Dodaj do ulubionych

GPF w benzynie

18.07.18, 21:31
Orientujecie się czy nowe sprzedawane auta już to mają ? Czy to aż taki problem że będzie się zapychal czy wystarczy od czasu do czasu porządnie auto przegonic? Czy nowe benzyniaki będą droższe? A skoro tak to może ceny z dieslami się zrownaja? I tez beda krasc ? Tez beda oferty wycinania tego itp. ? Sorki jeśli dla kogoś moje pytania wydadzą się jakieś głupie ale to dla.mnie nowy temat.
Edytor zaawansowany
  • liczbynieklamia 19.07.18, 14:43
    Trzeba pamiętać, że benzyniak z bezpośrednim wtryskiem bez filtra GPF emituje bez porównania mniej sadzy niż diesel bez DPF. Oznacza to, że zapchanie filtra GPF będzie znacznie mniej prawdopodobne, niż zapchanie DPF.
  • trypel 19.07.18, 15:50
    niewątpliwie jesli producenci o tym wiedzą to zrobią te filtry mniejszymi i mniej wydajnymi żeby zapychanie miało miejsce i pomagało w rozwoju gospodarki i tworzyło nowe miejsca pracy w sektorze usług

    --
    Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
  • dodekanezowiec 19.07.18, 16:19
    Czyli gdyby planować kupno nowego auta w 2019 to może jednak się pospieszyć ? :)
  • do.ki 19.07.18, 16:54
    Wręcz przeciwnie. Poczekać na rozwój wypadków i kupić elektryczny gdy technologie dojrzeją. A póki co jeździć tym, co jest.

    --
    Proletariusze wszystkich krajów, walcie się.
  • qqbek 20.07.18, 16:06
    do.ki napisał:

    > Wręcz przeciwnie. Poczekać na rozwój wypadków i kupić elektryczny gdy technolog
    > ie dojrzeją. A póki co jeździć tym, co jest.

    Tak mówili jak na początku 1996 roku zrobiłem prawo jazdy, a na rynek wchodził właśnie cud techniki - GM EV1. Miał zasięg do 160 kilometrów, w dwa lata udało się go podnieść do 230.

    Gdyby postęp w tej dziedzinie był podobny przez kolejne 20 lat, to dzisiaj zasięg taniego, małego pojazdu elektrycznego powinien wynosić około 900 kilometrów.

    Ale niech czeka na "dojrzenie technologii", niech czeka.


    --
    Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
  • do.ki 20.07.18, 21:01
    Wtedy nie było obłędu CO2.

    --
    "The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter." Winston Churchill
  • dr.hayd 20.07.18, 20:15
    Ja pamiętam lata 90. kiedy Polacy bali się samochodów z katalizatorem.
    Patrząc z punktu widzenia chemii i fizyki z GPF w benzyniakach powinno być znacznie mniej kłopotu niż z DPF w dieslach. Może któryś producent coś sp.... , ale generalnie nie ma się czego obawiać. Drożej już jest.
    Zajrzyj pod ten link, żeby poczytać więcej www.forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio/158630-filtr_gpf_za_przeciw_kupnie_przed_ich_wprowadzeniem_od_kiedy_tak_naprawde.html
  • literka_m 22.07.18, 18:06
    EURO 6.2 obowiązywać będzie od pierwszego września br. Innymi słowy mówiąc, do 31 sierpnia kupisz (dla dilerów sprzedasz) po staremu. Dilerzy ogólnie rzecz biorąc są zapchani autami odpowiadającymi starej normie, stąd te promocje. Gorąco zrobi się pod koniec sierpnia.
    Dobry czas dla kogoś kto chce kupić nowe auto
  • ari 23.07.18, 10:58
    Być może jeszcze będzie od września jakiś parumiesięczny "grace period", który pozwoli dealerom sprzedać ograniczony kontyngent już wyprodukowanych samochodów. Tak przynajmniej było w 2015 gdy w życie chodziło Euro6.
  • glutzglutowa 24.04.19, 22:19
    Póki co nie jest źle, uzytkujemy auta marki Hyundai Tucson juz jakiś czas, póki co żaden z naszych forumowiczów nie zgłaszał jeszcze z nim problemu. Może to jeszcze za wcześnie, dla zainteresowanych temat można śledzić tutaj: hyundaitucson.info/filtr-gpf-hyundai-tucson-t875-10.html#p23784
  • qqbek 24.04.19, 22:51
    Spadaj spamerze.

    --
    Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
  • dodekanezowiec 25.04.19, 21:57
    A jaki jest wielki interes i spam w reklamowaniu forum? Koledze od VW zasugeruje coś między wierszami. Rok 2002 MS- Korea Niemcy 0:1, rok 2018 - 2:0. Osobiscie ogólnie mam większe zaufanie do azjatyckiej niezawodności w obliczu większej zamożności europejskiej.
  • toreon 26.04.19, 08:35
    Niedawno otrzymałem w salonie kalkulację nowego Leona i bardzo mnie namawiali na egzemplarz z poprzednim silnikiem 1.4 TSI (bez GPF) argumentując to sporo niższą ceną niż wchodzące 1.5 TSI (z GPF). Presja była spora - kupuj pan bo przegrasz życie. Poczekałem jednak chwilę i już mi wysyłają oferty z 1.5 praktycznie nie różniące się cenowo od tych dotyczących 1.4
    Patrząc czysto cennikowo - 1700+
    Nie wiem jak z eksploatacją benzyny z GPF, sam chętnie się dowiem.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.