Dodaj do ulubionych

Nowa S-klasa -poduszka powietrzna dla przechodniow

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.04, 18:02
www.channel4.com/4car/gallery/spy-shots-2004/M/mercedes/s-class.html
hehe niezle - poduszka dla przechodniow otwierajaca sie przy uderzeniu

dodatkowo pisza o zastapieniu kompresora turbina - co ciekawe pisza o "non-
AMG models"

ktory model benzyny z tych nie-AMG mial do tej pory kompresor? chyba zaden
S600 ma doladowanie turbina a nie mechaniczne chyba. moze sie myle?

czyzby beznyny dostaly doladownie? hyhyhy

no i S600 bedzie mial teraz doladownay V8 i 600 KM

ciekawe co przygotuje AMG? moze S75 1000 KM ???? :))))))))))))))))))))))))))
a co ze skrzynia? 1000 Nm z S65 jest dlawione z uwagi na skrzynie noramlnie
ma 1200 Nm od 1800 Obr)
Obserwuj wątek
    • ben.gurion Silniki (normalne) 23.08.04, 18:37
      Z tego co czytalem

      S300 V6 231 KM
      S350 V6 272 KM
      S450 V8 ok.350 KM
      S550 V8 ok.430 KM

      Diesli nie pamietam dokladnie ale raczej beda S320 (3 litry 204 KM) i S400, 300
      KM). Pewnie jakis S350, okolo 250 KM tez. Wyzej S400 zdaje sie nic nie planuja,
      chociaz kiedys AMG straszylo Dieslami V10.

      Gość portalu: Szymi napisał(a):

      > ciekawe co przygotuje AMG? moze S75 1000 KM ???? :))))))))))))))))))))))))))
      > a co ze skrzynia? 1000 Nm z S65 jest dlawione z uwagi na skrzynie noramlnie
      > ma 1200 Nm od 1800 Obr)

      Moga zrobic i S100 z 1500 KM. Co z tego, jak przyspieszenie bedzie niewiele
      lepsze od zwyklego S600, nadmiar mocy zje ASR. Jedyna korzysc ze ktos sie
      podnieci.
      • Gość: Szymi Re: Silniki (normalne) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.04, 18:43
        > Moga zrobic i S100 z 1500 KM. Co z tego, jak przyspieszenie bedzie niewiele
        > lepsze od zwyklego S600, nadmiar mocy zje ASR. Jedyna korzysc ze ktos sie
        > podnieci.

        nie wiadomo. jak na razie osiagami ida ostro do przodu. S600 sprzed liftingu
        mialo chyba okolo 6.5s do 100, S600 ma 5s a S65 ma 4.28s (szybsze niz 911
        Carrera)

        Bugatti ma wazyc tez bardzo duzo a przyspieszenie ma miec o-300 w 14s

        co stoi na przeszkodzie zeby AMG zrobilo S z takimi osiagami (3s do 100km/h) ?

        • ben.gurion Re: Silniki (normalne) 23.08.04, 19:02
          Gość portalu: Szymi napisał(a):

          > nie wiadomo. jak na razie osiagami ida ostro do przodu. S600 sprzed liftingu
          > mialo chyba okolo 6.5s do 100, S600 ma 5s a S65 ma 4.28s (szybsze niz 911
          > Carrera)

          S600 ma chyba 4.8 do 100. Ja wiem ze ci, co kupuja takie wozy sraja kasa. Ale
          70 000 € za roznice pol sekundy, ktorej przeciez nie jestes w stanie odczuc...

          > Bugatti ma wazyc tez bardzo duzo a przyspieszenie ma miec o-300 w 14s
          >
          > co stoi na przeszkodzie zeby AMG zrobilo S z takimi osiagami (3s do 100km/h) ?

          To, ze Mercedes S jest mimo wszystko wozem, ktorego podstawowa wersja kosztuje
          60 000 € a nie milion jak Bugatti. Inny poziom techniczny. 3 do setki jest
          realne dla SLR.
          • Gość: Szymi Re: Silniki (normalne) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.08.04, 21:34
            > S600 ma chyba 4.8 do 100. Ja wiem ze ci, co kupuja takie wozy sraja kasa. Ale
            > 70 000 € za roznice pol sekundy, ktorej przeciez nie jestes w stanie odcz
            > uc...

            to sie tak wydaje ze nie jestes w stanie odczuc ale pol sekundy to przy takich
            malych czasach przyspieszen oznacza ze przy 100 km/h S600 jest paredziesiat
            metrow za doba, przy 200 jest juz z kilkaset metrow z tylu

            tak jak w tym tescie Audi RS4 vs S65 - jak audi dochodzilo dopiero do 200
            mercedes pedzil juz 250 km/h co oznaczalo ze audi pewnie bylo ledwo widac w
            lusterku

            gdybym mial kase (moge sobie "gdybyac" na razie :))) to bym sie nie zastanawial
            ktora wersje tylko wiadomo ze S65 :))))))) jak ktos zaczyna sie zastanawiac
            czy wydac dodatkowo iles tam tys euro to moze go nie stac na taki sprzet i
            tyle:)


            > To, ze Mercedes S jest mimo wszystko wozem, ktorego podstawowa wersja
            kosztuje
            > 60 000 € a nie milion jak Bugatti. Inny poziom techniczny. 3 do setki jes
            > t
            > realne dla SLR.

            ale SLR nie jest szybszy niz S65 w testach :))))
            czytalem artykul o tym jak zrobili sobie lekka konkurencje wewnatrz firmy

            SLR ma 626 KM ale ma niedoladowany silnik
            S65 ma 612 KM ale ma turbo i ma 1000 Nm dostepne od 1800 Obr

            jeszcze dochodzi do tego nowe CLK-DTM ktore ma byc szybsze od obu powyzszych:)
            CLK-DTM moze zejsc ponizej 4s a to sa rejony dostepne do tej pory tylko
            dla "best of the best" np Enzo, F1 czy RUF 911 Turbo
    • Gość: Kazimirz Zamuwienia "Reichsbahn" jurz w szufladzie. IP: *.ipt.aol.com 24.08.04, 16:47
      Podobno "Reichsbahn" zamuwila jurz pare nowych S-klas, kture maja zastapic
      lokomotywy w polonczeniach intersiti.Ale tylko wersje z masazem dupy i plecuw.
      Te wersje beda mialy zamiast poduszek plugi ,kturych zadaniem bendzie spychanie
      sniegu i innych przeszkud np. samohoduw na przejazdah kolejowyh.
      Genialny samohud, pszipuszczam,rze ma na pewno 20 komputeruw i 40 kilometruw
      kabli z miedzi i 10 kilometruw swiatlowoduw.Szkoda rze nie ma (jak na razie)
      wersji z 2000 konmi mechanicznymy, to by dopiero bylo.
      W przyszlosci bendom terz wersje gazowe,parowe,wodorowe i jadrowe.
      Rzadnych ograniczen zwiazanych z paliwami, totalna wolnosc wyboru.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się