Dodaj do ulubionych

Najgorszy wynik Suzuki w JD Power (2005 r.)

25.05.05, 21:04
Ze średnią liczbą 151 problemów zgłaszanych przez klientów na 100 samochodów
Suzuki zamyka listę rankingu satysfakcji klienta po zakupie nowego samochodu
(initial quality survey). To najgorszy wynik tej marki w USA od lat.
Analitycy rynku upatrują przyczyn we wprowadzeniu na rynek pod marką Suzuki 2
modeli opracowanych jeszcze przez Daewoo (GM DAT): Forenza (Lacetti
sedan/kombi) i Verona (Evanda). Szczególnie dużo problemów sprawia Forenza,
gdzie często psują się automatyczne skrzynie biegów.
Najmniej problemów sprawia Aerio, który 2 lata wcześniej przyczynił się do
30% wzrostu jakości Suzuki w tym samym rankingu.

=======
Czułem, że Daewooo bokiem im wyjdzie. Jedyna nadzieja w nowych własnych
modelach: Grand Vitara (2005) i następcy Aerio (2006).
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka