Dodaj do ulubionych

Trzeci pas na A2....a co z A4?

07.12.18, 06:20
Odcinek Zgorzelec - Wrocław - ja juz sie nie czepiam o trzeci pas... ale moze choc pobocze?
Wrocław - Katowice i głownie Katowice - Kraków (na Rzeszów już chyba mniejszy ruch, na razie) - trzeci pas bylby mile widziany.
Ale K-ce - Krk przejazd chyba o wiele za tani i raczej nie ma co liczyc na taka inwestycje wlasciciela...

warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,24251710,bedzie-trzeci-pas-na-autostradzie-a2-miedzy-warszawa-a-lodzia.html#s=BoxOpCzol9

--
Pozdrawiam,
galtom

"Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" - George Carlin
Edytor zaawansowany
  • trypel 07.12.18, 08:10
    akurat 3 pas miedzy Łodzią a Warszawą jest potrzebny od początku i tam jest na to miejsce. Nie mówię że na A4 nie (bo tu mieszkam) ale jednak tam jest dojazd do węzła z A1 w Łodzi, Wzdłuż A2 jest cała sypialnia Warszawy, Co prawda jak oddadzą S8 od Radziejowic to czesc ludzi bedzie jezdziła z tej strony ale uwierz ze zdarzało sie że w piątek jak wyszedłem za późno z pracy to do Łodzi jechałem 2.5 h a z Łodzi 1.5 do Wrocławia. Tam w godzinach szczytu jest korek, nie duży ruch tylko korek. Bez żadnego wypadku, bez stłuczki. Po prostu przez ilosc aut

    --
    Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
  • galtomone 07.12.18, 09:05
    Przeciez nie powiedzialem, ze nie jest.
    Super, ze bedzie.

    Ale A4 sie dusi... Zgorzelec - Wroclaw to zart a nie autostrada.
    Stalexport zdziera kase a A4 K-ce - Krakow to Sajgon od lat.
    Reszta zreszta tez wyglada coraz gorzej w zakresie przepustowosci.

    A juz bramki wszedzie to koszmar - durniejzego systemu nie mozna bylo chyba wymyslic.

    --
    Pozdrawiam,
    galtom

    "When agriculture and industry came along people could increasingly rely on the skills of others for survival, and new "niches for imbeciles" were opened up. You could survive and pass your unremarkable genes to next generation [...]"
  • trypel 07.12.18, 09:49
    co do bramek to jakbyś sie chciał tym zająć to masz moj głos.
    A teraz jeszcze podawanie PINu na A4 jak doszło to normalnie można dostać 3.14erdolca

    --
    Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
  • nazimno 07.12.18, 10:07
    ...p...ny krajowy, zacofany technologicznie burdel...


    PS
    inni to robia np. tak:
    youtu.be/TN9h5g4aD20
  • oixio 07.12.18, 10:09
    Czy ktoś im zabronił czy nie wiedzą, że właściwie wszystkie nowe karty płacą do 50 zł bez kodu - wystarczy ZBLIŻENIE ?
    Jakby dobrze podregulowali czujnik - to pobrali by kasę z każdej przejeżdżającej karty :):) albo tej co za szybą.
  • trypel 07.12.18, 10:16
    podobno (zadaje to pytanie za kazdym razem i dostaje taka odpowiedz) to klienci domagali sie wiekszego bezpieczenstwa i obawiali kopiowania kart w budce

    --
    Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
  • galtomone 07.12.18, 12:11
    Kopiowania kart to ja się też boje. Już raz to przerabiałem. Dlatego karty z wyłączona opcja dotykowa są w domu a ja płacę telefonem. Raz, że NFC można wyłączyć, dwa że na potrzeby każdej transakcji tworzy się karta wirtualna (o ile wiem) i kopiowanie jej nic nie daje.

    --
    Pozdrawiam,
    galtom

    "If everything seems under control, you're not going fast enough." - Mario Andretti
  • galtomone 07.12.18, 12:11
    Kopiowania kart to ja się też boje. Już raz to przerabiałem. Dlatego karty z wyłączona opcja dotykowa są w domu a ja płacę telefonem. Raz, że NFC można wyłączyć, dwa że na potrzeby każdej transakcji tworzy się karta wirtualna (o ile wiem) i kopiowanie jej nic nie daje.

    --
    Pozdrawiam,
    galtom

    "Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary - that's what gets you." - Jeremy Clarkson
  • who_cares 07.12.18, 13:48
    Kompletny idiotyzm z tym pinem - nawet w epoce paska magnetycznego na włoskich autostradach wystarczyło przeciągnąć kartą przez czytnik i szlaban się otwierał.
  • trypel 07.12.18, 13:54
    ale tak jak wyzej -przy limicie zblizeniowym 50 pln najdrozsza autostrada spokojnie sie łapie zblizeniowo, co najmniej 2 x tyle aut w tym samym czasie przez bramke.
    Jak jadę z Częstochowy do Wrocławia to przestałem jezdzić A4, cokolwiek pokazuje googlemaps to na bramce na A4 potrafie zmarnować 15-20 min a jadąc do S8 nadrabiam bez ryzyka 10-15 min. Razem 30 min do przodu. I strata paru złotych dla autostrady

    --
    Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
  • vogon.jeltz 07.12.18, 19:21
    > na włoskich autostradach wystarczyło przeciągnąć kartą przez czytnik i szlaban się otwierał.

    Chyba, że akurat z niewiadomych przyczyn bramka odmawiała akceptacji danej karty. Do teraz się zdarza - na jednych przechodzi, na innych nie. Weź mnie nie wxurwiaj z tymi Włochami.
  • schweppes1 08.12.18, 05:01
    Przejechałem dziesiątki, a może i setki razy i tylko raz mi nie zadziałało. Duża lampa halogenowa zaświeciła mi prosto w facjatę do zdjęcia i automat wydrukował rachunek, na podstawie którego w banalny, przejrzysty i błyskawiczny sposób można było opłacić kartą przejazd na stronie autostrade.it.

    Nigdy nie miałem żadnych problemów z czymkolwiek we Włoszech będąc tam ogromną ilość razy, ale też nigdy nie wyszedłem poza bycie turystą lub gościem służbowo. Możliwe, że państwo włoskie pedantycznie dba o takich jak ja, bo ma z nich grubą kasę, natomiast tubylec, który musi już gdzieś pracować i mieszkać, ma na codzień gorzej.
  • galtomone 07.12.18, 15:19
    Chcialbym, ale granatów w Żabce cos ostatnio nie ma ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    galtom

    "If everything seems under control, you're not going fast enough." - Mario Andretti
  • only_the_godfather 07.12.18, 13:19
    Między Łodzią a Warszawą to potrzeba dobudować brakujący fragment S8 pomiędzy węzłem A1/S8 a Tomaszowem Maz. Wtedy znaczna część ludzi którzy jadą z kierunku Wrocławia pojadą do Warszawy S8, a tak ósemka kończy się w sumie w polu, i masz wybór albo wracać się do Piotrkowa i dalej S8 albo A1 do Strykowa i na A2 w kierunku Warszawy.
  • who_cares 07.12.18, 13:54
    To nie jest brakujący fragment S8 tylko nowa wspólna z nim droga ekspresowa S12 lub S74 która niestety jest "w planach".
  • only_the_godfather 07.12.18, 15:40
    S12 to droga Piotrków-Radom-Lublin-Dorohusk natomiast, faktycznie są plany by przesunąć ją bliżej Łodzi i połączyć z istniejącą S8 Łódź-Wrocław. Ale to tylko plany zmiany przebiegu, natomiast jest też plan (było o tym w lokalnych mediach w Łodzi) aby nie zmieniać przebiegu S12 i dobudować fragment S8.
  • qqbek 07.12.18, 20:58
    Przebieg S12 i tak zmienią, bo pewnie nie tylko w Radomiu krewni i znajomi królika (tego z PiS) umoczyli w jakichś nierentownych inwestycjach w nieruchomości i trzeba będzie zrobić "esy-floresy" z trasy, żeby we wszystkie "nieruchomości do wywłaszczenia" trasą trafić.
    Pewność można mieć jedynie co do tych tras, gdzie już umowy podpisano.
    Niestety.

    --
    Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
  • gzesiolek 09.12.18, 17:03
    Hehehe, ja jak za późno wyjdę z pracy to w piątek to czasem jadę 1h w większości A4 z północy Krakowa na południe ;) jakieś 30-35km
    Przez miasto jest jeszcze wolniej ;)

  • bywalec.hoteli 13.12.18, 22:11
    tam je bardzo duży ruch

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.