Dodaj do ulubionych

ktory model skody?

27.03.06, 09:38
Witam!
Planuje zakup auta tak do ok.42-44 tys.zł. Zastanawiam sie nad Fabia. Ale mam
dylemat. Nie wiem, czy 1,2 HTP 64 czy 1,4 MPI ? Czy wyposazenie Ambiente Plus
faktycznie jest duzo lepsze od Classic Plus? Tzn chodzi mi o to, czy te
dodatkowe bajery sa wzane w uzytkowaniu? Czy klimatyzacja polautomatyczna
sprawdza sie?
Na co powinnam zwrocic uwage przy zakupie? I czego dodatkowo sie domagac przy
negocjacjach cenowych ? Nie jestem za bardzo przebojowa wiec prosze Was o
pomoc.
Z gory dziewkuje i pozdrawiam.
  • Gość: andrzej IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.03.06, 12:40
    proponuję przejrzeć spis treści 1-2 miesiące do tyłu. pisaliśmy sporo na ten
    temat.
  • Gość: omcskodziarz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.03.06, 14:35
    Jestem na etapie szukania samochodu (nowego) w okolicach tej kwoty. Wybrałem
    Fabie z silnikiem 1,2 64 KM, wersja wposażenia Ambiente Plus z klimatyzacją.
    Proponuję ci odwiedzić conajmniej dwóch dealerów i poprosić o kalkulacje nowego
    auta. Warto od razu zapytać o dodatki, które sprzedawca w tej cenie nam doda.
    Jeśli masz co najmniej dwie oferty, to masz mozliwość wyboru.
    Pozdrawiam
  • Gość: gość IP: 82.160.42.* 01.04.06, 23:30
    mi napszykład udało się utargować za darmo lakier listwy boczne wycieraczki
    blokadę skrzyni biegów ...............
    tylko się trzeba targować..........
  • Gość: neferet IP: *.chello.pl 28.03.06, 14:48
    zdecydowanie odradzam Fabie z silnikem 1,2 HTP - ostatnio spzredalam 1,4 44KW i
    mialam sie okazje przejechac taka fabie 1,2 HTP - cos okrponego, juz sam dzwiek
    silnika jak syrenka, no moze po miescie to i wystarczy taki silniczek, ale na
    trasie to juz nie ma co marzyc o jakiejs dynamice - moja Fabia 1,4 miala lepszy
    silnik, a tez nie bardzo dynamiczna byla, wiec co dopiero mowic o takiej
    slabiznie, teraz oczekuje wlasnie na Fabie 1,4 16V 101 KM i mam nadzieje odczuc
    jakas roznice, w kazdym badz razie 1,2 HTP na pewno nie jest autem dynamicznym...
  • Gość: Tomek IP: *.dmz.infor.pl / 195.205.179.* 28.03.06, 14:58
    Oprócz tego że silnik 1.2 HTP jest głośny to jeszcze dużo pali.

    PZDR
  • erbu 28.03.06, 14:59
    Dziekuje wszystkim za opinie. Kupie chyba 1,4 MPI
  • fibin 30.03.06, 21:45
    Silnik 1,2 HTP 47kW jest cichy, wystarczająco dynamiczny na polskie drogi i
    mało pali. Używam go od roku i jestem bardzo zadowolony. Żona zresztą też:)

    --
    "Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I
    have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense"
    Buddha
  • fibin 31.03.06, 21:13
    Dodam jeszcze, że jest to silnik produkowany przez Volkswagena i stosowany
    również w VW Polo. Wiele innych znanych firm samochodowych obecnie produkuje
    takie trzycylindrowe silniczki i pakuje z powodzeniem do swoich autek:)

    --
    "Believe nothing, no matter where you read it, or who said it, no matter if I
    have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense"
    Buddha
  • Gość: der czech IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.04.06, 00:12
    ten silnik się dociera jak każdy ,wbrew glupim opiniom. podobnie całe auto tzn.
    wszystkie części mech. i opony. po 10 tys. km będzie cichutki .
    1.2 12v sedan, metalic,ambiente+ ,klima,welur dywaniki,radio cd oryg.42,5 tys
    cisnąć ich bo magazyn jest pełny a klientów nie ma.
  • Gość: X-man IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.04.06, 11:37
    Nie zapomnij o dokupieniu magnetyzera.
    roftl.


    ------------------------------------------------
    40 lat komunizmu zrobiło swoje

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.