Dodaj do ulubionych

Volvo S80 - luksusowy flagowiec ze Szwecji

      • perk Re: ja wiem kto to kupi w wolandii 19.01.07, 02:42
        > mysle, ze powinni zakupem powinni byc zainteresowani ojciec
        > podgrzybek z radia em i kilku zapracowanych ministrow
        > czwartej erpe - np. lojalka jarek, czy solar seksafera andrzej.

        W jakiej nowomowie jest ten wypierd?
          • jack.flash S80 dla emerytow - BMW serii 3 ;-))) 19.01.07, 06:41
            Poza tym Volvo jest za drogie, poprostu nie warte swej ceny. Z te same
            pieniadze lub nawet taniej, mozna dostac cos lepszego. Odkad przejal ich Ford
            jakosc wyraznie sie pogorszyla. Procz tego serwis po sprzedazy zrobil sie
            taki "fordzi". Drogi i diabla warty. W podobnej sytuacji znalazl sie SAAB.
            Kiedys samochod "kultowy" teraz pod kontrola GM (przeglady jako "Premium
            Service" - tyle, ze go umyja) nie przypomina samochodu dla kierowcow. W
            sierpniu zeszlego roku poszukiwalem nowego samochodu. Mialem poprzednio SAAB-a
            93, ale postanowilem juz go nie kupowac. Ten "Premium Service" z GM doprowadzal
            mnie do szalu. Testowalem Audi A4 Quattro, Volvo S60 AWD, Lexus I250 AWD oraz
            BMW 325xi. Volvo mialo najwyzsza cene producenta, ale dealer znacznie je
            zdyskontowal. Wybralem BMW 325xi i jestem nim zachwycony. Wspaniale sie nim
            poruszac po zimowych drogach Ottawy!
    • sherman-doberman Re: Volvo S80 - luksusowy flagowiec ze Szwecji 18.01.07, 17:38
      A gdzie system GPS?
      Co za bzdura. Podgrzewane, skórzane siedzenia
      super system nagłaśniający 16 głośników, telefon
      bezręczny - wszystko to już było w moim własnym Volvie 70 z 2000r.
      I bogiem a prawdą wiszą mi te bajery, kiedy alarm psuje mi się co 5 minut
      i klimatyzacja wariuje co 2 miesiące.I nikt nie potrafi jej naprawić, zwłaszcza w Szwecji,
      gdyż twierdzą, że wozów z klima tam się prawie nie sprzedaje, więc nie wiedzą, jak to działa. Klima
      tylko na eksport!
      Jedyna "nowość" do drewniane ozdóbki. A to by się mój pies ucieszył!
      Bo plastiku gryźć nie chce.
    • zostatniejchwili Gosiewski już kupił i jeździ 18.01.07, 22:05
      Jak podaje "Auto Świat" limuzynę S 80 w wersji TOP zamówił minister P. Edgar
      Gosiewski. Jak zdradził szef Volvo Polska Baruch Świerszcz - "Wersja TOP
      przewidziana jest dla klientów o nietypowej anatomii. Odpowiednio podwyższony
      fotel oraz mocno wyprofilowana podsufitka pozwolą w pełni docenić klientowi
      zalety volvo. Dodatkowo na specjalne życzenie zainstalowaliśmy czarny i czerwony
      telefon, tapicerkę z włochatego dzika syberyjskiego oraz uproszczony automat
      sterujący skrzynią biegów (system PiS - Przód i Stop). Dźwignia zmiany biegów
      jest wymodelowana w kształt peronu kolejowego." Więcej szczegółów i sesja
      zdjęciowa ministra w jego limuzynie - w najbliższym "Auto Świecie".

      --
      KOMIXMAX - codziennie jedna klatka
      • hipek_ewci Cala prawda... 19.01.07, 20:03
        Piszecie bzdury wyssane z palca.Ja jezdzilem tym samochodem jest ladny i bije
        od niego elegancja.W srodku komfort i za kazdym razem volvo robi lepszy
        woz.Nie mam zadnych zastrzezen do jakosci,Volvo od lat trzyma te sama
        jakosc .Nawet zmian wlasciciela nie spowodowala obnizki jakosci.Wiecej jakosc
        volva sie poprwila.Mase rozwiazan z volvo wprowadzil jaguar co chyba o czyms
        swiadczy.Sam samochod jest piekny ,elegancki i swietnie sie prowadzi.Ma
        wystarczajace osiagi i jak na auto tej kalsy przystepna cene.
        Wedlug mnie najlepszy jest (z silnikow benzynowych ) 2,5 t !
        Wersja 4,4 ma za mala roznice w osiagach zeby wywalac 500 000 koron ,za 2,5 t
        cena jest jakies 300 000 -ta roznica to 1,2 sekundy szybsze
        przyspieszenie ,wiec sam rozstrzygnij czy warto.Po za tym wersja z tak duzym
        sionikiem "zlopie " benzyne w ruchu miejskim,ma tez drozszy serwice i
        ubezpieczenia.W wersji 3,2 auto niczym nie wyroznia sie od 2,5 t tylko wieksza
        cena.Na uwage zasluguje wersja D5 z silnikiem diesla,zywotne auto przyspiesza w
        8,6 sekundy.Swietne na trase ma dobre przyspieszenie przy wyprzedzaniu,lepsze
        niz wiekszosc benzynowych aut.Jest pewna firma ktora sprzedaje boxy do
        diesli ,podwyzszaja one ich moc oraz zminiejszaja zuzycie paliwa.
        www.kcr.se
        Box mozna zamontowac samemu ,wedlug instrukcji (montaz bardzo latwy).
        I tak silnik volva D5 ma z boxem 210 hk i 450 NM co przeklada sie na
        przyspieszenie 7,8 sekundy do 100 i mniejsze o 20 % zuzycie paliwa.
        Koszt tego boxu to 6 900 koron szwedzkich.
        Firma dziala od 10 lat i proponuje boxy do traktorow ,wiekszosci diesli nawet
        do lodzi,za swoje wyroby zdobyla wiele nagrod.
        Wracjac do volvo s 80 jest to auto reprezentacyjne i komfortowe,zapewniajace
        dobre bezpieczenstwo bierne i czynne.
        Uwaga auto zapewnia ten sam komfort co mercedes ale za duzo mniejsze pieniadze.
        Cos negatywnego? A prosze bardzo:)
        Te nsamochod nie jest tak dobry jak mercedes jezeli ma byc taxowka,powod od lat
        ten sam.Volvo bez napedu na 4 kola w zimie slizga sie jak skwarek po
        lodzie.Druga rzecza ktora potwierdzi kazdy taxowkarz ,ktory duzo jezdzi :w
        mercedesie mozna wyprostowac nogi ;co przy jezdzeniu non stop 12 -13 godzin
        jest dla kierowcy luksusem.Mercedes z systemem EPS nie potrzebuje napedu na 4
        kola ,bo przy napedzie na kola tylne sam wyprowadza auto z bledow kierowcy
        (wrecz w tym jest nudny).Oczywiscie dla kogos kto lubi prowadzic samochod nie
        ma nic lepszego niz BMW z manualna skrzynia biegow,najlepiej nowa 3 coupe z
        silnikiem 3,5 .Wedlug mnie 5 jest gorsza ,niedopracowana.7 to juz kaliber
        ciezki limuzyna o najwyzszym luksusie .Probowalem pol godziny 7 z silnikiem
        disel 4 litrowym ,maxymalnie wyposazona.W tym samochodzie ne mozna sie
        nudzic,luksus i jeszcze raz luksus,najwyzsza technika!
        Inne mankamenty s80 sa wyssane z palca lub zdarzaja sie w jednostkowym modelu
        lub wyobrazni piszacego,ktory prawdopodobnie nigdy sobie takiego auta nie kupi
        (powod brak gotowki).
        • m_mazur Re: Cala prawda... 19.01.07, 20:20
          Nie wiem czym się tak gazeta podnieca. Moja sąsiadka ma S80 V8 od jakiś 5 do 6
          tygodni, a gazeta nawet zdjęć nie potrafi wstawić jakby auto było niedostępne
          czy coś w tym stylu. Powiem szczerze że jak dała mi si e przejechać to auto
          zrobiło na mnie duże wrażenie. Szczególnie bulgocący silnik V8 i 315 km robi swoje.
          • robert888 Re: Cala prawda... 20.01.07, 11:17
            m_mazur napisał:

            > Szczególnie bulgocący silnik V8 i 315 km robi swoje.

            ten bulgot to ze zbiornika a nie z silnika. A poza tym S80 to fajna bryka.
            Idzie sie rpzyzwyczaić. Nie stac mnie jednak na nowe - za szybko traci na
            wartości. Ale 1-2 latka po dzwonie pewnie sobie wkrótce sprawię.
        • arabianprince kurde ale bredzi 19.01.07, 20:34
          > Wedlug mnie najlepszy jest (z silnikow benzynowych ) 2,5 t !

          najlepszy jest najwięjszy i najmocniejszy, ten jest co najwyżej najbardziej
          opłacalny


          > cena.Na uwage zasluguje wersja D5 z silnikiem diesla,zywotne auto przyspiesza
          w
          >
          > 8,6 sekundy.Swietne na trase ma dobre przyspieszenie przy wyprzedzaniu

          właśnie to mnie ciekawie co zauważyłem już na tym forum parę razy rozróżnia się
          przyspeszanie od przyspieszania przy wyprzedzaniu - często jakiś samochód
          według ekspertów forum świetnie przyspiesza przy wyprzedzaniu mimo słabego
          czasu do 100 bez wyprzedzania? jak to działa? jakiś komputer analizuje czy się
          kogoś wyprzedza czy nie i wtedy daje więcej mocy bądź mniej?

          nie
          > ma nic lepszego niz BMW z manualna skrzynia biegow,najlepiej nowa 3 coupe z
          > silnikiem 3,5 .Wedlug mnie 5 jest gorsza ,niedopracowana

          wszystko się zgadza tylko żadnym nigdy nie jeździłeś, na marginesie nie ma
          takiego samochodu o jakim piszesz

          • hipek_ewci kurde ale bredzi? 19.01.07, 23:30
            No wiec jezdzilem wszystkimi .W zasadzie nie ma takiego auta ktorego bym nie
            probowal,za wyjatkiem paru ,ktore mnie nie zaintereseowaly.Na codzien jezdze
            audi oraz " bimerem" jak wiesz co to jest:)
            Wyjasnie o co mi chodzilo z tym 2,5 t ,faktycznie uznalem ze troche wiecej
            pomruku z 8 cylindrow i 1,2 sekundy lepsze przyspieszenie nie sa warte 250 000
            koron wiecej niz za model 2,5 t.W ruchu czy na trasie tej roznicy sie nie
            czuje,bo i tak nikt nie bedzie jechal z maksymalnymi predkosciami(bo nie ma
            gdzie ,a wiekszosci na to nie pozwalaja umiejtenosci,ktos prubuje konczy sie
            tragedia).
            Benzynowe wozy i disle maja rozne przedzialy momentu obrotowego.Disle maja
            generalnei ten moment wiekszy.Od startu zatrzymanego do rozpedzenia wozu
            przewaznie disle sa wolowate w porownaniu z benzynowymi(ten volvo z silnikiem
            D5 nie jest na szczescie),ale najwlepszy rejestr uwalniania tego momentu jest
            miedzy 60 -140 km .Wtedy ten silnik zamienia sie w lamparta,czuje sie jakby
            mial duzy zapas przyspieszenia.Wlasnie ta wlasciwosc zostala przeze mnie
            opisana.Zwracam tez uwage ze sam woz ma dobre przyspieszenie od 0 do 100 ,a
            podrasowany(przylaczeniem boxu elektronicznego frmy KCR) o dodatkowe konie i
            moment obrotowy,zaczyna zyc calkiem innym zyciem.
            Nie mialbym o tym pojecia gdybym nie probowal na codzien tych rzeczy,wiec nie
            bredze i nie rozumiem ujscia takiej zlosci i komplexow.Zarzucic mi ze bredze ,a
            na koniec przyznac mi racje moze tylko ktos glupi.
            • hipek_ewci i jeszcze jedno 19.01.07, 23:52
              Jakiego wozu nie ma? BMW 335 coupe?
              Bo to zbyt swiezy model zebys o nim wiedzial(odsylam do "strony auto moto und
              sport".
              Jest takie auto calkowita nowosc.
              Podam jego parametry:
              pojemnosc 2979 ccm
              cylindry/ventyle 6/24
              efekt koniach mechanicznych 306/5800 rpm
              moment obrotowy 400/1300-5000 rpm
              przyspieszenie 0-100 5,5 sekundy
              predkosc max 250 km /h
              zuzycie paliwa jazda mieszana 9,5 l/100 km
              pojemnosc baku 63 litry
              dlugosc 458 cm
              szerokosc 178 cm
              felgi przod 225/45x17
              felgi tyl 255/40x17
              cena podstawowa (w Szwecji) 418 000 SKR (bez dodatkowego wyposazenia)

              Model ma oznaczenie 335 z tylu choc jego pojemnosc jest nie cale 3 litry.
              Auto ma nietypowo jak na BMW dwie turbosprezarki.
              Zdjecia znajdziesz na stronie www.autopower.se jak poszukasz.
              • arabianprince Re: i jeszcze jedno 19.01.07, 23:54
                > cylindry/ventyle 6/24
                > efekt koniach mechanicznych 306/5800 rpm
                > moment obrotowy 400/1300-5000 rpm
                > przyspieszenie 0-100 5,5 sekundy

                > Model ma oznaczenie 335 z tylu choc jego pojemnosc jest nie cale 3 litry.
                > Auto ma nietypowo jak na BMW dwie turbosprezarki.
                > Zdjecia znajdziesz na stronie www.autopower.se jak poszukasz.

                Pisałeś że ma 3,5 litra przecież.

                Najciekawsze jednak są wentyle - jest ich 24 czyli po 6 na jedno koło, ale co z
                zapasem?
                • hipek_ewci Ty znawca:) 19.01.07, 23:58
                  Ventyle to sa zawory na cylindrach 6 cylindrow na kazdym 4 zawory! Razem 24
                  ventyle.
                  Tak nie ma tam motoru 3,5 litra jest taki jak opisalem ,chodzilo mi o
                  oznaczenie modelu 335.
                  • hipek_ewci Moj ranking 20.01.07, 00:18
                    Do jazdy na trasie dalekiej najlpeszy jest Mercedes(przynakmniej E) oraz BMW
                    7 ,potem dopiero Audi A6 i Volvo.
                    Po miescie najlepiej poruszac sie BMW 3 (lub coupe),trendy jest audi TT ,
                    czy vw golf GTI.
                    Najlepszym dzipem jest angielski Range Rover ,zapomnijcie amerykanskiego Jeepa
                    Cherokee czy Comodore (szajs).Wsrod dzipow ulicznych liczy sie jeszcze Lexus i
                    BMW X5,zapomnijcie o volvo XC 90 jak nie chcecie dostac choroby morskiej.
                    Z samochodow popularnych wielozadaniowych ,cenowo przystepnych palme
                    pierszenstwa dalbym japonskiej Toyocie avensis z silnikiem 4d4-180 clean
                    power,za jakosc wykonania ,zywotnosc i dynamike silnika.
                    Na polskie drogi sprawdzaja sie pasaty oraz fordy mondeo,ten drugi ma dosc
                    dobre wlasciwosci jezdne(najlepsze po za BMW).
                    W autach duzych porazka i niebezpieczna pulapka jest Chrysler 300 i to we
                    wszystkich wersjach.Auto jak wpadnie w poslizg trudne do wyprowadzenia,powinno
                    sie tym jezdzic tylko na wprost!!!
                    Dla ludzi ktorzy maja lekka nozke i nei probuja zabic swojego auta dobre sa
                    coraz lepiej robione Ople (corsa,vectra).
                    Autem ktore robi na mnie wrazenie a ktore nie ma jakis specjalnych osiagow jest
                    Peugot 407 (2,2 sport coupe) w kolorze "ciemej sraczki wpadajcym w czekolade).
                    Najwieksze snoby jezdza Porshe Cayane!
                    Moje marzenie to Mercedes klasy S z silnikiem 4 litrowym disel ma sie rozumiec.
                    Auto ktore wyglada lepiej niz jezdzi,szczegolnie juz po paru latach to audi
                    (kciuk w dol).

                • robert888 Re: i jeszcze jedno 20.01.07, 11:20
                  arabianprince napisała:

                  > Najciekawsze jednak są wentyle - jest ich 24 czyli po 6 na jedno koło, ale co
                  z zapasem?

                  Są w skrzynce z żarówkami.
                  Izyda chcę mieć z tobą dziecko:)
            • arabianprince Re: kurde ale bredzi? 19.01.07, 23:52
              > No wiec jezdzilem wszystkimi .W zasadzie nie ma takiego auta ktorego bym nie
              > probowal,za wyjatkiem paru ,ktore mnie nie zaintereseowaly.Na codzien jezdze
              > audi oraz " bimerem" jak wiesz co to jest:)

              Wierze ci. Wiem nawet że jest to z pewnością nowe 3 coupe z silnikiem 3,5
              litra, lepiej dopracowanym niż seria 5.

              > Benzynowe wozy i disle maja rozne przedzialy momentu obrotowego.Disle maja
              > generalnei ten moment wiekszy.Od startu zatrzymanego do rozpedzenia wozu
              > przewaznie disle sa wolowate w porownaniu z benzynowymi(ten volvo z silnikiem
              > D5 nie jest na szczescie),ale najwlepszy rejestr uwalniania tego momentu jest
              > miedzy 60 -140 km .

              Rozumiem. Ich moc i przysieszenie jest więc uzależniona od aktualnej prędkości
              a nie od obrotów (tak dla twojej informacji można mieć takie same obroty jadąc
              30 kmh i 130 kmh - w samochodzie znajduje się takie urządzenie tzw. "skrzynia
              biegów" aby to osiągnąć)

              Czyli twierdzisz że ten moment ujawnia się przy 60 do 140 kmh. Hmm. Rozumiem.
              Ciekawe. Czy to uzależnione od prądów powietrznych czy siły grawitacji?


              > Nie mialbym o tym pojecia gdybym nie probowal na codzien tych rzeczy,wiec nie
              > bredze i nie rozumiem ujscia takiej zlosci i komplexow.Zarzucic mi ze
              bredze ,a
              >
              > na koniec przyznac mi racje moze tylko ktos glupi.


              To się już nie powtórzy. Teraz widzę że mam do czynienia z prawdziwym ekspertem
              który do tego jeździł w zasadzie wszystkimi samochodami (oprócz tych które cię
              nie interesowały). Dziękuję za wyjaśnienie i przepraszam że wątpiłem w twe
              słowa.


            • reconquista Re: kurde ale bredzi? 20.01.07, 21:08
              >Wtedy ten silnik zamienia sie w lamparta
              hahaha
              >a
              > podrasowany(przylaczeniem boxu elektronicznego frmy KCR) o dodatkowe konie i
              > moment obrotowy,zaczyna zyc calkiem innym zyciem.
              tygrysa zatem czy lwa może?
              jesteś prawdziwym ekspertem, brawo :)
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się