Dodaj do ulubionych

O co chodzi z tym Infinity?

16.07.19, 22:25
Niewykluczone, że pod koniec roku będę zmieniał furę, jak się jeszcze bardziej wkur..ę na mój premium car, tak więc wyfiltrowałem sobie wózki do 150k, (wg wskazań Matołusza) i ogólnie wyskakują jakieś bieda wersje a4, c klasa i bmw 3, plus wypasy superbów i innych insigni. Zainteresowało mnie jednakowoż Infinity Q 50. Marka Infinity zawsze kojarzyła mi się z premium na poziomie niemieckiej wierchuszki, również w zakresie cenowym, natomiast teraz Q50 można kupić w cenie niemieckiego golca.
www.otomoto.pl/oferta/infiniti-q50-2-0t-sport-2018r-wyprzedaz-2018-ID6A9YH6.html
Ja wiem, że to rocznik 2018, ale jednak silnik 2 lltry od mesia, 200 KM, automat, skóra, grzanie nabiału, nagłośnienie 16 głośników, nie na jakimś bieda kole tylko na dziewiętnastkach. O co chodzi z tą niską ceną? Orientuje się ktoś, gdzie jest haczyk?
Obserwuj wątek
Edytor zaawansowany
    • 1realista Re: O co chodzi z tym Infinity? 16.07.19, 22:34
      Po pierwsze to normalna cena bez narzutu za "premium". Po drugie muszą to auto zarejestrować do końca sierpnia. bo nie mają powrześniowej homologacji. Lepiej taniej sprzedać niż pakować sie w kolejne koszty.
        • 1realista Re: O co chodzi z tym Infinity? 16.07.19, 23:08
          od 1 września 2019 mogą być rejestrowane auta posiadające homologację: Euro6-TEMP-EVAP-ISC lub Euro 6d-ISC lub Euro 6d-ISC-FCM ( to od stycznia 2020). Auta spełniające wymagania wymagania norm euro 6d temp lub euro 6 d i mające na nie homologacje były dostępne nawet od października 2017. Tylko że pod koniec roku 2018 zmieniły się przepisy UE w tym zakresie ( zaostrzono procedury badawcze ) i poprzednie homologacje tracą ważność dla rejestrowania po 1 września 2019. Dlatego też wylatuje sporo silników w tym roku i nieco modeli, a także niektórzy wycofują się z rynków. To słynne WLTP nieco przetrzepało rynek a dobicie przychodzi właśnie teraz. Alternatywa jest rejestracja niesprzedanych modeli na dealera przed końcem sierpnia. To tak na szybko i skrócie.
    • qqbek Re: O co chodzi z tym Infinity? 16.07.19, 22:37
      W skrócie:
      motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/producenci/news-infiniti-znika-z-europy-koniec-produkcji-i-sprzedazy,nId,2880399
      W przyszłym roku może być już "ciutkę" gorzej z serwisem, częściami i takimi tam pierdułami, sprzedają więc co jest na placu, zanim zwiną się ostatecznie z Europy.

      --
      Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
        • qqbek Re: O co chodzi z tym Infinity? 16.07.19, 23:00
          Zakładam, że tragedii nie będzie, że obecni dealerzy Nissana będą wywiązywać się ze swoich zobowiązań... ale, koniec gwarancji, albo nawet drobna awaria w trakcie gwarancji... i czekaj dwa tygodnie na jakąś drobną, ale niezbędną część lecącą właśnie z Japonii (przez Burkina Faso) do Europy, bo magazyny polikwidują.

          --
          Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
    • engine8 Re: O co chodzi z tym Infinity? 17.07.19, 01:13
      Infinity (Nissan) to takie premium jak Lexus, Acura i dopiero za nimi jest Infinity. To taki raczej pretender do bycia premium moze jak Volvo Ok ciut lepsze (bo ja bym Volvo chyba nigdy nie kupil).. Robia wszytko aby sie do premium zaliczac ale niestety to ni emarkieting a klient decyduje...i dlatego dokladaj co moga aby zainteresowac tych co wazne sa gadgety.. Porownujac do BMW 3- Ci co dal nich wazne "value" i nie dbaja o "charakter" moze wybiora 'infiniti bo tansze ale dla tych co wazne jest jak sie prowadzi to nawet nie beda sie zastanawiac bo to nie ta sama liga.
    • gzesiolek Re: O co chodzi z tym Infinity? 17.07.19, 09:32
      Wyprzedają bo z powodu regulacji eko schodzą z rynku UE... auta super w relacji jakość do ceny....
      Znam 2 użytkowników q50 jednej 2.0t i jednej hybrydy z V6... Obydwaj b. sobie chwalą auta...
      A ja jak tak dalej pójdzie będę rozważał emigracje, bo niedługo zostanie nam jazda elektrykami lub 3cylindorwymi popierdówkami... Bo właśnie wszystkie 6cylindrowce do 300k PLN znikają z rynku... Następny będzie Stinger jak nie uda się Kia rozbujać sprzedaży aut elektrycznych...
      Nowa Mazda 6 ma mieć rzędową 6 benzynową z trybem samoczynnego spalania... i pewnie w UE jej nie zobaczymy... UE ogranicza emisje CO2, a na całym świecie emisja ta rośnie... jakoś nikt nie wpadł, aby kasę przeznaczoną na zmniejszanie emisji w UE zainwestować w kraje 3świata i rozwijające się... bo tam za tą samą kasę zmniejszy się emisje 3-4x bardziej...
      Poza tym może jednak wprowadzić dodatkowy podatek ekologiczny na paliwie, a nie uniemożliwiać zakup nowego auta... Chodzi o to aby zmniejszać w ogólnej liczbie aut na drogach emisje, a nie dawać na nowe jakieś chore normy nie do spełnienia... Bardziej zmniejszy się emisje gdy milion ludzi w UE zmieni auta z takich emitujących 250g na takie 150g... niż jak na nowym milionie aut miast emisji 150g uzyskamy średnią 100g (a rzeczywiście >150g bo dla elektryków miast emisji z rury wydechowej pójdzie emisja ze spalania węgla)...
      Jak zwykle w UE wszystko robione jest od dupy strony...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się