Dodaj do ulubionych

Audi A4 czy BMW 3 ?

17.07.05, 12:29
Chce sprowadzic z Niemiec auto. Waham sie miedzy tywi dwoma...
Audi A4 czy BMW serii 3? Chetnie posłucham opinii właścicieli.
Obserwuj wątek
    • wowo5 Re: Audi A4 czy BMW 3 ? 17.07.05, 14:00
      Napisz co wiecej. Jakie silniki cie interesuja, jakie roczniki, itp. Wybor
      miedzy tymi dwoma autami to cos jak wyzszosc swiat bezego narodzenia nad
      wielkanoca. Dla mnie Audi ma jedne z najlepszych wnetrz. BMW za to to klasa
      sama w sobie jesli chodzi o sportowa jazde.
      --
      In 1956, a supporter is said to have told Adlai Stevenson: "You have the
      support of every thinking person." He replied: "That's not enough. I need a
      majority."
      • panolek Re: Audi A4 czy BMW 3 ? 18.07.05, 17:08
        Jesli Audi, to chyba postawie na spokoj i wybiore 1,9 tdi, no a w BMW diesel to
        raczej chyba pomylka, wiec mysle o 320i.
        Mysle o aucie okolo 5-letnim, z przebiegiem ok. 100 - 150 tys.
        Wnetrze Audi jest dobre z uwagi na wyglad czy na wykonczenie? Czy i to i to?
        Czy kombi jest glosniejsze od sedana?
        Moze wiesz ile wyniesie akcyza (w przyblizeniu), ubezp. (PZU)?
        • typson Re: Audi A4 czy BMW 3 ? 18.07.05, 17:22
          > Moze wiesz ile wyniesie akcyza (w przyblizeniu), ubezp. (PZU)?
          > Moze wiesz ile wyniesie akcyza (w przyblizeniu), ubezp. (PZU)?
          wowo5 placi raczej podatki stanowe ;)

          wysokosc akcyzy zalezy od kwoty na fakturze/umowie kupna i waha sie od 3 do 65%
          zaleznie od rocznika i pojemnosci, poszukaj tabeli w necie.

          > Czy kombi jest glosniejsze od sedana?
          z reguly tak.

          > no a w BMW diesel to
          > raczej chyba pomylka, wiec mysle o 320i.
          dlaczego tak myslisz?
          --
          .
        • kominiara Re: Audi A4 czy BMW 3 ? 19.07.05, 11:01
          W kwesti silnikow to raczej 1.9 tdi w Audi to pomylka, z tych rocznikow to chyba
          jeszcze na pompie byly. Moze i jezdza fajnie, ale klekocza gorzej od Ursusa.
          Natomiast w BMW 2.0D to klasa sama dla siebie, ze 2 stopnie wyzej niz dizel Audi.
    • hmp_inc Re: Audi A4 czy BMW 3 ? 19.07.05, 12:53
      BMW 320d to naprawdę dobre auto. Audi A4 TDI to raczej ciągnik rolniczy;].
      Jeżeli już nastawiłbym się na takie auto to kupiłbym Audi A4 1.8t. Bmw raczej
      bym odradzał. Serwis jest strasznie drogi, a znów osczędzanie na serwisie w
      takim aucie to pomyłka. A co wy o tym myślicie??? A tak wogule to radziłbym
      najpierw obliczyć ile będzie Pana kosztowało samo sprowadznie auta. I ile panu
      zostanie potem na sam wóz...
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka