Dodaj do ulubionych

BMW 535d vs Mercedes E400 CDI

27.10.04, 17:17
niemiecki amus porownal Merca E400 cdi i BMW 535d czyli najsilniejsze dizle w
tej klasie aut

obydwa modele maja podwojne turbo ale rozne
BMW ma turbiny o roznej wydajnosci aby plynniej i stabilniej rozwijal moc
a Mercedes dwie tych samych parametrow turbiny dla kazdego rzedu cylindrow

obydwa maja ograniczniki predkosci max do 250 km/h

mercedes jest jednak prawie o 10 tys EUR drozszy niz BMW

parametry maja takie:

BMW 535 d Mercedes E400 CDI Avantgarde
moc 200 kW (272 PS) 191 kW (260 PS)
przys 0-100 km/h 6,8 s 7,2 s
Vmax 250 km/h 250 km/h

zuycie w tescie 10,4 L/100km 11,6 L/100km
dr hamowania ze 100 km/h 40 m 39 m
cena 51.830,- € 60.158,- €

reszta dla chcacych wiedziec wiecej:

www.automotorundsport.de/d/70271
--
dr Khan zawsze leczy do konca ...
Obserwuj wątek
    • wlogra1 Re: BMW 535d vs Mercedes E400 CDI 27.10.04, 20:39
      Robi wrażenie, szczególnie BMW z 3 litrów taka moc. Merc nie miał wyjścia i
      musiał przeszczepić V8 z S klasy i z ML by cokolwiek przy beemce znaczyć. A i
      tak się nie udało bo i moc niższa, osiągi słabsze i spalanie wyższe.BMW rządzi.
    • szymizalogowany czym sie podniecac? 27.10.04, 21:38
      272 KM z 3 litrow przy podwojnym turbo?

      czym tu sie podniecac?

      niech zmierza przejazd na torze - zaloze sie ten samochod bedzie gorszy
      niz "zwykle" 530i

      nowy silnik BMW 3.0i ma 258 KM z 3 litrow bez zadnego turbo - z leciutkim "soft
      turbo" (jedna mala turbinka) ten sam silnik bedzie mial w 330ti 330 KM

      mistrzostwo wsrod zupelnie seryjnych trwalych samochodow dopuszczonych do jazdy
      po zwyklych drogach to jest S2000 (240 KM z 2 litrow - bez turbo) albo Mitsu
      Lancer Evo VIII FX400 2.0 400 KM lub Impreza Solberg edition 2.0 320 KM


      ja czekam pierwsza benzyne z "szergowym" turbo (2 turbiny)

      --
      ___________________________________________________
      Xedos6 2.0 V6 - moje motto "kapitalizm albo smierc"
        • szymizalogowany Re: czym sie podniecac? 27.10.04, 22:06
          ja tego argumentu wogle nie rozumiem

          naprawde jak kogos stac wylozyc 300 000 PLN na samochod to wali cene paliwa
          po prostu zajezdza leje vper 99+ do pelna, placi, wciska w deche i jedzie

          w tej klasie cenowej ludzie ni ekupuja samochodow wartych ich 20 pensji na
          jakies kredyty tylko samochod za rownowartosc gora 5 miesiecznych dochodow

          jak ktos zarabia 60 000 PLN na miesiac to sadzisz ze naprawde go interesuje czy
          wyda na paliwo 2000 czy 3000 PLN???

          spojrz na to z jeszcze innej strony - czy ty zwracasz uwage ile kosztuje paczka
          zapalek jak ja kupujesz? i jak kosztuje 1,20 to szukasz takiej za 90 gr??????
          --
          ___________________________________________________
          Xedos6 2.0 V6 - moje motto "kapitalizm albo smierc"
          • mess220 Re: czym sie podniecac? 27.10.04, 23:03
            >> naprawde jak kogos stac wylozyc 300 000 PLN na samochod to wali cene paliwa

            Niekoniecznie, niektorzy dorobili sie dlatego,ze umieja oszczedzac i pojda
            poszukac tej paczki zapalek za 90gr. (i tak drogo)

            Nie wiem dlaczego caly czas porownujecie dizle i benzyny wedlug pojemnosci,
            chyba glupszego kryterium nie mozna znalezc, dla dwoch zupelnie innych
            konstrukcji.

            >> ja czekam pierwsza benzyne z "szergowym" turbo (2 turbiny)

            Supra TwinTurbo jaki miala uklad?? Niepamietam.

            >>mistrzostwo wsrod zupelnie seryjnych trwalych samochodow dopuszczonych do
            jazdy po zwyklych drogach to jest S2000......... blablabla

            Ciagle to podniecanie sie moca z pojemnosci (zwlaszcza przy turbo), dzieki temu
            auta sa tylko drozsze (high-tech, itp).
    • Gość: G klasse Re: BMW 535d vs Mercedes E400 CDI IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.10.04, 11:42
      zamiast tych wytloczek lepiej zakupic klase G Mercedesa
      samochod wieczny , zbudowany wrecz pancernie o nieporownywalnym prestizu niz
      pozozstale pojazdy Mercedesa
      No i ten wyglad ktory budzi zaufanie, technika sprawdzona w kazdych warunkach
      po prostu klasyk w najlepszym tego slowa znaczeniu
      kto chce osiagow kupuje AMG a kto chce raczej pojazdu do jazdy wybiera CDI albo
      G500
      • szymizalogowany Re: BMW 535d vs Mercedes E400 CDI 28.10.04, 18:49
        > no to szymizalogowany się doczekałeś! Jest taki dosyć pospolita marka z
        > silnikiem V12 Bi-Turbo 5,5 z 500kM przy 5000obr/min...


        bi-turbo to jest bardzo duzo - w tym i S600

        tylko ze bi-turbo oznacza w przypadku S600 jedna na turbine na kazdy rzad
        cylindrow - pracuja one rownolegle a nie szeregowo - czyli nie dzialja na zmiane


        w 535d sa dwie turbiny polaczone szeregowo - mala i duza - mala wlacza sie
        szybko przy niskich obrotach kiedy duza jeszcze stoi albo sie dopiero rozkreca

        duza zaczyna dmuchac na wysokich obrotach


        jedyny samochod benzynowy z taka konstrukacja to Supra ale przerobiona przez
        hobbyste - 980 KM z 3 litrowej rzedowki (kiedys byla opisywana inna supra w
        gazecie tutaj ale ona wlasnie miala bi-turbo z dwoma duzymi turbinami i nie
        jechala ponizej 5000 obr)


        jedyne dwa samochody osobowe jakie maja szeregowe podwojne tubro to 535d i
        prototyp dieselka od opla (chyba 1.9 212 KM)


        benzyna sadze ze z 2 litrow powinna miec ze 300-350 KM przy takim ukladzie
        --
        ___________________________________________________
        Xedos6 2.0 V6 - moje motto "kapitalizm albo smierc"
      • Gość: szymifan Re: BMW 535d vs Mercedes E400 CDI IP: *.aster.pl 29.10.04, 09:04
        > no to szymizalogowany się doczekałeś! Jest taki dosyć pospolita marka z
        > silnikiem V12 Bi-Turbo 5,5 z 500kM przy 5000obr/min...


        bi-turbo to jest bardzo duzo - w tym i S600

        tylko ze bi-turbo oznacza w przypadku S600 jedna na turbine na kazdy rzad
        cylindrow - pracuja one rownolegle a nie szeregowo - czyli nie dzialja na zmiane


        w 535d sa dwie turbiny polaczone szeregowo - mala i duza - mala wlacza sie
        szybko przy niskich obrotach kiedy duza jeszcze stoi albo sie dopiero rozkreca

        duza zaczyna dmuchac na wysokich obrotach


        jedyny samochod benzynowy z taka konstrukacja to Supra ale przerobiona przez
        hobbyste - 980 KM z 3 litrowej rzedowki (kiedys byla opisywana inna supra w
        gazecie tutaj ale ona wlasnie miala bi-turbo z dwoma duzymi turbinami i nie
        jechala ponizej 5000 obr)


        jedyne dwa samochody osobowe jakie maja szeregowe podwojne tubro to 535d i
        prototyp dieselka od opla (chyba 1.9 212 KM)


        benzyna sadze ze z 2 litrow powinna miec ze 300-350 KM przy takim ukladzie
        --

        szymi baranie połowa maserati ma takie turbiny

        więcej czytaj a mniej się ścigaj z dyzlami

        a, i sprawdź czy masz dobre opony na zimę...
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się