Dodaj do ulubionych

Jaki skuter dla dziewczyny?

04.02.19, 22:10
Witajcie! Mam zamiar na wiosnę kupić sobie skuter. Jestem zupełnie zielona w tym temacie co ewentualnie byście mogli mi polecić? Będę głównie jeździć po mieście.
Edytor zaawansowany
  • qqbek 04.02.19, 22:26
    Minimum 125 cm^3 pojemności, automatyczna skrzynia biegów i niechińskie pochodzenie - to powinno na start wystarczyć.

--
    Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
  • liczbynieklamia 05.02.19, 11:13
    A ja powiem, że chińczyk to świetne rozwiązanie. Możne to kupić nowe za 2-3 tysiące, ma 2 lata rękojmi, przy drugiej istotnej usterce masz prawo odstąpić od umowy i odzyskać zapłacone pieniądze.
  • qqbek 05.02.19, 11:58
    liczbynieklamia napisał:

> A ja powiem, że chińczyk to świetne rozwiązanie. Możne to kupić nowe za 2-3 tys
    > iące, ma 2 lata rękojmi, przy drugiej istotnej usterce masz prawo odstąpić od u
    > mowy i odzyskać zapłacone pieniądze.

Zionie cebulą...

--
    Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
  • liczbynieklamia 05.02.19, 12:14
    > Zionie cebulą...
    Korzystanie z ustawowych praw? To sytuacja win-win: jak skuter będzie kiepski jakościowo, nic nie tracisz. Jak okaże się dobry, to masz dobry skuter za niewielkie pieniądze.
  • waga170 05.02.19, 12:24
    >To sytuacja win-win: jak skuter będzie kiepski jakościowo, nic nie tracisz.

Malo tego, czym bardziej kiepski jakosciowo tym wieksza szansa ze bedzie sluzyl do konca zycia!
    Koniec zycia moze nastapic lekko nieoczekiwanie, ale rodzina bedzie na mocy rekojmi mogla po procesach wyrwac te dwa tysiace i wystarczy na stype.
  • liczbynieklamia 05.02.19, 14:48
    To jest skuter - jest niebezpieczny niezależnie od tego, czy to chiński no-name czy markowy japończyk. Powiem więcej - jeśli suma wydatków na skuter + kask + ciuchy jest stała, to bezpieczniejszy będziesz na chińczyku niż na Piaggio czy Suzuki.