Dodaj do ulubionych

Jakosc pieciolatkow

IP: *.atlanta.ga.us 22.11.02, 13:45
Wg J.D. Powers - srednia ilosc problemow na 100 samochodow w ciagu 5 lat eksploatacji:
Lexus 159
Infiniti 194
Acura 228
Honda 251
Toyota 276
Porsche 278
Buick 279
Cadillac 280
Jaguar 280
BMW 281
Lincoln 282
Mercury 287
Subaru 314
Nissan 321
Mazda 337

Jakosc Lexusa jest (albo raczej byla 5 lat temu) nadal niedoscigniona
Obserwuj wątek
    • Gość: Marek Czyli jednak sie psuja IP: *.atlanta.ga.us 22.11.02, 15:37
      159 usterek na 100 samochodow oznacza ze srednio 1.59 usterki ma sie w Lexusie w ciagu 5 lat. A ja
      myslalem ze jak sie ma Lexusa to 5 lat i nic... Ciekawe kiedy jakosc samochodow dojdzie do poziomu w
      ktorym bedzie mniej niz jedna usterka na 5 lat?

      Swoja droga to interesujace byloby porownac te dane z danymi Daewoo.
          • nx Re: jestem szczerze zbudowany wysoką pozycją Jaga 23.11.02, 08:10
            Gość portalu: lysy napisał:

            > Ta lista jest co najmniej ciekawa.
            > Ciekawe ze BMW jest tak wysoko, przeciez te wozy z jakosci to raczej nie
            slyna
            > a brakuje tu MB ktory jak twierdzi wiekszosc posiadaczy jest calkiem calkiem.
            > Nastepna zagadka to Mazda skad to auto sie tu wzielo?

            Ta lista to są firmy które były lepsze niż średnia. Poniżej średniej w Stanach
            są: Audi, Chevrolet, Chrysler, Dodge, Ford, GMC, Hyundai, Isuzu, Jeep, Kia,
            Land Rover, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Oldsmobile, Plymouth, Pontiac, Saab,
            Saturn, Suzuki, VW, Volvo.

            Odpowiedź o MB:

            The poor showing by Mercedes was blamed almost entirely on initial problems
            with the introduction in 1998 of the M-Class sport utility vehicle, according
            to Brian Walters, director of product research at J.D. Power.
            The company has since worked out the kinks and initial quality studies by
            J.D. Power have shown a 27 percent increase in quality of the M-Class since
            1998, Walters said. For that reason, Mercedes-Benz is expected to improve its
            standing in subsequent long-term dependability studies, according to Walters.
            A Mercedes spokeswoman said the automaker does not dispute the findings but
            that the problems have been fixed.
            "There were issues that didn't affect the performance or driveability of the
            vehicle, but anything perceived as a problem by customers has to be addressed,"
            said spokeswoman Donna Boland.
            • Gość: Michal Re: jestem szczerze zbudowany wysoką pozycją Jaga IP: *.telia.com 23.11.02, 11:16
              Te dane sa kompletowane z wyciagow komputerowych,firm robiacych obowiazkowy
              przeglad roczny,z stacji autoryzowanych,napraw gwarancyjnych,firm zajmujacych
              sie sciaganiem aut z ulic i autosrad.Tak to jest dosc wiarygodny
              zestaw.Faktycznie marka ktora nie jest sciagana ,nastepnie na przegladach
              gwarancyjnych nie zauwazono bledow,pozniej w kontrolach rocznych jest
              niezauwazana, faktycznie mozna powiedziec jest samochodem dobrym i niezawodnym.
              Pzdr.Michal
              P.S Ostatnio Ford sie bardzo podciagnol,natomiast mesio leci do
              tylu.Pamietajcie Panowie nie mowimy o konkretnym modelu tylko ogolnie o
              produktach danej fabryki.No i niezapominajcie ,ze auta wysylane na sprzedaz do
              USA czy to od Japsow czy ze starej Europy,niemozna porownywac z autami
              sprzedawanymi na rynku rodzimym.Amerykanie zadaja pelne wyposazenie plus ekstra
              zabespieczenia,galwanizering.
              W naszej Europie niestety sprzedaje sie troche gorszej jakosci ze wzgledu na
              ogolnie przyjete normy.
              • greenblack Re: jestem szczerze zbudowany wysoką pozycją Jaga 23.11.02, 14:04
                Gość portalu: Michal napisał:

                No i niezapominajcie ,ze auta wysylane na sprzedaz do
                > USA czy to od Japsow czy ze starej Europy,niemozna porownywac z autami
                > sprzedawanymi na rynku rodzimym.Amerykanie zadaja pelne wyposazenie plus
                ekstra
                >
                > zabespieczenia,galwanizering.
                > W naszej Europie niestety sprzedaje sie troche gorszej jakosci ze wzgledu na
                > ogolnie przyjete normy.
                Ale Ty bredzisz! Tak -tutaj linia produkcyjna do USA, a tam nieocynkowane graty
                dla Europy.
                Pozdrawiam
                • Gość: Michal Re: jestem szczerze zbudowany wysoką pozycją Jaga IP: *.telia.com 23.11.02, 14:37
                  Pisze to co widzialem naprzyklad u Volva,auta na USA sa zupelnie inaczej
                  kontrolowane full wyposazone i naprawde odpady z tej lini ida na rynek nasz
                  rodzímy.Natomiast z galwanizeringiem ,to dzisiaj prawie wszyscy robia,ale
                  jeszcze pare lat temu byl tylko na USA.Zauwaz Hondy jak rdzewieja z przed paru
                  lat,widzialem hondy sprowadzane z USA rok 1986 bez grama rdzy w
                  podwoziu.Wszystko galwanizowane.Mojej zonki Hondzia sie rozypala z tych lat.
                  Wlasciwie na europe sie bonderyzuje ,to jest namiastka kapieli
                  galwanizacyjnej.USA rzadaja prwadziwego cynkowego galwanizeringu.Pzdr.Michal
                  P.S zwracam uwage na auta jakie przychodza do naprawy co posiadaja pod
                  spodem,to nie jest co mowie brednie, tylkko z atiopsji.
                  • wowo5 Re: jestem szczerze zbudowany wysoką pozycją Jaga 23.11.02, 15:43
                    Co ciekawe jakosc wozow sie poprawia przynajmniej statystycznie. Znaczy to, ze
                    Lex dzisiaj to nie to co Lex 5 lat temu. Warto sie nad tym zastanowic kupujac
                    samochod pod katem nowy czy uzywany. Nowy samochod nizej notowanej firmy moze
                    byc mniej zawodny niz kilkuletni wyzej notowanej jezeli nie sa zbyt daleko w
                    klasyfikacji (5 letni Lexus lub Infiniti w dalszym ciagu bedzie bardziej
                    niezawodny niz wiele nowych wozow)
                  • Gość: Bast Re: jestem szczerze zbudowany wysoką pozycją Jaga IP: *.ub.uni-konstanz.de 23.11.02, 15:47
                    Mialem jakis czas temu (jeszcze w studenckich czasach) okazje pracowac w
                    kontroli jakosci w BMW w Monachium. Moja praca bylo kontrolowanie beemek
                    specjalnie na rynek USA jako ten najbardziej prestizowy. Dodam ze co roku
                    sporzadzane sa rankingi jakosci wlasnie w USA - sa one najwazniejsze dla
                    wiodacych producentow (oprocz tych niemieckich oczywiscie). USA, Europa Zach. i
                    Japonia sie licza - reszte mozna sobie potraktowac z przymruzeniem oka :)))!

                  • Gość: bolo Re: jestem szczerze zbudowany wysoką pozycją Jaga IP: *.interprojekt.pl / *.ip-net.pl 23.11.02, 18:50
                    Gość portalu: Michal napisał:

                    > Pisze to co widzialem naprzyklad u Volva,auta na USA sa zupelnie inaczej
                    > kontrolowane full wyposazone i naprawde odpady z tej lini ida na rynek nasz
                    > rodzímy.Natomiast z galwanizeringiem ,to dzisiaj prawie wszyscy robia,ale
                    > jeszcze pare lat temu byl tylko na USA.Zauwaz Hondy jak rdzewieja z przed
                    paru
                    > lat,widzialem hondy sprowadzane z USA rok 1986 bez grama rdzy w
                    > podwoziu.Wszystko galwanizowane.Mojej zonki Hondzia sie rozypala z tych lat.
                    > Wlasciwie na europe sie bonderyzuje ,to jest namiastka kapieli
                    > galwanizacyjnej.USA rzadaja prwadziwego cynkowego galwanizeringu.Pzdr.Michal
                    > P.S zwracam uwage na auta jakie przychodza do naprawy co posiadaja pod
                    > spodem,to nie jest co mowie brednie, tylkko z atiopsji.

                    no nie wiem Michału, czy ten amerykański galwaniziering jest taki dobry, sam
                    ostatni widziałem na własne oczy kilku letniego Forda Taurusa w wersjii kombi
                    ze skorodowana tylna klapą i krawędziami drzwi, i nie był to chyba przypadaek,
                    bo niedługo później w podobnym stanie widziałem pewien produkt Merkury (nie
                    pamiętam tylko nzawy modelu)...
              • wowo5 Re: nx napisal(a) 24.11.02, 22:36
                Kiepska pozycja Mazdy to pewnie z powodu Tribute produkowanego przez Forda.
                Mercedes niestety to juz nie to co drzewiej. Szczegolnie zaszkodzila mu klasa M
                ale E i S tez sie psuja.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka