Dodaj do ulubionych

Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film

        • radomir996 Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 01.07.05, 23:01
          szymizalogowany napisał:

          > radomir996 napisał:
          >
          > > Cobra z 2001 roku 4.6l V8 bez turba VS E55 z 2005 roku 5.5l plus kompreso
          > r,
          > > Szymi nie kompromituj sie.
          >
          > Hehe ale Cobra ma powyciagane siedzenia i 150 modow hehe. Ford gowno wort
          hehe.

          To kup merca za 30k usd i zobacz ile to bedzie mialo do setki.
          • szymizalogowany Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 01.07.05, 23:03
            radomir996 napisał:

            > szymizalogowany napisał:
            >
            > > radomir996 napisał:
            > >
            > > > Cobra z 2001 roku 4.6l V8 bez turba VS E55 z 2005 roku 5.5l plus ko
            > mpreso
            > > r,
            > > > Szymi nie kompromituj sie.
            > >
            > > Hehe ale Cobra ma powyciagane siedzenia i 150 modow hehe. Ford gowno wort
            >
            > hehe.
            >
            > To kup merca za 30k usd i zobacz ile to bedzie mialo do setki.


            Dobra tam nie wazne kasa. Jak chcesz szybkie cos to mozna kupic Escorta xri czy
            jakos tak za 10 tys PLN wsadzic lepsza turbine za drugie 10 tys i za 20 tys
            miec samochod szybszy niz nowe E55.

            Ale po prostu zajebiscie ten Mercedes gubi ta Cobre hehe.
            • radomir996 Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 01.07.05, 23:07
              > jakos tak za 10 tys PLN wsadzic lepsza turbine za drugie 10 tys i za 20 tys
              > miec samochod szybszy niz nowe E55.
              >
              > Ale po prostu zajebiscie ten Mercedes gubi ta Cobre hehe.

              Jak by to byla cobra z turbina to juz by tak nie gubil, a jak chcesz tanio cos
              co wszystkie auta na drodze objezdza to kup sobie byle jaki motocykl sportowy.
              Ostatnio w miescie Lodzi jakis statczny mezczyzna w srednim wieku w nowiutkim
              BMW 645 usilowal powalczyc z moim 10 letnim motocyklem za 15k pln. Przezyl
              powazny zawod.
              • szymizalogowany Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 01.07.05, 23:11
                radomir996 napisał:

                > > jakos tak za 10 tys PLN wsadzic lepsza turbine za drugie 10 tys i za 20 t
                > ys
                > > miec samochod szybszy niz nowe E55.
                > >
                > > Ale po prostu zajebiscie ten Mercedes gubi ta Cobre hehe.
                >
                > Jak by to byla cobra z turbina to juz by tak nie gubil, a jak chcesz tanio
                cos
                > co wszystkie auta na drodze objezdza to kup sobie byle jaki motocykl sportowy.
                > Ostatnio w miescie Lodzi jakis statczny mezczyzna w srednim wieku w nowiutkim
                > BMW 645 usilowal powalczyc z moim 10 letnim motocyklem za 15k pln. Przezyl
                > powazny zawod.

                Ale ja jeszcze mlody jestem i chce pozyc :)

                Poza tym z jakims mocnym samochodem to nie wiem czy bys tak wygral - z Lancerem
                czy Impreza to moze na prostej ale na zakretach to bys wymiekl na motorze.

                Uzywana Impreza STI to mysle ze jakas stara za 30-35 kola sie dostanie.
                • radomir996 Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 01.07.05, 23:21
                  > czy Impreza to moze na prostej ale na zakretach to bys wymiekl na motorze.
                  >
                  > Uzywana Impreza STI to mysle ze jakas stara za 30-35 kola sie dostanie.

                  Na prostej do 200km/h to nie ma auta z ktorym przecietny sportowy motocykl
                  przegra, ja tam sie bardzo zadko scigam, bo nie ma warunkow i nie chce zrobic
                  komus lub sobie krzywdy, a juz w zakretach to wogole za duze ryzyko ale wydaje
                  mi sie ze przecietne motocykle sportowe na torze osiagaja duzo lepsze czasy niz
                  Evo czy Impreza.
                  Jeszcze a propos samochodow to raz w zycie mnie objechalo auto spod swiatel,
                  nie bylo to w Polsce i porazka byla na wlasne zyczenie. Dalem gosciowi fory i
                  juz nie dalem rady go wyprzedzic (mimo ze dystans malal) zaczely sie juz takie
                  predkosci ze obaj zesmy odpuscili. Pocieszam sie ze auto bylo dlubniete (inna
                  maska, duze skrzydlo z tylu i napewno nie standardowy uklad wydechowy) Zgadnij
                  co to za auto.
                  • szymizalogowany Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 01.07.05, 23:28
                    radomir996 napisał:

                    > > czy Impreza to moze na prostej ale na zakretach to bys wymiekl na motorze
                    > .
                    > >
                    > > Uzywana Impreza STI to mysle ze jakas stara za 30-35 kola sie dostanie.
                    >
                    > Na prostej do 200km/h to nie ma auta z ktorym przecietny sportowy motocykl
                    > przegra,

                    Jasne ze sa.

                    ja tam sie bardzo zadko scigam, bo nie ma warunkow i nie chce zrobic
                    > komus lub sobie krzywdy, a juz w zakretach to wogole za duze ryzyko ale
                    wydaje
                    > mi sie ze przecietne motocykle sportowe na torze osiagaja duzo lepsze czasy
                    niz
                    >
                    > Evo czy Impreza.

                    Nie wiem. Ale ja sadze ze na torze samochod bedzie szybszy niz motor. Wiem ze
                    samochod F1 przejezdza jakis tam tor 2x szybciej niz taki tem maly gosc co jest
                    mistrzem swiata w GP na swoim motorze. Robili taki test.

                    Mysle ze 300 KM impreza z utwardzonym zawieszeniem do jazdy po asfalcie juz
                    wystarczy zeby przejechac szybciej niz GP. A jakies prawdziwe sportowe
                    samochody wyscigowe a nie rajdowe to objezdzaja na torze motor z przyslowiowym
                    palcem w dupie.

                    > Jeszcze a propos samochodow to raz w zycie mnie objechalo auto spod swiatel,
                    > nie bylo to w Polsce i porazka byla na wlasne zyczenie. Dalem gosciowi fory i
                    > juz nie dalem rady go wyprzedzic (mimo ze dystans malal) zaczely sie juz
                    takie
                    > predkosci ze obaj zesmy odpuscili. Pocieszam sie ze auto bylo dlubniete (inna
                    > maska, duze skrzydlo z tylu i napewno nie standardowy uklad wydechowy)
                    Zgadnij
                    > co to za auto.

                    Impreza


                    ps. 0-200 ile ma twoj motor? z 8-10 s? jest sporo samochodow sportowych ktore
                    tyle maja tez (oczywiscie nie mowie to o ciezarach takich jak 645 czy nawet e55
                    z filmu)
                    • radomir996 Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 01.07.05, 23:41
                      > Jasne ze sa.

                      No, mam na mysli seryjne, nie F1 i inne wydumki.

                      > mistrzem swiata w GP na swoim motorze. Robili taki test.

                      OK, moj blad mialem na mysli pojazdy seryjne. F1 faktycznie jest na torze i na
                      prostej od moto szybsza.

                      > Mysle ze 300 KM impreza z utwardzonym zawieszeniem do jazdy po asfalcie juz
                      > wystarczy zeby przejechac szybciej niz GP. A jakies prawdziwe sportowe
                      > samochody wyscigowe a nie rajdowe to objezdzaja na torze motor z
                      przyslowiowym
                      > palcem w dupie.

                      Mysle ze nie ale nie chce mi sie szukac czasow z torow. Chociaz moze poszukam
                      bo i tak w tej chwili nie mam nic lepszego do roboty poza spaniem a jestem
                      ciekaw.

                      > ps. 0-200 ile ma twoj motor? z 8-10 s?

                      Cholera wie, mysle ze cos kolo 10-12s
                      to dosyc przecietny sprzet jak na dzisiejsze czasy.

                      > jest sporo samochodow sportowych ktore
                      > tyle maja tez

                      Moze, ja spotkalem tylko jeden narazie i tak jak mowie pocieszam sie ze byl
                      dlubany ;) i tez by nie dal rady gdybym nie zlekcewazyl przeciwnika.
                      • srbenda Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 02.07.05, 08:17
                        kumpel sie kiedys scigal honda (jakas duuuza) z MB SL55 AMG. do 160 byl szybszy,
                        160-220 merc go powoli doganial, powyzej 220 smignal kolo niego... :)
                        i jeszcze cos samochod sportowy jest na torze ZAWSZE szybszy niz motocykl!!!
                        zobacz top gear gdzie porsche 911 4S "zjada" yamahe (czy cos tam) 750 (albo
                        1100) w zakretach...a porsche wcale nie jest najszybszy...
                        • radomir996 Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 02.07.05, 11:45
                          > kumpel sie kiedys scigal honda (jakas duuuza) z MB SL55 AMG. do 160 byl
                          szybszy
                          > ,
                          > 160-220 merc go powoli doganial, powyzej 220 smignal kolo niego... :)

                          Wyraznie wczesniej napisalem ze przecietny motocykl sportowy jest szybszy od
                          kazdego seryjnego auta do 200km/h, a potem to bywa roznie, aczkolwiek sa
                          jeszcze takie motocykle jak Hayabusa czy ZX12, nowy taki kosztuje ok 50k pln.

                          > i jeszcze cos samochod sportowy jest na torze ZAWSZE szybszy niz motocykl!!!
                          > zobacz top gear gdzie porsche 911 4S "zjada" yamahe (czy cos tam) 750 (albo
                          > 1100) w zakretach...a porsche wcale nie jest najszybszy...

                          Bardzo odwazna teza, rzucmy jednak okiem na czasy z Nordschleife

                          rekord toru dla motocykla:
                          Bike Helmut Daehne Honda RC30 7:49.70 1993 (pojemnosc 750cc)

                          A tu masz liste wszystkich tych sportowych samochodow ktore na tym torze od
                          motocykla szybsze nie sa:

                          7:50 --- BMW E46 M3 CSL (08/2003)
                          7:50 --- Blitz Supra, 750 PS, Herbert Schürg (1997)
                          7:50 --- Honda RC30, Helmut Daehne (1993)
                          7:50 --- Lamborghini Murcielago (06/2002)
                          7:52 --- Gemballa Porsche 911 Le Mans (1995)
                          7:52 --- Lamborghini Gallardo E-Gear (12/2003)
                          7:52 --- Mercedes Benz SLR McLaren (06/2004)
                          7:54 --- Porsche GT3 (996) (2003)
                          7:55 --- Caterham R500 Superlight (2002)
                          7:56 --- Ferrari 360 Challenge Stradale (02/2004)
                          7:56 --- Porsche 996 Turbo
                          7:56 --- Honda NSX-R - Motoharu Kurosawa, Best MOTORing
                          7:56 --- Chevrolet Corvette CE Z06 >>> link
                          7:56 --- Chevrolet Corvette C6 (tested by Dave Hill)
                          7:57 --- Lotec Porsche 993 Turbo, 600 PS, racing suspension
                          7:59 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Performance Chassis) (Walter Rohrl -
                          WHEELS June 2004)
                          8:02 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Sport PASM setting) (Walter Rohrl -
                          WHEELS June 2004)
                          8:03 --- Porsche 996 GT3 (1999)
                          8:04 --- Lamborghini Diablo GT (07/2000)
                          8:05 --- Ferrari 575M Maranello F1 (12/2002)
                          8:05 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Normal PASM setting)(Walter Rohrl -
                          WHEELS June 2004)
                          8:06 --- Mercedes Benz SL55 AMG
                          8:06 --- Caterham 7 Superlight R, Robert Nearn
                          8:06 --- Subaru Impreza Sti spec C - Motoharu Kurosawa, Best MOTORing
                          8:07 --- Ferrari 550 Maranello (06/1998)
                          8:09 --- Honda NSX-R 3.2 (08/2002)
                          8:09 --- Ferrari 360 Modena (10/1999)
                          8:09 --- Lamborghini Diablo SV (no ABS?)
                          8:10 --- Chrysler Viper GTS, 411PS, UK-Spec, no ABS (10/1997)
                          8:10 --- Donkervoort D8 180R
                          8:11 --- Mitsubishi Lancer EVO IX (video here)
                          8:12 --- Mercedes Benz SL55 AMG (04/2002)
                          8:12 --- Porsche 993 Turbo
                          8:13 --- Lotus Esprit Sport 350, 354 PS (05/1999)
                          8:13 --- Dodge Viper SRT-10, 506 PS (10/2004)
                          8:13 --- BMW M5 (E60) (12/2004)
                          8:15 --- Ruf 911 CTR 2, 520 PS
                          8:15*-- Holden GTS (2000), *estimated
                          8:15 --- Porsche 911 Carrera 2 (997) (Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
                          8:16 --- AC-Schnitzer E36 M3 CLS II, 350 PS (11/1997)
                          8:16 --- AC Schnitzer Z4 V8 Topster (01/2005)
                          8:17 --- Aston Martin Vanquish (2003)
                          8:17 --- Porsche 996 C2
                          8:18 --- BMW Z8, 400 PS (08/2000)
                          8:18 --- Chevrolet Corvette Z05 Commemorative Edition, 344 PS (09/2003)
                          8:18 --- Ferrari F355 (06/1997)
                          8:20 --- Audi RS6 (2002)
                          8:22 --- BMW E46 M3 (12/2000)
                          8:22 --- BMW M Coupe, 321 PS (10/1998)
                          8:22 --- Mercedes-Benz C55 (07/2004)
                          8:23 --- Aston Martin DB7 GT (2003)
                          8:23 --- Porsche 996 Carrera 4
                          8:24 --- Subaru Impreza WRX STi (2004)
                          8:25 --- Audi RS4 375 HP
                          8:25 --- Callaway C12
                          8:25 --- Mitsubishi Carisma GT Evo VI (11/1999)
                          8:25 --- Mitsubishi Carisma GT Evo VII (11/2002)
                          8:26 --- Mercedes Benz SLK 32 AMG (05/2001)
                          8:26 --- Nissan 350Z (2003)
                          8:28 --- BMW M5, 400 PS(also confirmed by Motor Commodore magazine, 2000)
                          8:28 --- Nissan Skyline GTR, 277 PS
                          8:28 --- Porsche 993 Carrera 2
                          8:29 --- Mercedes Benz CLK 55 AMG (05/2000)
                          8:29 --- Audi S4 4.2 Avant (11/2003)
                          8:30 --- Maserati Coupé Cambiocorsa (10/2002)
                          8:31 --- Ferrari F355 GTS, 380 PS
                          8:32 --- BMW M Roadster, 321 PS (09/1997)
                          8:32 --- BMW Z4 3.0 SMG (05/2003)
                          8:32 --- Porsche Boxster S
                          8:32 --- Volkswagen Golf R32
                          8:34 --- Acura NSX, 276 PS
                          8:34 --- BMW Z3 Coupé 3.0i, 231 PS (04/2001)
                          8:35 --- BMW M3 Coupe, 321 PS
                          8:35 --- Brabus-Mercedes Benz C V8 Sportcoupé (02/2002)
                          8:35 --- BMW 130i >>> Link
                          8:36 --- BMW E36 M3 EVO, 321 PS
                          8:36 --- Alpina-BMW B3 3.3 Coupé (07/1999)
                          8:37 --- Maserati 3200GT (2002)
                          8:37 --- Mercedes Benz C32 AMG (09/2001)
                          8:37 --- Nissan Skyline GTR V-Spec, 350 PS
                          8:37 --- Subaru Impreza GT Turbo
                          8:37 --- Honda NSX 3.0 (07/1991)
                          8:38 --- Honda NSX 3.2 (08/1997)
                          8:38 --- Mercedes Benz SL500 (12/2001)
                          8:38 --- Porsche 996 Carrera, 296 PS
                          8:38 --- Brabus-Mercedes Benz CLK 5.8 (12/1998)
                          8:39 --- Honda S2000 (01/2000)
                          8:39 --- Morgan Aero 8 (04/2003)
                          8:40 --- Holden GTS, on an in and out lap (2000)
                          8:40 --- Chevrolet Corvette C5 Targa Automatic (07/1997)
                          8:41 --- Aston Martin DB7 (1999)
                          8:41 --- Audi S3, 210 PS (06/1999)
                          8:42 --- Audi S4, 265 PS (08/1998)
                          8:42 --- Lotus Exige (11/2000)
                          8:43 --- Honda Integra Type R (12/2000)
                          8:44 --- Chevrolet Corvette C5
                          8:45 --- Chevrolet Corvette, 339 PS, automatic
                          8:46 --- Porsche 993 Carrera S, 285 PS
                          8:47 --- Honda Civic Type-R, 200 PS (11/2001)
                          8:49 --- Jaguar XKR Coupe (07/1998)
                          8:49 --- Renault Clio Sport V6
                          8:49 --- Audi TT 1.8T quattro Coupé, 225 PS (11/1998)
                          8:50* -- Mercedes Benz E55 AMG (2000)
                          8:51 --- Mercedes Benz C43 AMG (02/1998)
                          8:52 --- Mercedes Benz CLK 430
                          8:58 --- Lotus Esprit Turbo SE (07/1991)
                          9:09 --- Volkswagen Golf V6 4Motion

                          Powyzej juz tylko wydumki i wersje torowe czyli cos co ciezko nazwac seryjnym
                          pojazdem.
                          • szymizalogowany Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 02.07.05, 11:48
                            radomir996 napisał:

                            > > kumpel sie kiedys scigal honda (jakas duuuza) z MB SL55 AMG. do 160 byl
                            > szybszy
                            > > ,
                            > > 160-220 merc go powoli doganial, powyzej 220 smignal kolo niego... :)
                            >
                            > Wyraznie wczesniej napisalem ze przecietny motocykl sportowy jest szybszy od
                            > kazdego seryjnego auta do 200km/h, a potem to bywa roznie, aczkolwiek sa
                            > jeszcze takie motocykle jak Hayabusa czy ZX12, nowy taki kosztuje ok 50k pln.
                            >
                            > > i jeszcze cos samochod sportowy jest na torze ZAWSZE szybszy niz motocykl
                            > !!!
                            > > zobacz top gear gdzie porsche 911 4S "zjada" yamahe (czy cos tam) 750 (al
                            > bo
                            > > 1100) w zakretach...a porsche wcale nie jest najszybszy...
                            >
                            > Bardzo odwazna teza, rzucmy jednak okiem na czasy z Nordschleife
                            >
                            > rekord toru dla motocykla:
                            > Bike Helmut Daehne Honda RC30 7:49.70 1993 (pojemnosc 750cc)
                            >
                            > A tu masz liste wszystkich tych sportowych samochodow ktore na tym torze od
                            > motocykla szybsze nie sa:
                            >
                            > 7:50 --- BMW E46 M3 CSL (08/2003)
                            > 7:50 --- Blitz Supra, 750 PS, Herbert Schürg (1997)
                            > 7:50 --- Honda RC30, Helmut Daehne (1993)
                            > 7:50 --- Lamborghini Murcielago (06/2002)
                            > 7:52 --- Gemballa Porsche 911 Le Mans (1995)
                            > 7:52 --- Lamborghini Gallardo E-Gear (12/2003)
                            > 7:52 --- Mercedes Benz SLR McLaren (06/2004)
                            > 7:54 --- Porsche GT3 (996) (2003)
                            > 7:55 --- Caterham R500 Superlight (2002)
                            > 7:56 --- Ferrari 360 Challenge Stradale (02/2004)
                            > 7:56 --- Porsche 996 Turbo
                            > 7:56 --- Honda NSX-R - Motoharu Kurosawa, Best MOTORing
                            > 7:56 --- Chevrolet Corvette CE Z06 >>> link
                            > 7:56 --- Chevrolet Corvette C6 (tested by Dave Hill)
                            > 7:57 --- Lotec Porsche 993 Turbo, 600 PS, racing suspension
                            > 7:59 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Performance Chassis) (Walter Rohrl -
                            > WHEELS June 2004)
                            > 8:02 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Sport PASM setting) (Walter Rohrl -
                            > WHEELS June 2004)
                            > 8:03 --- Porsche 996 GT3 (1999)
                            > 8:04 --- Lamborghini Diablo GT (07/2000)
                            > 8:05 --- Ferrari 575M Maranello F1 (12/2002)
                            > 8:05 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Normal PASM setting)(Walter Rohrl -
                            > WHEELS June 2004)
                            > 8:06 --- Mercedes Benz SL55 AMG
                            > 8:06 --- Caterham 7 Superlight R, Robert Nearn
                            > 8:06 --- Subaru Impreza Sti spec C - Motoharu Kurosawa, Best MOTORing
                            > 8:07 --- Ferrari 550 Maranello (06/1998)
                            > 8:09 --- Honda NSX-R 3.2 (08/2002)
                            > 8:09 --- Ferrari 360 Modena (10/1999)
                            > 8:09 --- Lamborghini Diablo SV (no ABS?)
                            > 8:10 --- Chrysler Viper GTS, 411PS, UK-Spec, no ABS (10/1997)
                            > 8:10 --- Donkervoort D8 180R
                            > 8:11 --- Mitsubishi Lancer EVO IX (video here)
                            > 8:12 --- Mercedes Benz SL55 AMG (04/2002)
                            > 8:12 --- Porsche 993 Turbo
                            > 8:13 --- Lotus Esprit Sport 350, 354 PS (05/1999)
                            > 8:13 --- Dodge Viper SRT-10, 506 PS (10/2004)
                            > 8:13 --- BMW M5 (E60) (12/2004)
                            > 8:15 --- Ruf 911 CTR 2, 520 PS
                            > 8:15*-- Holden GTS (2000), *estimated
                            > 8:15 --- Porsche 911 Carrera 2 (997) (Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
                            > 8:16 --- AC-Schnitzer E36 M3 CLS II, 350 PS (11/1997)
                            > 8:16 --- AC Schnitzer Z4 V8 Topster (01/2005)
                            > 8:17 --- Aston Martin Vanquish (2003)
                            > 8:17 --- Porsche 996 C2
                            > 8:18 --- BMW Z8, 400 PS (08/2000)
                            > 8:18 --- Chevrolet Corvette Z05 Commemorative Edition, 344 PS (09/2003)
                            > 8:18 --- Ferrari F355 (06/1997)
                            > 8:20 --- Audi RS6 (2002)
                            > 8:22 --- BMW E46 M3 (12/2000)
                            > 8:22 --- BMW M Coupe, 321 PS (10/1998)
                            > 8:22 --- Mercedes-Benz C55 (07/2004)
                            > 8:23 --- Aston Martin DB7 GT (2003)
                            > 8:23 --- Porsche 996 Carrera 4
                            > 8:24 --- Subaru Impreza WRX STi (2004)
                            > 8:25 --- Audi RS4 375 HP
                            > 8:25 --- Callaway C12
                            > 8:25 --- Mitsubishi Carisma GT Evo VI (11/1999)
                            > 8:25 --- Mitsubishi Carisma GT Evo VII (11/2002)
                            > 8:26 --- Mercedes Benz SLK 32 AMG (05/2001)
                            > 8:26 --- Nissan 350Z (2003)
                            > 8:28 --- BMW M5, 400 PS(also confirmed by Motor Commodore magazine, 2000)
                            > 8:28 --- Nissan Skyline GTR, 277 PS
                            > 8:28 --- Porsche 993 Carrera 2
                            > 8:29 --- Mercedes Benz CLK 55 AMG (05/2000)
                            > 8:29 --- Audi S4 4.2 Avant (11/2003)
                            > 8:30 --- Maserati Coupé Cambiocorsa (10/2002)
                            > 8:31 --- Ferrari F355 GTS, 380 PS
                            > 8:32 --- BMW M Roadster, 321 PS (09/1997)
                            > 8:32 --- BMW Z4 3.0 SMG (05/2003)
                            > 8:32 --- Porsche Boxster S
                            > 8:32 --- Volkswagen Golf R32
                            > 8:34 --- Acura NSX, 276 PS
                            > 8:34 --- BMW Z3 Coupé 3.0i, 231 PS (04/2001)
                            > 8:35 --- BMW M3 Coupe, 321 PS
                            > 8:35 --- Brabus-Mercedes Benz C V8 Sportcoupé (02/2002)
                            > 8:35 --- BMW 130i >>> Link
                            > 8:36 --- BMW E36 M3 EVO, 321 PS
                            > 8:36 --- Alpina-BMW B3 3.3 Coupé (07/1999)
                            > 8:37 --- Maserati 3200GT (2002)
                            > 8:37 --- Mercedes Benz C32 AMG (09/2001)
                            > 8:37 --- Nissan Skyline GTR V-Spec, 350 PS
                            > 8:37 --- Subaru Impreza GT Turbo
                            > 8:37 --- Honda NSX 3.0 (07/1991)
                            > 8:38 --- Honda NSX 3.2 (08/1997)
                            > 8:38 --- Mercedes Benz SL500 (12/2001)
                            > 8:38 --- Porsche 996 Carrera, 296 PS
                            > 8:38 --- Brabus-Mercedes Benz CLK 5.8 (12/1998)
                            > 8:39 --- Honda S2000 (01/2000)
                            > 8:39 --- Morgan Aero 8 (04/2003)
                            > 8:40 --- Holden GTS, on an in and out lap (2000)
                            > 8:40 --- Chevrolet Corvette C5 Targa Automatic (07/1997)
                            > 8:41 --- Aston Martin DB7 (1999)
                            > 8:41 --- Audi S3, 210 PS (06/1999)
                            > 8:42 --- Audi S4, 265 PS (08/1998)
                            > 8:42 --- Lotus Exige (11/2000)
                            > 8:43 --- Honda Integra Type R (12/2000)
                            > 8:44 --- Chevrolet Corvette C5
                            > 8:45 --- Chevrolet Corvette, 339 PS, automatic
                            > 8:46 --- Porsche 993 Carrera S, 285 PS
                            > 8:47 --- Honda Civic Type-R, 200 PS (11/2001)
                            > 8:49 --- Jaguar XKR Coupe (07/1998)
                            > 8:49 --- Renault Clio Sport V6
                            > 8:49 --- Audi TT 1.8T quattro Coupé, 225 PS (11/1998)
                            > 8:50* -- Mercedes Benz E55 AMG (2000)
                            > 8:51 --- Mercedes Benz C43 AMG (02/1998)
                            > 8:52 --- Mercedes Benz CLK 430
                            > 8:58 --- Lotus Esprit Turbo SE (07/1991)
                            > 9:09 --- Volkswagen Golf V6 4Motion
                            >
                            > Powyzej juz tylko wydumki i wersje torowe czyli cos co ciezko nazwac seryjnym
                            > pojazdem.

                            No to seryjne M3 ktore mozesz sobie kupic w salonie jest w zasadzie rowne z
                            jakims motocyklem sportowym ktory nie ma zasadzie wiele wspolnego z jakims
                            seryjnym R1, ZX12 czy Hayabusa.
                            Tamte pewnie nie schodza poniej 8:30.

                            Samochody sportowe odpowiedniki tego motoru przejezdzaja ten tor w czasie 6:30
                            hehe.
                            • radomir996 Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 02.07.05, 12:11
                              > No to seryjne M3 ktore mozesz sobie kupic w salonie jest w zasadzie rowne z
                              > jakims motocyklem sportowym ktory nie ma zasadzie wiele wspolnego z jakims
                              > seryjnym R1, ZX12 czy Hayabusa.

                              No tylko ze to byly wyscigi seriensport a ten motocykl (w europie sie to
                              nazywalo VFR750R) kosztowal 14k usd i w seri mial jakies 95km i wazyl 198kg,
                              dla porownania nowy GSXR 1000 ma cos kolo 180km i wazy ponizej 170kg.
                          • srbenda Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 02.07.05, 12:10
                            mam tu kilka slow na temat VFR750R (lub RC30, jak wolisz):
                            "The RC30 was the first race-replica that was also a real racer - a homologation
                            machine for Formula1 and World Superbikes. It was a street bike based on Honda's
                            successful RVF superbike and endurance racer. It won the World Superbike
                            championship in its first two years, and was the vehicle of choice for
                            Superbike, endurance and TT racers for years. In fact, RC30s have been spotted
                            doing stalwart work at the Isle of Man even in the late 90's."
                            nie ten poziom, facet... ;) gadamy o normalnych samochodach i normalnych
                            motocyklach...cos so ma doczepione migacze i klakson, ewentualnie dywaniki w
                            aucie, bo musi, NIE JEST normalne! :)
                            • radomir996 Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 02.07.05, 12:30
                              > nie ten poziom, facet... ;) gadamy o normalnych samochodach i normalnych
                              > motocyklach...cos so ma doczepione migacze i klakson, ewentualnie dywaniki w
                              > aucie, bo musi, NIE JEST normalne! :)

                              Prosze cie, zapoznaj sie z tematem zanim zaczniesz ze mna dyskutowac bo
                              podkladasz sie jak male dziecko. Nie wiem skad sie tam Formula 1 wziela bo to
                              bzdura ewidenta, jesli chodzi o serie SB to VFR750/RC30 ani nie byla pierwsza
                              ani ostatnia ani jakos wyjatkowa, pierwsza race replica bylo GSXR750 z 85 roku
                              od tego czasu az do teraz (chociaz ostatnio sie to troche zmienilo od zmiany
                              regul w GP500) kazdy producent robil wersje homologacyjne motocykli SB, pokolei
                              sa to:

                              Suzuki - GSXR750 i tak sie smiesznie sklada ze to co sie sprzedaje od 20 lat w
                              setkach tysiecy egzemplarzy jest podstawa fabrycznych motocykli suzuki w
                              wyscigach Superbike i mozna to kupic w kazdym salonie (w USA 8k usd)

                              Yamaha - OW 01
                              OW 02 (R7)

                              sprzet malo seryjny, drogi (14k usd) ale jakos nie rzucajacy na kolana, w
                              ktoryms z Polskich salonow stoi jeszcze chyba od 5 lat taki jeden i nikt tego
                              nie chce bo seryjna 2x tansza Yamaha R1 jest na torze szybsza.
                              Ostatnio przestali wogole tego sprzeta produkowac.

                              Honda - RC30, RC45, RC51 ten ostatni mozesz sobie w kazdym slaonie Hondy kupic
                              za $11999 (w PL odpowiednio drozej)
                              powersports.honda.com/motorcycles/sport/model.asp?ModelName=RC51&ModelYear=2005&ModelId=RVT1000R5

                              Kawasaki kiedys byla wersja specjalna ZXR750RR, teraz jest zwykle ZX7R i tez
                              nic przy tym moto nie zrobili od 96 roku wiec powoli pewnie koncza produkcje.

                              Ducati 916/955/966/996 ostatnio 999 wersja homologacyjna nazywa sie SP i jest
                              zwyczajowo pare k usd drozsza od normalnej werjsi i takze do nabycia w kazdym
                              salonie Ducati.

                              Mowiac krotko RC30 to zwykly motocykl sportowo a nie zadne cudo na kiju jak
                              starasz sie nieudolnie udowodnic.
                          • srbenda Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 03.07.05, 02:22
                            7:50 --- BMW E46 M3 CSL (08/2003)
                            7:50 --- Blitz Supra, 750 PS, Herbert Schürg (1997)
                            7:50 --- Honda RC30, Helmut Daehne (1993)
                            7:50 --- Lamborghini Murcielago (06/2002)
                            7:52 --- Gemballa Porsche 911 Le Mans (1995)
                            7:52 --- Lamborghini Gallardo E-Gear (12/2003)
                            7:52 --- Mercedes Benz SLR McLaren (06/2004)
                            7:54 --- Porsche GT3 (996) (2003)
                            7:55 --- Caterham R500 Superlight (2002)
                            7:56 --- Ferrari 360 Challenge Stradale (02/2004)
                            7:56 --- Porsche 996 Turbo
                            7:56 --- Honda NSX-R - Motoharu Kurosawa, Best MOTORing
                            7:56 --- Chevrolet Corvette CE Z06 >>> link
                            7:56 --- Chevrolet Corvette C6 (tested by Dave Hill)
                            7:57 --- Lotec Porsche 993 Turbo, 600 PS, racing suspension
                            7:59 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Performance Chassis) (Walter Rohrl -
                            WHEELS June 2004)
                            8:02 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Sport PASM setting) (Walter Rohrl -
                            WHEELS June 2004)
                            8:03 --- Porsche 996 GT3 (1999)
                            8:04 --- Lamborghini Diablo GT (07/2000)
                            8:05 --- Ferrari 575M Maranello F1 (12/2002)
                            8:05 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Normal PASM setting)(Walter Rohrl -
                            WHEELS June 2004)
                            8:06 --- Mercedes Benz SL55 AMG
                            8:06 --- Caterham 7 Superlight R, Robert Nearn
                            8:06 --- Subaru Impreza Sti spec C - Motoharu Kurosawa, Best MOTORing
                            8:07 --- Ferrari 550 Maranello (06/1998)
                            8:09 --- Honda NSX-R 3.2 (08/2002)
                            8:09 --- Ferrari 360 Modena (10/1999)
                            8:09 --- Lamborghini Diablo SV (no ABS?)
                            8:10 --- Chrysler Viper GTS, 411PS, UK-Spec, no ABS (10/1997)
                            8:10 --- Donkervoort D8 180R
                            8:11 --- Mitsubishi Lancer EVO IX (video here)
                            8:12 --- Mercedes Benz SL55 AMG (04/2002)
                            8:12 --- Porsche 993 Turbo
                            8:13 --- Lotus Esprit Sport 350, 354 PS (05/1999)
                            8:13 --- Dodge Viper SRT-10, 506 PS (10/2004)
                            8:13 --- BMW M5 (E60) (12/2004)
                            8:15 --- Ruf 911 CTR 2, 520 PS
                            8:15*-- Holden GTS (2000), *estimated
                            8:15 --- Porsche 911 Carrera 2 (997) (Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
                            8:16 --- AC-Schnitzer E36 M3 CLS II, 350 PS (11/1997)
                            8:16 --- AC Schnitzer Z4 V8 Topster (01/2005)
                            8:17 --- Aston Martin Vanquish (2003)
                            8:17 --- Porsche 996 C2
                            8:18 --- BMW Z8, 400 PS (08/2000)
                            8:18 --- Chevrolet Corvette Z05 Commemorative Edition, 344 PS (09/2003)
                            8:18 --- Ferrari F355 (06/1997)
                            8:20 --- Audi RS6 (2002)
                            8:22 --- BMW E46 M3 (12/2000)
                            8:22 --- BMW M Coupe, 321 PS (10/1998)
                            8:22 --- Mercedes-Benz C55 (07/2004)
                            8:23 --- Aston Martin DB7 GT (2003)
                            8:23 --- Porsche 996 Carrera 4
                            8:24 --- Subaru Impreza WRX STi (2004)
                            8:25 --- Audi RS4 375 HP
                            8:25 --- Callaway C12
                            8:25 --- Mitsubishi Carisma GT Evo VI (11/1999)
                            8:25 --- Mitsubishi Carisma GT Evo VII (11/2002)
                            8:26 --- Mercedes Benz SLK 32 AMG (05/2001)
                            8:26 --- Nissan 350Z (2003)
                            8:28 --- BMW M5, 400 PS(also confirmed by Motor Commodore magazine, 2000)
                            8:28 --- Nissan Skyline GTR, 277 PS
                            8:28 --- Porsche 993 Carrera 2
                            8:29 --- Mercedes Benz CLK 55 AMG (05/2000)
                            8:29 --- Audi S4 4.2 Avant (11/2003)
                            8:30 --- Maserati Coupé Cambiocorsa (10/2002)
                            8:31 --- Ferrari F355 GTS, 380 PS
                            8:32 --- BMW M Roadster, 321 PS (09/1997)
                            8:32 --- BMW Z4 3.0 SMG (05/2003)
                            8:32 --- Porsche Boxster S
                            8:32 --- Volkswagen Golf R32
                            8:34 --- Acura NSX, 276 PS
                            8:34 --- BMW Z3 Coupé 3.0i, 231 PS (04/2001)
                            8:35 --- BMW M3 Coupe, 321 PS
                            8:35 --- Brabus-Mercedes Benz C V8 Sportcoupé (02/2002)
                            8:35 --- BMW 130i >>> Link
                            8:36 --- BMW E36 M3 EVO, 321 PS
                            8:36 --- Alpina-BMW B3 3.3 Coupé (07/1999)
                            8:37 --- Maserati 3200GT (2002)
                            8:37 --- Mercedes Benz C32 AMG (09/2001)
                            8:37 --- Nissan Skyline GTR V-Spec, 350 PS
                            8:37 --- Subaru Impreza GT Turbo
                            8:37 --- Honda NSX 3.0 (07/1991)
                            8:38 --- Honda NSX 3.2 (08/1997)
                            8:38 --- Mercedes Benz SL500 (12/2001)
                            8:38 --- Porsche 996 Carrera, 296 PS
                            8:38 --- Brabus-Mercedes Benz CLK 5.8 (12/1998)
                            8:39 --- Honda S2000 (01/2000)
                            8:39 --- Morgan Aero 8 (04/2003)
                            8:40 --- Holden GTS, on an in and out lap (2000)
                            8:40 --- Chevrolet Corvette C5 Targa Automatic (07/1997)
                            8:41 --- Aston Martin DB7 (1999)
                            8:41 --- Audi S3, 210 PS (06/1999)
                            8:42 --- Audi S4, 265 PS (08/1998)
                            8:42 --- Lotus Exige (11/2000)
                            8:43 --- Honda Integra Type R (12/2000)
                            8:44 --- Chevrolet Corvette C5
                            8:45 --- Chevrolet Corvette, 339 PS, automatic
                            8:46 --- Porsche 993 Carrera S, 285 PS
                            8:47 --- Honda Civic Type-R, 200 PS (11/2001)
                            8:49 --- Jaguar XKR Coupe (07/1998)
                            8:49 --- Renault Clio Sport V6
                            8:49 --- Audi TT 1.8T quattro Coupé, 225 PS (11/1998)
                            8:50* -- Mercedes Benz E55 AMG (2000)
                            8:51 --- Mercedes Benz C43 AMG (02/1998)
                            8:52 --- Mercedes Benz CLK 430
                            8:58 --- Lotus Esprit Turbo SE (07/1991)
                            9:09 --- Volkswagen Golf V6 4Motion

                            bardzo ciekawa statystyka ale brakuje mi kilka samochodow, np, ferrari enzo,
                            porsche GT, maserati mc-12, mclaren F1, oraz kilka innych...
                            a przy okazji - rekord polnocnej petli jest okolo 7:30 i jest to carrera GT
                            (czas 7:28 nie uznano-nie wiem czemu). BMW X5 F1 jechalo bodajze 7:11 a rekord
                            rekordow jest 7:06 - nie wiem jakie cudo...
                            • szymizalogowany Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 03.07.05, 09:43
                              > bardzo ciekawa statystyka ale brakuje mi kilka samochodow, np, ferrari enzo,
                              > porsche GT, maserati mc-12, mclaren F1, oraz kilka innych...
                              > a przy okazji - rekord polnocnej petli jest okolo 7:30 i jest to carrera GT
                              > (czas 7:28 nie uznano-nie wiem czemu). BMW X5 F1 jechalo bodajze 7:11 a rekord
                              > rekordow jest 7:06 - nie wiem jakie cudo...

                              Koenigsegg CCR 7.39 min


                              Dirk Müller (D) BMW M3 GTR Schnitzer
                              2002-11-04, 24h Test 20.832 km 173.500 km/h 7 12 250

                              Horst von Saurma (D) Lamborghini Murciélago, 462 PS, 1450 kg
                              2002-06-01, sport auto Supertest 20.000 km 157.787 km/h 7 50 000

                              Uwe Alzen (D), Michael Bartels (D) Porsche 993 GT3-R
                              2000-06-22, CHC Rundenrekord 20.832 km 169.289 km/h 7 23 000


                              To są cały czas jeszcze "normalne" samochody


                              a teraz "nienormalne"


                              Stefan Bellof (D) Porsche 956
                              1983-05-29, 1000km Rennen, FL 20.832 km 194.333 km/h 6 25 910

                              Jochen Mass (D) Porsche 956
                              1983-05-28, 1000km Rennen 20.832 km 199.005 km/h 6 16 850

                              Stefan Bellof (D) Porsche 956
                              1983-05-28, 1000km Rennen 20.832 km 202.073 km/h 6 11 130




                              nie mam niestety danych ile potrzebuje samochod F1 na przejechanie 20
                              kilometrowej petli ale

                              wiem ze mala petle 4,5 km zwykle samochody robia w takim czasie:

                              Franz Engstler (D) BMW 320i E46
                              0000-00-00, DTC Lauf, 2000, Datum? 4.551 km 142.206 km/h 1 55 210

                              Bernd Schneider (D) Mercedes/AMG
                              2000-08-20, DTM 4.551 km 144.872 km/h 1 53 090

                              Hans-Joachim Stuck (D) Porsche 956 (Brun)
                              1984-10-07, Großer Preis von Europa 4.542 km 160.986 km/h 1 41 569


                              a samochod F1

                              Mika Hakkinen McLaren
                              1997-09-28, GP Luxemburg 4.556 km 214.115 km/h 1 16 602

                              Michael Schumacher (D) Ferrari
                              2001-06-24, GP Europa 4.556 km 218.805 km/h 1 14 960


                              to ekstrapolujac to na petle 20 km pi razy oko by wyszlo ze F1 przejedzie ta
                              petle w okolo 5 min (oczywiscie to jest ogromne uproszczenie ale raczej
                              przejechal by jeszcze szybciej na dlugiej prostej zyskal by jeszcze wiecej)

                              motory nie maja szans juz ze zwyklymi sportowymi samochodami a co dopiero z F1

                              • radomir996 Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 03.07.05, 21:43
                                > Dirk Müller (D) BMW M3 GTR Schnitzer
                                > 2002-11-04, 24h Test 20.832 km 173.500 km/h 7 12 250

                                > To są cały czas jeszcze "normalne" samochody

                                A w ktorym salonie BMW moge taki nomalny samochod kupic?
                                Bo motocykl klasy RC30 to mam w tej chwili w garazu a samochody ktore robia
                                ponizej 7:50 na nordschleife to Szymi chyba tylko na obrazku widziales i raczej
                                sie to nie zmieni.
                                • szymizalogowany Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 03.07.05, 21:53
                                  radomir996 napisał:

                                  > > Dirk Müller (D) BMW M3 GTR Schnitzer
                                  > > 2002-11-04, 24h Test 20.832 km 173.500 km/h 7 12 250
                                  >
                                  > > To są cały czas jeszcze "normalne" samochody
                                  >
                                  > A w ktorym salonie BMW moge taki nomalny samochod kupic?
                                  > Bo motocykl klasy RC30 to mam w tej chwili w garazu a samochody ktore robia
                                  > ponizej 7:50 na nordschleife to Szymi chyba tylko na obrazku widziales i
                                  raczej
                                  >
                                  > sie to nie zmieni.

                                  Obejrzyj film w linku poniżej - jak Carrera dokopuje Yamasze R1 hehe.

                                  Motory są dobre ale na prostej.
                                  • radomir996 Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 03.07.05, 22:05
                                    > Obejrzyj film w linku poniżej - jak Carrera dokopuje Yamasze R1 hehe.
                                    >
                                    > Motory są dobre ale na prostej.

                                    Taaaa, ciekawe ze pan w ladnym kombinezoniku ze slizgaczami na kolanach ani
                                    razu z nich nie skozystal, tak to ja sie na ulicy na moto skladam, a zawodowiec
                                    na torze to jednak cos wiecej powinien byl pokazac.
                                    • szymizalogowany Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 03.07.05, 22:16
                                      radomir996 napisał:

                                      > > Obejrzyj film w linku poniżej - jak Carrera dokopuje Yamasze R1 hehe.
                                      > >
                                      > > Motory są dobre ale na prostej.
                                      >
                                      > Taaaa, ciekawe ze pan w ladnym kombinezoniku ze slizgaczami na kolanach ani
                                      > razu z nich nie skozystal, tak to ja sie na ulicy na moto skladam, a
                                      zawodowiec
                                      >
                                      > na torze to jednak cos wiecej powinien byl pokazac.

                                      Jasne hehe.

                                      Zadzwon do Clarksona i powiedz ze ty przejedziesz ten tor szybciej heheheh.

                                      Juz ci podano wystarczajaco duzo dowodow ze samochod jest szybszy niz motor na
                                      torze :)
                              • dr.bazi Re: JEDNAK MAM TO POROWNANIE F1 vs motor (!) 03.07.05, 12:01
                                szymizalogowany napisał:

                                > i to duzo mowiace:
                                >
                                > oto najlepsze czasy pole position na torze w malezji:
                                >
                                > 2004 Pole Postion
                                > Sepang
                                > Valentino Rossi - Yamaha MotoGP - 2:01.833
                                > Michael Schumacher - Ferrari F1 - 1:33.012
                                >
                                >
                                > Jak widac samochod F1 jest prawie 2x szybszy niz motor

                                oczywiście że samochód jest szybszy, i to nie tylko F1
                            • szymizalogowany I JESZCZE SUPER FILM MOTOR vs SAMOCHOD 03.07.05, 10:01
                              movies.collegehumor.com/media/movies/996vsr1vsjet.wmv
                              motor najpierw najszybszy ale ostateczna kolejnosc to samolot, samochod i motor


                              i to najlpesze (!!!)
                              www.rsportscars.com/Acentral/video/c4vsr1.wmv
                              Yamaha R1 vs Carrera4 - zauwazcie ze Carrera4 to bardzo kiepskie Porsche z
                              wynikiem 5,5s do 100 (jest w innej klasie niz auta o ktorych wyzej pisaliscie
                              jak SLR, Lambo czy GT3)


                              Radomir, ostatnie zdanie Clarksona w filmie jest chyba do ciebie hihihi ;)
      • chris62 Re: Ford Mustang dostaje po uszach od E55 - film 04.07.05, 10:12
        To miał być wyścig? na takim odcinku to wygrywa ten co lepiej sprzęgłem przy
        starcie operuje i jest lepszym "miszczem" prostej.
        W sumie to cieńkie te auta nawet nie mają kontaktu wzrokowego z moim Scenikiem,
        pewnie dlatego ze na holu mieli xedesa bo z powodu krzywych tarcz hamulcowych
        jazda tym bolidem była już niebezpieczna :).

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka