Dodaj do ulubionych

Mercedes E 350 vs CLS 350

07.02.05, 17:38
bazujace technicznie na E klasie CLS porownano do swego organodawcy :-)

Mercedes E 350
moc 272 KM/200 kW, 0-100 km/h 6.9 s, Vmax 250 km/h

Mercedes CLS 350
moc 272 KM/200 kW, 0-100 km/h 6.7 s, Vmax 250 km/h

E 350 / CLS 350

masa wlasna 2205 / 2195

przyspieszenia
0-40 km/h (s) 2 / 1.8
0-60 km/h (s) 3.2 / 3.1
0-80 km/h (s) 4.8 / 4.6
0-100 km/h (s) 6.9 / 6.7
0-120 km/h (s) 9.3 / 9.1
60-100 km/h (s) 3.7 / 3.6
80-120 km/h (s) 4.5 / 4.5

Handling (min.) 1:48,96 / 1:48,98
Slalom (km/h), slupki co 18m 57.3 / 57.8
droga hamowania
ze 100 km/h (zimne) 34.8 / 35.7
(ciepłe) 33.8 / 34.8

zuzycie paliwa
(l/100 km) 12.3 / 12.4
zb paliwa (l) 80 / 80

W podsumowaniu E 350 z opcjonalnym pakietem sportowym jest nieco przed CLS
Ten sam silnik, ta sama skrzynia, porecznosc i wysoka jakosc Mercedesa w
jezdzie oferuja obydwa modele.
Rozsadni wybiora E 350 a chcacy wygladac bardziej ekstrawagancko z pewnoscia
CLS 350.

linki:
www.autozeitung.de/vergleichstest/2er_vergleich/vergleichstest2_2.php?id=1109
www.autozeitung.de/vergleichstest/2er_vergleich/vergleichstest2_2.php?id=1109&tb=8¤t=1


--
dr Khan zawsze leczy do konca ...
  • 07.02.05, 17:44

    --
    "asd" o Octavii 1.9 dyzel: "Lekko dłubniesz i masz 200koni z takim momentem, że
    można pole orać".
  • 07.02.05, 17:59
    fakt to wartosci dopuszczalne

    tutaj wartosci rzeczywiste

    masa fabryczna pustego auta / masa wersji testowanej gotowej do jazdy
    E 1605 / 1840 kg

    CLS 1655 / 1820 kg



    --
    dr Khan zawsze leczy do konca ...
  • Gość: verte IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 17:45
    Przy okazji może ktoś ma info jak sprzedają się cls-y?Wielu nie wrózyło im
    rynkowych sukcesów.
  • Gość: Poll IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.05, 17:47
    Szczegolnie ci nie wrózyli im sukcesów których na nie nie stac. Normalne!!!!
  • Gość: Robert IP: *.aster.pl / *.aster.pl 07.02.05, 18:23
    Hamulce budzą szacunek. Taki wynik to absolutna światowa liga - lepiej niz
    tarcze ceramiczne, i to przy masie prawie 2 tony.

    Nie jeździłem CLS i nie wiem jak tam z obszernościa w środku, ale wnętrze mi
    się bardzo podoba (zwłaszcza ta deska pełna korników z przodu). Może dlatego że
    jest bardziej brytyjskie niz niemieckie. W sumie efektowne auto. Troche dziwne,
    ale mi sie podoba - ma styl.
  • Gość: Kazimirz IP: *.ipt.aol.com 07.02.05, 19:22
    Te prawie dwie tony rzelaza to kolejny dowud zwycienstwa tehniki nad
    rozumem.Niecale 400kG (pasarzerowie i bagarz), to terz durzy sukces biorac pod
    uwagem rze przecietny pasarzer warzy 80 kG, zostaje rezerwa ok 20 kG na glowem-
    gratulacje dla inrzynieruw.Hiba bendem dzwonil na policjem rzeby sasiada
    zwarzyli, jak bendzie z rodzinom jehal na urlop.
    Czekam,kiedy wreszcie Daimler-Chrysler zacznie produkowac seryjnie auta osobowe
    o cienrzarze wlasnym 10 razy wiekszym od cierzaru jaki sa w stanie przewozic
    morze wtedy kupiem sobie samohud z gwiazdom.Oczywiscie opcjem z poczwurnymi
    rurami wydechowymi i drewnianom kierownicom i komputerem sterujacym cisnienie w
    oponah w zalerznosci od wilgotnosci, temperatury powietrza i asfaltu.
    A w czasie przyspieszania i hamowania muszom dzialac na mnie takie przeciazenia
    jak w mysliwcah - ze wzgledu bezpieczenstfa oczywiscie.
    Mudlmy siem.
  • Gość: Lanser IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.02.05, 12:46
    z tych dwoch to zdecydowanie CLS
    do lansu najlepszy
    a i kopyto ma jak trzeba

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.