Dodaj do ulubionych

Ludzie to jednak chuje są

24.07.19, 13:07

kobieta.onet.pl/masowo-porzucaja-zwierzeta-w-wakacje-w-lipcu-padl-rekord/8b9hg3x
Sam jeżdzę z moimi psiakami nawet na Sycylię. Owszem - nie latem. Trzeba planować częstsze postoje. A
Ale kurwa jak można wypierdolić przyjaciela????? Który cię kocha...

--
YCDSOYA
Obserwuj wątek
Edytor zaawansowany
    • galtomone Re: Ludzie to jednak chuje są 24.07.19, 13:27
      Psa biorę tylko na dłuższe wyjazdy. Nastał w domu już jako dorosłe zwierze i cholernie nie lubi jeździć autem - niestety.
      Wiec albo zostaje sam w domu - jak to jest nie więcej niż jeden dzień (ktos go oczywiście karmi i wyprowadza) a jak kilka dni to zabiera go ktoś rodziny/znajomych.

      Na dłuższe wypady tabletka i jakoś jedzie...

      --
      Pozdrawiam,
      galtom

      "When agriculture and industry came along people could increasingly rely on the skills of others for survival, and new "niches for imbeciles" were opened up. You could survive and pass your unremarkable genes to next generation [...]"
          • galtomone Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 10:40
            Mowie ci, ze nie.
            Wiesz lepiej?

            Chcesz zostawic zwierze na chwile - hotel dla zwierzat.
            Schronisko nie przyjmuje tak zwierzat.
            Jesli oddajesz to nie nadajesz sie na wlasciciela i nikt ci zwierzecia nie odda.

            Szczegolnie, ze hotel dla zwierzat a schronisko to dwa rozne swiaty.

            Po co dyskustujesz, skoro nie wiesz i jak sadze nie byles ani w jednym ani w drogim bo glupot bys nie pisal.

            --
            Pozdrawiam,
            galtom

            "If everything seems under control, you're not going fast enough." - Mario Andretti
    • marekggg Re: Ludzie to jednak chuje są 24.07.19, 13:57
      ludzie wypierdalaja nawet ludzi ktorzy ich kochaja, bo znalezli innych, ktorzy maja albo wieksze cycki czy fjuty albo zasobnejsze portfele. wiec co sie dziwic, ze "zwykli" ludzie wywalaja zwierzaki. sami sie tu wymordujemy w koncu ... tlko misiaczek zostanie, bo ma polowke i pali drewnem.
    • klemens1 Re: Ludzie to jednak chuje są 24.07.19, 14:09
      Każdy potwierdzi, że to porzucanie zwierząt jest zaiste chujowe, ale chciałbym zwrócić uwagę na aspekt czysto statystyczny.
      W lipcu (tak, jeszcze nie koniec miesiąca) mamy 320 przypadków. Jaki to jest procent wszystkich zwierząt domowych? Nikły. Efekt skali - w społeczeństwie zawsze jest nikły procent zdegenerowanych jednostek.

      Jednak temat jest chwytliwy, mimo że zjawisko marginalne.
      Co powiecie zatem w kwestii losu zwierząt hodowanych przemysłowo?
      Jaki procent waszego mięsa na stole pochodzi z obozów koncentracyjnych? Bynajmniej nie nikły. Ale kto by o tym mówił ... Ważne, że nasz pupilek nas uwielbia i liże po mordzie, gdy wstajemy z łózka. Jesteśmy tacy dobrzy dla zwierząt i tak bardzo oburza nas ich złe traktowanie.




      --
      www.sprawdzpodatki.pl
        • marekggg Re: Ludzie to jednak chuje są 24.07.19, 14:22
          ostatnio ogladalem jakis reportaz o krowach mlecznych chodowanych w poludniowych niemczech. rolnik stwierdzil, ze bardziej mu sie oplaca hodowac te krowy nie na mleko, ale na gowno (gulle) bo z tego jest bio-gaz - no super.
          i polski drob i mieso jest dla tego tak tanie, bo jakos polscy rolnicy maja w dupie dobrostan, chodzi tylko i wylacznie o mase produkcyjna. bo polski konsument chce TANIO i reszta go nie obchodzi.
          • galtomone Re: Ludzie to jednak chuje są 24.07.19, 14:31
            Dlatego z utesknieniem czekam na rozwoj tehcnologii i np. mieso hodowane z komorek (przmyslowo) w laboratoriach.
            Jestesmy coraz blizej.. ale jeszcze nie dosc blisko.

            Fajnie by bylo, gdyby dobry stek niepotrzebowal krowy.

            --
            Pozdrawiam,
            galtom

            "Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" - George Carlin
              • galtomone Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 10:41
                Poczytaj zamiast pisac glupoty. Mieso hodowane z komorek jest juz na rynku, tylko jest bardzo drogie. Technologie produkcji przmyslowej sa wciaz tworzone, ale to nie jest S/F jak matrix.

                --
                Pozdrawiam,
                galtom

                "Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" - George Carlin
      • galtomone Re: Ludzie to jednak chuje są 24.07.19, 14:29
        A ja uwazam, ze "tylko" 320 (choc o 320 przypadkow za duzo) wlasnie dlatego, ze sie o tym mowi i to w takiej formie. Gdyby uznac, ze nic wielkiego sie nie dzieje i o co lament to za chwile byloby 1320.

        --
        Pozdrawiam,
        galtom

        "Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" - George Carlin
        • klemens1 Re: Ludzie to jednak chuje są 24.07.19, 18:23
          galtomone napisał:

          > A ja uwazam, ze "tylko" 320 (choc o 320 przypadkow za duzo) wlasnie dlatego, ze
          > sie o tym mowi i to w takiej formie. Gdyby uznac, ze nic wielkiego sie nie dzi
          > eje i o co lament to za chwile byloby 1320.
          >

          Bo ci, co wyrzucają psy, akurat przejmują się tym, że piszą o tych 320 przypadkach.

          --
          www.sprawdzpodatki.pl
          • galtomone Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 09:53
            Mysle, ze tak. Jasne, ze nie wszyscy, ale kazdy ma rodzine, znajomych i moze do kilku dociera, ze moze sie to nie spodobac znajomym...
            Albo, ze moga zostac ukarani, jesli zostana zlapani.

            --
            Pozdrawiam,
            galtom

            "When agriculture and industry came along people could increasingly rely on the skills of others for survival, and new "niches for imbeciles" were opened up. You could survive and pass your unremarkable genes to next generation [...]"
            • klemens1 Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 10:55
              galtomone napisał:

              > Mysle, ze tak. Jasne, ze nie wszyscy, ale kazdy ma rodzine, znajomych i moze do
              > kilku dociera, ze moze sie to nie spodobac znajomym...
              > Albo, ze moga zostac ukarani, jesli zostana zlapani.
              >

              To jeszcze wielu rzeczy musisz się w życiu nauczyć.


              --
              www.sprawdzpodatki.pl
              • galtomone Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 10:42
                Coz... nie kazdy moze byc tak zajebisty jak ty, ze juz niczego....

                --
                Pozdrawiam,
                galtom

                "Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" - George Carlin
                • klemens1 Re: Ludzie to jednak chuje są 28.07.19, 13:01
                  galtomone napisał:

                  > Coz... nie kazdy moze byc tak zajebisty jak ty, ze juz niczego....
                  >

                  Po pierwsze - zaprzeczeniem tego, że musisz się wielu rzeczy nauczyć nie jest fakt, że się wszystko umie.
                  Po drugie - jeżeli nie trzeba się dużo uczyć, to nie znaczy, że jest się zajebistym.
                  Po trzecie - z tego co napisałem, nawet nie wynika, że ja mam mało do nauki.

                  Jedno krótkie zdanie i 3 błędy logiczne popełniłeś. Tylko ty tak potrafisz.


                  --
                  www.sprawdzpodatki.pl
                  • waga160 Re: Ludzie to jednak chuje są 28.07.19, 13:12
                    > Jedno krótkie zdanie i 3 błędy logiczne popełniłeś. Tylko ty tak potrafisz.

                    Ty Klimek, jak ten oryginalny Tesla, uwazaj z ta liczba, czy kurwa cyfra, TRZY.
                    Na przyklad w wyrazaniu objetosci w metrach szesciennych na metry szescienne na metry szescienne.
                    • klemens1 Re: Ludzie to jednak chuje są 28.07.19, 22:29
                      waga160 napisał:

                      > > Jedno krótkie zdanie i 3 błędy logiczne popełniłeś. Tylko ty tak potrafis
                      > z.
                      >
                      > Ty Klimek, jak ten oryginalny Tesla, uwazaj z ta liczba, czy kurwa cyfra, TRZY.
                      > Na przyklad w wyrazaniu objetosci w metrach szesciennych na metry szescienne na
                      > metry szescienne.

                      A kto tak wyraził, niespełniona gimbazo?
                      Możesz zacytować?


                      --
                      www.sprawdzpodatki.pl
    • trypel Re: Ludzie to jednak chuje są 24.07.19, 15:59
      jeepwdyzlu napisał:


      > Ale kurwa jak można wypierdolić przyjaciela????? Który cię kocha...
      >
      to juz jest skutek - wczesniej jest przyczyna - traktowanie zwierzecia jak zabawki, weźmy bombelkowi pieska bo taki słodki, a jak urośnie to sie zobaczy, moze do dziadka na łańcuch a moze do lasu.
      i takich ludzi wokół jest w chooj i troszke.
      Niestety uważam że to pokłosie mocno chłopskiego rodowodu i traktowanie zwierząt jako własnosci, jest pozytek to dobrze, nie ma to do wora i do stawu albo siekierą przez łeb.





      --
      Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
                • trypel Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 10:06
                  Można starać się wybierać mięsa nie z przemysłowego uboju. Zadawanie niepotrzebnego cierpienia powinno być karane.

                  --
                  Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
                      • trypel Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 12:55
                        czyli jak sie je mięso to można przywiazywać psy do drzewa w lesie? to jest wniosek?

                        --
                        Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
                          • trypel Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 13:04
                            dlaczego?
                            miałem takiego dziadka - jego szczescie że juz nie żyje bo pierwszy bym go zgłosił na policje i swiadczył przeciw niemu. Potrafił zabic kota łopatą bo wszedł na JEGO podwórko.
                            Chłop żywemu nie przepusci jak to poeta napisał

                            --
                            Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
                            • bimota Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 14:16
                              To on swoja posesje traktowal jako wlasnosc, a nie kota...

                              tak sie zastanawiam, czy to nie przesada z tymi sadami. Jeblo by sie takiemu dziadkowi ta lopata w leb i po co sady w to mieszac... Kiedys sie wzywalo pajaca na pojedynek i po problemie...

                              --
                              NAJLEPSZY KODEKS DROGOWY
                                • bimota Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 14:45
                                  A mnie olsnilo o co ci moglo chodzic... Ty juz przesiaknales tym komunizmem, w ktorym wszystko jest panstwowe. Ja jeszcze rozumuje tradycyjnie, czyli zwierzeta sa wlasnoscia prywatnej osoby, podobnie jak dzieci wlasnoscia rodzicow...

                                  --
                                  NAJLEPSZY KODEKS DROGOWY
                                • galtomone Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 12:36
                                  trypel napisał:

                                  > tu sie zgadzam

                                  A ja nie, bo to glupi populizm.
                                  Czasy takiego stosowania prawa - wg indywidualnego uznania na szczecie za nami...

                                  --
                                  Pozdrawiam,
                                  galtom

                                  "Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" - George Carlin
                                    • galtomone Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 13:14
                                      Szczegolnie gdy sasiad cie zabije, to jest to proste.

                                      --
                                      Pozdrawiam,
                                      galtom

                                      "Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" - George Carlin
                                        • galtomone Re: Ludzie to jednak chuje są 27.07.19, 12:25
                                          bimota napisał:

                                          > Jak zabije, to sad z urzedu ustala, czy bylo to zabicie uzasadnione, czy nie.
                                          >

                                          Buahahahaha...
                                          Przeciez musialo byc, gdyby nie bylo to by cie nie zabil.



                                          --
                                          Pozdrawiam,
                                          galtom

                                          "Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?" - George Carlin
                                  • trypel Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 13:15
                                    Nie znałeś mojego dziadka
                                    Jakbyś poznał to byś zmienił zdanie

                                    --
                                    Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
                                    • waga160 Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 13:37
                                      > Nie znałeś mojego dziadka
                                      > Jakbyś poznał to byś zmienił zdanie

                                      Nasi dziadkowie mieli jednak cos co ich odroznia od nas. Moj dziadek byl na przyklad pszczelarzem super hobbysta. Uli bylo po horyzont, a mial tez swoja rubryke dla pszczelarzy w lokalnej gazecie, czy nawet radiu, przedwojna. Pamietam jak krolowa-pszczole przynosil od innego pszczelarza w pudelku po zapalkach. Przy swoich pszczolach pracowal bez zadnej maski czy innego kadzidla i mowil do mnie zobacz, pszczoly rozpoznaja dobrego czlowieka.. Ale jak kot w sieni spal se na podlodze i dziadkowi nie ustapil to dziadek tak przyjebal kotu z kopa ze kot zdechl.
                                      • trypel Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 13:44
                                        Widać pszczoły widziały historie z kotem.
                                        Mój był podobny.
                                        I tez kurwa mial ule.

                                        --
                                        Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
                                        • trypel Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 13:59
                                          Zapomniałem dodać ze tez był dobrym człowiekiem bo ostatnie 20 lat życia polowe emerytury wpłacał na Lichen.

                                          --
                                          Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
                                        • waga160 Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 14:09
                                          Skoro jestesmy przy tych tematach…
                                          Mam kure ktora z braku drugiej kury dla stadnego kurzego towarzystwa, weszla w bliski kontakt z ludzmi, do tego stopnia ze czasami jak pisze to chodzi mi po klawiaturze.
                                          I raz przyblakala sie na podworko mala wiewioreczka, o czym ni stad ni z owad przeglosnym gdakaniem powiadomila mnie kura. Wiewiorka po uratowaniu stala sie moim wielkim przyjacielem ale tez przyjacielem kury z wielka wzajemnoscia. Jak pod wieczor chodzilem zawolac wiewiorke z powrotem do domu na noc, bo siedziala nigdy nie wiadomo na ktorym drzewie, to kura od razu wiedziala o co chodzi i od razu prowadzila mnie tam gdzie byla wiewiorka. Wiewiorek oczywiscie nie jadam, ale od tamtej pory kurczaki tez jakby mi mniej smakowaly...
                                          • trypel Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 14:42
                                            Dlaczego kura była samotna? Gdzie były inne kury?

                                            --
                                            Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
                                            • waga160 Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 15:04
                                              Na poczatku byly dwie kury. Kurki nierozlaczki. I byl tez bezpanski pies wloczega, ktory do nas czasami zagladal, ktorego ktos kiedys musial napierdalac, bo do reki nigdy nie przyszedl ale rzucone pare metrow dalej kosci czy obojetnie co pochlanial jak odkurzacz. To ten skurwysyn zagryzl moja kure po czym jej nie dotknal tylko niezywa zostawil. Wtedy druga samotna kura przeszla na kontakt z ludzmi. Jezeli dla siebie czy dla dzieci potrzebujesz zwierzatka, to polecalbym niekonwekcjonalne, ale nie zaden pyton, malpa czy iguana, ich wszystkich na leb bije zwykla kura, a wiewiorka to juz jest niebezpieczna bo patrzac na nia i jej wyczyny mozna sie zatknac ze smiechu:)
                                              • engine8 Re: Ludzie to jednak chuje są 28.07.19, 01:14
                                                Ja tam zwierzatek nie potrzebuje... Przychodzil do mnie na ogord krolik - taki dziki. Przyszedl poskubal trawki i poszedl.. I pozwalalem mu bo trawka zielona i psow nie ma... no i potem sobie przyprowadzil partnerke.... A za nieldugo i dwa male....Bylo Ok dopuki trzymala sie ta rodzina z tylu ogrodu i tam zostawiala swoje "bobki" ale jak sie przyzwyczaili i zaczeli zostawiac bobki blisko domu to juz nie wytrzymalem... Przez chyba 2 miesiace bylismy jak "wolk i zjac" ja utykalem dziury w plocie a kroliki znadowaly nastepne i co pare dni zona sie rechotal i mowila sze mam szacha od krolika... no wiec utykalem i mowilem krolikom szach!.... w koncu chyba dorwal ich kojot i spokoj na razie... MAt!?
                                                A z tymi kojtami to to tu panika bo co komus maly piesek albo kot gdzie sie urwie to ma 50/50 na przezycie... a jak go nie ma przez noc to zwykle szanse spadaj ... I lud sie burzy zeby kojoty wystrzelac... No a ze tu pieski i kotki wazniejsze od ludzi to mozna sobie wypbrazic co sasiedzi mysla kiedy mowie ze Kojoty byly tu pierwsze i to od dawna i to nie one a my sie wpierdzielilismy na ich teren..
                                                Tak ze tu jak pieska sie nie lubi czy nie chce to wystarczy go wystawic na ogordek na noc albo pozwolic ucieknac i ma sie humanitarne i ekologoczne zlatwienie sprawy
    • qqbek Re: Ludzie to jednak chuje są 24.07.19, 22:58
      Też tego nie rozumiem.
      Właśnie prałem sierściucha (psa) bo mu trzeba do piątku nową dawkę Advantix zapuścić.
      W poniedziałek jedzie z nami do Zwierzyńca , a tam kleszczy więcej niż mrówek, nie ma co liczyć, że zapuszczany w połowie czerwca będzie jeszcze działał :)

      Psy mam w domu odkąd skończyłem 7 czy 8 lat, jedyny wyjątek to dwa lata w Anglii, naście lat temu. Ostatnio mi znajomi (ze studiów podyplomowych) się skarżyli, że "musieli oddać psa, bo im dziecko na świat przyjdzie zaraz"... się trochę pogniewałem na nich, a potem pokazałem zdjęcia córki (sprzed 7 lat) i syna (najświeższe) wdrapujących się na czworakach na psa (jednego i tego samego).

      Jak ktoś nie ma serca, to zawsze znajdzie wymówkę.
      Jak ktoś przy tym jest skurwysyn, to wywiezie do lasu, zamiast poszukać psu lepszego domu.

      --
      Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
      • jeepwdyzlu Re: Ludzie to jednak chuje są 24.07.19, 23:40
        Ja się wychowywałem z psami, moje dzieci tak samo, teraz wnuki. W sumie z córkami mamy 4 psy i 5 kotów.
        Dla dzieci kontakt z psem jest znakomity. I wzajemnie zresztą..
        Powiem więcej - znam psy mądrzejsze od kilku obecnych tu Forumowiczów...

        --
        YCDSOYA
      • hukers Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 00:41
        qqbek napisał:


        > Właśnie prałem sierściucha (psa) bo mu trzeba do piątku nową dawkę Advantix zap
        > uścić.

        A po co pierzesz przed Advantixem?

        > W poniedziałek jedzie z nami do Zwierzyńca , a tam kleszczy więcej niż mrówek,
        > nie ma co liczyć, że zapuszczany w połowie czerwca będzie jeszcze działał :)

        Ostatnio jak mój tricolor poszedł w długą, to wrócił po dwóch godzinach z trzydziestoma kleszczami.
        • qqbek Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 06:42
          hukers napisał:

          > A po co pierzesz przed Advantixem?

          Bo brudny był, a zaraz po uprać nie wolno (trzeba 2-3 doby odczekać z tego co pamiętam).
          Wolę więc wpierw wyprać, a potem zapuszczać (jutro, żeby minimum 48 godzin od prania było), a nie na odwrót.

          > Ostatnio jak mój tricolor poszedł w długą, to wrócił po dwóch godzinach z trzyd
          > ziestoma kleszczami.
          No tak, ale po Advantix-ie czy innym Fiprex-ie po prostu wyjmujesz martwe kleszcze, które nawet dobrze się wbić nie dały rady, bez wyjmujesz żywe 😞


          --
          Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
            • qqbek Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 07:58
              duze_a_male_d_duze_m napisał:

              > Polecam obrożę Foresto, spokój na wiele miesięcy.

              Nawet przy umiarkowanie aktywnym (tj. niegdyś bardzo aktywnym, teraz prawie 10-letnim) psie nie sprawdziła się.
              Jedyne co działa to krople, albo (jak nam dwa lata temu wyjazd wyszedł "za dwa dni" - a pies jest z tych, co jak zobaczą wodę, to muszą popływać) zabieg nałożenia preparatu zawierającego fipronil i jeszcze inne świństwo u weterynarza (cały pies jest spryskiwany w tym celu z użyciem atomizera).

              --
              Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
              • nazimno Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 08:36
                Holendrzy na farmach kurzych
                stosowali (stosuja) podobny
                srodek.

                Gdy wybuchla afera wyprodukowali
                pod przymusem najwieksza jajecznice swiata z wycofanych jajek.
                / nie wiadomo, czy nie wyladowalo to
                w makaronach/.
                Europa, Europa...
                • qqbek Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 11:57
                  duze_a_male_d_duze_m napisał:

                  > Jest jeszcze możliwość podania psu tabletki, ale weterynarze nie są zgodni co d
                  > o wpływu na wątrobę.

                  Otóż to.
                  Ja mam sierściucha, który (następne USG w październiku) być może będzie się kwalifikował do wycięcia śledziony (ma tam niewielką plamkę, nie wiadomo na ile złośliwą).
                  Wolę nie przeginać z tabletkami, zwłaszcza, że ma lekką nadwagę.



                  --
                  Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
                  • engine8 Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 21:26
                    Ale czasy.. Kiedys sie psa bralo czy kupowalo, najwyzej dostawal jakies tam szczepionki namiejscu i zwykle darmowe bo sie chcieli psa pozbyc.... przynosilo do domu i zyl sobie ile chcial az zdechl...
                    A teraz psy drozsze w wychwaniu niz dzieci.. a adopcja przynajmnije tak samo skomplokowana.
                    30 la temu jak syn chcial psa to poszlismy do schroniska i za godzine wrocilismy z psem - pies ze wszytkim kosztowal nas chyba ok $50
                    A teraz sasiad chcial nowego jak mu stary padl i to juz ktorys tam z kolei wiec oni nie nowicjusze w psim biznesie, to najpierw go musial sobie zarezerwowac i zaplacic iles tam a zanim odebral to pies musial przejsc wszytkie badania i szczepineia i inspektor musial odwiedzic jego dom sprawdzic czy pies bedzi emial warunki....
                    To wszytko kosztowalo go ok $1000
                    K zobaczyla baba inspektor ze ma basen w domu i zakwestonowala ze pies sie moze utopic wiec zanim dostali psa musieli basen ogordzic....
                    A jak ppsa przyniesli to za pare dni chorwac zaczal i wydali znow ok $1000..
                    Pipierdolony ten swiat...
                    www.youtube.com/watch?v=dkT5g1n8Tv8
                    • bimota Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 21:41
                      U nas jakies organizacje wydaja psy, ale jakas umowe trzeba z nimi podpisac. I tez przychodza sprawdzac po jakims czase... ALe to po roku albo i dluzej... Weic sie pytam: Jak cos im nie przypasuje to takiego psa (ktory sie przywiazal do nowego wlasciciela) zabieraja ?

                      --
                      NAJLEPSZY KODEKS DROGOWY
                    • qqbek Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 11:42
                      Dobra - niech sobie zdycha, ale w zdrowiu i ze starości.
                      Zrobiły mu się dwa tłuszczaki na podwoziu, to trzeba było kontrolnie zrobić USG, żeby nie wyszło, że to coś "mniej ciekawego" niż tłuszczak.
                      Wyszło przy okazji, że ma malutki guzek na śledzionie.
                      Skoro są takie możliwości diagnostyczne, skoro można (tak jak i u ludzi) powstrzymać wcześnie zdiagnozowany nowotwór na wczesnym etapie, to dlaczego mamy dawać swoim przyjaciołom zdychać z powodu chorób, na które ludzie już nie umierają?

                      Nie rozumiem twojego podejścia do sprawy.

                      Pies jest członkiem rodziny, należy mu się właściwa opieka i leczenie na wypadek choroby.

                      Ach - mam mieszańca (dwóch ras spaniela, ale zawsze), a nie jakieś rodowodowe bydle.

                      --
                      Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
                      • jeepwdyzlu Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 12:47
                        Pies jest członkiem rodziny, należy mu się właściwa opieka i leczenie na wypadek choroby.
                        ----
                        Mam w komórce więcej kontaktów do wetów i klinik dla zwierząt niż do ludzkich lekarzy 😁😁😁
                        Szkoda innych przekonywać. To chuje są, jak w temacie wątku 😟

                        --
                        YCDSOYA
                        • qqbek Re: Ludzie to jednak chuje są 28.07.19, 01:30
                          jeepwdyzlu napisał:

                          > Mam w komórce więcej kontaktów do wetów i klinik dla zwierząt niż do ludzkich l
                          > ekarzy 😁😁😁
                          > Szkoda innych przekonywać. To chuje są, jak w temacie wątku 😟
                          >

                          Mam sąsiada, który na leczenie swojego chorego na nowotwór psa wydał ponad 4 tysiące złotych, a ma emerytury 1600, czy 1700. Dołożyłem mu trochę, twierdzi uparcie, że jak uzbiera, to odda.
                          Najgorsze jest to, że mam pełną świadomość tego, że on mi te pieniądze odda :(

                          --
                          Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
                          • jeepwdyzlu Re: Ludzie to jednak chuje są 28.07.19, 03:24
                            Mój sąsiad z chorym labradorem jeździł do Pragi do chirurga artysty. Tydzień w hotelach, koszty operacji, transport, rehabilitacja. A psy NFZtu nie mają...
                            Z innej beczki.
                            Byłem dziś w Ueckermuende na psiej plaży. Tak jest taka. Za normalsami, nudystami jest plaża dla ludzi z psami. Było 27 psiaków. Fantastyczna atmosfera, psy szczęśliwe a ludziska jeszcze bardziej 😁😁😁

                            --
                            YCDSOYA
                            • tbernard Re: Ludzie to jednak chuje są 28.07.19, 23:25
                              jeepwdyzlu napisał:

                              > Mój sąsiad z chorym labradorem jeździł do Pragi do chirurga artysty. Tydzień w
                              > hotelach, koszty operacji, transport, rehabilitacja. A psy NFZtu nie mają...

                              Po prostu go stać.
                              Ale jak by stanął przed wyborem, czy wykosztować się na ratowanie psa, czy chorego dziecka priorytety mogły by się zmienić i prawdopodobnie pies poszedł by do uśpienia.

                              > Z innej beczki.
                              > Byłem dziś w Ueckermuende na psiej plaży. Tak jest taka. Za normalsami, nudysta
                              > mi jest plaża dla ludzi z psami. Było 27 psiaków. Fantastyczna atmosfera, psy
                              > szczęśliwe a ludziska jeszcze bardziej 😁😁😁
                              >

                              A co z nudystami posiadającymi psa?
                              • jeepwdyzlu Re: Ludzie to jednak chuje są 28.07.19, 23:38
                                Mój sąsiad z chorym labradorem jeździł do Pragi do chirurga artysty. Tydzień w
                                > hotelach, koszty operacji, transport, rehabilitacja. A psy NFZtu nie mają...

                                Po prostu go stać.
                                ---
                                Nie.
                                Nie stać go.

                                Ale i tak walczył.
                                Ma dzieci, na szczęście zdrowe


                                --
                                YCDSOYA
                              • qqbek Re: Ludzie to jednak chuje są 28.07.19, 23:45
                                tbernard napisał:

                                > Po prostu go stać.
                                > Ale jak by stanął przed wyborem, czy wykosztować się na ratowanie psa, czy chor
                                > ego dziecka priorytety mogły by się zmienić i prawdopodobnie pies poszedł by do
                                > uśpienia.

                                Ale jakie są szanse na to, że tak go dotknie los?
                                Co on?
                                Hiob?
                                Czy co?

                                > A co z nudystami posiadającymi psa?

                                Gdzieś pośrodku - między nudystami, a psiarzami ;)


                                --
                                Jestem Lubelakiem, to podobno nieuleczalne. Może dlatego, że nikt się z tego leczyć nie chce.
          • hukers Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 11:24
            qqbek napisał:

            > No tak, ale po Advantix-ie czy innym Fiprex-ie po prostu wyjmujesz martwe klesz
            > cze, które nawet dobrze się wbić nie dały rady, bez wyjmujesz żywe 😞

            Advantix w kroplach ostatnio mnie zawiódł i przeszedłem na tabletki. Na razie są skuteczne.
            • trypel Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 12:54
              nie wiem jakie kropelki podaje kotom (kleszcze, pchły i robaki) ale praktycznie przez 1.5-2 msc nie mają zadnego kleszcza a zasadniczo całe lato hasają po ogródkach.
              Początek sezonu zanim zakropiłem zdarzało sie kilkanascie dziennie z całej trójki

              --
              Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
                • trypel Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 10:46
                  Nie, mam obok Szpaka na Koziej. :) wiem jak to brzmi
                  Koty stresuje dłuższy pobyt w klatce wiec minimalizujemy odległość a tam mam 3 minuty. No i tam są od urodzenia wożone bo akurat otworzyli jak wzięliśmy koty. Polecam.

                  --
                  Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
                  • waga160 Re: Ludzie to jednak chuje są 27.07.19, 07:55
                    > Nie, mam obok Szpaka na Koziej. :)

                    Mieszkasz trzy minuty od TEJ Koziej? Hoho!

                    www.google.com/maps/@52.2444482,21.0135634,3a,75y,163.74h,92.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1simuVtaGhpkEiwzrxOAXUyw!2e0!7i13312!8i6656
                    • trypel Re: Ludzie to jednak chuje są 27.07.19, 12:37
                      Na tamta mam 370 km
                      Ja przy tej brzydszej goo.gl/maps/CaqbotoDcLJs8CA27


                      --
                      Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
                      • waga160 Re: Ludzie to jednak chuje są 27.07.19, 12:46
                        Ta "moja" Kozia jest ewenementem na skale warszawska, a jezeli pamietasz film Polanskiego "The Pianist" to ten wlasnie kawalek Koziej byl tam niejednokrotnie "statysta" udajaca normalny widok Warszawy.
    • 4slash Re: Ludzie to jednak chuje są 25.07.19, 11:36
      Moja suczka corgi była z nami nad Bałtykiem.
      Dotychczas rzadko kto zwracał na nią uwagę ale w tym roku po filmie "Corgi psiak królowej" po porostu nie mogła odpędzić się od dzieci i dorosłych. Trochę ją to wymęczyło fizycznie i psychicznie z radością nie do opisania wróciła do domu.
    • weteran-czasu Re: Ludzie to jednak chuje są 26.07.19, 09:01
      Z jednej strony na kolanach szorują do kościoła, a z drugiej zachowują się jak zwyrodnialcy. Po co taka obłuda i zakłamanie. Kiedyś jadę trasą Warszawa - Lublin i przed Garwolinem lasek, stanąłem na siku. Słyszę jęczenie. 20-30 metrów dalej uwiązany przy drzewie młody piesek. Jakiemuś łobuzowi przeszkadzał. Zabrałem biedaka i już został ze mną jako Lasek do końca swoich dni. Tak nawiasem do kościoła nie chodzę, katabasom na tacę nie rzucam i nie udaję świętojebliwego.
      Pozdrawiam