Dodaj do ulubionych

BMW M3 SMG/PORSCHE 911 CARRERA TIPTRONIC

IP: *.acn.waw.pl 19.07.02, 17:00
I po co przepłacać z Porsche ??
Obserwuj wątek
    • Gość: Marek Ale bzdury IP: *.atl.ec.equifax.com / 172.18.113.* 19.07.02, 17:25
      Za chwile porownaja Kia i Ferrari i okaze sie ze:

      - Kia ma "więcej miejsca, lepsze fotele, bardziej przejrzyste
      wskaźniki i dokładniejszy system nawigacji"

      - "Te auta po prostu muszą się podobać"

      (cytaty z artykulu)

      Inny komentarz - czytalem porownanie paru sportowych samochodow
      ostatnio i Corvette zdecydowanie wyprzedzilo BMW M3 SMG. A
      Porsche 911 bylo ZNACZNIE lepsze od Corvette. Czyli stosujac
      zasady grupy upozadkowanej M3 SMG jest ZDECYDOWANIE gorsze od
      911.

      A powaznie to jak bede mial kase to kupie Corvette. Jak bede
      mial kase i samochod bedzie musial byc 4-ro miejscowy to kupie
      M3. A Porsche nawet jakbym mial kase to nie kupie bo mi sie nie
      podoba.
    • Gość: Marcel Gledzenie IP: *.subnet-52.med.umich.edu 19.07.02, 18:16
      Ano takie sa teraz opisy i porownania wszystkiego.
      Pare(nascie) lat temu w artylulach (fachowych) opisywano rozwiazania
      techniczne, prezentowano schematy i podawano parametry. Teraz mozna conajwyzej
      znalesc belkot o krystalicznie czystym dzwieku i logicznie uporzadkowanych
      wskaznikach.
      Albo redakcje uwazaja swoich czytelnikow za ciezkich idiotow, ktorzy nie sa w
      stanie przyjac zadnej wiedzy i sami wyciagnac wnioski i jedyne co mozna im
      podac to gotowa opinie do powtarzania, albo sami redaktorzy sa ludzmi
      przypadkowymi i niekompetentnymi.
      Tak czy inaczej dotarcie do rzeczowych informacji jest w dzisiejszej "dobie
      informacji" naprawde trudne. I nie jest to zwiazane z trudnosciami w
      przebrnieciu przez gruba warstwe innej informacji! Tej informacji tam poprostu
      nie ma. Jest za to belkot. W dowolnej ilosci, kolorze i wersji jezykowej.
      • Gość: aol Re: Gledzenie ale Twoje IP: *.dip.t-dialin.net 20.07.02, 11:42
        Gość portalu: Marcel napisał(a):


        < uwazaja swoich czytelnikow za ciezkich idiotow, ktorzy nie sa w
        > stanie przyjac zadnej wiedzy i sami wyciagnac wnioski


        A wg czego Ty chcesz wyciagac wnioski? Opisu technicznego??? Kompletna bzdura,
        takimi samochodami trzeba sie pojezdzic zeby moc co kolwiek o nich powiedziec i
        wyciagnac wnioski.
    • Gość: jACZURRRR Re: BMW M3 SMG/PORSCHE 911 CARRERA TIPTRONIC IP: *.slupsk.cvx.ppp.tpnet.pl 23.09.02, 22:22
      BMW M3 to nie przerobiona wersja 330Ci tylko budowana od podstaw
      wyscigowa jej wersja.gdyby zdjac ogranicznik predkosci to mozna
      testowac inaczej(w niemczech!!)ale bejka jest super i te jej
      rzedowe szostki cos pieknego Porshe ulega naciskom ze stanow i
      traci styl na rzecz masówki a corvetta to inny samochod ma 5.7l
      pojemnosci i tylko 344KM a powinno miec conajmniej 450 bo ma
      konkurowac z viperem a on ma juz w wersji 2002 ich ponad
      500!!!!!!! tyle co m3 od RACING DYNAMICS ale nie ma dwo
      kolorowego nadwozia. Reasumujac zawsze i tylko BMW
        • Gość: ARAFAT Ferrari Modena i JUZ IP: *.rapidnet.com 26.09.02, 02:30
          Jesli chcecie zanznac prawdziwej pasji i przyjemnosci to tylko i wylacznie
          ferrari ze swoim niebanalnym designem oraz piekna poezja silnika. Porsche to
          taka masowa w porownaniu z Ferrari. Chcersz wiedziec co jest lepsze? Wjedz do
          tunelu ferrari wkrec je powyzej 6000 obrotow wylacz radio i sluchaj sluchaj jak
          wrocisz to podyskutujemy...
          • Gość: Michal330 Re: Ferrari Modena i JUZ IP: *.ucsf.edu 01.10.02, 11:01
            Co to za porownywania? Ferrari i Porsche to zupelnie inne punkty
            cenowe niz M3. Mieszkam w USA i jezdze 330i i najprawdopodobniej
            moim nastepnym samochodem bedzie M3. To prawda ze moglbym wybrac
            Z06 za ta sama cene (ktore rzeczywiscie potwierdzam ma 405HP,
            poprzednia wersja miala 380iles) ale Chevrolet to kupa zlomu.
            Czy widzieliscie jak on jest zbudowany i wykonczony? Nie mowie
            juz o wnetrzu ale o spawaniu blach i komorze silnika. Wszystko
            jest tanie i typowe amerykanskie partactwo. Samochod jest
            rzeczywiscie bardzo szybki ale nie jest zwinny. Jechalem M3, M5,
            Porsche Carrera, Porsche 911 Turbo i Z06 na tutejszych
            autocrossach i Z06 nijak sie ma do M3. Jest powolne i ociezale w
            zakretach. Uklad sterowniczy jest fatalnie mieki i
            niekomunikatywny, okropne sprzeglo i meczacy lewar zmiany
            biegow. To auto nadaje sie jedynie do wyscigow na prostej.
            Porsche to co innego. Fenomenalny samochod ale bardzo
            niepraktyczny. I drogi. Kazda opcja wybija to auto na
            niebotyczna orbite cenowa. Gdyby cena nie grala roli, wybralbym
            caly czas M3 w porownaniu do Carrery. Nie potrafie tego
            wytlumaczyc ale M3 po prostu czuje sie jakos lepiej, pewniej.
            Oba auta sa prawie identycznie szybkie. M3 ma przewage skrzyni
            sekwencyjnej ktora jest naprawde super w uzytku. Zaden kierowca
            na swiecie nie jest w stanie tak szybko i tak precyzyjnie (i to
            za kazdym razem!) zmienic biegow. Najlepsza rzecza jest to ze
            SMG "podbija" obroty przy redukcji biegow. Pelna kontrola i obie
            rece caly czas na kierownicy. Porsche nie oferuje nic podobnego
            (tylko pieprzony automat). Porsche 911 Turbo natomiast to juz
            jest zupelnie inna para kaloszy. Ten samochod jest naprawde nie
            z tej ziemi. Kto nie zrobil tak zwanego "wheel spin" w Turbo nie
            ma pojecia o prawdziwej mocy. Auto jest zwinne jak kot i lzejsze
            niz M3 przy wiekszym silniku co daje efekt prowadzenia Miaty z
            silnikiem odrzutowym. Gdybym mial jedna rzecz do zarzucenia to
            fakt ze fotele sa nawet w Turbo ZNACZNIE gorsze niz w M3 tak ze
            cala dupa lata na lewo i prawo przy ostrych zakretach
            (szczegolnie moja wielka pol-amerykanska dupa).
              • Gość: robert Re: Ferrari Modena i JUZ IP: *.acn.pl / 10.129.132.* 02.10.02, 10:00
                Gość portalu: seba5700 napisał(a):

                > Ojej brzydko blaszki pospawali w vettce, tylko poplakac w poduszke :(. Zle
                > wykonczony??? To straszne!!! zeby tylko sie tipsy nie polamaly o nierownosci
                w
                >
                > komorze silnika, jak sie bedzie plynu do sprzyskiwaczy dolewac :)))

                Nie bądź złosliwy, bo faktem jest, że auta amerykańskie cierpią na
                skandaliczną jakość wykończenia. Dotyczy to zarówno użytych materiałów jak i
                samej jakości wykonania. To jest chyba główna przyczyna ich niskiej
                konkurencyjności na rynku europejskim. Nie wiem skąd sie to bierze, ale faktem
                jest wszechobecność tandety jak się jest w USA: te wielkie plastikowe figury
                przed sklepami, szorty na grubych dupach i obcisłe podkoszulki na spoconych
                grzbietach etc.. To niestety sie przekłada na tzw. amerykańskie poczucie smaku
                i estetykę min. samochodów. Nie zawsze wystarcza wetknąć do pudełka silnika o
                mocy 300-400 koni. Chociaż kowbojom nie wiele trzeba, wystarczy garnek fasoli i
                siodło pod głowę :-))
                • Gość: Michal330 Re: Ferrari Modena i JUZ IP: *.ucsf.edu 03.10.02, 02:48
                  nie wiele do dodania ale faktem tez jest ze samochody
                  amerykanskie niezbyt dobrze sprzedaja sie nawet w samej Ameryce.
                  Dlatego tez wszystkie te wysilki aby wypchnac ten towar przy
                  pomocy na przyklad niskich lub wrecz zerowych stop procentowych
                  oferowanych przez General Motors, Forda itd. Nic podobnego jesli
                  chodzi o BMW. BMW jest marka o najwiekszym wzroscie sprzedazy w
                  USA rok po roku. Na przyklad czas oczekiwania na nowe M3 tutaj w
                  Kaliforni wacha sie od 6 do 9 miesiecy!
    • Gość: Gregor Re: BMW M3 SMG/PORSCHE 911 CARRERA TIPTRONIC IP: 217.97.208.* 18.11.02, 21:18
      Zgadzam się z aol! Najwięcej o samochodzie może powiedzieć
      kierowca. Nie jeździeliście więc nie gadajcie. Wszyscy
      przeczytaliście gazetki i wyrażacie swoje opinie. Moim zdaniem
      to porównanie nie miało sensu. Porównywać Bmw z Porsche??? To
      co, że "Bmka" ma podobną moc ( a nawet ją przewyższa )??? Ja tam
      wolałbym mieć w garażu Porsche bo cieszy się znacznie większym
      preztiżem i to, że jej układ nawigacyjny nie jest tak precyzyjny
      jak w Bmw nie odstrasza mnie!!!
    • Gość: KRZYCHU Re: BMW M3 SMG/PORSCHE 911 CARRERA TIPTRONIC IP: *.osowa.3miasto.net / 10.255.252.* 10.12.02, 22:38
      to już szczyt! Można owszen na siłe podrasować Lanosa i dać mu
      parę elektronicznych pierdółek i mówić,że przewższa Masserati,
      bo to bo tamto!!!! Jednak BMk-a zawsze zostanie samochodem dla
      wiochali szczególnie bogatych Polaków, którym się jawi ta marka
      jako coś boskiego, dlatego, że ma swojej wsi nie
      widzieli "prawdziwego" samochodu! Przyrównując BMW do Porsche
      jest to zwykła profanacja. Jaki procent bogatych ludzi w
      cywilizowanym świecie wybierze Bmk-ę niż Porshe?
      • wowo5 Re: BMW M3 SMG/PORSCHE 911 CARRERA TIPTRONIC 11.12.02, 03:59
        Gość portalu: KRZYCHU napisał(a):

        > to już szczyt! Można owszen na siłe podrasować Lanosa i dać mu
        > parę elektronicznych pierdółek i mówić,że przewższa Masserati,
        > bo to bo tamto!!!! Jednak BMk-a zawsze zostanie samochodem dla
        > wiochali szczególnie bogatych Polaków, którym się jawi ta marka
        > jako coś boskiego, dlatego, że ma swojej wsi nie
        > widzieli "prawdziwego" samochodu! Przyrównując BMW do Porsche
        > jest to zwykła profanacja. Jaki procent bogatych ludzi w
        > cywilizowanym świecie wybierze Bmk-ę niż Porshe?
        Jak zwykle porownanie bez sensu. M3 to sportowe Coupe - samochod 4 miejscowy -
        znacznie ciezszy niz 911. 911 to typowy 2-miejscowy woz sportowy. W Porsche
        tiptronic to pomylka. Dlaczego nie porownano wersji z manualem? BMW to swietny
        woz ale to nie ta klasa co 911. Niemniej jednak ja bym predzej kupil BMW
        (bardziej praktyczny).
      • Gość: Michal330 Re: BMW M3 SMG/PORSCHE 911 CARRERA TIPTRONIC IP: *.ucsf.edu 17.12.02, 07:22
        Mysle ze jest to dobre porownanie i widzialem juz przynajmniej
        dwa takie same w pismach zachodnich. Te wozy sa bardzo, bardzo
        blisko siebie i mowie ci to jako ktos kto jezdzil i 911 Carrera
        i M3. M3 jest znacznie lepiej wyposazone i wykonane w mojej
        opini. Jest bardziej praktyczne i... jest o wiele wiele tansze.
        M3 jest wspanialym wozem - znacznie lepszym od "zwyklej" trojki
        (ktorej zreszta jestem szczesliwym posiadaczem). Jesli chodzi o
        przekladnie to nie rozumiem wyboru - smg w bmw i automat w
        Porsche? Dlaczego nie reczna skrzynia w obu? Mialoby to wiecej
        sensu wtedy. Mysle ze wiele osob ktore mysle od razu ze Porsche
        MUSI by lepsze tak naprawde to mysla o 911 Turbo. Wtedy to
        oczywiscie M3 jest daleko w tyle i oczywiscie byloby to moje
        auto mazen (ale caly czas niestety fotele sa do dupy w
        samochodzie kosztujacym ponad 115 tysiecy dolarow - i wiele osob
        zamienia je na te z 911 GT2, ktore sa bezwzglednie najlepszymi
        fotelami sportowymi w jakich kiedykolwiek siedzialem).
        I co mozna poza tym odpowiedziec na argumenty takie ze BMW jest
        do nieczego bo polska bogata wies nim jezdzi - polska bogata
        wies robi wiele rzeczy na ktore ja i bmw nie maja niestety
        zadnego wplywu...
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się