Dodaj do ulubionych

jechnalem sie Laguna 2.0T

IP: *.1-200-80.adsl.skynet.be 06.03.03, 18:03
W ramach oczekiwania, az sie zrobi przeglad mojego autka, dealer zaproponowal, zebym dla zabicia czasu przejechal sie nowa Laguna 2.0T.
Bylo milo. Elegancki, komfortowy samochod, jak to francuski, z wiecej niz przyzwoitym kopytem. Krotkie przelozenia pozwalaja na fajna zabawe.
Nie kupie takiego auta, bo mi niepotrzebne. Ale milo bylo poznac.
Obserwuj wątek
    • Gość: ARAFAT Re: jechnalem sie Laguna 2.0T IP: *.utp.pl / 10.10.10.* 06.03.03, 22:20
      I jak wciska w fotel czy ten turbo to tylko fasada. 2.0 16V w Lagunie
      jezdizłem i było niezle ale nie rzucało na kolana. Nawet 3.0 V6 też nie był
      subiektywnie jakimś czortem może przez wyciszenie i tryb automatyczny? MAnual z
      osiągami korespondującymi z V6 i Turbo może dać fajny feeling...
      Pozdrawiam ARAFAT

      Napisz jak z głośnością
      Kulturą pracy itp.
      • Gość: Doki Re: jechnalem sie Laguna 2.0T IP: *.1-200-80.adsl.skynet.be 06.03.03, 22:54
        Gość portalu: ARAFAT napisał(a):

        > I jak wciska w fotel czy ten turbo to tylko fasada.

        Nie, no wciska. Pasazerowie tez tak twierdzili. Tylko ze
        trzeba mieszac lewarkiem, bo silnik ladnie sie rozkreca.
        W porownaniu z Laguna 1.6- nie ma porownania.

        > Napisz jak z głośnością

        Przesiadlem sie z diesla, wiec pewnie nie jestem
        obiektywny. Lubie slyszec motor, w ten bylo slychac
        nienatretnie, nawet przy 160 km/h. Duuuuzo ciszej niz moj
        dieselek, ktory zreszta tez uwazam za przyzwoicie wygluszony.

        > Kulturą pracy itp.

        Przyjemna. Ale nie mam wielu doswiadczen z silnikami
        powyzej 4 cylindrow. Dla porownania: kultura pracy nie
        gorsza niz w Lagunie 2.2 dCi, w ktorej tez zdarzylo mi
        sie siedziec.
        • Gość: PsuBrat Re: jechnalem sie Laguna 2.0T IP: *.acn.pl / 10.71.4.* 07.03.03, 01:23
          Ciao,

          Nie jestem pewen czy w PL oferują ten motor w Lagunie, jeszcze w styczniu gdy
          przymierzałem się do zakupu Laguny, z pewnością nie. Rzeczywiście przy tych
          osiągach (2.0T) to musi być niezła zabawa. Przyznam się, że jeśli chodzi o
          Lagunę to testowałem tylko diesle (1.9 dCi 120 KM i 2.2 dCi 150 a raczej 140
          KM). Co do rzeczywistej mocy 2.2 dCi - rozmawiałem z facetem z Vtech Tuning,
          który twierdził, ze według pomiarów na hamowni silniki 2.2 dCi NIGDY nie
          osiagają deklarowanej przez Renault mocy 150 Km, średnio oscyluje to wokół 140
          KM a zdarza się, że niektóre ogzemplarze mają po 136, 137 KM. W przypadku
          motoru 1.9 dCi (chodzi o wersję nominalnie 120 KM) to rzeczywista moc mierzona
          na hamowni zdecydowanie bardziej odpowiada anonsowanej przez producenta a
          czasem nawet przekracza 120 KM.

          Przyznam się, że tych historii o wynikach pomiarów na hamowni i TAK DUŻYCH
          rozbieznosciach pomiędzy wartosciami rzeczywistymi a widniejącymi w
          prospektach, słuchałem jak bajki o żelaznym wilku. Dodatkowo zdumiewające jest
          to, ze istnieja poważne różnice w mocy i momencie obrotowym poszczególnych
          egzemplarzy tego samego modelu (chodzi o auta nowe, niewyeksploatowane).

          Czy to jest mozliwe w dobie automatyzacji produkcji i wysokiej precyzji
          wykonania poszczególnych elementów silnika gdzie teoretycznie nie powinno być
          tak poważnych różnic???
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się