08.12.18, 13:52
youtu.be/WLhP8zGmwGw

Ciekawe:

1. Mozna bylo zbudowac auto i jezdzic po drogach publicznych. Mimo to byl przyrost, teraz w imie bezpieczenstwa nie wolno i mamy zapasc demograficzna...
2. Wolno bylo jeszcze w '95 gadac sensownie w TV, teraz nawet myslec nie wolno.
3. Organizowano zloty aut bez internetu...


--
NAJLEPSZY KODEKS DROGOWY
Edytor zaawansowany
  • samspade 08.12.18, 14:53
    1. Bimota.
    2. Bimota.
    3. Nie było internetu. Na masową skalę. Dodam żeby żaden bimota czy inny niedorozwój się nie czepiał.
  • wtop.ek 08.12.18, 17:19
    BIMOTA, BIMOTA BIMOTA
  • nazimno 08.12.18, 20:24
    zobacz, wtopku-glupku, co produkowalo BMW, zanim zaczniesz bredzic w typowym swoim stylu...

    www()topspeed()com/cars/bmw-isetta/ke2050.html

    ()=.
    Bo jakis gazetowy idiota wykrywa spam w linku
  • engine8 08.12.18, 21:30
    Przy tym Maluch to muscle car
  • nazimno 08.12.18, 22:40
    To nawet Mikrus mial 4 kolka, a nie trzy jak ta puszka orzeszkow arachidowych.
  • waga170 08.12.18, 23:42
    Od wachania kaczego kupra zatraciles zdolnosc policzenia do czterech.
  • nazimno 08.12.18, 23:53
    Od zarcia kaczych odchodow leb ci sie z d..a zamienil i to juz dawno temu...

    www.youtube.com/watch?v=cA47HjiZRLo
  • waga170 09.12.18, 00:17
    Cymbale na youtube to Zajac zabil i zjadl krokodyla. A wiesz ze Isetta produkowala samochody bez kol w ogole? Jeden taki stoi w garazu kolekcjonera, widzialem na youtube. Tylko prototypy byly trzykolowe, produkcja byla czterokolowa (czterosladowa) a wersja "special" ktora baranie podlinkowales miala dalej dwa kola z tylu tylko ze blisko jak blizniaki i przez to wyeliminowali dyferencjal. Policz zeby swojego guru ze swoja zdolnoscia do liczenia. Do trzech to umie liczyc jego kot.
  • hukers 09.12.18, 00:37
    waga170 napisała:

    > Pol
    > icz zeby swojego guru ze swoja zdolnoscia do liczenia. Do trzech to umie liczyc
    > jego kot.
    Waga, co Ty masz jakąś nerwicę natręctw z tym prezesem?
  • waga170 09.12.18, 01:02
    Prezespan to moj ziomal. Ja tylko odpowiadam niejakiemu Nazi, ktory swojego psa nazwal Prezes, siedzi wygodnie u Helmutow, ale dusza jest w Pisie, polskie (Mikrusa) wychwala bo te glupie Niemce wtedy robily cos gorszego (Isette) i w koncu nie wiadomo czy Nazi jest kogut czy kura a zwlaszcza w sprawach tych tam wlasnie kiedy trzeba sie zdecydowac co sie lubi, to po ktorej on jest stronie:). Nazi mi podpadl w naszej pierwszej wymianie postow i zeby nie wiem jak sie staral to dla mnie pozostanie debilem. Ze jeszcze sie nie zapisal do klubu misia...Taki sam upor i beton i takie samo odpowiadanie na obrazajace posty jakby nigdy nic. Pewnie to lubi no to mu daje pozywke.
  • nazimno 09.12.18, 07:19
    Ten dziad170, Alzheimer, przpl...la sie bez sensu, byle sie przyp..c.
    Przy okazji osmiesza sie swoja tepa ignorancja.

    Nie wie, ze w 1961 roku produkowano
    Isette "Dreirad", 300cm3, tzw. wersje
    austriacka, trojkolowa.

    Pomijam juz jego fiksacje na tle politycznym,
    bo to taki sam stan chorobowy jak u galtomonka,
    czyli robota dla psychiatrow.

    Krotko mowiac, to zwykly idiota jest.
  • waga170 09.12.18, 11:09
    Pokaz ciulu trzykolowa wersje Mikrusa na rynek austriacki i wersje Mikrusa z kierownica po prawej stronie na rynek brytyjski to moze udowodnisz jakas chora teze o wyzszosci czy rownosci owczesnego polskiego przemyslu motoryzacyjnego z niemieckim.
  • nazimno 09.12.18, 11:13
    Przeciez juz raz napisalem, ze jestes idiota.
    Sam pokaz i udowodnij te swoje tezy idioty.
  • waga170 09.12.18, 11:27
    Aha, to byla MOJA teza. To ja napisalem ze Mikrus byl lepszy od BMW 60 lat temu. No to porownaj te dwie firmy dzisiaj, wachaczu arachidow. Albo lepiej, dlaczego porownales Mikrusa z owczesnym BMW Isetta a nie z takze owczesnym Mercedesem Adenauerem?
  • nazimno 09.12.18, 11:48
    Czy mozesz teraz odszczekac swoje brednie na temat, Isetty w wersji trojkolowej?

    cytuje:

    waga170 09.12.18, 00:17
    Cymbale na youtube to Zajac zabil i zjadl krokodyla. A wiesz ze Isetta produkowala samochody bez kol w ogole? Jeden taki stoi w garazu kolekcjonera, widzialem na youtube. Tylko prototypy byly trzykolowe, produkcja byla czterokolowa (czterosladowa) a wersja "special" ktora baranie podlinkowales miala dalej dwa kola z tylu tylko ze blisko jak blizniaki i przez to wyeliminowali dyferencjal. Policz zeby swojego guru ze swoja zdolnoscia do liczenia. Do trzech to umie liczyc jego kot.


    Dowodem na to, ze rozpowszechniasz BREDNIE jest:

    prod.pictures.autoscout24.net/listing-images/708e8a6e-5aae-a266-e053-e250040ae7d6_77f868ec-5a90-4215-a3ff-53e87b489b53.jpg/1280x960.jpg
    www.flickr.com/photos/sunrise25/2789530583
    Owszem, byla tez Isetta z kolkami blizniakami, byla 4-kolowa,
    ale byla seryjnie produkowana "trojkolowka".
    I teraz LEZYSZ I KWICZYSZ jak stary dziad pod kosciolem.
  • waga170 09.12.18, 11:57
    Ciulu zawsze myslales ze Isetta to byl trzykolowiec i psim swedem udalo ci sie po moich wpisach znalezc na internetach ze jednak byla wersja ze zdjetym czwartym kolem. Gdybys byl troche lepiej rozeznany to zamiast Isetty bys podal Messerschmitta jako przyklad wyzszosci nad Mikrusem z tamtych lat.
  • nazimno 09.12.18, 12:04
    Nie, kretynie, od poczatku dre sobie z ciebie lacha, bo tylko na taki material sie nadajesz.
    Nic nie znaczysz.
    Jestes reliktem tepej i upartej glupoty.
    Spad.
  • waga170 09.12.18, 12:18
    Nie rozumiem tego ostatniego slowa "Spad". Byla kiedys firma o tej nazwie produkujaca samoloty. Ale spadla. Jak Mikrus?
  • nazimno 09.12.18, 11:56
    Isetta "Dreirad" wyprodukowano w liczbie ponad 1500 sztuk dla tych krajow, gdzie
    trojkolowki byly objete bardzo niskim podatkiem ze wzgledu na szybkie
    poprawienie sytuacji transporu indywidualnego..


    Cytuje(mozesz to sobie znalezc)

    BMW Isetta Dreirad Spezial

    Eine Dreirad-Variante der BMW Isetta wurde 1959/60 in über 1500 Stück für den Export auf Basis der „BMW Isetta 300 Export“ hergestellt; damit wurde in den betreffenden Ländern eine günstige Besteuerung wegen Einstufung als Kraftrad ausgenutzt. Das Hinterrad wurde an einer Schwinge geführt und von einer vollständig gekapselten Kette an der linken Fahrzeugseite angetrieben
  • waga170 09.12.18, 12:03
    Ja bez czytania wiem ze czym wiecej linijek tlumaczenia sie, tym bardziej ktos usiluje sie wytlumaczyc z bledu.
  • nazimno 09.12.18, 12:12
    dlatego usilujesz zagluszyc wlasna paranoidalna konfabulacje, cytuje:

    Cymbale na youtube to Zajac zabil i zjadl krokodyla. A wiesz ze Isetta produkowala samochody bez kol w ogole? Jeden taki stoi w garazu kolekcjonera, widzialem na youtube. Tylko prototypy byly trzykolowe,



    buuuuuhaaaaaahaaaa, durniu, buhaha
  • waga170 08.12.18, 17:30
    > 1. Mozna bylo zbudowac auto i jezdzic po drogach

    To nie bylo auto.
    To nie byla jazda.
    To nie byly drogi.
  • aron2004 08.12.18, 19:10
    I benzyna na kartki

    --
    Umcyk bum, umcyk bam. Jadę busem jestem pan.
    www.pitz.cba.pl
  • kokosowy15 09.12.18, 11:31
    I telefony komórkowe na talony. I zablokowali internet.
  • waga170 09.12.18, 11:49
    Zeby miec telefon komorkowy to wtedy trzeba bylo miec komorke. Niejeden co mial komorke wywalil z niej koze albo kroliki i wstawil tam telefon. A potem jak telefon zadzwonil i Pani powiedziala Miedzymiastowa prosze czekac, to delikwent wiedzac ze to jest long distance, krzyczal do sluchawki zeby go na drugim koncu lepiej slyszeli.
  • engine8 09.12.18, 18:39
    A poniewaz ten tak krzyczal to ten z drugiej strony mowil coraz ciszej myslac ze to go uciszy wiec ten jeszcze glosniej bo myslal ze jego tez tak slabo slychac..... skad my to znamy ? Aha z poczty... I masz racje to byly poczatki telefonni komorkowej.. Wtedy sie to nazywalo "kabinowa?"
    hehhehe

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.