Import używanych aut znów rośnie Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • I bardzo dobrze!!! Jeśli koncerny samochodowe przy spadku sprzedaży nowych
    aut podniosły w Polsce ceny najbardziej w całej Europie, to trudno się
    dziwić, że ludzie kupują używane samochody na Zachodzie. Polski rząd zamiast
    występować w interesie koncernów i wprowadzać podatki, powinien zagrozić
    koncernom, że wprowadzi ulgi na używane samochody, jeśli koncerny nie obniżą
    cen. Wtedy bedę wiedział, że rząd dba jednoczesnie o obywateli, o
    bezpieczeństwo na drogach i ochronę środowiska. Inaczej będzie tylko
    wykonawcą zaleceń zagranicznych koncernów!
    • ..sem Euro (i import uzywanych aut) stanialo o 15%. Sami niech sobie kupuja
      swoje nowe auta!!!
      • Coś się wymyśli żeby przywalić tym biednym Polakom dodatkowy podatek żeby im
        sie, gnojom, odechciało jeździć używanymi samochodami. Wszyscy mają jeździć
        nowymi co w ciągu dwóch pierwszych lat tracą ok. 40% swojej wartości. I właśnie
        tą "wartość" zyskują dilerzy. I dzielą się tą "wartością" z dyspozycyjnymi
        dziennikarzynami. Więc aby "wartość" była większa - pan redaktor zaraz coś
        napisze, zaapeluje do posłów aby ci dowalili akcyzę, podatek, baty i więzienie
        tym biedakom których nie stać na nowe 4 kółka.
        Bo wg pana redaktora jak Polak kupi używanego Poloneza w Polsce do jest wtedy
        dobrze dla niego i bezpiecznie, a jak kupi używanego VW czy Opla to jeździ
        niebezpiecznym i trującym złomem.
    • ludzie boją się nowego podatku .. a ci co chca kupić używany samochód sami jadą
      na Zachód a nie kupuja autoszrotu sprowadzonego przez innych ..
    • Kurde, przepłaciłem. te auta są duzo tańsze od mojego roweru.
      Dojdzie do tego że jazda rowerem stanie siębardziej prestiżowa niż samochodem.
    • Czesc wszystkim nasz kochany rząd i tak nas obciąży jakimiś nieprzemyslanymi i
      głupimi opłatami .Zawsze nas zaskakiwali ,teraz wiekszos ludzi sie do tego
      przyzwyczaiła.Żyj i daj żyć drugiemu.
    • I dobrze zrobia ze wprowadza ten podatek,oby jak najszybciej,wtedy skonczy
      sie wozenie zlomu z niemiec.Widze to codziennie jak polacy kupuja auta po
      wywrotkach z kolami przednimi wbitymi az pod przednie siedzenie a zwlaszcza te
      drogie auta w takim stanie kupuja.Potem pojedzie ktos zrobi wypadek i
      zabije tym klepanym autem siebie,swoja rodzine i innych niewinnych ludzi.Nie
      moge pojac jak moze rzad polski na taka masowa skale pozwalac na
      IMPORTOWANIE TAK ROZBITYCH AUT!!
      Dam wam przyklad:Kliknijcie na www.mobile.de potem jak sie strona otworzy po
      lewej stronie troche na dol jest napisa"händler suche" jak sie nastepna
      strona otworzy napiszcie w okienku "complex" potem kliknijcie na
      ten "complex".Jest to firma polska ktora sprzedaje wam !auta" po wpadkach:)Tych
      najgorszych wrakow nie ma niestety w internecie ale kazde auto ktore tam
      stoi jest po dachowaniu!!Jak w maju tamtego roku polska weszla do EU to facet
      porobil takie stalowe regale z dzwigarow bo ma za mala halle wiec te auta
      juz w kwietniu byly na tych dzwigarach wozkiem widlowym ladowane ,na 3
      poziomach:) Jak w maju polacy przyjechali to facet juz byl przygotowany:) no i
      oczywisice wyczyszczaja mu magazyn z wrakow co pare tygpdni.Ostatnio zauwazam
      ze nawet ciezarowki ktore woza towar do niemiec a musialby by jechac puste do
      polski z powrotem,tez laduja po 2 wraki do srodka:L)Wiec zycze wam tylko
      zebyscie nie trafili na jedno z tych "naprawionych aut",jesli wam zycie mile.
      Moze teraz zrozumiecie ze rzad musi cos zrobic zeby ochronic swych
      obywateli.A tych ktorych nie stac na uato...ci musze jezdzic rowerem albo
      autobusem,tu jest dokladnie tak samo
      • Opłaty w proponowanej formie zlikwidują opłacalnosć przywożenia aut starszych,
        już 6-7 letnich. Młodsze auta są na zachodzie w podobnych cenach jak u nas lub
        droższe. W związku z tym będzie się przywozić auta młode, za to głównie rozbite
        lub z duzymi (ale cofanymi :D ) przebiegami. Samochody starsze po poważnych
        wypadkach trafiają na zachodzie na złom (części!!!) i tak naprawdę wraki to te
        młode roczniki. Zresztą nic nie stoi na przeszkodzie by odkupić zmasakrowane
        auto od rodzimego ubezpieczyciela (prawie nówka,1 właściciel,serwisowany!). Im
        większe zapory, tym gorsze (nie mylić ze "starsze"!) auta przyjeżdżają i są na
        drogach, to praktyka ostatnich 16 lat. Poza tym, dlaczego opłaty zależne od
        pojemności i rocznika?? Dlaczego takie wysokie?? Dlaczego auta w Polsce muszą
        być droższe niż na zachodzie?? Jest o czym myśleć, prawda??
        • Mafia paliwowa, samochodowa, spirytusowa. Wszędzie gdzie są wysokie bariery
          podatkowe, tam lewa kasa i dużo zainteresowanych.
          • witam. odnosze sie w szczegolnosci do macho 6. na poczatek pytanko: byles w
            niemczech, holandii lub belgii kiedykolwiek po auto?? mylisz pojęcia kolego
            jezeli wprowadza podatek to wiesz na jakiej zasadzie? im mlodsze auto tym
            mniejszy podatek, akcyza itp. co z tego wynika? otóż to ze na "zachodzie" mlode
            auta nie sa wcale tansze niz u nas!! ale duzo tansze sa......... rozbitki!!! i
            wtedy dopiero ty albo ktos z twojej rodziny bedzie jezdzil rocznym mercedesem
            przebieg z książką 15000 nie bity pierwszy wlasciciel ale...... no wlasnie w
            polsce poskladal go handlarz w stodole po malym dachowanku i jest jak nowka:))
            Teraz po drugie: masz pojecie ze auto kilku letnie nawet powyzej 10 lat jezdzace
            w niemczech z ich drogami, przy ich zapatrywaniu na auto( czyli jak zepsute to
            serwis a nie szrot jak u nas) jest duzo, duzo, duzo bardziej sprawne technicznie
            i bezpieczniejsze niz to samo auto jezdzace od zawsze po naszych drogach.lub
            nawet duzo lepsze i sprawniejsze niz auto duzo mlodsze u nas!!!!! ja osobiscie
            przywoze dosc sporo aut i powiem ci ze jeszcze nigdy mnie nic nie zaskoczylo w
            stanie technicznym auta a przywoze nieraz bardzo stare nawet z roku 87. czesto
            jak sprzedaje ludzie mowia dobrze prosze pana wezmiemy ale pojedziemy pierw do
            serwisu sprawdzic i to my wybierzemy ten serwis i zawsze mowie z usmiechem
            dobrze:)
            P.S.
            pojedz golfem z roku 87 jezdzacym zawsze w polsce na przeglad i niech przejdzie
            bez najmniejszego zarzutu:)pozdrowienia
    • Do t_4 :Widzisz kolego ja w niemczech mieszkam od 15 lat juz i od 10 lat
      handluje autami,mam tu firme ,ale nigdy nie sprzedawalem takiego zlomu jak w
      opisywanym wypadku (complex)mam jeszcze sumienie.Takze nie cofawalem nigdy
      zadnych licznikow nie jest mi to potrzebne.Ze ten podatek musza wprowadzic to
      jest niepodwazalny fakt,wyobrazazs sobie co byloby w niemczech jak by tak
      nagle prywatne osoby zaczel y po auta do anglii jezdzic??To byloby
      ukrocone po tygodniu""Powinni wogole zabronic przywozenie rozbitych aut i
      koniec.
      Co do stanu technicznego aut tu u nas,,,,,przesadzasz.Te czasy juz sie
      skonczyly ,ludzie nie maja pieniedzy jak kiedys,dzis autem 3 latnim nie
      jezdzic sie do autohausu ervis robic ,jezdza tak dlugo az sie
      rozleci.Oczywisiice nie wszyscy,aloe spora czesc.Njalepszy dowod to fakt ze
      masa firm musiala pozamykac firmy bo nie mieli pracy(servisu) a na nowych
      autach juz sie tak nie zarabia jak kiedys.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.