Dodaj do ulubionych

Yaris - Polo - Clio - Corsa co lepsze doradżcie

22.07.06, 18:52
mało znam się na autach i stąd moja prośba do fachmanów
mam około 20 tysiaków, chcę kupić coś używanego i małego ,niekoniecznie z
kręgu w/wym. aut
co moglibyście mi Szanowni doradzić ?
oprócz oczywiście strzelenia sobie w łeb,że taki chłam chcę kupować :)
będę wdzięczny za każde dobre słowo,yo ziomale :)
Obserwuj wątek
          • black_code Re: Yaris - Polo - Clio - Corsa co lepsze dorad 23.07.06, 14:10
            Jesli chodzi o koszty to najtaniej kupisz Clio i Corse.Jesli chodzi o
            wyposazenie to wygra Clio.Najlepiej sie jedzi Polo i Clio najgorzej
            Yarisem .Jesli chodzi o awaryjnosc i koszty eksploatacji to Toyota Polo
            i Corsa sa porownywalne troszke wiecej statystycznie psuje sie Clio .Yaris
            moze najmniej awaryjny ale za to czesci i naprawy sa tansze do Opla i
            VW .
            Jesli ja mialbym wybierac to napewno nie Yarisa to samochod typowo dla
            kobiet do jezdzenia po miescie ,niwygodny , glosny i ma bardzo kiepsko
            zestrojone zawieszenie .
            Jak porownasz go z Polo to dostrzezesz roznice przynajmniej 1 klasy .
            Dodatkowo Polo jest wieksze i w rocznikach w zasiegu 20tys znacznie
            lepiej i ladniej wykonczone . Dlatego z proponowanych ostatnie miejsce
            bezdyskusyjnie dla Yarisa ktos kto proponuje ta Toyote chyba nie jechal
            Clio lub Polo a nawet Corsa wypada pod tym wzgledem znacznie lepiej
            A jak potrzebujesz samochod tylko do miasta i nie jest wazne dla ciebie
            komfort i przyjemnosc jazdy to Yaris tez sie nie jest zly i chyba
            najmniej pali.Dodac tylko trzeba ze Yaris wyjatkowo kiepsko pasuje
            facetowi to raczej damski samochod.Przejedz sie porownaj i wybierz
            najlepszy .
                • piotr33k2 Re: Yaris - Polo - Clio - Corsa co lepsze dorad 23.07.06, 22:58
                  ayris najmniej pasuje facetowi ,dlaczego bo paru nawiedzonych gó..arzy
                  forumowych plecie od jakiegoś czasu takie bzdety? to komu pasuje co na kogo
                  stać a ci co pletą takie glupoty jeżdza pewno jakimis dwudziestoletnimi
                  rozpadającymi sie złomami za dwa tysiace złotych ,no ale to zawsze to jakieś
                  hondy i inne golfy ale nigdy yaris bo fama głosi że babski samochód ,paranoja
                  he he.a np. clio to nie jest babski bo co, bo niższy? he he.
            • tkjaaa Re: Yaris - Polo - Clio - Corsa co lepsze dorad 24.07.06, 00:40
              black_code napisał:

              > Jesli ja mialbym wybierac to napewno nie Yarisa to samochod typowo dla
              > kobiet do jezdzenia po miescie ,niwygodny , glosny i ma bardzo kiepsko
              > zestrojone zawieszenie .
              > Jak porownasz go z Polo to dostrzezesz roznice przynajmniej 1 klasy .

              same brednie !!!
              kiepsko zestrojone zawieszenie w porownaniu do Polo i Clio ???
              chlopie nawet przy ponad 190km/h (tak,tak tyle juz nie raz jechalem Y1.3)idzie
              jak po sznurku
              w zakretach mozna tez zdrowo sobie pozwolic i mimo ze jest wysoki wcale nie ma
              tendencji do nadmiernego wychylu
              a "twardosc" zawieszenia jest w sam raz na nasze drogi - raczej twardze niz za
              miekkie

              faktycznie Yaris 1.0 a szczegolnie nowy-trzycylindrowy 1.0 jest troche za
              glosny w granicach 120-130 km/h i co ciekawe powyzej tej szybkosci odnosi sie
              wrazenie ze jest ciszej :-(

              a o tym ze to auto dla kobiet(?) to wstawiaja tu gadki ci co maja "sluszne"
              auta i nie raz w d.u.p.e dostali od Yarisa hehehe

              moj ziec Focusem 1.6 moze tylko wachac mi z rury i dopiero przy ok.160-170
              zaczyna sie do mnie zblizac
              • waskes29 Re: Yaris - Polo - Clio - Corsa co lepsze dorad 24.07.06, 08:38
                tkjaaa napisała:


                > a o tym ze to auto dla kobiet(?) to wstawiaja tu gadki ci co maja "sluszne"
                > auta i nie raz w d.u.p.e dostali od Yarisa hehehe

                he,he no to jest argument a ja caly czas myslalem ze pisza tak ci
                ktorzy sa zmuszeni do jezdzenia czymstakiem jak Yaris.Bez dwoch zdan
                to samochod typowo kobiecy jak Twingo ,Micra , Ka a jak ktos uwaza
                inaczej to chyba ma nieprawidlowa osobowosc.

                > moj ziec Focusem 1.6 moze tylko wachac mi z rury i dopiero przy ok.160-170
                > zaczyna sie do mnie zblizac

                lo jezu naprawde? a jaka masz wersje tego potwora 1.0 czy moze
                prawdziwego wymiatacza 1.3 86 koni ?Probowales juz tym startowac w jakis
                rajdach he,he . Nie wiem dlaczego Yaris w ogloszeniach umieszczany jest
                w grupie "samochody male" a nie "sportowe"
                Jednym slowem tojociarz i wszystko jasne.
                --
                -------------------------------------------------------
                • tkjaaa Re: Yaris - Polo - Clio - Corsa co lepsze dorad 24.07.06, 13:06
                  waskes29 napisał:

                  > he,he no to jest argument a ja caly czas myslalem ze pisza tak ci
                  > ktorzy sa zmuszeni do jezdzenia czymstakiem jak Yaris.

                  no to widzisz jak jest z Twoim mysleniem hehehe


                  > Bez dwoch zdan
                  > to samochod typowo kobiecy jak Twingo ,Micra , Ka a jak ktos uwaza
                  > inaczej to chyba ma nieprawidlowa osobowosc.

                  jestes pierwszy na liscie objechanych przez Yarisa ?

                  > Jednym slowem tojociarz i wszystko jasne.

                  jednym slowem masz nasr...ne we lbie i nie ma mowy by dla Ciebie bylo wszystko
                  jasne
                  • waskes29 Re: Yaris - Polo - Clio - Corsa co lepsze dorad 24.07.06, 16:01
                    tkjaaa napisała:

                    > waskes29 napisał:
                    >
                    > > he,he no to jest argument a ja caly czas myslalem ze pisza tak ci
                    > > ktorzy sa zmuszeni do jezdzenia czymstakiem jak Yaris.
                    >
                    > no to widzisz jak jest z Twoim mysleniem hehehe
                    >
                    >
                    > > Bez dwoch zdan
                    > > to samochod typowo kobiecy jak Twingo ,Micra , Ka a jak ktos uwaza
                    > > inaczej to chyba ma nieprawidlowa osobowosc.
                    >
                    > jestes pierwszy na liscie objechanych przez Yarisa ?
                    >
                    > > Jednym slowem tojociarz i wszystko jasne.
                    >
                    > jednym slowem masz nasr...ne we lbie i nie ma mowy by dla Ciebie bylo
                    wszystko
                    >
                    > jasne

                    No rzeczywiscie musze miec nasreane we lbie skoro nie dociera do mnie
                    oczywisty potencjal i sila jaka posiada ten monstrualny silnik 1.3 .Juz
                    na sama mysl o Yarisie 1.3 oblewa mnie pot ,to brzmi prawie jak HEMI.
                    Nie powinienes sie tak denerwowac napewno dzial sprzedazy Toyoty
                    naprawi ten blad i zacznie szeregowac Yarisa wsrod samochodw
                    sportowych , a do tego czasu wyladuj zlasc robiac sobie nauszniki na
                    drutach.
                    --
                    -------------------------------------------------------
                    • tkjaaa Re: Yaris - Polo - Clio - Corsa co lepsze dorad 24.07.06, 22:08
                      waskes29 napisał:

                      > No rzeczywiscie musze miec nasreane we lbie skoro nie dociera do mnie
                      > oczywisty potencjal i sila jaka posiada ten monstrualny silnik 1.3 .Juz
                      > na sama mysl o Yarisie 1.3 oblewa mnie pot ,to brzmi prawie jak HEMI.

                      widac ze malo wiesz o samochodach
                      pisalem wyraznie o rozpedzaniu a tu decydujaca jest oprocz mocy jeszcze masa
                      to jak brzmi i ile ma mocy jeszcze o niczym nie swiadczy i tylko nieuki moga
                      sie tym ekscytowac
                      czolg to ma moc i jak ladnie brzmi

                      chyba wiecej niz raz dostales w tym swoim szrocie co ladnie brzmi buahahaha w
                      d.upe od yarisa
            • zielony_listek ad Clio 25.07.06, 10:11
              Do Cliówek jest sporo zamienników i części uzywanych.
              Co do yarisa dla faceta, to hm..., nie jestem szowinistką, ale głupio wygląda
              jak wielki facet wychodzi z takiego maleństwa. I niewygodnie chyba?

              Aha, nie wiem jak w innych omawianych modelach, ale Cliówki z roczników
              wchodzących w grę (z powodu podanej ceny) maja dość bogate wyposażenie w
              standardzie (np. 2001 rok ABS, wspomaganie i 4 poduszki).

              Pozdrawiam
              zielony_listek
              • tkjaaa Re: ad Clio 26.07.06, 00:30
                zielony_listek napisała:

                > Do Cliówek jest sporo zamienników i części uzywanych.
                > Co do yarisa dla faceta, to hm..., nie jestem szowinistką, ale głupio wygląda
                > jak wielki facet wychodzi z takiego maleństwa. I niewygodnie chyba?

                no tak ,kolos ten Clio w porownaniu do Yarisa ze ho ho !
                wprawdzie dluzszy o ok.17 cm ale za to wezszy i duuuuzo nizszy ,wiec
                ten "wielki facet" jeszcze smieszniej bedzie wygladal wychodzac z niego niz z
                Yarisa
                a jak mu bedzie wygodnie uhahaha
                • zielony_listek Re: ad Clio 26.07.06, 09:11
                  Wypowiadam sie na temat Clio, bo mam. O innych małych samochodach nie piszę, bo
                  nie wiem czy są lepsze czy gorsze - nie jezdziłam nimi (poza Fiesta, ale ten
                  model to juz chyba zabytek...).

                  Facet w yarisie mimo wszystko wygląda dla mnie śmieszniej niż w Clio, jest to
                  moje subiektywne odczucie i nie musisz sie z nim zgadzac.

                  Jeśli masz yarisa i jestes zadowolony - to gratulacje. Ze mnie też sie czasem
                  śmieją, że francuski samochód mam. A ja się z innych smieję, że Ford g... wort.
                  A z włoskich produktów najlepsze są marmury. Alfa sportowa, a najszybsza jak w
                  warsztacie stoi. Itd., itp.

                  Pozdrawiam
                  zielony_listek
    • friedmar Re: Yaris - Polo - Clio - Corsa co lepsze dorad 24.07.06, 22:30
      cały tydzień spędziłem w SUZUKI SWITH - no rewelacja. Oczywiście silnik mógłby
      być lepszy - ale żonie tylko taki jako drugie auto bym kupił. No pycha:
      - sam sie otwiera jak się do niego podchodzi
      - świetnie trzyma się drogi
      - ma mnóstwo ułatwień - jakieś ASR, ABS, Radio w Kierownicy, kurtyny w słupkach
      - bagażnik to lepiej zapomnij, ot schowek na 2 pudła po butach
      cała reszta naprawdę extra.
      Niestety nie wiem czy takie są używane, ale wolałbym taki niż Corsę - corsa to
      niemiecka księgowość - praktycznie tanio i minimalistycznie..., Clio - pan od
      lawety, który mnie na assistance sciągał mówił że najwięcej klientów to
      kierowcy RENALT własnie, POLO - ale to kosztuje, jakość w każdym calu ale nie
      zapomnieli o żadnym phenigu....
      clarence napisał:

      > mało znam się na autach i stąd moja prośba do fachmanów
      > mam około 20 tysiaków, chcę kupić coś używanego i małego ,niekoniecznie z
      > kręgu w/wym. aut
      > co moglibyście mi Szanowni doradzić ?
      > oprócz oczywiście strzelenia sobie w łeb,że taki chłam chcę kupować :)
      > będę wdzięczny za każde dobre słowo,yo ziomale :)
    • clarence Re: dzieńkju,balszoje spasiba,grazie 26.07.06, 00:52
      nawalił mi komp,dopiero dzisiaj mogę poczytać Wasze rady
      dalej jestem w kropce ale wielkie dzięki ,że jednak komuś się chciało wspomóc
      radą bliźniego swego :)
      i cholera !!!
      jestem facetem z dwójką dzieciaków ,a gusta mam niby kobiece ??????????
      a niech tam ,polskie kobiety to jedyna nagroda od opatrzności za męki zycia w
      kraju kwaczących buraków czy innych zziobrowanych durni :)
      może jednak Polo z tym mocniejszym silnikiem.......
      trzymajta siem , nara :)))
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się