Dodaj do ulubionych

Forester 2.0 czy Honda Accord?

06.05.05, 14:30
Co lepiej wybrać w cenie do 100 tys. PLN? Forestera bez turbo, Hondę Accord
czy Toyotę Avensis 2.0? Który z nich ma najlepszy stosunek
jakości/niezawodności do ceny? Może coś jeszcze innego? (Ma być nowe).
Obserwuj wątek
        • dr.verte Re: W pełni zgadzam się z przedmówcą. 06.05.05, 14:52
          Też się zgadzam,dodam tylko że jakbyś trochę czasu i chęci poświęcił i poszukał
          Foresta za granicą to w tej cenie zmieściłby się 2.0 Turbo XT.
          --
          ____________________________________________________
          kirpek o Wysokich Obrotach:tutaj samochód ocenia się takim jaki ma być, czy sie
          podoba czy nie.a nie robi sie kombi z ferrari,i gokarda z terenówki.
        • tanugal Re: Forester 2.0 czy Honda Accord? 06.05.05, 15:19
          chyba masz jakieś preferencje? od tego zalezy wybór. przecież zawsze musi być
          jakiś kompromis, coś za coś?
          piszesz niezawodność/cena - wszystkie wymienione są stosunkowo mało awaryjne,
          więc tu chyba faworyta ciężko wymienić. zakładam przy tym , że ave już zdążyli
          poprawić. tu akurat są podobne, reszta nie do końca.
          jak nie wystarczy Ci 11 s. do 100, co nie byłoby dziwne, to forester odpada.
          jak natomiast wystarczą komuś takie osiągi, to forester ma oczywiscie lepszy
          układ jezdny i jest bardziej wszechstronny niż reszta wymienionych i pewnie
          warto.
          jak 90% będziesz jeździł po mieście , to z kolei nie wiem czy forester ma sens.
          jak lubisz siedzieć wyżej, to teraz modne, to bierz forestera. jak lubisz
          siedzieć niżej, po sportowemu, to w accordzie sobie niżej opuścisz siedzenie.
          chcesz komfortu - lepszy ma avensis. jest też lepiej wypasiony i
          bezpieczniejszy. ale przy tym ave jest nudny jak flaki , to dla mnie
          dziadkowóz. jego jedyną zaletą jest brak istotnych wad. pozostałe dwa są
          ciekawsze.
          chcesz być bardziej oryginalny na naszych drogach - skoro ma być japs to może
          mazda 6.
          jak lubisz popiłować na obrotach, z accorda wyciągniesz najwięcej z tych 3 aut.
          tak można bez końca. trzeba chyba zastanowić się bliżej czego się oczekuje.

          pozdrawiam
          • paul_78 Re: Forester 2.0 czy Honda Accord? 06.05.05, 15:26
            Oczekuję dobrego przyspieszenia w warunkach drogowych, konkretnie zależy mi
            raczej na elastyczności, przyspieszeniu od 80-120. Wolę bezpiecznie wyprzedzać
            TIRy i dziadkowozy, ale nie zależy mi na ściganiu się z dresiarzami w beemach. W
            grę wchodzi w sumie też Forester turbo, ale to tylko roczny z zagranicy, nowy
            jest za drogi.
            Samochód będzie do jazdy miasto/trasa z przewagą miasta. Spory bagażnik też by
            się przydał, na wyjazdy typu 2+2 i bagaże. Co do Forestera to obawiam się
            głównie cen części i serwisu.
            • swoboda_t Re: Forester 2.0 czy Honda Accord? 06.05.05, 15:30
              Najlepiej zrobisz zapoznając się z ofertą firm oferujących auta z reimportu,
              chyba nawet u nas już są takie, a w każdym razie w Niemczech napewno. W efekcie
              możesz znaleźć np. nowego Forestera 2,0 T za ok. 25k euro. Najtansze auta(ceny
              netto) są zwykle w Finlandii i Dani, a więc w sumie niedaleko. Mozę warto się
              bliżej przyjżeć ofertom tamtejszych dealerów??
              --
              KONKURS-ZAGADKI MOTORYZACYJNE - zapraszam(y) serdecznie!
            • tanugal Re: Forester 2.0 czy Honda Accord? 06.05.05, 16:37
              jeśli ma być dobre przyspieszenie i elastycznosć to forester wolnossący raczej
              odpada. jak chcesz elastyczność i wyprzedzanie bez wysiłku w trasie to używany
              foryś turbo albo z innej beczki laguna 2.0T.
              swoją drogą w wolnossącej benzynie 2 litry trudno oczekiwać dobrej
              elastycznosci 80-120 na 5 biegu. ale jak nie ma większego silnika albo turbo,
              to przecież zawsze można zredukować. w ogóle uważam że z takimi silnikami
              lepiej zawsze wyprzedzać na wyższych obrotach, niż liczyć na to że akurat ten
              silniczek ma 13 s. 80-120 na 5 biegu a nie 16 s... po redukcji spali w zasadzie
              tyle samo co duszony do podłogi na 5 biegu, a jest zawsze bezpieczniej.

              co do spalania, 2 litrowe benzyny spalają po mieście ok 10-13 l., zależnie od
              nogi i korków. nie sądzę aby tu były na tyle wielkie róznice pomiędzy
              poszczególnymi modelami, aby tym sie kierować.

              a propos tematu elastycznosci, oczywiście w szkole auto skody na TVNT
              udowodniono wyższość wspaniałego silnika 1,6 FSI nad starym 1,6, ciągnąc oba
              oktawiany 80-120 na piątym biegu. jak łatwo się domysleć nowoczesna jednostka
              FSi udowodniła swoją drogą przewagę i juz po jakichś 15 sek. i ze 2 s. szybciej
              niż ta druga osiągnęła 120. expert stwierdził więc że jest w warunkach
              drogowych o wiele lepsza i bezpieczniejsza, mimo że ma tylko nieznacznie lepsze
              przyspieszenie 0-100. expert zapomniał przy tym tylko powiedzieć ludziom przed
              telewizorem żeby zamiast sprawdzania przy wyprzedzaniu możliwości nowoczesnego
              oktawiana 1,6 FSI na 5 biegu, raczej zmienili bieg na niższy i zrobili manewr
              2x szybciej.
        • swoboda_t Re: Forester 2.0 czy Honda Accord? 06.05.05, 15:23
          Te nowe Avensisy wydają się niedopracowane, w każdym razie są znacznie bardziej
          awaryjne niż starsze modele. O Accordzie takich głosów nie słychać, a Subaru
          jest znane z niezawodności nawet na tle innych japończyków. Napęd na cztery
          koła daje ogromną przewagę właściwości jezdnych. Subaru to najbardziej
          praktyczne i chyba po prostu najlepsze auto spośród wyżej wymienionych i tak
          naprawdę jedynie słaby silnik przemawia przeciw niemu, ale jak już napisano,
          jak poszukasz to i turbo przywieziesz ;) To pierzwsze z brzegu przykłady
          www.autoscout24.de/home/newcars/list-newcars-public.asp?ts=5525334&make=67&model=15224&country=D&zipcountry=D&tot=15&ncmp=1&zipnearest=1
          &zipgrouping=1000&longpoolid=13&noaddress=1&carsperpage=50&page=1&sort=price
          --
          KONKURS-ZAGADKI MOTORYZACYJNE - zapraszam(y) serdecznie!
          • franek-b Re: Forester 2.0 czy Honda Accord? 06.05.05, 16:35
            swoboda_t napisał:

            > Te nowe Avensisy wydają się niedopracowane, w każdym razie są znacznie
            bardziej
            >
            > awaryjne niż starsze modele. s

            Skad masz takie njusy? wg mojego doswiadczenia (ave poprzedni model od nowosci
            do 180k km vs nowy 1.8 od nowosci teraz ~ 50k km) jest dokladnie odwrotnie. W
            poprzednim modelu standardowy problem to tarcze, problemy takze z cieknacym
            silnikiem. Generalnie nowy ave to wielki krok do przodu, poprzedni nawet nie
            moze sie rownac (jakosc wykonania, przestronnosc, wyposazenie).

            --
            Pozdrawiam,

            Frank
            • tomeeeek Re: Forester 2.0 czy Honda Accord? 08.05.05, 12:28
              franek-b napisał:

              > swoboda_t napisał:
              >
              > > Te nowe Avensisy wydają się niedopracowane, w każdym razie są znacznie
              > bardziej
              > >
              > > awaryjne niż starsze modele. s
              >
              > Skad masz takie njusy? wg mojego doswiadczenia (ave poprzedni model od nowosci
              > do 180k km vs nowy 1.8 od nowosci teraz ~ 50k km) jest dokladnie odwrotnie. W
              > poprzednim modelu standardowy problem to tarcze, problemy takze z cieknacym
              > silnikiem. Generalnie nowy ave to wielki krok do przodu, poprzedni nawet nie
              > moze sie rownac (jakosc wykonania, przestronnosc, wyposazenie).
              >

              Wystarczy poczytać co mają do powiedzenia użytkownicy i z jakimi problemami się
              stykają. Sprzedaż nowych europejskich toyot niestety trzeba już wspomagać
              intensywnymi reklamami o niezawodności...

              www.forum.toyota.org.pl/viewforum.php?f=13&sid=772333b3fcb4526dfb5c1573c3a213cc
              --
              tomeeeek
              Legacy 2.0
              • franek-b Re: Forester 2.0 czy Honda Accord? 09.05.05, 09:45
                > Wystarczy poczytać co mają do powiedzenia użytkownicy i z jakimi problemami
                się
                > stykają. Sprzedaż nowych europejskich toyot niestety trzeba już wspomagać
                > intensywnymi reklamami o niezawodności...

                Jakos uzytkownicy i niezalezne firmy zbierajace dane dotyczace toyot wyzej je
                klasyfikujac niz konkurencje.
                Poza tym zawsze trzeba rozwazyc koszt vs. jakosc. Przy zalozeniu, ze subaru
                legacy jest bardziej niezawodne od avensis to czy warto zaplacic 40% wiecej?
                rynek to zawsze zweryfikuje...

                --
                Pozdrawiam,

                Frank
    • hondziarz Re: Forester 2.0 czy Honda Accord? 06.05.05, 15:27
      foresterem nigdy nie jeździłem, mam hondę accord, więc pewnie będę
      nieobiektywny. Jestem jej właścicielem za krótko by się wypowiadać nt.
      awaryjności, raptem przejechane kilkanaście tysięcy kilometrów.
      Honda accord to fajny samochodzik i jak się nie kupi ekonomicznego silnika,
      jest naprawdę przyjemny w jeździe. Jedyne co, niektórym może to nieodpowiadać
      to twardość zawieszenia. Na polskich drogach jest to naprawdę dokuczliwe.
      Oprócz tego nie mam uwag.
      --
      Gaz służy do gotowania, nie do silników
        • niknejm Re: Forester 2.0 czy Honda Accord? 06.05.05, 16:02
          paul_78 napisał:

          > Ile pali Accord 2.0 w mieście?

          W/g doświadczeń znajomych - mocno zależne od 'nogi'. Od 10L do 14L.

          Jeśli oczekujesz dużego 'ciągu' z dołu obrotów, to musisz kupić albo silnik
          wolnossący o pojemności 3L lub więcej, albo silnik z turbo. Taka jest prawda.
          Ale wtedy nie licz na niskie spalanie. 14-15L minimum po mieście.

          Pzdr
          Niknejm
          • niknejm Re: Forester 2.0 czy Honda Accord? 06.05.05, 16:10
            niknejm napisał:

            > Jeśli oczekujesz dużego 'ciągu' z dołu obrotów, to musisz kupić albo silnik
            > wolnossący o pojemności 3L lub więcej, albo silnik z turbo. Taka jest prawda.
            > Ale wtedy nie licz na niskie spalanie. 14-15L minimum po mieście.

            ...chyba, że kupisz turbodiesla. Ale jeśli chcesz mieć dynamikę (przyspieszenia
            w różnych zakresach prędkości na optymalnym biegu) na poziomie Accorda 2.0 lub
            lepsze, wtedy pogódź się z wysoką ceną za nowy samochód tej klasy (powyżej
            105kPLN).

            Pzdr
            Niknejm
            • fru.fru Re: Forester 2.0 czy Honda Accord? 06.05.05, 18:11
              niknejm napisał:
              Ale jeśli chcesz mieć dynamikę (przyspieszenia
              >
              > w różnych zakresach prędkości na optymalnym biegu) na poziomie Accorda 2.0
              lub
              > lepsze, wtedy pogódź się z wysoką ceną za nowy samochód tej klasy (powyżej
              > 105kPLN).

              hmm, temat zalatwia LPT w stylu vagowego 1,8T czy tez 2.0T renault, jesli
              mowimy o dynamice, elastycznosci itd
              Rozsadne spalanie, bdb silniki. I obydwa mozna podciagnac pod 225 koni.
              Ale fakt 100 kola to minimum. No chyba ze stary pasek..albo oktawiensis
              > Pzdr
              > Niknejm
    • kawszyn1 Re: Forester 2.0 czy Honda Accord? 07.05.05, 10:43
      ja bym bral Accorda. forester jakis taki przystary:) no i te osiagi:|
      (wolnossacy), avensis to bardzo porzadny samochod, swietnie wykonany,
      wyposazony, ale za duzo ich jezdzi po naszych drogach....chyba tyle co
      oktawianow:P. za Accordem przemawia piekny wyglad, silniki i jedne z
      najlepszych w klasie osiagi, nie ma turbo, ale za to i-Vtec'a:>
    • porucznik-borewicz Legacy, Legacy, Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,Legacy 07.05.05, 13:35
      Forester to nie ta klasa co Accord
      choc sam z w sobie jest znakomity

      Accorda nalezy konfrontowac z Legacy
      cenowo auto jest zblizone
      silnik rowniez 2.0 boxer ten sam co w Foresterze

      Legacy jest jednym z najladniejszych aut w tej klasie
      dla mnie zdecydowanie ladniejszy niz Accord
      i malo jest go na drogach
      wiec tym bardziej zwraca uwage

      po prostu kupuj Legacy

      Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,Legacy

      pozdrawiam



      --
      siemasz Borewicz,
      w każdym odcinku wyrywasz jakąś dupe
      idziemy do Maxima na dziwki
      • tomeeeek Re: Legacy, Legacy, Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,L 08.05.05, 12:36
        porucznik-borewicz napisał:

        > Forester to nie ta klasa co Accord
        > choc sam z w sobie jest znakomity
        >
        > Accorda nalezy konfrontowac z Legacy
        > cenowo auto jest zblizone
        > silnik rowniez 2.0 boxer ten sam co w Foresterze
        >
        > Legacy jest jednym z najladniejszych aut w tej klasie
        > dla mnie zdecydowanie ladniejszy niz Accord
        > i malo jest go na drogach
        > wiec tym bardziej zwraca uwage
        >
        > po prostu kupuj Legacy
        >

        Im mniej tym lepiej ;-) Nie kupuj legacy...

        A poważnie to przedmówca ma rację. Ja porównywałem właśnie Legacy z Accordem.
        Testowałem obydwa auta. Accord ma słabsze zawieszenie i nieporównywalnie gorsze
        własności jezdne z legacy. Ja potrzebowałem kombi, więc dodatkowo argument o
        "urodzie" miał też znaczenie. IMHO accord kombi to jakaś poczwarka i okropna
        pomyłka hondy. W przeciwieństwie do accorda sedana, który jest IMHO jednym z
        najładniejszych aut tego segmentu.

        Wszystko zależy czego potrzebujesz. Dodatkowo pragnę sprostować przedmówców -
        2.0 wolnossący w forysiu i w legacy to trochę inne silniki. Forysiowy ma 125
        koni, legacowy 138 koni. Dodatkowo oba auta mają skrzynię redukcyjną, która
        pozwoli Ci uszczknąć jeszcze jedną sekundę do setki.

        Legacy jest bardziej pojemny od forysia. Ma wiekszy bagażnik (kombi) i więcej
        miejsca na tylnej kanapie. Pamiętaj też, że foryś jest zbudowany na płycie małej
        imprezy...

        --
        tomeeeek
        Legacy 2.0
          • marlon_kozaky Re: Legacy, Legacy, Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,L 09.05.05, 09:58
            Accord 2.0 Comfort - cena 90.900zl
            Subaru Legacy 2.0i - cena 24.100 Euro (ok 96 000zl)

            przy takiej roznicy wybor jest chyba jasny
            ponadto na Subaru mozna sie potargowac co przy najtanszym Accordzie raczej nie
            wchodzi w gre chyba ze dadza do Hondzi dywaniki, alarm etc.

            a osiagi coz naped 4x4 to troche inna bajka
            przy codziennej jezdzie nie bedzie czuc roznicy bo Subaru ma mocniejszy dol
            a Honda musi sie troszke pokrecic

            moim zdaniem Legacy to zdecydowanie lepsza propozycja na tym poziomie cenowym
            cena Legacy jest calkiem ok w porownaniu do reszty tej wielkosci aut
            • niknejm Re: Legacy, Legacy, Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,L 09.05.05, 10:07
              marlon_kozaky napisał:

              > a osiagi coz naped 4x4 to troche inna bajka

              Zgadza się. Różnica około dwóch sekund przy przyspieszeniu do 100km/h.
              Przepaść, ale jak komus zależy na 4X4, to może warto?

              > przy codziennej jezdzie nie bedzie czuc roznicy bo Subaru ma mocniejszy dol

              Masz jakieś wyniki testów? Niedawno ktoś tak twierdził o Mondeo 2.0,
              udowodniłem mu coś zupełnie przeciwnego.

              Pzdr
              Niknejm
              • tomeeeek Re: Legacy, Legacy, Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,L 09.05.05, 12:46
                niknejm napisał:
                > marlon_kozaky napisał:
                >
                > > a osiagi coz naped 4x4 to troche inna bajka
                >
                > Zgadza się. Różnica około dwóch sekund przy przyspieszeniu do 100km/h.
                > Przepaść, ale jak komus zależy na 4X4, to może warto?
                >

                Z reduktorem urywasz sekundę spokojnie o ile tylko tego potrzebujesz. Druga
                sprawa, że jeśli pokonujesz krętą drogę, to przyspieszenie accorda na niewiele
                się zda. Jeśli głównym kryterium wyboru jest przyspieszenie, to brałbym jakiegoś
                CC sporting'a.

                No ale nic nie gadam, bo będzie, ze swoje chwalę. Bierz Accorda :-)

                --
                tomeeeek
                Legacy 2.0
                • niknejm Re: Legacy, Legacy, Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,L 09.05.05, 13:27
                  tomeeeek napisał:

                  > Jeśli głównym kryterium wyboru jest przyspieszenie, to brałbym jakiegoś
                  > CC sporting'a.

                  Żartujesz? Koło 14s. do 100. :-)

                  > No ale nic nie gadam, bo będzie, ze swoje chwalę. Bierz Accorda :-)

                  E tam, chodzi o to, żeby wybierający znał za i przeciw.
                  Też rozważam zakup jakiegoś Subaru, ale na nowy (taki, jaki bym chciał, czyli
                  np. Legacy H6 spec B) jeszcze mnie nie stać.

                  Pzdr
                  Niknejm
                  >
                  • turecki4 Re: Legacy, Legacy, Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,L 09.05.05, 17:17
                    Ja mam accorda 2.0 (kolega NN już wie:), a mój kumpel ma Forestera i nawet
                    turbo. Musiałbym na każdych światłach z piskiem ruszać, żeby spalać więcej niż
                    10l/100, przy emeryckiej jeździe wychodzi 8 litrów średnio. Za to Forester
                    kolegi pali jakąś kosmiczną ilość (od 14l/100), na dłuższych trasach musi
                    częściej na stację zaglądać. Poza tym Forester jest trochę za brzydki moim
                    zdaniem, 2.0 wolny jak muł, turbo szybszy, ale o centymetry z moim. Legacy z
                    kolei, też jest wolny, tylko H6 jest oki, widziałem, siedziałem, jechałem, ale
                    kosztuje jak zboże.
                    • tomeeeek Re: Legacy, Legacy, Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,L 09.05.05, 17:25
                      turecki4 napisał:

                      > Ja mam accorda 2.0 (kolega NN już wie:), a mój kumpel ma Forestera i nawet
                      > turbo. Musiałbym na każdych światłach z piskiem ruszać, żeby spalać więcej niż
                      > 10l/100, przy emeryckiej jeździe wychodzi 8 litrów średnio. Za to Forester
                      > kolegi pali jakąś kosmiczną ilość (od 14l/100), na dłuższych trasach musi
                      > częściej na stację zaglądać.

                      Spalanie - rzecz względna i zależy od nogi. Nie za bardzo wierzę w to spalanie
                      poniżej 10l w mieście jakiegokolwiek auta z silnikiem 2.0. Ja jeżdżę dość
                      spokojnie i w mieście spala mi 10,6. Na trasie przy normalnej szarpanej jeździe
                      100-160 - podchodzi pod 9. Przy stałej prędkosci 110-130 - nawet 7 litrów.

                      Ja niestety choćbym chciał to nie zapiszczę. Od razu jedzie - koła nie chcą
                      kręcić się w miejscu nawet na śliskim ;-)

                      --
                      tomeeeek
                      Legacy 2.0
              • marlon_kozaky Re: Legacy, Legacy, Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,L 09.05.05, 20:30
                niknejm napisał:

                > Zgadza się. Różnica około dwóch sekund przy przyspieszeniu do 100km/h.
                > Przepaść, ale jak komus zależy na 4X4, to może warto?


                no tak zle to ma znaczenie tylko wsytuacji kiedy startujesz na granicy
                przyczepnosci i ciagniesz do czerwonego na kazdym biegu

                a teraz pytanie jaki odsetek kupujacych auta w type Accorda 2.0 czy Legacy
                jezdzi w ten sposob ?

                przeciez osiagi mierzone i podawane przez producenta i przez testy prasowe sa
                wyciagniete ostatnie zyly z silnika i szczegolnie skrzynie
                biegi zmieniane parktycznie bez sprzegla i bez puszczania gazu niemal
                a kto tak jezdzi na codzien

                owszem na papierze Accord ma przewage
                ale w praktyce nie bedzie roznicy jesli bedzie za kolkiem przecietny uzytkownik
                chyba ze za kolkiem Accorda usiadzie "mlody gniewny" kozak
                ktory zabral tatusiowi auto na lans po miescie

                • niknejm Re: Legacy, Legacy, Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,L 10.05.05, 13:43
                  marlon_kozaky napisał:

                  > owszem na papierze Accord ma przewage
                  > ale w praktyce nie bedzie roznicy jesli bedzie za kolkiem przecietny
                  > uzytkownik
                  > chyba ze za kolkiem Accorda usiadzie "mlody gniewny" kozak
                  > ktory zabral tatusiowi auto na lans po miescie

                  Tym systemem myśląc, najlepsza jeast Fabia HTP. ;-))

                  Pzdr
                  Niknejm
                  >
                  • marlon_kozaky Re: Legacy, Legacy, Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,L 10.05.05, 14:05
                    nie uwazasz ze jak komus zalezy na osiagach to kupi wersje Accorda 2.4 ?
                    z motorkiem 2.0 kupuja raczej spokojniejsi uzytkownicy

                    dlatego uwazam tak jak napisalem w poprzednim poscie

                    typowy przecietny drajwer jak przyspieszy takim Accordem w 11s do 100 to bedzie
                    jego sukces
                    a wykorzystac walory silnika i skrzyni potrafia naprawde nieliczni
                    • niknejm Re: Legacy, Legacy, Legacy,Legacy,Legacy,Legacy,L 10.05.05, 14:11
                      marlon_kozaky napisał:

                      > nie uwazasz ze jak komus zalezy na osiagach to kupi wersje Accorda 2.4 ?
                      > z motorkiem 2.0 kupuja raczej spokojniejsi uzytkownicy

                      Kupi. Tylko za to trzeba sporo dopłacić, ponad 20kPLN.
                      Tak samo mógłby kupić Legacy 3.0 ;-))

                      > dlatego uwazam tak jak napisalem w poprzednim poscie
                      > typowy przecietny drajwer jak przyspieszy takim Accordem w 11s do 100 to
                      > bedzie jego sukces

                      A jak ten sam przeciętny drajwer wsiądzie w Legacy 2.0 bez turbo, wyjdzie mu
                      jeszcze gorzej. Bo to po prostu gorzej przyspieszający samochód. No chyba, że
                      jazda odbywa się w naprawdę trudnych warunkach, ale w takim
                      przypadku 'przeciętny drajwer' raczej zostawi auto na parkingu i pojedzie
                      autobusem, bo się będzie bał ;-))

                      > a wykorzystac walory silnika i skrzyni potrafia naprawde nieliczni

                      OK, ale co to ma wspólnego z porównywaniem danych technicznych? Są jakie są i
                      tyle. Gdyby każdy tak myślał, to jak wyżej - Fabia HTP rulezz ;-))

                      Pzdr
                      Niknejm
              • marlon_kozaky Accord 2.0 / Legacy 2.0 / 407 2.2 - ale ... 09.05.05, 20:55
                niknejm napisał:

                > Masz jakieś wyniki testów? Niedawno ktoś tak twierdził o Mondeo 2.0,
                > udowodniłem mu coś zupełnie przeciwnego.


                znalazlem porownanie tych 3 aut
                ale niestety w jezyku Putina
                znam troche ruski ale nie mam samozaparcia zeby tak doglebie czytac ten artykul

                moze na forum jest jakis rosyjskojezyczny forumowicz
                kiedys byl ktos chyba tak mi sie kojarzy
                to moze nam to wyklaruje co i jak tam napisano :-)


                pozdrawiam

Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka