Dodaj do ulubionych

Nowy Focus RS.

30.10.06, 18:36
www.worldcarfans.com podał, że w 2007 roku Ford wprowadzi Focusa RS o mocy
około 300 KM i oczywiście napędem na 4 koła.
Obserwuj wątek
      • pawebdgo Re: Nowy Focus RS. 30.10.06, 23:36
        > niech no go wystawią do wyscigu na ćwierć mili to zobaczymy co to potrafi

        Nastepny z ta prosta. A ciekawe jak bedzie sie zachowywal w zakretach. BMW to
        nie bedzie.
        • 1realista Re: Nowy Focus RS. 30.10.06, 23:42
          no nie wiem :-))). BMw nagania tylnym napędem a tu przy 4 kapciach bedzie lepsza trakcja... zwlaszcza mając na uwadze to co potrafią jednoosiowe focusy i doswiadczenia z rajdow to frajda może byc jednak większa.

          --
          Szaleję za Oxy. Zdecydowanie.
            • 1realista Re: Nowy Focus RS. 30.10.06, 23:54
              nie rozsmieszaj mnie. Od kiedy to naped na tylną os jest lepszy od czteronapędowki? A przy 300 KM to już nie przelewki więc bedą musieli się solidnie przylożyć do rozdziału mocy bo zbytnio obciążona przednia oś nie podoła.Ford ma zbyt duże dooświadczenie i klase rajdową aby pozwoic sobie na fuszerki w tym zakresie.

              --
              Szaleję za Oxy. Zdecydowanie.
                • 1realista Re: Nowy Focus RS. 31.10.06, 00:01
                  tak nie mechanikiem :-))). Po prostu nieco interesowałem się historią rajdow i mysle że skoro ford postanowil postawić na coś lepszego jak znakomity model ST to jednak poprzeczka musi być b.wysoko ustawiona. W przypadku producenta o takiej historii i dorobku jak ford to wypuszczenie fuszerki byłoby totalną kompromitacją.

                  --
                  Szaleję za Oxy. Zdecydowanie.
                    • 1realista Re: Nowy Focus RS. 31.10.06, 00:30
                      M3 przede wszystkim bazuje na znakomitej historii. Kiedyś ( na początku)to był szczyt. Potem przestało odstawac od niektorej konkurencji. Obecnie wiele firm przyklada sie do napedu no i mamy inne rodzaje zawieszeń ( bardziej zaawansowane + inne opony). To powoduje ze sporo sie zmieniło. A w focusie ( zwyklym) odwalili naprawdę znakomitą robote. Tylnonapedowki są zbyt niebezpieczne dla przecietnego kierowcy i trzeba naprawdę dużo ćwiczeń aby opanować sztukę okiełznania takiej nadwyzki mocy. Na zwykłych drogach przednionapedówka mniej wędruje bokami co powoduje jej większe bezpieczeństwo na niespodziewane sytuacje. A przy tylnym napędzie jednak trzeba mieć zapas asfaltu na jazdę bokiem. No i rowny ten asfalt bo przy koleinach zazwyczaj samochód robi swoje a kierowca swoje.
                      A jeżdżę ostatnio zazwyczaj najbardziej wyśmiewanym modelem ;-))) gdzie zawieszenie jest całkiem przyzwoite jak na rozsadny kompromis. I można sporo trakcji z tego zawieszenia wydusić. Jesli chodzi o tylny napęd to znakomicie się bawiłem jeżdżąc rowerem po lodzie. Dużo frajdy a i napęd masz zawsze pod kontrolą ;-)))

                      --
                      Szaleję za Oxy. Zdecydowanie.
                    • marogn Re: Nowy Focus RS. 31.10.06, 10:26
                      porównywanie RS którego nie ma jeszcze na rynku do M3 nie ma większego sensu
                      inna wielkość auta, półka cenowa (na moje wyczucie będzie różnica 100-140 tys
                      zł), itd ..
                      a 300 koni i 4x4 w stosunkowo małym aucie musi dać fun więc nie wiem po co te
                      wszystkie wywody
                      • mameja21 Re: Nowy Focus RS. 31.10.06, 14:46
                        marogn napisał:

                        > porównywanie RS którego nie ma jeszcze na rynku do M3 nie ma większego sensu
                        > inna wielkość auta, półka cenowa (na moje wyczucie będzie różnica 100-140 tys
                        > zł), itd ..
                        > a 300 koni i 4x4 w stosunkowo małym aucie musi dać fun więc nie wiem po co te
                        > wszystkie wywody

                        To prawda.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się