• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Mercedes z 2000 r Dodaj do ulubionych

• 06.03.06, 21:54
    Witam,
    chcę kupić mercedesa, rocznik 2000, sedan w BARDZO DOBRYM STANIE. Zależy mi
    żeby był w bdb stanie.Moze to głupie,ale nie podobają mi się światła
    (okularniki, i takie "pośrednie"). Dlatego rocznik 2000. Poza tym na auto moge
    przeznaczyć do 35.000 zł.

Proszę o poradę, co kupić. Nie zamierzam tym samochodem brac udziału w
    rajdach. Potrzebuję porządnego, w miarę reprezentacyjnego :))), niezawodnego
    samochodu.

Przyznaję, że nie znam się na mercedesach. Czy ktoś może mi podrzucić link lub
    info, czym różnią się poszczególne wersje mercedesów: C, S W? To, co nie
    podoba mi się w mercedesach, to że nie ma oznaczeń na samochodzie (a na
    niektórych są). Dlaczego?
    • 06.03.06, 22:02
      Moze Mercedes C200?
      Cena: PLN 41 900 / EUR 11 003 (do negocjacji)
      Typ: Sedan
      Rok produkcji: 2000, 99 000 km, 116 KM (85 kW),
      Pojemność skokowa: 2148 cm3, olej napędowy, czarny-metalic, Liczba drzwi: 4/5,
      Dodatkowe wyposażenie:ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi,
      szyberdach, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio, wspomaganie kierownicy,
      immobiliser, komputer, welurowa tapicerka
      Dodatkowe informacje:sprowadzony
      Opis pojazdu:I właściciel w Niemczech!, auto w idealnym stanie technicznym!
      • 06.03.06, 22:11
        co za błyskawiczny refleks :)TAki C200 spokojnie wystarczy.

Na razie chciałbym dowiedzieć się jednak czegoś o mercedesach. Co znaczy C S W,
        inne. Czy nie ma problemów z korozją. Mając wybór za taką samą cenę - mercedes
        np. C200 z 2000 r. a jakiś nowy np. skoda, wybrałbym mercedesa. Proszę o
        rzeczowe uwagi.
      • 25.04.06, 15:20
        chelmonski napisał:

> Typ: Sedan
        > Liczba drzwi: 4/5

Coś mi tu nie pasuje.
        Sedan i 5 drzwii ?
    • 06.03.06, 22:06