Dodaj do ulubionych

2.7 hdi 407sw czy da się zwiększyć moc?

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.06.06, 14:37
posiadam 407sw ze skrzynią biegów tiptronik,czy istnieje możliwość
podniesienia mocy,jak to jest ze skrzynią biegów czy trzeba coś zmieniać?
jest mnóstwo firm tuningujących tdi, a co z możliwością tuningu hdi?
Edytor zaawansowany
  • Gość: robox IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.06.06, 16:23
    Jest taka możliwość i to robią doświadczone firmy typu unitronic czy masters
    tuning, mają swoje strony w necie a także udzielają się na forach/
  • Gość: Marcin 407 IP: *.chello.pl 08.02.07, 18:44
    witam cie mam takiego peugota tylko 2.0 hdi.138ps. i borykam sie z tym samym
    problemem czy chipowac.jezeli chodzi o twoje pytanie to da sie to zrobic ale
    tylko u profeskonalistow. Moc twojego silnika mozna podniesc bezpiecznie do ok
    240ps jezeli jest to wersja 204 ps. Cena takiej modyfikacji to ok.2400zl.Silnik
    wytrzyma ja bardziej obawial bym sie o osprzet ale chyba nie dlugo zdecyduje
    sie na taka operacje pozdrawiam
  • qba_jozwiakowski 14.02.07, 16:33
  • Gość: gabi10_2008 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.09.08, 21:48
    witam mam pytanie załancza mi sie kontrolka od sterowania silnika( na komputerze
    pisze depollution system faulty, zanieczyszczony system) wtedy gdy przytrzymam
    go chwile na obrotach podczas jazdy (przy obciążeniu) gdy odepnę akumulator to
    kontrolka sie kasuje i ponownie sie załancza podczas jazdy co to może być???
  • Gość: vx IP: *.astra-net.com 25.12.08, 09:20
    u mnie to był czujnik temperatury powietrza
  • Gość: Forest IP: *.ski.vectranet.pl 05.03.09, 16:03
    Witam mam czrną 407 kombi kupiłem go był juz na 18 i powiem ze robi
    wrazenie nawet w salonie sie zachwycali jak bylem na przeglądzie to
    tyle samochwały :) wiecie moze gdzie mozna kuic lusterka z
    kiernukami wlasnie do 407? Tylko nie takie z wiejskiego garażu tylko
    takie w miare estetyczne? Moje gg 5493736 byłbym wdzięczny za jakis
    cynk. Pozdawiam
  • Gość: piotr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.03.10, 08:04
    Mała ilość paliwa po dolaniu świeci się jeszcze przez kilka włączen
    silnika potem znika
  • qba_jozwiakowski 14.02.07, 16:43
    Pracowałem w serwisie Peugeota i kilka opinii mogę wygłosić:
    1)407 to najbardziej awaryjny po 307 Pugeot- mieliście wezwania do serwisu na
    tzw. kampanie?np. brak mocy, uszkodzony zawór EGR?
    2)Hdi to ten sam typ silnika co Tdi tylko nazwa Tdi jest zastrzeżona dla Grupy
    VW-Audi
    3)najbezpieczniej jest założyć powerchip który w turbodieslach daje naprawde
    dobre wyniki
    4)ale z doświadczenia wiem że Wam się te auta rozlecą
    aaa.... Nie zwróciliście uwagi, że Tunerzy podkręcają diesle VAG i Fiat-Alfa, a
    na Peugeota i resztę PSA kręcą nosem? to chyba oczymś świadczy...
    Moja rada Panie taka:ciesz się 407 dopuki działa.
    SZCZERZE I BEZ ZŁOŚLIWOŚCI
  • Gość: marcin IP: *.chello.pl 01.03.07, 16:49
  • Gość: ludwik_fr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.11.07, 17:10
    Ja mam z kolei inny problem. Posiadam Peugeota 407 kombi z silnikiem 2.0
    benzyna, i szczerze mówiąc znudził mi się do tego stopnia że chętnie bym coś
    zmienił i od strony mechanicznej i stylizacyjnej [felgi, a moze coś jeszcze ? ].
    Jakieś rady ?
    Pozdrawiam!
  • Gość: marcin IP: *.chello.pl 01.03.07, 17:21
    odnosnie twoich opini
    1) osoba pracująca w danym serwisie nie bedzie obiektywna co do w.w.marki bo
    serwisant Vw. powie nam ze najbardziej awaryjne są passaty a Forda ze
    mondeo.itd. Jezeli chodzi o ścisłość to 407 nie mialo żadnej akcji serwisowej o
    czym coraz cześciej słyzsymy w innych firmach, zapraszam do lektury mot.
    2)jezeli sądzisz ze common rail (HDI) to to samo co pompowtryskiwacz (TDI) to
    strzezcie sie klienci serwisu Peugeot
    3)po częsci zgadzam sie z tą opinią.
    4)rozleci to się każde auto jak sie o nie nie będzie dbalo a te francuzkie
    pieski są bardzona to czułe, sam osobiscie miałem duzo róznych marek samochodów
    oczywiscie naj bardziej bez awaryjne są japońce ale zaden nie jest tak wygodny
    w swojej klaie jak np. Laguna, lub 407 albo Espace i za to je kochamy
    ....SCZERZE........
  • Gość: Artur IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.04.07, 17:37
    Jeśli kolega sądzi że hdi i tdi to to samo to chyba z motoryzacją ma niewiele
    wspólnego
  • Gość: Krzysiek IP: *.bigbg.pl 21.02.08, 08:45
    Tia... TDI i HDI to to samo.... hahaha ale się uśmiałem.... TDI jest
    na pompowtryskiwaczach a HDI ma bezpośredni wtrysk - Common Rail.
    Dopiero teraz VW wypuszcza 2,0 TDI Common Rail - i będzie dostępny
    tylko dla wybranych aut typu nowy Passat czy wybrane modele Audi.
  • Gość: Detoks IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.03.08, 20:28
    to się ciesze bo moja 407 dziala od samego jej istnienia na Polskim
    rynku bez awaryjnie
  • Gość: koniciła IP: 83.238.15.* 21.05.08, 14:53
    no w tym drugim punkcie to żeś głupotę strzelił że aż boli. te motory różnią się
    i to dość znacznie.
  • Gość: chcris199001 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.08, 19:16
    najpierw sie zastanów co gadasz.............ku.. tdi jest tylko dla
    audi??????????/Gosciu ty jestes popie..ny. I nie pie..głupot o
    peugeot
  • Gość: Chris199001 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.08, 19:19
    LUDZie słyszeliscie???????????????/on pracował w serwisie hahaha
    chyba ku.. sprzatał!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: HoAndros IP: *.sti.net.pl 06.07.08, 16:58
    W d***ie byłes, g****no widziałeś.
  • Gość: Barti IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.08.08, 17:34
    Tak napisze uwagi swoje jakos właścisiela 407 sw sv sport hdi .
    Kupilem pierwszą w Polsce wersji SV kolor śliwka i do ładu z
    silnikiem wspólnie z warsztatem doszliśmy UWAGA po około 75 tys .
    Mam aktualnie zrobionę Nią 184 tys . Natomiast co się działo do
    75tys?? juz pisze , 2 x wymiana zaworu EGR co się okazało że błędnie
    wymienione gdyż wahania mocy brały się od wadliwego już fabrycznie
    sprzęgła . Do póki nie wiedzieli co jest grane ( również w
    warszawie ) to jeszcze wymienili mi turbo . O jednej kampanii
    kompletnie nic nie wiedzialem - związana z przewodem podciśnienia
    koło turbo ( nie jestem mechanikiem wiec moge cos przekrecić ) . Ten
    błąd spowodował że któregoś dnia w momencie wjazdu na A4 od strony
    Krakowa ujechałem kawałek ( już na 6tce ) i silnik stracił moc
    kompletnie . Jak się potem okazało wina leżała w przewodach na które
    była kampania . A tak poza tematem to autem i jazdą można się
    rozkoszować bo jak na ten starndard to jest czym , siedzenia
    b.wygodne , możew troche xenon jest za słaby po barierze 150tys ..
    bezpieczności dla Was wszystkich .. czołem ps. wersja RS Sport -
    widziałem w Niemczech - ma kapitalne rysy i wykończenie - jest
    bardziej agresywna , ponoć ma wzmocnione zawieszenie oraz inną
    regulacje samej turbiny .. hej
  • Gość: Pedro IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.10.08, 13:29
    Burak pan jesteś a nie mechanik Peugeota! Pokaż mi TDi na Common railu albo HDi
    na pompowtryskiwaczach! Jak nawet nie wiesz czym się różnią te silniki ani jaka
    kompania samochodowa z kim wspólpracuje to znaczy, że masz 11 lat a nie
    doświadczenie w serwisie!
  • Gość: Pug IP: *.lanet.net.pl 20.10.08, 15:49
    1) Nie slyszalem nigdy o takich usterkach w 407. Co do 307 po czesci
    sie zgadzam.

    2) Nie , to nie ten sam typ silnika. To dwie różne jednostki. TDI -
    pompowtryskiwacze , HDI - Common Rail.

    3) Tak , to prawda.

    4) Reczywiscie podobno HDI są bardziej czule na tuning. Co do
    rozlatywania sie , to kazde auto sie zepsuje jesli nie bedzie sie o
    nie dbalo odpowiednio.

    P.S. ,, Dopuki ,, pisze się przez ,, ó ,,. SZCZERZE I BEZ
    ZŁOŚLIWOŚCI ...
  • Gość: danie82 IP: *.cust.tele2.de 22.07.09, 08:54
    ty człowieku bez jakiegokolwiek pojecia jak mozesz pisac ze silnik hdi i tdi to to samo jak to sa odmienne konstrukcje i lepszym rozwiazaniem jest czip tuning z twoich wypowiedzi stwierdzam ze jestes calkowitym laikiem!!!
  • Gość: piotr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.03.10, 08:13
    ja i moja zona mamy peugeoty 407 sw 2.0 hdi przejechalismy po ok 120
    tys i nic. jezdzimy i nic się nie psuje do serwisu jezdzimy na
    przeglądy. to jak to jest z tą awaryjnoscią? wczesniej jezdzilismy
    406tkami i to samo. Znajomi kupili Audi A6 i serwis stał się ich
    drogim garazem. i w koncu jak to jest ze 407 wg. ADAC byl najmniej
    awaryjnym samochodem do 3 lat w 2007 roku a wciąż trzyma się
    czołówki?
  • Gość: wasyl IP: *.24.radom.pilicka.pl 30.08.11, 12:03
    to ośle nie pisz takich głupot !!!!!!!!!!!!! chyba zamiatałes warsztat w peugeocie debilu co za kretyn
  • Gość: Paweł IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.04.09, 20:53
    Witam !
    Mam 407 od nowości z 2004r. z silnikiem 2.0 hdi 136km. Niedawno poddałem ją tuningowi i teraz bez żadnych problemów jeżdże z 166km za 1200zł ;) i jestem bardzo zadowolony.
    pozdrawiam
  • Gość: manio IP: *.jmdi.pl 25.08.09, 00:25
    kolego to podeślij mi namiary gdzie zakładałeś , bo ja mam 16 hdi a
    to dla mnie za mało i chciałem coś mu dołożyć.
  • Gość: piotr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.03.10, 08:17
    gdzie to zrobiles?
  • Gość: gosc IP: *.nowiny.net 03.12.08, 14:16
    Poco zwiekszac moc jak i tak jest wystarczajaco duzo 204km mysle ze jest
    wystarczajace jak na nasze drogi:)
  • kakitas 22.04.09, 11:25
    Witam.
    Mam pytanko. Od jakiegoś czasu pojawia mi sie komunikat na
    wyswietlaczu o jakims filtrze. Jeśli mieliście taki problem to
    napiszcie o co tu chodzi.
    Tak brzmi owy komunikat:Particle filter additive level too low.
    Dzieki i pozdrawiam
  • Gość: misio IP: 85.19.195.* 23.04.09, 17:46
    prawdopodobnie niski poziom płynu w filtrze cząsteczek stałych
  • Gość: kakitas IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.04.09, 10:16
    Dzieki za szybka odpowiedz. Napisz jeszcze czy ten płyn moge
    uzupełnic sam czy jednak musze udac sie do servisu :)Jesli moge
    uzupełnic go we własnym zakresie to w ktorym miejscu jest jakis
    dozownik czy wlew ?
    Pozdrawiam.
  • lambibambi 06.09.09, 19:17
    Tylko serwis ma ten plyn cena jakieś 600zł a po dolaniu trzeba podpiąć pod kompa
  • Gość: Dominik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.12.09, 20:13
    Sam tez dolejesz poewaz jak kupujesz sam czynnik dostajesz rurke
    dzieki ktorej dolewanie jest proste zbirnik masz za tylnym lewtm
    kołem trzeba taka blaszke odkrecic ale komputer raczej niezbedny
    zeby skasowac bład. A co do samego polecam regeneracje w rzepinie
    koło granicy niemieckiej okolo 500zł i w dobrze to robia pozdrawiam
  • Gość: Wasyl IP: *.toya.net.pl 17.12.09, 07:35
    Właśnie ktoś robił regeneracje fap-a ewentualnie go zdejmował lub
    emulator lub zmiana oprogramowania komputera na bez fap-a .Też się
    zastanawiam czy regenerować i dolewac czy całkowicie go wywalić?
  • Gość: maniek IP: 46.112.141.* 10.01.11, 15:33
    mam taki sam problem z tym filtrem cząsteczek stałych i tez nie wiem co z tym zrobicz.czy napewno można go wywalić i nie będzie przez to żadnych komplikacji.pomocy
  • Gość: losza IP: *.dip0.t-ipconnect.de 03.02.14, 22:36
    witam mozesz mi powiedziec gdzie dokladnie w rzepinie dolewaja plynu do filtra czastek stalych.dzieki za podpowiedz
  • jacksimard 08.09.11, 22:37
    Tam jest sterownik Denso.
    Nie ma problemu tak z 25 KM dodać. Więcej niedobrze dla automatu. Robi to z 10 firm w Polsce (google twoim przyjacielem).
    Jacek Simard, www.vtechdyno.eu
  • Gość: makas IP: *.zone4.bethere.co.uk 06.07.12, 23:26
    ja mam 407 coupe 2.7 hdi i jest na sterowniku sid 201...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.