniejszy niż na zdjęciach
    Choć na płycie corsy - jest wielkości kaszkaja
    Masywny przód, typowo oplowskie - w wersji Asty i Insigni - wnętrze. Dwie klasy lepsze niż w corsie.
    Siedzi się wysoko. Bagażnik obszerny.
    Ceny - 68 tys za najsłabszą wersję 2wd, 85 tys za 4wd silnik 1,4 T 140 KM (auto mam haldex)
    Obejrzałem sobie samochód w galerii, nie jeździłem...

    Wróżę sukces - świetnie wygląda, ma zalety kaszkajowe, ceny przemyślane (tak, wiem, że za te pieniądze można kupić porządne auto klasy C, ale wiecie, że ludzie chcą "dżipy" :-)
    ciao
    jeep (nomen omen :-)
    --
    YCDSOYA
    • 10.11.12, 11:45
      dustera i tak nie przebije. Jako bestsellera 2011 (135 tys szt w ciagu roku - I miejsce na podium).
      Wiele wiecej mocca nie da ale za to kosztować bedzie ze 30 tys więcej.
      --
      Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
      • 10.11.12, 12:02
        duster z klimą, elektryczną szybą kosztuje 50 tys
        z napędem i radyjkiem - 60

        mocca jest dla innych klientów
        duster naprawdę pojedzie w terenie, mocca to bulwarówka.. drugie auto w rodzinie, modny gadżet, coś dla pań (?)
        Dacia jest w innej części rynku..
        ciao
        jeep
        --
        YCDSOYA
        • 10.11.12, 13:30
          z napędem 4x2 od 39900
          z napędem 4x4 od 49900

          jednak sporo taniej, szyby el, abs, centralny ma za te 49900
          --
          Kochanie. Jubiler już był zamknięty. Ale kupiłem Ci jogurt.
          • 18.11.12, 17:51
            50 kola za cos co jest wykonane z papendekla i wyglada jak pol dupy zza krzaka?
            :o
            • 19.11.12, 12:07
              nieprawda
              wygląda dobrze
              środek ma astry IV
              To auto to nie moja bajka, ale tym razem opel wstrzelił się w sam środek potrzeb
              jeep
              --
              YCDSOYA
            • 19.11.12, 12:28
              Kazda polowa znajdzie swego "amatora".
              Nawet, jesli ukryla sie za krzakiem.

              Popatrz na zawartosc oferty rynkowej innych producentow i przestaniesz sie dziwic.
      • 10.11.12, 12:44
        trypel napisał:
        Jako bestsellera 2011 (135 tys szt w ciagu roku - I miejsce na podium).

        Qashqai miał praiwe 2 x wiecej
        • 10.11.12, 13:04
          ja sie troszkę smieję z dustera wiec to nie na powaznie - ale poważnie wyczytałem że sprzedało się go najwięcej w segmencie. Skad w takim razie te rozbieżnosci?
          --
          Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
          • 10.11.12, 13:12
            trypel napisał:
            . Skad w takim razie te rozbieżnosci?

            Nie wiem , zapytaj tych co to napisali
            Duster - 141.961
            Qashqai -216.970
            Tiguan - 118.091
            To pierwsza 3-ka w 2011 w Europie zachodniej i środkowej


            --
            Mężczyzna odkrył kobietę, wynalazł seks. Kobieta odkryła seks, wynalazła ból głowy.
            Mężczyzna odkrył handel, wynalazł pieniądze. Kobieta odkryła pieniądze, to zrujnowało mężczyznę
            • 10.11.12, 13:35
              czyli drugie miejsce dustera.
              Aczkolwiek ile źródeł tyle danych - ja już znalazlem takie co mowi że kaszkajów sie sprzedało ponad ćwierć miliona w Europie :)
              --
              Kochanie. Jubiler już był zamknięty. Ale kupiłem Ci jogurt.
            • 11.11.12, 19:11
              Może rozbieżności wynikają z tego ile sprzedano "kaszkajów", a ile z nich zarejestrowano w Polsce?
    • 10.11.12, 17:34
      > Wróżę sukces - świetnie wygląda,
      Wygląda nie najgorzej, ale mnie dziwi ogromne zainteresowanie suvami czy też innymi pseudo terenówkami w mieście. Po kiego grzyba takie auto? Lans? Że nie kombi czy sedan? Udaje to terenówkę. W teren się nie nadaje, w trasie kiepsko tym się jeździ. Więc po co?
      • 10.11.12, 18:02
        Bo modne? Mnie też się kiedyś crossoverki podobały, ale jak sobie przeliczyłem:
        - ile kosztują w porównaniu ze znacznie wygodniejszymi kompaktami,
        - ile kosztuje ich utrzymanie,
        - ile więcej palą (kształt ma znaczenie przy prędkościach autostradowych),
        - ile jeżdżę poza utwardzanymi drogami (praktycznie wcale) - w teren i tak się takie autka nie nadają, ale z napędem 4x4 da się nimi ruszyć z zasypanego parkingu (no, ale parkuję we własnym garażu).

        Więc zamiast SUVika za 100kPLN kupiłem sobie C4 a żonie Micrę - wyszło podobnie, a żona nie narzeka, że musi jeździć starym Matizem (a za paliwo do obu aut pewnie wychodzi podobnie jak za paliwo do jednego)...
      • 10.11.12, 22:22
        siedzi sie wysoko. Lepsza widoczność.
        Wygodniejsza pozycja (to rzecz gustu ale dla mnie ważne), podjezdzanie pod wysokie krawęzniki nie boli, dziury, tory, snieg, Codzienne miejskie sprawy. A gorsze prowadzenie zależy od modelu i nie do końca jest prawdę. 1000 x o tym było.
        W kazdym razie jedyna przykra rzecz która mnie bolała w dość terenowym aucie to zuzycie paliwa (srednio 12-14 l/100 ON) dlatego nastepny zamówiony to podwyzszone kombi 4x4. Połączy zalety suva z zużyciem paliwa osobowego. Tylko siedzieć bedę znów na asfalcie :(
        --
        Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
    • 12.11.12, 09:51
      Auto naprawdę bardzo ładne, nic dodać nic ująć ale...

      Na rynku mamy w tej chwili wysyp takich samochodów. A Mokka do produkt mieszczący się gdzie po środku. Ani nie jest tani jak np Duster ani nie jest to produkt renomowany jak np Rav4.

      Wydaję mi się więc że klientami na to autko będą maniacy marki Opel i nie za wiele po za tym.
      --
      Sklep Motoryzacyjny - Blog Motoryzacyjny
      • 12.11.12, 12:14
        rav4 będzie kosztował 100 tys
        a w ocniejszej konfiguracji (np 4x4) - pewnie 120

        To klasa wyżej.
        Moim zdaniem - mocca zabierze kawałek tortu raczej kaszkajowi
        A tych aut - sprzedaje się w Polsce 10 razy więcej niż ravek

        Co do sensowności takiego zakupu - zgodzę się z krytykami. Jednak z rynkiem się nie dyskutuje. Ludzie chcą mieć "jeepa"
        No to mają.
        Sąsiad sprawdzi, czy wersja jest 2wd czy 4wd?
        Sąsiadka odróżni moccę od antary?
        Wydajesz 65 tys i masz namiastkę prestiżu.

        A jak mieszkasz w górach i kupisz wersję z haldexem - to wydasz 85 tys a nie 120 jak na ravkę...
        Pozdrawiam
        jeep
        --
        YCDSOYA
    • 19.11.12, 13:19
      przez dwa k, nawet nazwy modelu nie umieta przepisać?
      • 19.11.12, 15:30
        przez dwa k, nawet nazwy modelu nie umieta przepisać?
        -----------
        o curwa....
        mea culpa!
        jeep
        --
        YCDSOYA
        • 19.11.12, 21:22
          raczej nie ma żadnych szans stać sie jakimś wielkim przebojem....tym bardziej że za chwilę na rynek wkroczy prawie identyczny CHEVROLET TRAX, a pewnie będzie o 10 koła tańszy,z DUSTEREM I QASHQIEM to nie ma wogóle co stawać do rywalizacji,dla mnie zdecydowanie za drogi jest , autko za prawie 70 tysi i nie ma nawet klimy .....
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.