Dodaj do ulubionych

Polska wsrod technologocznej czolowki swiatowej

11.01.19, 17:53
Jak chinczycy juz szpieguja w Polsce to Polska jest ..... wsrod czolowki swiatowej w technologii
albo? ,,,,,, sie komus tam podlizujemy?

Polish Police Arrest Huawei Executive On Suspicion Of Spying For China
www.npr.org/2019/01/11/684378595/polish-police-arrest-huawei-executive-accused-of-spying-for-china
Edytor zaawansowany
  • bimota 11.01.19, 18:22
    CZYLI KOMUS TA FIRMA PRZESZKADZA, BO CHYBA W STANACH TEZ KOGOS ZAMKNELI...

    --
    NAJLEPSZY KODEKS DROGOWY
  • engine8 11.01.19, 18:40
    W Kanadzie....i to nie "kogos" tylko VIPa..
    Mni eot wyglada na to ze Huawei niestety jest najbardzije zzawansowane jesli chodzi o technologie 5G i probuje przejac rynek.. A to bylby policzek dla Stanow. Do tego czasu urzedzenia tlecom - nawet chinskie, mialy amerykanskie procesory a teraz Huawei chce sprzedwac z chinskimi i Stany ostrzegly ze one na pewnoi maja opcje "zbierania informacji" a to przeciez szpiegostwo i niebezpieczenstwo... A wiec Stany ostrzegly i poprosily wszeystkich przyjaciol o pomoc.. A ci pomagaja jak potrafia... UK wstrzymalo kontrakty z Huawei zwiazane z 5G i analizuja sytuacje... W kanadzie zlapli szefowa .. no a teraz w Polsce.. Tu chinczycy nawet sie bardzo nie zapieraja.. zaraz zlapia u siebie paru polskich szpiegow i wymienia.
  • bimota 11.01.19, 19:01
    WYMIENIA, JAK NASI 'STARSI' BRACIA NA TO ZEZWOLA...

    --
    NAJLEPSZY KODEKS DROGOWY
  • engine8 11.01.19, 19:18
    hehehehe najpierw poczekajmy i zobaczmy czy oni to wogole zauwazyli ...
    No a zamki na drzwiach w starych Kijkutach chyba jeszcze nie zardzewialy? Kurde ale tam moze byc zimno... bo niepalone
  • nazimno 12.01.19, 20:40
    5G to tylko efekt uboczny i nie najwazniejszy, a wlasciwie marginalny.

    Najwazniejsze jest, jesli ma sie dostep do tego:
    www.computerworld.pl/news/Sieci-szkieletowe-polskich-operatorow,394360.html
    Wtedy moga sie zdarzyc takie cuda, o jakich nie snilo sie specjalistom IT.

    Natomiast wypracowania medialnego pismactwa na temat "tych dwoch" mozna sobie wsadzic w.., i tyle.

    A Chinczyka rodacy wlasnie zwolnili z pracy.
    Zostawili go w lesie.
    Jest tylko jednym robaczkiem sposrod 1 392 929 000 robaczkow.
    Jeden wiecej jeden mniej - co za roznica.



    Co do polskiego obywatela - sami sobie go nasi wykreowali, to niech sie teraz martwia.





  • marekggg 12.01.19, 21:01
    TK Telekom - mialem do czynienia ze spolka ktora jeszcze byla w ramach PKP - tragedia. rownie byly problemy z dogadaniem sie z ludzmi od firm energetycznych.
    Bo to te dwie frimy mialy w lata '90 jedyne sensowne polaczenia ktore mozna bylo wykorzystac. dostep do wezlow - katastrofa.
  • nazimno 12.01.19, 10:35
    A przeczytaj ten tekst dokladnie.
  • engine8 12.01.19, 18:07
    Chyba tak... Cos przeoczylem?
  • bywalec.hoteli 12.01.19, 11:31
    No kurde a dlaczego nie aresztują Amerykańców , oni szpiegują wszystkich i wszystko, nawet Merkelowej telefon podsłuchiwal. Engine8 masz racje, robimy łaskę twoim kolegom Jankesom.

    --
    ____________________________________________
    Gorące pozdrowienia od Bywalca Hoteli! :)
  • bimota 12.01.19, 14:18
    WLADZE ZAMYKAC?

    --
    NAJLEPSZY KODEKS DROGOWY
  • engine8 12.01.19, 18:10
    Daltego m in ze wiekoszosc szpiegow amerykanskich jest pochodzenia zydowskiego a czepianie sie ich bylby po pierwsze objawem anysemityzmu a po drugieduizo osob w sluzbach kontrwywiadowczych sa albo pochodzenia zydowskiego albo maja powiaznia z mosadem wiec wiedza czego nie ruszac...
  • bywalec.hoteli 12.01.19, 18:40
    ...albo są Murzynami i czepianie się ich to rasizm?

    --
    ____________________________________________
    Gorące pozdrowienia od Bywalca Hoteli! :)
  • engine8 12.01.19, 18:52
    E murzynoiw to raczej nie wyslylaja bo za latwo ich rozpoznac ze to nie "nasi" LOL
    Chiciaz Polacy jakos tego Chinskiego wyszkolonego szpiega ze skosnymi oczami ktory juz praktykowal swoja role jako konsul nie zauwazyli?
  • bywalec.hoteli 12.01.19, 20:43
    Pracował u swoich to jak go mieli zauważyć. Jakby szpiedzy byli Murzynami, to tez by pracowali w firmach typu Nike albo w zespołach grających muzykę czarna ;)

    --
    ____________________________________________
    Gorące pozdrowienia od Bywalca Hoteli! :)
  • nazimno 12.01.19, 20:22
    A po jak... ch....(olere) zaprzegac do tego starszych braci w wierze, ktorzy maja na glowie swoje bliskowschodnie problemy.

    Wystarczy kupic np szajsunga:

    www.chip.pl/2019/01/masz-samsunga-galaxy-s8-lub-galaxy-s9/

    Srajfon, szajsung, hujawej, ...co, q...a za roznica...?
  • marekggg 12.01.19, 15:49
    pewnie skopiuja plany motoryzacyjnej potegi z FSO i Bielska i pozniej zaleja swiat polonezami i maluchami.
  • nazimno 12.01.19, 20:29
    i po co rzniesz glupa?
  • marekggg 13.01.19, 10:30
    nie ma glupych pytan, tylko glupych odpowiedzi.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.