01.07.19, 11:31
Jest tu ktoś z Was, komu jezdziwo ucierpialo od LSPI?
£ysy klaruje po wielkiemu przekonaniu, ale przeze mnie przewinelo sie ich sporo, a dolegliwosci, na jakie zapadaly byly przerózne, z wyjatkiem tego nowego zabócy silnika.


--
Śniło mi się, że miałem Volvo XC90 w garażu, ale jak się obudziłem, to tego garażu już go nie było :(
Obserwuj wątek
Edytor zaawansowany
    • qqbek Re: LSPI 01.07.19, 13:18
      Czekam na klemensa i jego mądrość pod tytułem "280 koni z dwóch litrów to to samo co 280 koni z ponad czterech litrów" 🤣
      Mnie od zawsze ciekawiło jedno.
      Jak Porsche 997 Turbo miało 500 kuców z 3,8 litra, to nikt nie wpadał nawet na pomysł, żeby lać do niego "95".
      Teraz Focus ma 125 koni z litra. BMW czy Audi ma 252 konie z dwóch litrów. Syfik ma nawet 320 z tej samej pojemności.

      A zalecone "nie mniej niż 95".

      --
      Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
      • gzesiolek Re: LSPI 02.07.19, 08:39
        Przy LSPI nie tak łatwo załatwić temat wyższą liczbą oktanową czy ustawieniami dot. pracy silnika...
        Z tego co czytałem więcej złego robi kiepski/zużyty olej, ew. kiepskiej jakości chrzczone paliwo, niż sama liczba oktanowa tegoż... Standardowe spalanie stukowe tutaj niespecjalnie ma odniesienie...
        Choć ciekawi mnie jedno... pierwsza fala alarmująca poszła parę lat temu 2-3lata temu i żadne poważniejsze pismo motoryzacyjne nie podjęło tematu... przypadek?
    • waga160 Re: LSPI 01.07.19, 20:56
      Wyklad Lysego tyle wart co obrazek z "okladki" tego filmiku. Ktos wzial silnik ze zdjeta glowica i palnikiem powypalal dziury w denkach tlokow. A my powinnismy byc pod wrazeniem. Lipa I grubymi nicmi szyta propaganda.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się