• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Mercedes E 350 vs CLS 350

  • 07.02.05, 17:38
    bazujace technicznie na E klasie CLS porownano do swego organodawcy :-)

    Mercedes E 350
    moc 272 KM/200 kW, 0-100 km/h 6.9 s, Vmax 250 km/h

    Mercedes CLS 350
    moc 272 KM/200 kW, 0-100 km/h 6.7 s, Vmax 250 km/h

    E 350 / CLS 350

    masa wlasna 2205 / 2195

    przyspieszenia
    0-40 km/h (s) 2 / 1.8
    0-60 km/h (s) 3.2 / 3.1
    0-80 km/h (s) 4.8 / 4.6
    0-100 km/h (s) 6.9 / 6.7
    0-120 km/h (s) 9.3 / 9.1
    60-100 km/h (s) 3.7 / 3.6
    80-120 km/h (s) 4.5 / 4.5

    Handling (min.) 1:48,96 / 1:48,98
    Slalom (km/h), slupki co 18m 57.3 / 57.8
    droga hamowania
    ze 100 km/h (zimne) 34.8 / 35.7
    (ciepłe) 33.8 / 34.8

    zuzycie paliwa
    (l/100 km) 12.3 / 12.4
    zb paliwa (l) 80 / 80

    W podsumowaniu E 350 z opcjonalnym pakietem sportowym jest nieco przed CLS
    Ten sam silnik, ta sama skrzynia, porecznosc i wysoka jakosc Mercedesa w
    jezdzie oferuja obydwa modele.
    Rozsadni wybiora E 350 a chcacy wygladac bardziej ekstrawagancko z pewnoscia
    CLS 350.

    linki:
    www.autozeitung.de/vergleichstest/2er_vergleich/vergleichstest2_2.php?id=1109
    www.autozeitung.de/vergleichstest/2er_vergleich/vergleichstest2_2.php?id=1109&tb=8¤t=1


    --
    dr Khan zawsze leczy do konca ...
    • 07.02.05, 17:44

      --
      "asd" o Octavii 1.9 dyzel: "Lekko dłubniesz i masz 200koni z takim momentem, że
      można pole orać".
      • 07.02.05, 17:59
        fakt to wartosci dopuszczalne

        tutaj wartosci rzeczywiste

        masa fabryczna pustego auta / masa wersji testowanej gotowej do jazdy
        E 1605 / 1840 kg

        CLS 1655 / 1820 kg



        --
        dr Khan zawsze leczy do konca ...
    • Gość: verte IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 17:45
      Przy okazji może ktoś ma info jak sprzedają się cls-y?Wielu nie wrózyło im
      rynkowych sukcesów.
      • Gość: Poll IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 17:47
        Szczegolnie ci nie wrózyli im sukcesów których na nie nie stac. Normalne!!!!
    • Gość: Robert IP: *.aster.pl / *.aster.pl 07.02.05, 18:23
      Hamulce budzą szacunek. Taki wynik to absolutna światowa liga - lepiej niz
      tarcze ceramiczne, i to przy masie prawie 2 tony.

      Nie jeździłem CLS i nie wiem jak tam z obszernościa w środku, ale wnętrze mi
      się bardzo podoba (zwłaszcza ta deska pełna korników z przodu). Może dlatego że
      jest bardziej brytyjskie niz niemieckie. W sumie efektowne auto. Troche dziwne,
      ale mi sie podoba - ma styl.
    • Gość: Kazimirz IP: *.ipt.aol.com 07.02.05, 19:22
      Te prawie dwie tony rzelaza to kolejny dowud zwycienstwa tehniki nad
      rozumem.Niecale 400kG (pasarzerowie i bagarz), to terz durzy sukces biorac pod
      uwagem rze przecietny pasarzer warzy 80 kG, zostaje rezerwa ok 20 kG na glowem-
      gratulacje dla inrzynieruw.Hiba bendem dzwonil na policjem rzeby sasiada
      zwarzyli, jak bendzie z rodzinom jehal na urlop.
      Czekam,kiedy wreszcie Daimler-Chrysler zacznie produkowac seryjnie auta osobowe
      o cienrzarze wlasnym 10 razy wiekszym od cierzaru jaki sa w stanie przewozic
      morze wtedy kupiem sobie samohud z gwiazdom.Oczywiscie opcjem z poczwurnymi
      rurami wydechowymi i drewnianom kierownicom i komputerem sterujacym cisnienie w
      oponah w zalerznosci od wilgotnosci, temperatury powietrza i asfaltu.
      A w czasie przyspieszania i hamowania muszom dzialac na mnie takie przeciazenia
      jak w mysliwcah - ze wzgledu bezpieczenstfa oczywiscie.
      Mudlmy siem.
    • Gość: Lanser IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.02.05, 12:46
      z tych dwoch to zdecydowanie CLS
      do lansu najlepszy
      a i kopyto ma jak trzeba
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.