Dodaj do ulubionych

Polska motoryzacja wstaje z kolan - c.b.d.u

11.10.18, 17:34
Witamy w 1627 odcinku serialu komediowo-kryminalnego pt. "Polska motoryzacja wstaje z kolan".
Odcinek ma tytuł "Dojna Syrenka".


--
Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.



--
Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
Edytor zaawansowany
  • only_the_godfather 11.10.18, 19:51
    Tak samo w Autosanie. Tak polska motoryzacja wstaje z kolan, że Autosan nabrał za dużo zamówień, teraz mają opóźnienia i będą płacić kary za nieterminowe dostawy. I znowu za chwilę pójdzie gruba kasa na ratowanie polskiej motoryzacji.
  • galtomone 11.10.18, 20:07
    Dobre...
    Może te 4,5 banki w siatce było...i się zgubiło....

    --
    Pozdrawiam,
    galtom

    "Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary - that's what gets you." - Jeremy Clarkson
  • qqbek 11.10.18, 23:08
    Ale udowodnili, że słusznie ich podejrzewaliśmy o "pic na wodę fotomontaż" z tym "wstawaniem z kolan"?
    Udowodnili!
    Nie będzie Łunia pluć nam w twarz ni motoryzacji nam germanić, orężny wstanie przemysł nasz, AMZ będzie nam hetmanić!

    --
    Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
  • galtomone 12.10.18, 07:03
    Dobrze, że za prom jeszcze nie zapłacili ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    galtom

    "If everything seems under control, you're not going fast enough." - Mario Andretti
  • toreon 12.10.18, 09:10
    No może i trochę szkoda tych paru baniek ale na opracowanie nowego modelu wydaje się to i tak troszkę mało...
    To było zawsze zadziwiające - czytając o jakichś tam polskich projektach nowych aut pojawiały się wzmianki typu "koszt projektu 1 mln zł, czasem 3 mln, rzadziej 5-6. Pytanie po co światowe koncerny wydają na opracowanie nowych modeli po 1-2 mld euro skoro można za ułamek tej kwoty. Może po prostu Polak potrafi.
  • qqbek 12.10.18, 09:23
    Miliard dolarów?
    To chyba na początku lat 90-tych, albo samochody wytwarzane głównie ręcznie albo z już dostępnych elementów.

    No bo z jednej strony taki Volkswagen szczyci się tym, że wydał raptem 1,2 miliarda dolarów na opracowania Golfa 7, z drugiej zaś strony wydał 60 miliardów dolarów na opracowanie płyty podłogowej do niego (platforma MQB) i pozostałych aut koncernu ją wykorzystujących (tutaj jest tego sporo, bo wszystko od Polo po Arteona jest teraz na tej modułowej płycie).


    --
    Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.