Dodaj do ulubionych

Mercedes-AMG C30 CDI

22.09.04, 18:03
podobno ten samochod uzyskuje na Hockenheimring czas 1:20,6 - jest to czas
znacznie lepszy niz np AlfaRomeo 156 GTA a porownywalny z Audi S3

gdyby jeszcze nie klekotal jak furgonetka...
Obserwuj wątek
    • viper39 Re: Mercedes-AMG C30 CDI 22.09.04, 18:53
      szymi poczytaj ponizej, masz 3 litrowy silnik turbo diesla, wyciaga on tylko
      230 KM przyspieszenie jak na diesla niezle bo od 0-100kmh 6.8s ale, podobny
      benzynowiec, i to nie trzeba juz merca wez np acure tl z 3.2 L silnikiem ma
      270KM, od 0-100kmh masz 5.6s, i to bez turbo i samochod duzo ciezszy, no dobra
      wez podobny samochod bmw 330, tez w sumie szybsze i bez turbo moze od 0-100kmh
      ma 6.2s czyli nic specialnego w tym dyzlu nie ma czego nie osiaga zwykly
      benzynowiec bez turbo, teraz co do spalania, np acura na trasie spala okolo
      7.8L/100KMH (30 mil z gallona), podobnie spala BMW 330, czyli co w tym mercu
      jest takie dobre? wiem wiem ten czarny dymek z rury wydechowej.. to podnieca
      coponiektorych, bo na trasie ten merc spala porownywalnie 7.6l/100kmh, no i
      okazuje sie ze czar dyzla prysl, pali tyle samo, jezdzi wolniej, nawet jak mu
      sie wstawi turbine, no i na dodatek smrodzi.....


      www.infomotori.com/a_34_IT_1937_1.html
      • szymizalogowany Re: Mercedes-AMG C30 CDI 22.09.04, 21:53
        nie nie zle mnie zrozumiales

        ja jestem absolutnym zwolennikiem benzyny i zagorzalym przeciwnikiem diesli -
        nie moge zniesc klekotu jak w furgonetce i malego zakresu obrotow

        doskonale wiem ze tylko i wylacznie turbina daje dieslowi jaka taka moc - bez
        niej silnik diesla to kaleka

        ale czas okrazenia toru wyscigowego przez zawodowego kierowce to dla mnie
        lepszy test niz 0-100 itd

        powiem ze bylem lekko zdzwiony
        jest to jedyny diesel ktory zreszta zostal sklasyfikowany w tym rankingu
        (jakies wynalazki typu opisywane niedawno Lup 1.9 TDI wypadly by z drogi na
        pierwszym zakrecie) ten AMG ma po prostu zawieszenie zestrojone dobrze a silnik
        jest wystarczajcy:


        Manufacturer Type HP Nm Vmax 0-100 km/h 80-120 km/h Hockenheim

        Abt-Audi TT-Limited 310 400 257 6 5,7 1.19,3
        ABT-VW Bora V6 Kompressor 280 330 250 6,4 5,9 1.21,6
        AC Schnitzer-BMW ACS3 C30 295 380 265 5,6 7,1 1.18,3
        AC Schnitzer-BMW M3 CSL 360 370 280 5,2 4,4 1.12,6
        AC Schnitzer-BMW S3 3.2 Coupé 235 340 258 6,4 7,1 1.20,2
        AC Schnitzer-BMW S3 Sport 343 365 250 6,1 4,9 1.16,6
        AC Schnitzer-BMW V8 Roadster 310 440 258 5,1 5,5 1.16,4
        Alfa Romeo 147 2.0 TS 150 181 208 9,4 9,5 1.26,2
        Alfa Romeo 147 GTA 250 300 246 6,3 6,8 1.22,1
        Alfa Romeo 156 190 222 230 8,1 8,8 1.24,7
        Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 187 216 9,5 9,9 1.26,4
        Alfa Romeo 156 GTA Sportwagon 250 300 250 6,4 6,7 1.21,6
        Alfa Romeo 166 3.0 V6 226 275 243 7 7,3 1.26,8
        Alfa Romeo GT 3.2 240 300 243 6,6 6,9 1.21,6
        Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 220 270 250 7,7 9,9 1.22,5
        Alfa Romeo Spider 144 169 205 9,5 11,4 1.22,1
        Alpina Roadster S 300 362 265 5,4 5,7 1.17,6
        AMG C30 CDI 231 540 250 6,7 - 1.20,6
        Arden-Jaguar XKA 423 591 280 5,4 - 1.20,2
        Arden-Jaguar XKA Lightweight 466 622 303 5,3 - 1.19
        AS-Setups Elise 198 301 250 4,8 4,2 1.14,1
        Audi A3 1.8T 150 210 217 7,7 8,4 1.24,5
        Audi A3 1.8T 150 210 217 7,8 8,6 1.24,2
        Audi A3 3.2 quattro DSG 250 320 250 6 5,6 1.20,6
        Audi A6 4.2 300 400 250 6,7 11,1 1.22,9
        Audi RS4 (mit Sportpaket) 380 440 250 4,9 4,5 1.17,5
        Audi RS6 Avant 450 560 250 4,9 5,4 1.18,3
        Audi RS6 Plus 480 560 280 4,9 5,1 1.17,4
        Audi S3 210 270 238 6,8 5,6 1.20,2
        Audi S3 (2002) 225 280 243 7,1 5,5 1.20,9
        Audi S4 344 410 250 5,4 4,3 1.18,1
        Audi S4 Cabrio 344 410 250 6,2 5,3 1.20,2
        Audi S6 340 420 250 6,4 - 1.21,4
        Audi TT 3.2 quattro DSG 250 320 250 6 6,2 1.19,9
        Audi TT 3.2 Quattro DSG 250 320 250 6 6,2 1.19,9
        Audi TT Roadster 225 280 237 6,9 5,9 1.21,3
        Audi Quattro GmbH RS4 (Sportpaket) 380 440 250 4,9 4,4 1.17,5
        Audi Quattro GmbH RS6 450 560 250 4,4 4,9 1.17,9
        Audi Quattro GmbH RS6 450 560 250 4,8 - 1.18
        B&B-Audi RS4 450 560 293 4,4 3,4 1.17,2
        B&B-Audi S3 250 360 247 6,7 5 1.20,6
        B&B-Audi S4 Avant 310 520 282 5,9 4,5 1.21,7
        B&B-Audi TT 300 425 270 6,2 5,1 1.19,6
        B&B-VW Lupo 1.4 100 146 183 11,2 13 1.30,9
        BMW 318ti 140 180 209 9,5 10,9 1.27,1
        BMW 325ti 192 245 235 7,5 9 1.21,9
        BMW 328Ci 193 280 242 7,9 8,6 1.21,9
        BMW 330i 231 300 247 6,4 7,4 1.22,5
        BMW 528i 193 280 240 7,6 8,9 1.24,2
        BMW 540i 286 440 250 6,3 6,7 1.23,8
        BMW 645 Ci 333 450 250 5,4 5,8 1.16,8
        BMW 645 Ci Cabrio 333 450 250 6,4 6,5 1.19,6
        BMW 645 Ci Cabrio 333 450 250 6,1 6 1.18,3
        BMW M Roadster 321 350 250 5,4 5,7 1.18,2
        BMW M Roadster 325 350 250 5,2 5,6 1.18,2
        BMW M3 343 365 250 5,2 5 1.17,6
        BMW M3 343 365 250 4,8 5,3 1.17,6
        BMW M3 (E46) 343 365 250 5 5,2 1.16,3
        BMW M3 Cabrio 343 365 250 5,8 5,9 1.18,4
        BMW M3 Cabrio 343 365 250 5,8 6 1.19,4
        BMW M3 Cabriolet 343 365 250 5,5 5,8 1.17,2
        BMW M3 SMG 343 365 250 5,5 5,8 1.17,8
        BMW M5 400 500 250 5,1 4,8 1.17,6
        BMW X5 4.6is 347 480 240 6,8 - 1.24,6
        BMW Z3 2.0 140 162 210 8,9 10,5 1.25,4
        BMW Z3 2.8 193 280 231 6,7 7 1.21,6
        BMW Z3 2.8 193 280 225 6,8 7,1 1.21,6
        BMW Z3 3.0 231 300 250 6,2 6,6 1.20,5
        BMW Z3 Coupé 3.0i 231 300 250 6,3 6,5 1.18,4
        BMW Z4 2.5i 192 245 235 7,8 8,1 1.20
        BMW Alpina D10 Biturbo 245 500 254 6,9 5,4 1.21,5
        BMW M GmbH M5 400 500 250 5,5 5,2 1.19,5
        BMW M GmbH M5 400 500 250 5 4,9 1.18,5
        Brabus CLK 6.1 426 621 305 4,6 - 1.17,9
        Brabus-Mercedes C V8 400 579 294 4,9 - 1.19,9
        Brabus-Mercedes K8 530 775 320 4,3 4,7 1.16,2
        Brabus-Mercedes SLK 3.8 S 300 395 258 6,5 5,4 1.19,2
        Brabus-Smart Roadster-Coupé 101 130 195 10,3 - 1.24,7
        Carlson-Mercedes SLK CK23 240 400 249 6,9 - 1.21,6
        Chevrolet Corvette 344 483 274 6,1 5,7 1.19,5
        Chevrolet Corvette C5 344 483 274 5,7 - 1.19,9
        Chevrolet Corvette Cabrio 344 483 274 5,4 4,9 1.17,3
        Chevrolet Corvette Cabrio 344 483 275 5,6 5,4 0.00
        Chrysler Crossfire 218 310 250 7,1 6,3 1.19,5
        Chrysler Viper GTS 384 615 285 5,6 4,9 1.17,8
        Citroën C2 1.6 16V 109 147 195 10,4 10,1 1.27
        Digi Tec-Mini Cooper 132 153 210 9,1 13 1.24,5
        Digi Tec-Smart Smart 78 120 160 15,2 - 1.44,3
        Digit Power-Audi S4 Avant 310 560 270 5,6 5,4 1.19,7
        Digi-Tec Mini Cooper S 200 248 232 7 6,9 1.20,7
        Digitec-BMW M3 375 405 300 5,3 4,8 1.16,7
        Dodge Viper SRT-10 500 712 305 4,2 4 1.14,9
        Donkervoort D8 210 330 230 4,3 3,3 1.11,6
        DTC-Opel Astra 220 225 200 6,8 5,6 1.11,8
        Edo-Ferrari 550 Maranello 500 579 320 4,5 3,9 1.15,3
        Engemann-Ford Puma 158 180 228 8,4 10,1 1.23,6
        Engstler-Alfa Romeo 156 ER2 Kompr. 258 310 250 6,7 7,3 1.21,6
        Evotech-Audi RS4 450 555 293 4,4 3,8 1.17,6
        Fiat Barchetta 131 164 200 9,9 11,6 1.27,2
        Fiat Bravo 155 20V HGT 154 186 213 9 10,7 1.27,7
        Fiat Coupé Ltd. Edition 220 310 250 7,6 9,2 1.22,1
        Fiat Punto HGT 130 164 205 9,3 8,8 1.27,7
        Ford Cougar V6 24V 170 220 225 8,9 9,2 1.26,5
        Ford Focus 2.0i 16V 130 178 201 9 10,4 1.28,1
        Ford Focus RS 215 310 232 6,5 5,5 1.18,9
        Ford Mondeo ST220 Turnier 226 280 241 7,1 7,5 1.21,7
        Geiger-Chrysler Viper GTS 534 721 350 4,4 2,8 1.16,9
        Gemballa 750 GTR Evo 750 850 360 4,1 4,4 0.00
        Gemballa-Porsche 911 Biturbo 500 620 315 4,4 3,7 1.16,8
        Gemballa-Porsche 911 Turbo 520 750 325 4,02 2,6 1.12,1
        Gemballa-Porsche Boxster Biturbo 350 410 295 5,1 - 1.16,9
        Gemballa-Porsche Boxster Turbo 310 400 265 5,5 6,2 1.18,8
        Gemballa-Porsche GTR 600 600 650 340 4,3 3,1 1.11,6
        G-Power-BMW M Coupé 420 465 265 5,2 5,4 1.16,5
        G-Power-BMW M Roadster 385 430 260 5 5,5 1.16,5
        H&H-BMW 320d 161 335 217 9,8 9,3 1.24,5
        H&H-Lotus Elise Kompressor 200 245 239 5,4 6,3 1.18,7
        Hamann-BMW 3.2 Ci 265 338 265 6,1 7,9 1.20,4
        Hamann-BMW M Coupé 350 390 287 5,3 5,6 1.17,2
        Hamann-BMW M Roadster 345 395 282 5,2 5,7 0.00
        Hamann-BMW M3 Laguna Seca 380 400 287 5,9 5,7 0.00
        Hamann-BMW Z4 HM 3.3 286 355 269 6 4,6 1.17,4
        Hartge BMW Compact 3.3 343 365 280 5 4,7 0.00
        Hartge-BMW M Coupé 350 400 270 5,3 5,6 1.17,4
        Heico-Volvo V70 R HS 7 337 445 260 6,1 5,6 1.20,1
        HKT Seven GTS 220 310 235 4,1 3,5 1.13,2
        Hohenester-Audi TT 290 405 270 6,2 4,4 1.18,8
        Honda Civic Type-R 200 196 235 6,7 5,8 1.21,5
        Honda Integra Type R 190 178 233 6,9 8 1.21,1
        Honda S 2000 240 208 241 6,2 7,2 1.18,9
        Honda S 2000 240 208 241 6,2 9,2 1.19,6
        Honda S2000 240 208 241 6,4 7,4 1.19,4
        Honda S2000 240 208 240 6,5 7,5 1.19,7
        Irmscher 77 220 295 235 5,4 5,2 1.19,4
        Jaguar S-Type R 395 541 0 6,5 - 1.22,1
        Jaguar S-Type V6 238 293 235 8,2 10 1.26,4
        Jaguar XKR 363 505 250 6,8 - 1.19,3
        Jaguar XKR 363 505 250 6,3 - 1.19,3
        Jaguar XKR Cabrio 395 541 250 5,5 - 1.21,3
        Jaguar XKR Cabrio 363 505 250 6,2 - 1.21,5
        Jaguar XKR Coupé 395 541 250 5,8 - 1.20,2
        Jaguar XKR Coupé mit Perf.Kit 363 505 250 6,3 - 1.19,3
        Jun-Mitsubishi Lancer Evo V 527 606 275 3,3 3,2 1.10,7
        Kelleners Mini Cooper S 208 255 234 7,4 6,7 1.20,7
        Kelleners-BMW 328Ci 230 315 255 7,2 7,7 1.20,8
        Komo-Tec Elise 220 214 250 4,5 4,2 1.13,9
        Lancia Delta HPE 2.0 HF 193 290 225 7,5 5,7 1.22,8
        Lorenz-BMW 320d 163 352 219 9,5 7 1.25,1
        Lorinser-Mercedes CLK Cabrio K32 275 400 259 7,5 - 1.25,1
        Lorinser-Smart Roadster-Coupé 92 139 195 11,7 7,6 1.24,2
        Lotec-Porsche Boxter Tu
        • devote Re: Mercedes-AMG C30 CDI 22.09.04, 21:57

          przyspieszenie od 0-100 to nie to samo co okrazenie toru
          szybsze auto do setki moze byc najgorsze jesli chodzi o okrazenia
          liczy sie nie tylko silnik/przyspieszenia ale zawieszenie,opony,aerodynamika itd
          • szymizalogowany Re: Mercedes-AMG C30 CDI 22.09.04, 22:14
            > przyspieszenie od 0-100 to nie to samo co okrazenie toru
            > szybsze auto do setki moze byc najgorsze jesli chodzi o okrazenia
            > liczy sie nie tylko silnik/przyspieszenia ale zawieszenie,opony,aerodynamika
            it
            > d


            zgadzam sie i to walsnie napisalem

            po prostu ten klekocik niezle sobie radzi na Hockenheimring - to wszystko
              • szymizalogowany Re: Mercedes-AMG C30 CDI 22.09.04, 22:18
                > jak sie zapieprza 250km/h to nikt nie pozna czy to wyje dizel czy benzyniak

                jak jak siedzie w srodku to poznam - zreszta jazda z ta predkoscia to 1 promil
                czasu spedzonego w samochodzie - przez pozostala czesc sie trzeba meczyc
                sluchajac klekotania
                  • Gość: nomen Re: Mercedes-AMG C30 CDI IP: *.aster.pl 23.09.04, 09:19
                    Gość portalu: go napisał(a):

                    > wyciszenie calego auta w np:'klinice dzwieku'to koszt rzedu 1000zl(auto
                    osobowe
                    > )
                    > i mozesz nawet pierdziawe wstawic, prawie nic nie slychac,do tego dobrze
                    > fabrycznie wyciszony model i poznasz diesla dopiero po obrotomierzu

                    ale wibracje zostaną :P
                      • szymizalogowany Re: Mercedes-AMG C30 CDI 25.09.04, 10:10
                        > jakie wibracje?
                        > jestes jeszcze na etapie diesla z merca 123 200D
                        > tam mozna bylo mowic o wibracjach.

                        a ty jestes ofiara marketingu europejskich koncernow

                        jezdzilem nowymi dieslami lacznie z jazda probna E60 530d i kazdy z nich
                        lekotal i sie trzasl

                        caly postep diesli w ciagu ostanich 15 lat poszedl w optymalizacje turbiny i
                        dodanie osiagow

                        jesli chodzi o kulture pracy silnika i dzwiek nie zrobiono nic - przejedzi
                        sie "balernem" 300D i zobaczysz ze w srodku jest on cichszy niz nowy C220CDI
                          • szymizalogowany Re: Mercedes-AMG C30 CDI 25.09.04, 11:45
                            > > jesli chodzi o kulture pracy silnika i dzwiek nie zrobiono nic - przejedz
                            > i
                            > > sie "balernem" 300D i zobaczysz ze w srodku jest on cichszy niz nowy C220
                            > CDI

                            > co ty pierdoliszz za glupoty!


                            o masz

                            typowa odpowiedz becwala ktory jezdzi 1.4 w dieslu a informacje czerpie z
                            folderow reklamowych i pism dla pospolstwa gdzie przez pare lat klepali i dalej
                            klepia bzdury ze "moment obrotowy to cecha silnika diesla" i ze "nowe diesle
                            nie ustepuja benzynom pod wzgledem wyciszenia i kultury pracy"

                            wez sie chlopcze przejedz i potem pyskuj - nawet w kategorii silnikow dla
                            plebsu porownaj sobie jak chodzi 1.9 TDI i 2.0 FSI

                            pewnie nawet nie wiesz co to jest kultura pracy silnika bo nie bylo ci dane
                            jechac V6 albo V8 w benzynie

                            • Gość: Milan Re: Mercedes-AMG C30 CDI IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.09.04, 11:49
                              silnik FSI to chyba z przeznaczeniem na wieś ja sama nazwa wskazuje dla WSI/FSI

                              FSI jest chujowe bo pali jak smok a na gaz nijak przerobic wiec wiocha i tyle
                              poza tym kopa ma jak Star 28 wiec o czym tu mowa

                              szymi w dupie byles i gówno widziales ale pierdolic musisz i to publicznie (nie
                              lubie uzywac wulgaryzmow ale do ciebie chyba inaczej nie dotrze)
                              pozdrawiam
                              • szymizalogowany Re: Mercedes-AMG C30 CDI 25.09.04, 11:56
                                Gość portalu: Milan napisał(a):

                                > silnik FSI to chyba z przeznaczeniem na wieś ja sama nazwa wskazuje dla
                                WSI/FSI
                                >
                                > FSI jest chujowe bo pali jak smok a na gaz nijak przerobic wiec wiocha i tyle
                                > poza tym kopa ma jak Star 28 wiec o czym tu mowa
                                >

                                za to TDI ma kopa

                                > szymi w dupie byles i gówno widziales ale pierdolic musisz i to publicznie
                                (nie
                                >
                                > lubie uzywac wulgaryzmow ale do ciebie chyba inaczej nie dotrze)
                                > pozdrawiam

                                ty wiesz lepiej oczywsicie
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się