Dodaj do ulubionych

Skoda kontra Ford

26.07.19, 14:38

m.joemonster.org/filmy/98921
Ciekawy jestem Waszej opinii o kierowcach

--
Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
Obserwuj wątek
Edytor zaawansowany
    • tiges_wiz Re: Skoda kontra Ford 26.07.19, 15:17
      bez względu na to jak ten ford nie chciał wpuścić skody, to kierowca skody ma pewnie obowiązki, a to jest choćby nie wjeżdżanie na innych jak się zmienia pas.

--
      Lepiej mieć owsiki niż żadne życie wewnętrzne!
    • only_the_godfather Re: Skoda kontra Ford 26.07.19, 15:21
      Było wiadomo od początku co zrobi kierowca skody, ten z forda mógł ustąpić, lekko zwolnić i skoda by pojechała. Ale spotkało się dwóch jełopów jeden co nie patrzy w lusterka, drugi który mam pierwszeństwo i jadę.
      • trypel Re: Skoda kontra Ford 26.07.19, 15:43
        Skad tem z forda miał wiedzieć co zamierza Skoda? Popatrz na film

--
        Kobieto! Nigdy nie stawaj pomiędzy twoim mężczyzną, a jego kolegami. Pamiętaj, że on nie zastąpi swoich kolegów masturbacją. Ale ciebie tak.
          • trypel Re: Skoda kontra Ford 26.07.19, 19:19
            A może chciał skręcić w lewo w bramę, albo zaparkować na tym pasie. Skąd mogę wiedzieć ze ktoś chce wjechać na moj pas dopoki ten ktoś nie włączy kierunku?

--
            • waga160 Re: Skoda kontra Ford 27.07.19, 10:15
              > A może chciał skręcić w lewo w bramę, albo zaparkować na tym pasie. Skąd mogę w
              > iedzieć ze ktoś chce wjechać na moj pas dopoki ten ktoś nie włączy kierunku?

Ze ktos chce wjechac na moj pas, ja rozpoznaje po fakcie ze zaczal na moj pas wjezdzac.
              • trypel Re: Skoda kontra Ford 27.07.19, 10:38
                Tez tak miałem dopóki nie trabnąłem na takiego tira co zjeżdżał na mój lewy pas i wtedy sie okazało ze on wcale nie zjeżdżał tylko zasnął. A ja go obudziłem.

--