Dodaj do ulubionych

Z ciekawości - skąd macie tyle czasu?

05.01.18, 14:57
Sorry, że ja trochę nie w modnym temacie kierunkowskazów ale zaintrygowało mnie jak wy to robicie, że macie czas całe dnie pisać na tym forum na jakieś z d**y kreta wyjęte kwestie, na bieżąco sobie odpowiadać wiele razy, obrzucać się błotem a jednocześnie jak rozumiem gdzieś pracujecie i stać was wszystkich na maybachy?
Tak, wiem, trzeba było się uczyć. A potem zarobić ale się nie narobić.
Edytor zaawansowany
  • 05.01.18, 15:02
    Ja czas mam z zegara.
  • 05.01.18, 15:15
    wcale nie całe dni.
    Tylko w godzinach pracy.

    --
    Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
  • 05.01.18, 16:03
    10/10

    --
    "Musimy pogadać, panie Brener. -Zyga wreszcie przekręcił gałkę.
    - I dlatego przyszedł pan uzbrojony?
    - Trąbicz wskazał szyjkę butelki wystającą Maciejewskiemu z kieszeni płaszcza. -
    No niech pan siada."
  • 05.01.18, 16:30
    > wcale nie całe dni.
    > Tylko w godzinach pracy.

    Dokladnie. Wystarczy tu zajrzeec w weekend.
  • 05.01.18, 16:35
    Ja sobie uzbieralem/naoszczedzalem troche czasu i mam takie konto oszczednosciowe i sobie z niego wybieram bo procenty tam nie rosna to nie ma co trzymac
  • 05.01.18, 19:13
    Ja kiedys hodowaleem czas w ogrodku. Ale przestalem bo zabieralo mi to za duzo czasu.
  • 05.01.18, 20:40
    Czytaliście Momo? Kiedyś tam przed wojną :)

    --
    Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
  • 05.01.18, 23:04
    Momo slowo mi znane dopiero od teraz:) Wyczytalem ze jest tam
    Część III – Kwiaty Jednej Godziny

    Moje klimaty to Ulica Dwunastu Godzin.

    (Z Faulknera, Czerwone Liscie, opowiadanie Dwaj Zolnierze).
  • 05.01.18, 23:15
    "W tyl zwrot" a nie "Dwaj zolnierze", zreszta tez niezli.
  • 05.01.18, 21:25
    I czas trzeba czesto podlewac a nie olewac..
  • 05.01.18, 22:07
    Oj podlewalem, podlewalem. A potem probowalem hodowac pieniadze, ale one jakby zapadaly sie pod ziemie, rosly w zla strone.
  • 05.01.18, 22:35
    Widocznie zakopales korzeniami do gory
  • 05.01.18, 23:18
    Najlepsze ze po tym doswiadczeniu powiedzialem Mam pieniadze w dupie. I zgadnij co odkrylem nastepnego ranka.. Sram pieniedzmi!
  • 05.01.18, 23:26
    Ten tez chyba tak myslal
    www.washingtonpost.com/news/dr-gridlock/wp/2018/01/05/a-united-passenger-befouled-the-bathrooms-so-badly-the-plane-had-to-land/?utm_term=.d5d5c514e1ef
  • 05.01.18, 23:44
    Shitty job but somebody has to do it.
    Moze freedom of expression podniosl do niespotykanego dotad poziomu?
  • 09.01.18, 19:06
    I juz wiemy dlaczego gosdc sie tak zachowal - Przedawkowal Wiagra
    www.techtimes.com/articles/218337/20180109/american-tourist-who-overdosed-on-viagra-walks-naked-throws-poo-in-thai-airport.htm

  • 09.01.18, 20:47
    To tylko kampania reklamowa.
    Widocznie sprzedaz doluje.
  • 09.01.18, 20:56
    Moze i zwrociles uwage na cos ciekawego chociaz niekoniecznie precyzyjnie to okresliles.
    Pateny Wiagry wlasnie wygasly w Listopadzie (i cena wersji "generic" na rynku spadla o polowe) wiec Pfizer - znany zreszta z tego ze czesto robia rozne numery, teraz ma podejrzewam w zanadrzu inny "lek" no i interes w w tym aby pokazac ze Wiagra to jednak niebezpieczny srodek.
  • 05.01.18, 19:07
    Po 1 tak jak ktoś wspomniał,pisze w czasie pracy (znaczy fajna praca,jest czas na net)
    Po 2 nie słyszałem,żeby ktokolwiek tu się przechwalał jakimś super autem,więc coś ci się popyerdoliło z tym Maybachem
    Po 3 tak,trzeba było się uczyć,aczkolwiek jak mam swój mały biznes i nie jest kompletnie związany z wykształceniem

    --
    Life is too short to drive boring cars
  • 05.01.18, 20:00
    Ale że co? Że chcesz być tak fajny jak my? Czujesz potrzebę przynależności do grupy?

    Masz szczęście, że nie żyjesz w epoce IRC-a. To być dopiero miał zagwozdkę. Poziomu R-R czy bentleya, nie majbacha sieg heil.
  • 05.01.18, 20:01
    agios_pneumatos napisał:

    (...) To być dopiero miał zagwozdkę. (...)
    *byś
  • 05.01.18, 21:29
    No bo ja mieszkma tam gdzi eludzie jezdza na wakacje.....
    I teraz powiedz mi ile mozna wytrzymac najdluzej na wakacjach zanim sie nie dostanie przyslowowego "pie...a"
    Bo ile mozna siedziec na plazy,
    Ile mozna siedziec na ogrodzie
    Ile mozna jezdzic na rowerze
    Ile mozna chodzic
    Ile mozna jezdzic
    Ile mozna spac
    Ile mozna pic

    no i widzisz - w koncu to sie laduje tutaj..
  • 05.01.18, 22:11
    > no i widzisz - w koncu to sie laduje tutaj..

    Najwieksze smakolyki i przysmaki w koncu laduja w odbytnicy:)
  • 05.01.18, 22:34
    No ale jak Ci zrobia kolonoskopie i masz okazje sie przyjrzec co tam w srodku to wcale to tak zle nie wyglada :)
  • 05.01.18, 22:56
    dwaj głowni dyżuranci jeżdą zagazowanymi rzęchami, więc pracę mają noewymagającą i pozastawiającą dużo wolnego czasu :)))
  • 05.01.18, 23:14
    Przestan sie chwalic...
  • 05.01.18, 23:28
    Że niby ja dyżurny?
    Ależ skąd ;)

    P. S.
    Bardzo lubię swojego rzęcha i jeszcze kilka lat nim pojeżdżę.

    --
    "Musimy pogadać, panie Brener. -Zyga wreszcie przekręcił gałkę.
    - I dlatego przyszedł pan uzbrojony?
    - Trąbicz wskazał szyjkę butelki wystającą Maciejewskiemu z kieszeni płaszcza. -
    No niech pan siada."
  • 05.01.18, 23:17
    ...to twoje rejony, waga...

    PS
    ...i p.-galtomonka...tez
    Powinniscie zalozyc klub, nie czekac, zanim bedzie was dwunastu.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.