Dodaj do ulubionych

Kupa a nie "koniec V12" ...

22.03.19, 07:18
Bedzie nowy silnik V12 skonstruowany od podstaw dla Maybacha.

"Rumored to come exclusively in long-wheelbase configuration, the Mercedes S-Class will enter production in 2020 at the new Factory 56 plant in Sindelfingen, Germany. The Maybach-branded version will eventually follow with a “next-level” suspension and it will most likely be the only V12 S-Class available."

www.motor1.com/news/305527/2020-s-class-interior-spy/
Edytor zaawansowany
  • galtomone 22.03.19, 07:42
    Nie wiem, czy jest sie czym realnie podniecać...
    Wspomniany w innym wątku kolega - co prawda nie silnik Mercedesa, ale równej mu marki - już w ASO V12 na nowe klientowi wymienial...
    Z tego co mowil, to takich wymian juz w PL było kilka (a nie jest to duży rynek dla takich silników).
    Rekordzista podobno dał radę przed zatarciem całe 300 km zrobić.
    Ten, który on wymieniał miał niecałe 10kkm przebiegu...

    Nie wiem Szymuś czy te auta dożyją do momentu aż Ciebie będzie stać na zakup... o serwisowaniu nie wspomnę, bo nie wygląda to na tyle "bezpiecznie" co stare V8.... choćby z Lexusów, które miałeś.

    --
    Pozdrawiam,
    galtom

    "When agriculture and industry came along people could increasingly rely on the skills of others for survival, and new "niches for imbeciles" were opened up. You could survive and pass your unremarkable genes to next generation [...]"
  • szymi_mispanda 22.03.19, 07:52
    Bo to sa kolejne ewolucje starego silnika z W140 ktory jest zrobiony dla oszczednosci z dwoch zlaczonych V6 mercedesa.

    A teraz maja zrobic zupelnie nowy V12 do nowych Maybachow nie mjacy nic wspolnego z obecnym.

    Ja wole V8 w swoich Lexusach zarowno 3UZ-FE jak i 2UR-GSE, oba sa bez zarzutu, … ale jak dorobie sie Maybacha to bede chcial miec V12 a nie jakies gowno na baterie.
  • galtomone 22.03.19, 08:04
    No wiec wlasnie te "nowe od podstaw" konstrukcje wcale nie sa takie zajebiste.
    Do tego ich poziom skomplikowania w zakresie mechanicznym i elektronicznym jest na absurdalnym poziomie.

    To nie jest cos co poza ASO naprawisz... I w przypadku 5-8 latka, tym bardziej nie cos co naprawisz w ASO.
    Po gwarancji takie auto to katastrofa jak coś trzeba naprawić.

    --
    Pozdrawiam,
    galtom

    "When agriculture and industry came along people could increasingly rely on the skills of others for survival, and new "niches for imbeciles" were opened up. You could survive and pass your unremarkable genes to next generation [...]"
  • szymi_mispanda 22.03.19, 08:11
    Ja mam zaufany Warsztat gdzie mi w 3UZFE wymieniali rozrzad I wszystko gitara. GSFa tez tam robie na zasadzie wchodzie - siema co slychac? Rzucam karte do otwirania auta I tyle - a jak odbieram to nawet sie nie pytam co robili bo to moi znajomi sa od 20 lat.

    Ci sami do ktorych Auto FUS daje nowe trojki czasem ze spierdolona elektronika jak w Auto FUS juz nie wiedza co maja zrobic.
  • galtomone 22.03.19, 08:25
    Coz, pozostaje Ci życzyć bezawaryjnej jazdy... Tym niemniej jednak nowoczesne V12 i wspomniane wyżej V8 to dwa światy.

    --
    Pozdrawiam,
    galtom

    "When agriculture and industry came along people could increasingly rely on the skills of others for survival, and new "niches for imbeciles" were opened up. You could survive and pass your unremarkable genes to next generation [...]"
  • szymi_mispanda 22.03.19, 08:32
    2UR FGE to nowa w miare konstrukcja z dual VVTi i wszystkim co ma Toyota z nowinek w silnikach - do tego ma wysoki stopien kompresji co tez nie jest korzystne a mimo to jest bezawaryjny.

    Mozna? Mozna. Nie to co pazdzierze V8 z BMW gdzie vanosy sie sypia po 60tys km.
  • qqbek 22.03.19, 12:47
    szymi_mispanda napisał(a):

    > Mozna? Mozna. Nie to co pazdzierze V8 z BMW gdzie vanosy sie sypia po 60tys km.

    Raz do dentystki (mam kilometr od domu, najczęściej chodzę, ale tego dnia miałem zaraz po wizycie jeszcze jechać w jedno miejsce) podjechałem X5, a naprzeciwko jej jest facet który naprawia wyłącznie BMW.
    Podjechałem, zaparkowałem, a gość do mnie podłazi i pyta jak ja wydech od V8 dopasowałem do R6? Ja mówię, że to przecież V8 jest, a on mi na to, że niemożliwe, bo Vanos-ów nie słyszy 😜
    Miałem w znośnym stanie, więc na zimnym silniku nie "klekotały" jeszcze... 😆

    --
    Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
  • jeepwdyzlu 22.03.19, 14:39
    To nie jest cos co poza ASO naprawisz.
    ---
    Nie wiem jak V12 ale V8 robi mnóstwo nieautoryzowanych warsztatów. Kumpel ma Skę to nawet pod Gnieznem coś mu tam robili nie mówiąc o Wrocławiu...


    --
    YCDSOYA
  • galtomone 22.03.19, 14:52
    Z ktorego roku?
    Bo Szymek przymierza się do takiej z 2020/21... ;-) te tez bez problemu obsługują?

    A jak za chwile producenci z powodu elektroniki przykręcą warsztatom śrubę, to sie okaze, że bez oryginalnego softu przy takim aucie nie wiele zrobisz... - o naprawach silnika nie wspominając.
    A jak się pewnie domyślasz, te programy - to chyba juz teraz tylko online działa - tanie nie są...

    Jak mi teraz kumpel pokazał wielkość silnika V12 z dużej limuzyny, ktory wymienial - skrzynia została, ale trzeba było wyjąć + ilość okablowanie, sprężarek, itd.. I ile czasu potem jeszcze po montażu trwała zabawa z kabelkami to szok.

    ASO chyba z tym 3 tygodnie walczyło + producent dosłał własnego "technika/inżyniera" (zatrudniony już nie przez ASO a centrale marki) do pomocy z jednej strony i nadzoru z drugiej.
    Więc to chyba wcale nie jest takie proste...

    A do tego - sam silnik to jedno, trzeba było sporo nowych śrubek, itd... bo to też producent uznał, za jednorazowe... Ciekawe czy nieautoryzowany warsztat aż tak skrupulatnie do takich naprawa podchodzi.

    Także sadzę, że z czasem sporo warsztatów przestanie być w stanie robić tyle co dziś w zakresie napraw - i to troche woda na młyn producentów, bo z ASO za różne takie rzeczy też przecież zdzierają dodatkowo - autoryzacji się za darmo nie dostaje.

    Kowali też auta zabiły ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    galtom

    "If everything seems under control, you're not going fast enough." - Mario Andretti
  • klemens1 22.03.19, 12:03
    szymi_mispanda napisał(a):

    > jak dorobie sie Maybacha to bede chcial miec V12 a nie jakies gowno na baterie.

    Zanim się dorobisz, to równie dobrze będziesz mógł powiedzieć "i chcę parowóz z porządnym kotłem, a nie jakieś gówno na benzynę".
    Mentalnie jednak jesteś wieśniakiem.

    --
    www.sprawdzpodatki.pl
  • nazimno 22.03.19, 08:21
    o to chodzi:

    blog.mercedes-benz-passion.com/2019/02/ende-fuer-die-v12-biturbo-produktion-in-der-s-klasse/

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.